Rolki:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Sporty letnie, zimowe i wydarzenia sportowe

Notka

Sporty letnie, zimowe i wydarzenia sportowe Forum Sport. Miejsce gdzie dowiesz się wszystkiego o tym jak przygotować się do sezonu zimowego, gdzie pozjeżdżać oraz jakie sporty uprawiać w lecie. Znajdziesz tu również informacje o rożnych nowinkach i wydarzeniach sportowych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-01, 09:26   #1
ewika91
Raczkowanie
 
Avatar ewika91
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 55
Red face

Rolki:)


Hej!!! Zastanawiam się jak rolki wpływają na spalanie tłuszczyku? Chcę codziennie conajmniej godzinę jeździć, ale nie wiem jakich efektów mam się spodziewać!!! Proszę o pomoc
__________________
Jaka to oszczędność czasu zakochać się od pierwszego wejrzenia.
(Julian Tuwim)
ewika91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 09:32   #2
natalia21
Zadomowienie
 
Avatar natalia21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kołobrzeg
Wiadomości: 1 095
Dot.: Rolki:)

rolki daja przynajmniej moim zdaniem duzo... po pierwsze przy jezdzeniuy na rolkach pracuja nogi wiec mozna sobie ladnie je uksztaltowacpo drugie gdy jezdzisz na rolkach pracuja rowniez posladki wiec pupa moze sie tez wyrobic ogolnie rolki sa fajne i daja efekty napewno
__________________
Życie po to jest, byś spełniał swoje sny



5.01.2011 [*] Mój aniołek
natalia21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 09:44   #3
PaLLitQa
żona
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 817
Post Dot.: Rolki:)

No napewno spalają
Ja tez bede smigała, tylko niech troche piasku z zimy z chodników i ulic zejdzie
PaLLitQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 09:55   #4
Takietam
Zadomowienie
 
Avatar Takietam
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Brolly Works
Wiadomości: 1 084
Dot.: Rolki:)

A ja sezon rolkowy zaczęłam już w zeszłą sobotę
Ale ja uzależniona jestem - rolki to mój główny środek transportu - mieszkam w centrum miasta i nie potrzebuję biletu miesięcznego, bo wszędzie dojeżdżam na rolkach (głównie do pracy)
Takietam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 10:15   #5
tisane
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 171
GG do tisane
Dot.: Rolki:)

hehe niezle
Mozna wiedziec jako kto pracujesz??
__________________

1.71cm
73
-
72-71-70-69-68-67-66-65-64-63-62-61-60-59
tisane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 10:15   #6
natalia21
Zadomowienie
 
Avatar natalia21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kołobrzeg
Wiadomości: 1 095
Dot.: Rolki:)

a ja sie wlasnie zastanawiam nad kupnem rolek
__________________
Życie po to jest, byś spełniał swoje sny



5.01.2011 [*] Mój aniołek
natalia21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 11:22   #7
kate6o
Zadomowienie
 
Avatar kate6o
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 924
Dot.: Rolki:)

Tez chcialam sobie kupic ale jakos chyba nie moglabys sie przemuc jezdzic gdzie kazdy patrzylby na mnie jakos dziwnie...
__________________
http://kateart.deviantart.com/

"Bóg rozkazał
swoim aniołom

żeby Cię strzegły
na wszystkich Twoich ścieżkach"
Ps 90,11
kate6o jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 12:23   #8
ewika91
Raczkowanie
 
Avatar ewika91
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 55
Cool Dot.: Rolki:)

A ja sobie dzisiaj już godzinkę jeździłam i... wszyscy ludzie tak jakoś dziwnie na mnie patrzyli (jak na idiotkę ). Ale ja sie nimi nie przejmuję- bo świat jest dla ludzi!!
__________________
Jaka to oszczędność czasu zakochać się od pierwszego wejrzenia.
(Julian Tuwim)
ewika91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 13:03   #9
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Rolki:)

Ale mnie nakrecilyscie. Jutro ide na rolki, a jak zdaze ze wszystkim co na dzis zaplanowalam, to jeszcze moze sie wybiore poznym popoludniem
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 14:33   #10
Takietam
Zadomowienie
 
