"pierwszy raz" - oczyszczanie :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-06-08, 20:47   #1
bawetti
Raczkowanie
 
Avatar bawetti
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 185

"pierwszy raz" - oczyszczanie :)


Chciałam sie umówić do kosmetyczki na oczyszczanie plecków, oczywiście nigdy jeszcze na takim zabiegu nie bylam i jestem zielona w tych sprawach , wiec myśle że mi pomożecie .

Wiec czy jak pojde np. no w ten weekend to czy oczyszczanie jest takie, że będe miała spokoj z "zanieczyszczeniami" na pleckach przez jakis okres czasu? Czy na czym to polega?

Z gory dziekuje wam
bawetti jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-09, 10:30   #2
filippi
Przyczajenie
 
Avatar filippi
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 24
Dot.: "pierwszy raz" - oczyszczanie :)

A wiec ja byłam juz kilka razy na oczyszczaniu skóry twarzy. Wydaje mi sie ze te zabiegi przebiegaja tak samo więc.. chyba potrafie ci cos opowiedziec
Na początek parówka twarzy z 20 minut nastepnie oczyszczanie potem maseczka na zwezenie porow a na koniec wzmacniajaca... Po zabiegu możeszprzez 3 dni miec zaczerwienienia i malutkei rany ale to potem mija i jets duzo lepiej.. Zabieg jednorazowo nie sprawi cudu więc zabieg najlepiej powtarzac co miesiac przez 3 miesiace

A całe oczyszczanie jest to nakłówanie skóry igłą. nic przyjemnego ;P Ale zapewne na twarzy bardziej boli niz na plecach..wiec powodzenia
filippi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-11, 08:43   #3
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 239
Dot.: "pierwszy raz" - oczyszczanie :)

Cytat:
Napisane przez filippi Pokaż wiadomość