Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! ! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-04-14, 18:44   #1
LUKAS83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 6

Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !


witam.
moja dziewczyna ogladnela na tvn style jakis program o zdrowiu i mowili w nim o stosunku przerywanym:
- stosunek przerywany moze powodowac bolesne miesiaczki, zapalenie miednicy i bole w krzyzu.

o co tu chodzi? moze to ktos wytlumaczyc?

dziewczyna sobie teraz wkrecila jakis film i nie da sobie nic wytlumaczyc mimo tego ze z jej strony nie ma zadnego stosunku przerywanego bo w 99,9% ma orgazm wiec stosunek przerywany dotyczy chyba tylko mnie, to ja musze "konczyc na zewnatrz".

z gory dziekuje za odpowiedz
LUKAS83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 18:56   #2
szajajaba
Zakorzenienie
 
Avatar szajajaba
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 42 122
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Tak, i do tego błony między palcami rosną.
szajajaba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 18:59   #3
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 159
GG do Marwari
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
witam.
moja dziewczyna ogladnela na tvn style jakis program o zdrowiu i mowili w nim o stosunku przerywanym:
- stosunek przerywany moze powodowac bolesne miesiaczki, zapalenie miednicy i bole w krzyzu.

o co tu chodzi? moze to ktos wytlumaczyc?

dziewczyna sobie teraz wkrecila jakis film i nie da sobie nic wytlumaczyc mimo tego ze z jej strony nie ma zadnego stosunku przerywanego bo w 99,9% ma orgazm wiec stosunek przerywany dotyczy chyba tylko mnie, to ja musze "konczyc na zewnatrz".

z gory dziekuje za odpowiedz
jakas kompletna bzdura...
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:04   #4
LUKAS83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 6
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

thaaaa... i trzecia raczka na czole wyrasta

ale jak tu jej wytlumaczyc bo to dla mnie jest powazny problem. wkrecila sobie film bo w telewizji tak mowil ginekolog.

pewnie jemu chodzilo o to ze kobieta podczas sexu sie podnieca, kumiluje sie w niej wszystko i potrzebuje orgazmu takiego "rozladowania" ale jej to nie dotyczy bo jak juz pisalem prawie zawsze go ma. nie mam juz sily

aha dzisiaj kolo 12 00 na tvn style bylo, moze ktos z was to ogladal?

Edytowane przez LUKAS83
Czas edycji: 2010-04-14 o 19:12
LUKAS83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:05   #5
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 159
GG do Marwari
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
thaaaa... i trzecia raczka na czole wyrasta

ale jak tu jej wytlumaczyc bo to dla mnie jest powazny problem. wkrecila sobie film bo w telewizji tak mowil ginekolog.

pewnie jemu chodzilo o to ze kobieta podczas sexu sie podnieca, kumiluje sie w niej wszystko i potrzebuje orgazmu takiego "rozladowania" ale jej to nie dotyczy bo jak juz pisalem prawie zawsze go ma. nie mam juz sily
ale zaraz zaraz...
mam wrażenie, że według tego co piszesz to Twoja dziewczyna uwaza ze stosunek przerywany = brak orgazmu
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:25   #6
Neciak89
Zakorzenienie
 
Avatar Neciak89
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Suwałki
Wiadomości: 12 008
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
thaaaa... i trzecia raczka na czole wyrasta

ale jak tu jej wytlumaczyc bo to dla mnie jest powazny problem. wkrecila sobie film bo w telewizji tak mowil ginekolog.

pewnie jemu chodzilo o to ze kobieta podczas sexu sie podnieca, kumiluje sie w niej wszystko i potrzebuje orgazmu takiego "rozladowania" ale jej to nie dotyczy bo jak juz pisalem prawie zawsze go ma. nie mam juz sily

aha dzisiaj kolo 12 00 na tvn style bylo, moze ktos z was to ogladal?
Ja wiem co zrobić. przestać uprawiać przerywany i stosować antykoncepcję!
__________________