Avatar Takietam
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Brolly Works
Wiadomości: 1 084
Dot.: Rolki:)

Cytat:
Napisane przez tisane
hehe niezle
Mozna wiedziec jako kto pracujesz??
Hmmm... jeśli powiem, że w administracji rządowej to zabrzmi mało prawdopodobnie? Zajmuję się funduszami europejskimi

I czasami rzeczywiście mam problem, gdy jest jakieś spotkanie w pracy i muszę wyglądać porządniej.
Ale mam taki sposób - często noszę jeansy, bo one pasują do każdej wersji, a w pracy zawsze mam szpilki, które radykalnie zmieniają wygląd i natychmiast dodają mi z 10 lat

A ludzie na ulicy reagują zazwyczaj pozytywnie, naprawdę. Część osób uśmiecha się, dzieci wołają do swoich rodziców, że "też chcą rolki" (to chyba najczęstsza reakcja, którą widzę).

Mniej fajne tylko są zaczepki w wykonaniu facetów różnej maści i wieku. Podejrzewam, że na rolkach wyglądam młodziej i łatwiej jakoś jest do mnie powiedzieć na "ty", ale czasem naprawdę to bywa męczące.

Ale generalnie polecam rolki - ja już sobie nie wyobrażam funkcjonowania bez nich
Takietam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 15:17   #11
coca_cola
Wtajemniczenie
 
Avatar coca_cola
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2 539
Dot.: Rolki:)

a jak jezdzicie ubrane na rolkach?? normalnie w jeansach? jak przyjdzie lato to bedzie mozna w krotkich spodenkach, ale kwiecien-poczatek maja to chyba jeszcze za zimno.. wiec jak?
coca_cola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 15:26   #12
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 255
Dot.: Rolki:)

Eh... rolki mam, tylko muszę się nauczyć na nich jeździć! A to dopiero sztuka:P
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 16:19   #13
feVer87
Zadomowienie
 
Avatar feVer87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 683
Dot.: Rolki:)

Ja kiedys jako malutka dziewczynka smigalam dzielnie..
chyba sie skusze..teraz są juz ceny umiarkowane, nie to co kiedys...
Tylko zabardzo nie mam gdzie.. Ale fakt pomysl dobry...
Najgorsze,ze jak chcialabym sobie pojezdzic w parku Jordana to musze w jakims plecaku te rolki przytloszczyc..hmm...a pozniej jezdzic z tą torbą to troche niewygodnie...
__________________
-widziałaś kiedyś coś idealnego?
-nie.....
-to dlaczego chcesz być niczym i nikim?
feVer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 16:33   #14
pattyt
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Chicago, IL
Wiadomości: 124
GG do pattyt
Dot.: Rolki:)

Ja juz rolki mam od roku nawet mi sie udaje utrzymac jakas pozycje i sie poruszac, ale jak dzieckiem bylam jakos wiecej odwagi czlowiek mial Jezdze w ochraniaczach na kolanach i na rekach co moze smiesznie wyglada dla niektorych ale co tam. Wole te usmieszki niz poobdzierane kolana i lokcie Chodniki w Chicago tez nie sa w najlepszym stanie niestety. Jezdze czasem nad jezioro ale tam znowu tyle ludzi uprawiajacych sport, ja hamowac jeszcze nie potrafie i boje sie ze do wody wpadne . Ale bardzo lubie rolki i wszystkim polecam!
Moze ktos napisze jak hamowac zeby sie nie przewrocic? Bo ten hamulec w bucie to nie daje wiele przy wiekszej predkosci albo ja nie umiem... ??
pattyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:37   #15
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Rolki:)

nie wiem jak to wytlumaczyc, ale ja jak chce wyhamowac, to ustawiam sie troche bokiem. Widzialas jazde figurowa na lodzie? Jak dojezdzaja do tej balustrady oddzielaajcej tafle od publicznosci, to tak wlasnie hamują
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:40   #16
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 075
Dot.: Rolki:)

ja hamowałam tak samo jak Ash
narobiłyście mi ochoty na rolki ostatni raz na nich śmigałam....dawno zdążyłam z nich wyrosnąć pozostaje mi teraz rower
__________________
książki: 27/100 w 2018
blog: inulec reads
instagram: inulec87
zapraszam
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:46   #17
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 255
Dot.: Rolki:)

