Porandkowe wątpliwości - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-02-28, 21:26   #1
panituniestala
Panituniestala
 
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 14

Porandkowe wątpliwości


Drodzy,

sprawa wygląda następująco: jestem z Gdańska, ale od pewnego czasu studiuję weekendowo w Waszawie. I właśnie w Stolicy, na Tinderze, dwa tygodnie temu, spiknęło mnie z Panem X. Okazało się, że mamy wiele wspólnego, sprawy szybko przybrały obrót i jako, że w zeszły weekend miałam zjazd, to umówiliśmy się na randkę.

Przed spotkaniem pisaliśmy wręcz długo i namiętnie o życiu, wspólnych pasjach, nie obyło się bez flirtu i podtekstów, co ciekawe Pan X nie silił się na jakieś super komplementy. Ustaliliśmy, że nie interesują nas już ONSy, raczej idziemy w kierunku "poznać kogoś i być z nim". Do tego dużo pytał o mnie, o moje zainteresowania, ja również nie byłam dłużna.