Kosmetycznie

Cytat:
Z kobietami nigdy nic nie wiadomo, bo są jak fizyka kwantowa. Znając położenie kobiety nie jesteś w stanie stwierdzić co ona myśli a znając jej myśli nie jesteś w stanie stwierdzić gdzie ona jest.
(...)Kobieta jest dla siebie taką samą zagadką jak dla świata zewnętrznego.
Neciak89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:29   #7
dziuba85
Zakorzenienie
 
Avatar dziuba85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 6 838
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Zapamiętaj jedną rzecz!!! OD PRZERYWANEGO TO MOŻNA ZAJŚĆ W CIĄŻĘ - To widzę, że Was jednak nie interesuje

Btw. obejrzała, nie oglądneła
__________________
10.08.2008
28.04.2012

Córcia 21.04.2018 <3

dziuba85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:29   #8
szajajaba
Zakorzenienie
 
Avatar szajajaba
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 42 122
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Powiedz jej, że telewizja kłamie I idźcie do gina po jakieś tabletki i po rzeczową rozmowę.
szajajaba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:35   #9
dziuba85
Zakorzenienie
 
Avatar dziuba85
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 6 838
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez szajajaba Pokaż wiadomość
Powiedz jej, że telewizja kłamie I idźcie do gina po jakieś tabletki i po rzeczową rozmowę.

Ale Jego dziewczyna pewnie oglądałam w tv, że od tabletek zapewne dostanie się guza mózgu albo inne jeszcze mądrości...
Btw. bardzo dobry nowy wątek o hormonach
__________________
10.08.2008
28.04.2012

Córcia 21.04.2018 <3

dziuba85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:39   #10
201610310857
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 15 803
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

o matko święta.
jak przeczytałam pierwszy i drugi post autora wątku to się załamałam.
W dobie internetu dalej nie wiedzieć czym jest przerywany? to pozdro dla was. zamiast martwić się miesiączką bolesną, martwcie się ciążą lepiej.
201610310857 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:39   #11
ollencja
Zakorzenienie
 
Avatar ollencja
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 4 989
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
witam.
moja dziewczyna ogladnela na tvn style jakis program o zdrowiu i mowili w nim o stosunku przerywanym:
- stosunek przerywany moze powodowac bolesne miesiaczki, zapalenie miednicy i bole w krzyzu.

o co tu chodzi? moze to ktos wytlumaczyc?
Nie ma się z czego śmiać.
Dziewczyna już nie myśli racjonalnie, a to wszystko przez stosunek przerywany.
ollencja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:43   #12
LUKAS83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 6
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

hehe dobre z tym guzem mozgu - usmialem sie.
ja wywnioskowalem tez ze chodzilo tu o stosunek przerywany bez orgazmu bo na dluzsza mete pewnie by sie cos tam dzialo w organizmie.
tak bardzo mi nie zalezy na antykoncepcji ale dziewczyna brala najpierw tabletki ktore w trzecim miesiacu przestala lykac bo tak sie po nich zle czula ze nic jej sie nie chcialo pozniej zaczalem kupowac plastry evra i po 2 latach znowu zaczely sie bole glowy brzucha i takie tam. teraz chyba pozostaje nam prezerwatywa.

dziekuje za odpowiedzi
nie jestem kobieta wiec wole popytac, i to jeszzce ja musze pytac
myslalem ze moze ginekolodzy wymyslili jakies nowe cuda.

Edytowane przez LUKAS83
Czas edycji: 2010-04-14 o 19:48
LUKAS83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:45   #13
201610310857
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 15 803
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
hehe dobre z tym guzem mozgu - usmialem sie.
ja wywnioskowalem tez ze chodzilo tu o stosunek przerywany bez orgazmu bo na dluzsza mete pewnie by sie cos tam dzialo w organizmie.
tak bardzo mi nie zalezy na antykoncepcji ale dziewczyna brala najpierw tabletki ktore w trzecim miesiacu przestala lykac bo tak sie po nich zle czula ze nic jej sie nie chcialo pozniej zaczalem kupowac plastry evra i po 2 latach znowu zaczely sie bole glowy brzucha i takie tam. teraz chyba pozostaje nam prezerwatywa.

dziekuje za odpowiedzi
czy liczba w twoim niku to rok Twojego urodzenia? 1983?
201610310857 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:45   #14
Asienka187
Zakorzenienie
 
