Galeria - alusia1989 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-02-12, 18:29   #1
alusia1989
Rozeznanie
 
Avatar alusia1989
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 837

Galeria - alusia1989


Witam.
Dzisiaj zrobiłam sobie moje pierwsze paznokcie akrylowe. Jestem samoukiem. Przyznaję się do tego od razu. A zresztą, po zdjęciach łatwo będzie to zauważyc. A wklejam tu te zdjęcia nie po to, żeby się pochwalic, bo nie ma czym, tylko po to, żeby zapytac się o Was co jest nie tak z kształtem...? Wiele razy przyklejałam sobie tipsy i zawsze udawało mi się nadac im kształt bardziej naturalny. A teraz wyszły jakieś... co najmniej dziwne. Nie zwracajcie uwagi na wzorek i ten brokat, bo to były tylko takie małe eksperymenty. Paznokcie są tu posmarowane oliwką, więc jeszcze bardziej się błyszczą.. I to mogło wpłynąc na jakośc zdjęcia. Ale chyba to, o co mi chodzi, czyli kształt, widac dobrze.

Jestem świadoma, że zostanę skrytykowana, więc nie krępujcie się:P

Jeszcze jedno, wiem, że są płaskie... Niestety... Ale będę nad tym pracowała.

A paznokcie robię i będę robic tylko i wyłącznie sobie. Nawet nie myślę o tym, że mogłabym je komuś robic.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 090212_181457.jpg (42,9 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 090212_181529.jpg (26,8 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 090212_181550.jpg (38,0 KB, 43 załadowań)
alusia1989 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 19:02   #2
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 436
Dot.: Galeria - alusia1989

ja nq przedłużaniu się nie znam ale podpatruje od dłuższego czasu więc coś moge powiedziec
jak sama zauważyłaś sa płaskie. I to chyba największa wada. Wielki plus że nie ma łopatek kształt ładny, wolny brzeg wydaję się w miarę równy.