Co dalej? Dowiedziałam się, że się nie dogadujemy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-08-14, 07:58   #1
Magmag0194
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 1 749

Co dalej? Dowiedziałam się, że się nie dogadujemy


Cześć,



Forum podczytuję w zasadzie od wielu lat, kiedyś miałam konto, ale nie korzystam już z tamtego maila i nie umiem się zalogować. Mam problem – potrzebuję się poradzić, a głupio mi zapytać przyjaciółek, bo przez ten czas zachwalałam, że jest między mną a moim facetem w porządku, a tu taka niespodzianka.. Musze to przetrawić zanim do nich pójdę.



Coś o mnie – mam 25 lat, jestem po studiach (a raczej na końcówce mgr, właśnie zabieram się za pisanie pracy), pracuję w dość wymagającym zawodzie, mimo to, że w biurze. Ogólnie żyje (żyło?) mi się raczej dobrze.



Problemem stało się mieszkanie z moim chłopakiem. Już wyjaśniam co i jak – poznaliśmy się pod koniec zeszłego roku, przez aplikację na literkę T. Okazało się, że on na stałe od wielu lat mieszka w Holandii (ale wtedy był w Polsce). No nic, trudno. Nie nastawiałam się na wielką miłość, tak sobie traktowałam sprawę jak dodatkową rozrywkę. Lataliśmy do siebie co drugi weekend. W końcu zrobiło się poważnie, padły ważne decyzje – on wraca do Polski. I tak sobie mieszkamy razem od połowy kwietnia (nie było wyjścia, wynajem kawalerki był okropnie drogi. Dla faceta, który zaczyna swoje życie od zera, nie zna rynku pracy to nie był najmądrzejszy pomysł, a ja dotychczas mieszkałam z rodzicami). I teraz zaczyna się historia właściwa.