Avatar Asienka187
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 586
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez Marwari Pokaż wiadomość
ale zaraz zaraz...
mam wrażenie, że według tego co piszesz to Twoja dziewczyna uwaza ze stosunek przerywany = brak orgazmu
Też mam takie wrażenie. I tym bardziej post autora jest dla mnie niezrozumiały, bo z tego wynika, że brak orgazmu = bolesne miesiączki i infekcje
__________________
"Z uśmiechem traktuj siebie, swoje niedociągnięcia, swoją duchową nieporadność. Miej poczucie humoru."
Hume G.B.
Asienka187 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:51   #15
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 159
GG do Marwari
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez Asienka187 Pokaż wiadomość
Też mam takie wrażenie. I tym bardziej post autora jest dla mnie niezrozumiały, bo z tego wynika, że brak orgazmu = bolesne miesiączki i infekcje
to polowa kobiet na świecie już chyba powinna umrzeć
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 19:56   #16
Neciak89
Zakorzenienie
 
Avatar Neciak89
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Suwałki
Wiadomości: 12 008
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
tak bardzo mi nie zalezy na antykoncepcji
No tak, dziecko lepsze, prawda?
__________________

Kosmetycznie

Cytat:
Z kobietami nigdy nic nie wiadomo, bo są jak fizyka kwantowa. Znając położenie kobiety nie jesteś w stanie stwierdzić co ona myśli a znając jej myśli nie jesteś w stanie stwierdzić gdzie ona jest.
(...)Kobieta jest dla siebie taką samą zagadką jak dla świata zewnętrznego.
Neciak89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 20:11   #17
szajajaba
Zakorzenienie
 
Avatar szajajaba
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 42 122
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
hehe dobre z tym guzem mozgu - usmialem sie.
ja wywnioskowalem tez ze chodzilo tu o stosunek przerywany bez orgazmu bo na dluzsza mete pewnie by sie cos tam dzialo w organizmie.
tak bardzo mi nie zalezy na antykoncepcji ale dziewczyna brala najpierw tabletki ktore w trzecim miesiacu przestala lykac bo tak sie po nich zle czula ze nic jej sie nie chcialo pozniej zaczalem kupowac plastry evra i po 2 latach znowu zaczely sie bole glowy brzucha i takie tam. teraz chyba pozostaje nam prezerwatywa.

dziekuje za odpowiedzi
nie jestem kobieta wiec wole popytac, i to jeszzce ja musze pytac
myslalem ze moze ginekolodzy wymyslili jakies nowe cuda.
A co by się niby miało dziać? Frustracja jedynie, ale to psychiczny objaw, nie fizyczny.

A ja mam teorię, że twoja dziewczyna wciska kit, bo nie pasuje jej stosunek przerywany, bo się ciąży boi, i tym sposobem chce dąćyż do stosowania antykoncepcji.
szajajaba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 20:28   #18
LUKAS83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 6
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez Edeldredzia Pokaż wiadomość
czy liczba w twoim niku to rok Twojego urodzenia? 1983?
tak

szkoda ze bylem w pracy jak ten program lecial, sam bym posluchal co za bzdury gadaja i mieszaja kobietom w glowach

Edytowane przez LUKAS83
Czas edycji: 2010-04-14 o 20:31
LUKAS83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 20:31   #19
201610310857
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 15 803
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

To pozdro dla Ciebie, skoro nie rozróżniasz stosunku przerywanego od nawet nie wiem jak to nazwać.
Gratlujuę i stąd spadam. :brawo:
201610310857 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 20:36   #20
simonee
Zakorzenienie
 
Avatar simonee
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 399
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

wiecie co? wiem ze mozna czytac bez zrozumienia, ale zeby ogladac program bez zrozumienia??!!
simonee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 20:39   #21
LUKAS83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 6
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

ja wiem na czym polega stosunek przerywany ale widocznie moja kobieta nie a te style jej pomieszaly w glowce. pozdrawiam
LUKAS83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 20:52   #22
popsicle
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 49
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

