co sie dzieje?? pomozcie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-01-30, 22:05   #1
paulinaaaa93
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 4

co sie dzieje?? pomozcie


wiec tak uzwam nuvaringu tak jak kazal lekarz przestrzegam kazdego terminu. z chlopakiem kocham sie caly czas jak tylko mam na to ochote. a od jakiegos tygodnia bala mnie strasnie piersi i wydaje mi sie ze urosly bardziej ostatnio nawet przytylam 2 kilo, spac moglabym w dzien ile wlezie choc nigdy tego nie bylo. do tego czasami mam jakies zachcianki i duzy apetyt krazek wyciagam 30listopada czyli dzis i nie wiem czego mam sie spodziewac czy moze zrobic test ciazowy czy moze jednak nie. jestem naprawde w szoku nigdy tak nie mialam a uzywam tych krazkow juz 6miesiecy
paulinaaaa93 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:20.