Oryginał czy podróbka? Część V - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Perfumy

Notka

Perfumy Perfumy, wszystko, co chcielibyście wiedzieć o perfumach, ale baliście się zapytać.
Zanim napiszesz post zapoznaj się z FAQ oraz Przewodnikiem po perfumach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-10-25, 09:38   #31
Gosia197
Zakorzenienie
 
Avatar Gosia197
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Wiadomości: 12 605
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez dominika_mp Pokaż wiadomość
Dziewczyny proszę o pomoc - Keiko Mecheri Les Zazous 75ml, nie wiem czy są podrabiane ale chciałabym mieć potwierdzenie od ekspertek

https://www.olx.pl/oferta/keiko-mech...tml#7e521e1e3d

Znam sprzedajacą Marte KAdej Wymienialam sie z nią kilka razy na fb i Pachnacej Polsce.Ma same oryginaly na 100% .Moge tylko polecicNatomiast flaszki w ogole nie znam.

Jesli cena dobra,to bierz bo Marta ma mnostwo swietnych zapachow i na bank oryginalne.

Edytowane przez Gosia197
Czas edycji: 2016-10-25 o 09:39
Gosia197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-25, 09:45   #32
dominika_mp
Zadomowienie
 
Avatar dominika_mp
 
Zarejestrowany: 2015-08
Wiadomości: 1 326
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Gosia197 Pokaż wiadomość
Znam sprzedajacą Marte KAdej Wymienialam sie z nią kilka razy na fb i Pachnacej Polsce.Ma same oryginaly na 100% .Moge tylko polecicNatomiast flaszki w ogole nie znam.

Jesli cena dobra,to bierz bo Marta ma mnostwo swietnych zapachow i na bank oryginalne.
Dzięki wielkie
__________________
wymienię się/sprzedam
https://www.fragrantica.pl/board/viewtopic.php?id=5072
dominika_mp jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 08:22   #33
Madzikon85
Zakorzenienie
 
Avatar Madzikon85
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 282
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cześć Dziewczyny
Proszę o pomoc - czy ta Coco M. jest oryginalna?
Z góry dziękuję
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 14563421_1311965848835172_1047135420708730407_n.jpg (84,7 KB, 70 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14680611_1311965628835194_7074291855009267685_n.jpg (72,9 KB, 56 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14705686_1311966368835120_1716932202691471059_n.jpg (39,3 KB, 41 załadowań)
Madzikon85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 08:36   #34
zania
Matka buldoga
 
Avatar zania
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 7 641
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Madzikon85 Pokaż wiadomość
Cześć Dziewczyny
Proszę o pomoc - czy ta Coco M. jest oryginalna?
Z góry dziękuję
Ladnie wyglada, nie ma sie w sumie do czego doczepic, ale poczekaj na dodatkowe opinie, bo ja to sie dygam CM, jesli nie jest od sprawdzonych sprzedawcow

I tak na marginesie ladny paznokiec
__________________
"Nie mam nic do ukrycia...oprócz strzykawek, skalpeli i pił do kości, które mam w ukrytej szufladzie..."
zania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 09:00   #35
Madzikon85
Zakorzenienie
 
Avatar Madzikon85
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 282
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez zania Pokaż wiadomość
Ladnie wyglada, nie ma sie w sumie do czego doczepic, ale poczekaj na dodatkowe opinie, bo ja to sie dygam CM, jesli nie jest od sprawdzonych sprzedawcow

I tak na marginesie ladny paznokiec
Dziękuję Na Ciebie to zawsze można liczyć

A pazurek właścicielki i właśnie odkryłam, że Wizażanki
Madzikon85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 11:40   #36
Gosia197
Zakorzenienie
 
Avatar Gosia197
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Wiadomości: 12 605
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Witajcie.Co myslicie Chanel Tendre 100 ml.Pachnie swietnie,ma kod.CZy nie powinna byc rozowa?Nie jest
Zapach bardzo szlachetny,ale wczesniej go nie znalam wiec nie mam porownaniaMartwi mnie tez atomizer.Licze na pomoc.