Mam pierwszą godzinę rolek w życiu za sobą! Toż to masakra Ledwo się utrzymywałam w pozycji pionowej. A co do osiąganej prędkości, to nawet nie wspomnę ;-) Ale będę się uczyć!!!
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:55   #18
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 075
Dot.: Rolki:)

hihi przypomniałaś mi jak ja za małolata uczyłam sie jeździc na rolkach dobrze,że było to u babci
__________________
książki: 27/100 w 2018
blog: inulec reads
instagram: inulec87
zapraszam
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 18:01   #19
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 255
Dot.: Rolki:)

Cytat:
Napisane przez witch_18
hihi przypomniałaś mi jak ja za małolata uczyłam sie jeździc na rolkach dobrze,że było to u babci
No taaaak! Ja mam 21 lat i się uczę! Na starość to człowiekowi dziwne rzeczy do głowy przychodzą:P Nałożyłam te rolki i zanim wstałam, to tak się z siebie uśmiałam, że brzuch rozbolał. Ale żadnej gleby nie było
No i do tego hulahop ostatnio. Normalnie coś pięknego
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 18:05   #20
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 075
Dot.: Rolki:)

hihi jaka starość na nauke nigdy nie jest za późno jak było bez gleby to podziwiam
__________________
książki: 27/100 w 2018
blog: inulec reads
instagram: inulec87
zapraszam
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 18:28   #21
andzya
Zakorzenienie
 
Avatar andzya
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 547
Dot.: Rolki:)

jeju,jak ja strasznie dawno na rolkach nie jezdzilam.musze sobie kupic poza tym,bo z moich juz chyba wyroslam
__________________
Run Girl Run !
andzya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 19:03   #22
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 255
Dot.: Rolki:)

Cytat:
Napisane przez witch_18
hihi jaka starość na nauke nigdy nie jest za późno jak było bez gleby to podziwiam
Jutro, jak wrócę z uczelni, to znowu idziemy z TŻem się uczyć.
Właśnie callanetics skończyłam. Nic nie czuję, tylko biodra. To muuuuusi działać. Jak do tego dorzucę jazdę na rolkach (hue hue, naucz się najpierw babo:P), to za niedługo powinnam mieć całkiem ładną pupcię I brzucho od hulania
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 20:50   #23
PaLLitQa
żona
 
Avatar PaLLitQa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 7 817
Post Dot.: Rolki:)

jeju mi tez straszną ochote na rolki zrobilyscie az bym sobie pojezdziła
Tez hamuje tak jak Ash chociaz czasem tylko pieta do tyłu i hamulcem tre o asfalt
PaLLitQa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 20:55   #24
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Rolki:)

a to przy mniejszej predkosci ja tez tak
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 22:48   #25
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 075
Dot.: Rolki:)

kurde..ile teraz kosztuja rolki? bo okrutnej ochoty mi narobiłyście
__________________
książki: 27/100 w 2018
blog: inulec reads
instagram: inulec87
zapraszam
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 08:26   #26
Takietam
Zadomowienie
 
Avatar Takietam
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Brolly Works
Wiadomości: 1 084
Dot.: Rolki:)

Ceny rolek są bardzo różne, ale za 200 zł można już dostać porządne - pewnie gdyby poszukać na allegro i w sklepach interentowych to byłoby jeszcze taniej. Ja funkcjonuję w cenach warszawskich, które zawsze są zawyżone w porównaniu z resztą kraju.

Odpowiadając na pytanie Coca_coli - jeżdżę ubrana bardzo normalnie - w jeansach i zwykłych spodniach. Czasem tylko, gdy wracam z tańców nie przebieram się i zostaję w spodniach sportowych - wtedy przejeżdżam przez samo centrum (Rotunda, Marszałkowska itd ) i początkowo zastanawiałam się czy mój strój będzie dodatkowym powodem do zaczepek, ale nie W sumie im szybciej jadę tym jest spokojniej No i niestety nie jeżdżę w ochraniaczach Nie mogłam się to tego zmusić. Mój mąż próbował prośbą i groźbą, ale w końcu dał spokój. Do tej pory raz tylko zaliczyłam glebę, podczas której żałowałam, że nie mam nakolanników. Co lepsze było to tuż przed ślubem mojej przyjaciółki, na którym byłam świadkową i później przez całe wesele chowałam porozbijane kolana pod sukienką.