...a ile twoja dziewczyna ma lat?? moze kup jej ksiazke o seksie najlepiej z obrazkami... moze zrozumie...
swoja droga w jaki sposob ona wyciagnela takie wnioski? byla na dragach czy co?? nawet pisarze science fiction by nie wpadli na taki pomysl!!
popsicle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 21:17   #23
Hortencja
Zadomowienie
 
Avatar Hortencja
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 1 692
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez LUKAS83 Pokaż wiadomość
ja wiem na czym polega stosunek przerywany ale widocznie moja kobieta nie a te style jej pomieszaly w glowce. pozdrawiam
Odnoszę wrażenie, że za stosunek przerywany uważasz taki, podczas którego kobieta nie miała orgazmu. Powiedz proszę, że moje wrażenie jest mylne..
__________________

2 more months...
Hortencja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 21:36   #24
LUKAS83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 6
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Cytat:
Napisane przez Hortencja Pokaż wiadomość
Odnoszę wrażenie, że za stosunek przerywany uważasz taki, podczas którego kobieta nie miała orgazmu. Powiedz proszę, że moje wrażenie jest mylne..
hehe sorry tak to zabrzmialo ale nie to mialem na mysli. juz sam glupieje dlatego nie ogladam tvn style hehe.
LUKAS83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-14, 21:47   #25
Asienka187
Zakorzenienie
 
Avatar Asienka187
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 586
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Tak myślę, że ten program to prawdopodobnie "Trochę zdrowia". Zawsze na końcu są porady ginekologa lub dotyczące seksu, chociaż nie chce mi się wierzyć, że takie głupoty by gadali. Pewnie Twoja dziewczyna coś źle zrozumiała.
__________________
"Z uśmiechem traktuj siebie, swoje niedociągnięcia, swoją duchową nieporadność. Miej poczucie humoru."
Hume G.B.
Asienka187 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-15, 08:04   #26
anulcia_88
Rozeznanie
 
Avatar anulcia_88
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: śląskie
Wiadomości: 717
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że takie głupoty podawali w tv...sama ogładam od czasu do czasu tvn style i uważam, że bardzo ciekawe rzeczy mówią...,ale nigdy nie zdarzyło mi się słyszeć takiej pierdoły!
anulcia_88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-15, 08:43   #27
szajajaba
Zakorzenienie
 
Avatar szajajaba
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 42 122
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Dlatego uważam, że dziewczyna wciska kit chłopakowi.
szajajaba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-25, 19:12   #28
beatrice23
Przyczajenie
 
Avatar beatrice23
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: zza krzaka
Wiadomości: 5
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

właśnie takie rzeczy opowiadają w tv
ten program to "Trochę zdrowia",oglądałam go i pani gin wyraźnie powiedziała,że skutkiem ubocznym stosunku przerywanego mogą być stany zapalne miednicy mniejszej,w tym zapalenie przydatków
tak mnie to zaintrygowało(bo niby czemu te objawy przy przerywanym?),że wpisałam w dr. google i wyskoczył mi Wasz wątek
tak że dziewczyna Lukasa niczego sobie nie wymyśliła
pozdrawiam
beatrice23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-25, 20:24   #29
gunia 23
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 768
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Oglądałam ten odcinek "Trochę zdrowia" i rzeczywiście pani ginekolog coś takiego powiedziała W pierwszej chwili myślałam, że się przesłyszałam...
gunia 23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-29, 10:53   #30
karsken
Przyczajenie
 
Avatar karsken
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 1
Dot.: Stosunek przerywany moze powodowac bolesna miesiaczki,zapalenia???!! !

Hej, Chciałam się z Wami podzielić moimi "wrażeniami" o stosunku przerywanym, to było najgorszy miesiąc w moim życiu..bardzo się bałam ,że mogę być w ciąży ale nie jestem ,dzisiaj dostałam normalnie okresu i już normalnie wróciłam do tabletek anty...nigdy więcej..nie chce mieć dziecka najbliższej przyszłości , nie jestem dojrzała , sama mam jeszcze mentalność dziecka..dziewczyny to żadna metoda 50% na 50%. Więc jeśli tak jak ja nie planujecie mieć dziecka to nie stosujcie tej "metody".
karsken jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:42.