Zdjecia do dpyMusze chyba poprosic syna,zeby mi zrobil porzadne.Robilam jego telefonem a nie bardzo to potrafie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 14875011_1787965878130695_1386177699_n.jpg (33,1 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14875073_1787965914797358_299104994_n.jpg (39,3 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14826407_1787965868130696_749666526_n.jpg (41,8 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14877907_1787965711464045_2126475318_n.jpg (54,2 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14877933_1787965688130714_547091027_n.jpg (43,2 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14885854_1787965821464034_1532790826_n.jpg (37,1 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14825681_1787965724797377_902212232_n.jpg (51,8 KB, 27 załadowań)

Edytowane przez Gosia197
Czas edycji: 2016-10-26 o 13:46
Gosia197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 13:50   #37
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 900
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Gosia197 Pokaż wiadomość
Witajcie.Co myslicie Chanel Tendre 100 ml.Pachnie swietnie,ma kod.CZy nie powinna byc rozowa?Nie jest
Zapach bardzo szlachetny,ale wczesniej go nie znalam wiec nie mam porownaniaMartwi mnie tez atomizer.Licze na pomoc.
z chanelkami jest coraz trudniej, tu niby wygląda ok, ale flaszki juz nie mam, wypowiem sie co do koloru płynu, u mnie zmienił sie kolor z bladorózowego na taki zółtawy
atomizer wepchnij, moze jest tylko podniesiony, czy widzisz grzebanie w nim?

---------- Dopisano o 14:50 ---------- Poprzedni post napisano o 14:48 ----------

Cytat:
Napisane przez Madzikon85 Pokaż wiadomość
Cześć Dziewczyny
Proszę o pomoc - czy ta Coco M. jest oryginalna?
Z góry dziękuję
dobrze wygląda, ale jak wyżej - w chanelkach łatwo nie jest, to mega często podrabiane zapachy, tylko od sprawdzonych kupuję
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 14:04   #38
Gosia197
Zakorzenienie
 
Avatar Gosia197
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Wiadomości: 12 605
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Bardzo dziekuje Jutro będę chyba w D to sobie jeszcze butelki porownam,no i zapach oczywiscie.CZyli kolor mogl sie wytracic...Kupilam uzywaną,zaufalam kobitce i nie wiem,czy dobrze zrobilam.

Bedę wdzieczna,gdyby ktos jeszcze cos napisal
Gosia197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 14:08   #39
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 900
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Gosia197 Pokaż wiadomość
Bardzo dziekuje Jutro będę chyba w D to sobie jeszcze butelki porownam,no i zapach oczywiscie.CZyli kolor mogl sie wytracic...Kupilam uzywaną,zaufalam kobitce i nie wiem,czy dobrze zrobilam.

Bedę wdzieczna,gdyby ktos jeszcze cos napisal
zapach to taka mieszanka daisy MJ z landrynkami i na mnie bardzo krótko pachniały kolor dość szybko się zmienił
nie lubie porównywać zapachów w D czy S bo testery przeważnie pod tymi lampami leżakują ale ogóly zarys będzie

Asiulę zawołaj ona na szanelki w sumie dobre oko miała
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 14:14   #40
Gosia197
Zakorzenienie
 
Avatar Gosia197
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Wiadomości: 12 605
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
zapach to taka mieszanka daisy MJ z landrynkami i na mnie bardzo krótko pachniały kolor dość szybko się zmienił
nie lubie porównywać zapachów w D czy S bo testery przeważnie pod tymi lampami leżakują ale ogóly zarys będzie

Asiulę zawołaj ona na szanelki w sumie dobre oko miała
No i tak wlasnie pachnieBylabym zdziwiona gdyby tak pachniala podroba Jeszcze raz dziekuje.Mam jakas paranoje ,gdy mam chanelkę,wlasnie dlatego ze są tak podrabiane A te Chance jakos szczegolnie mnie przerazają
Gosia197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 15:49   #41
Strusica
Raczkowanie
 