A co do hamowania to od początku miałam problem na chodnikach, po których chodzi pełno ludzi i trochę trudno przewidzieć ich reakcje na moje "przepraszam".

Zaczęłam jeździć na rolkach w zeszłym roku - dostałam rolki od męża na urodziny, ale nie musiałam się szczególnie uczyć jeździć, bo jako dziecko jeździłam trochę figurowo na łyżwach. Także sama jazda nie była dla mnie problemem, natomiast hamowanie było - bo jest trochę mniej precyzyjne niż na łyżwach (nie ma tych twardych ząbków, które na łyżwach można wbić w lód i łyżwy stoją).
Ja od początku jeżdżę ze zdjętym hamulcem, bo wydaje mi się, że taki hamulec przy większej prędkości daje tylko złudzenie hamowania.
Hamuję za to na kilka sposobów:
- albo zostawiając prawą nogę trochę z tyłu i ciągnąc ją za sobą (staram się dotykać do powierzchni wszystkimi kółkami, bo hamowanie tylko pierwszym kółkiem bardzo szybko je ściera),
- albo piruetem - jeśli mam na to miejsce (jeśli jadę bardzo szybko to nie zawsze jest bezpieczne),
- albo ustawiam się bokiem do kierunku jazdy - tak przeskakuję i staję bokiem. Ta ostatnia metoda to mój nowy wynalazek i jeszcze ją udoskonalam, bo czasem taki skok wynosi mnie w bok zamiast wbić w ziemię.

Fajnie, że chcecie jeździć. Im więcej rolkarzy na ulicach - tym lepiej
Takietam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 08:48   #27
Coco_Beauty
Raczkowanie
 
Avatar Coco_Beauty
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 108
Dot.: Rolki:)

Wczoraj kupilam sobie rolki
Takie pozadne,za 100 € .Dzisiaj ide jezdzic,mam nadzieje ze juz nie zapomnialam jak sie jezdzi bo juz 2 lata nie jezdze na rokach.Raz upadlam i zlamalam sobie nadgarstek ..no ale sie juz dawno zroslo i moge znowu poszalec.
Wy nosicie ochraniacze i kask? czy tylko ochraniacze?
Coco_Beauty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 09:47   #28
30766aa7dce2531e8b37b15ae86c8847ef0755ae_5f137ef245055
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 878
Dot.: Rolki:)

właśnie, ja się przymierzam do kupienia ochraniaczy i kasku.czy ktoś może mi polecić jakieś dobre i ile mniej więcej kosztują?
30766aa7dce2531e8b37b15ae86c8847ef0755ae_5f137ef245055 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 10:02   #29
coca_cola
Wtajemniczenie
 
Avatar coca_cola
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2 539
Dot.: Rolki:)

ponawiam pytanie:

a jak jezdzicie ubrane na rolkach?? normalnie w jeansach? jak przyjdzie lato to bedzie mozna w krotkich spodenkach, ale kwiecien-poczatek maja to chyba jeszcze za zimno.. wiec jak?
coca_cola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 10:51   #30
ewika91
Raczkowanie
 
Avatar ewika91
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 55
Smile Dot.: Rolki:)

Cytat:
Napisane przez coca_cola
ponawiam pytanie:

a jak jezdzicie ubrane na rolkach?? normalnie w jeansach? jak przyjdzie lato to bedzie mozna w krotkich spodenkach, ale kwiecien-poczatek maja to chyba jeszcze za zimno.. wiec jak?
Ja jeżdzę normalnie w jeansach, lub w innych sopdniach
__________________
Jaka to oszczędność czasu zakochać się od pierwszego wejrzenia.
(Julian Tuwim)
ewika91 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
rolki, rolki fitness jazda

Nowe wątki na forum Sporty letnie, zimowe i wydarzenia sportowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2021-05-22 07:40:36


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:28.