Avatar Strusica
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 73
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Dziewczyny pomocy.
Kupiłam na tagomago siostrze insolence edt 50ml. Miesiąc przeleżała nietknięta (nie wiem nawet gdzie mogłam wsadzić paragon, ale w razie czego poruszę niebo i ziemię, żeby go odnaleźć).
Po otwarciu okazało się, że ma czarny napis na obwódce i w dodatku częściowo się zmazał (widać na zdjęciu). Wody nie znam, siostra sobie zażyczyła, bo czuła od koleżanki i się spodobał, ale na wszystkich zdjęciach w internecie nie widziałam okazu z czarnym napisem. Korek jest dość mocno plastikowy, bardzo lekki i widać na nim kreskę dzielącą na pół. W rurce przed pierwszym psiknięciem było powietrze, więc raczej używana nie była. Zapach wydaje się być w porządku, ale tak jak mówię - ja nie miałam z nim wcześniej styczności, a siostra tak sobie.
I jeszcze pamiętam, że jak zamawiałam (a zamawiałam wtedy 3 flachy), to z tą właśnie był problem i musieli ją niby wycofywać z jakiegoś magazynu i dlatego mieli opóźnienie w dostawie.
Czy ten flakon wzbudza waszą podejrzliwość?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20161026_162859.jpg (82,3 KB, 35 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20161026_162850.jpg (74,2 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20161026_162811.jpg (70,0 KB, 59 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20161026_162703.jpg (82,7 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20161026_162727.jpg (74,4 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20161026_162751.jpg (77,1 KB, 47 załadowań)
Strusica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 18:37   #42
niezwykla22
Zakorzenienie
 
Avatar niezwykla22
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 8 366
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Czy ktoś ogarnia tresory?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpeg 62540786.jpeg (77,7 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg 62540776.jpeg (77,7 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg 9995506.jpeg (78,5 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg 9995510.jpeg (72,1 KB, 23 załadowań)
__________________
niezwykla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 19:16   #43
nisia1908
Zakorzenienie
 
Avatar nisia1908
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 9 817
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Strusica Pokaż wiadomość
Dziewczyny pomocy.
Kupiłam na tagomago siostrze insolence edt 50ml. Miesiąc przeleżała nietknięta (nie wiem nawet gdzie mogłam wsadzić paragon, ale w razie czego poruszę niebo i ziemię, żeby go odnaleźć).
Po otwarciu okazało się, że ma czarny napis na obwódce i w dodatku częściowo się zmazał (widać na zdjęciu). Wody nie znam, siostra sobie zażyczyła, bo czuła od koleżanki i się spodobał, ale na wszystkich zdjęciach w internecie nie widziałam okazu z czarnym napisem. Korek jest dość mocno plastikowy, bardzo lekki i widać na nim kreskę dzielącą na pół. W rurce przed pierwszym psiknięciem było powietrze, więc raczej używana nie była. Zapach wydaje się być w porządku, ale tak jak mówię - ja nie miałam z nim wcześniej styczności, a siostra tak sobie.
I jeszcze pamiętam, że jak zamawiałam (a zamawiałam wtedy 3 flachy), to z tą właśnie był problem i musieli ją niby wycofywać z jakiegoś magazynu i dlatego mieli opóźnienie w dostawie.
Czy ten flakon wzbudza waszą podejrzliwość?
zdaje się być ok
to jest 2015r pewnie więc i zmiana we flakonie też nastała i napis może czarny jest
__________________
Wymienię:
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1264671
nisia1908 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-26, 22:29   #44
hathayoga
perfumove love
 
Avatar hathayoga
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 12 358
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Strusica Pokaż wiadomość
Dziewczyny pomocy.
Kupiłam na tagomago siostrze insolence edt 50ml. Miesiąc przeleżała nietknięta (nie wiem nawet gdzie mogłam wsadzić paragon, ale w razie czego poruszę niebo i ziemię, żeby go odnaleźć).
Po otwarciu okazało się, że ma czarny napis na obwódce i w dodatku częściowo się zmazał (widać na zdjęciu). Wody nie znam, siostra sobie zażyczyła, bo czuła od koleżanki i się spodobał, ale na wszystkich zdjęciach w internecie nie widziałam okazu z czarnym napisem. Korek jest dość mocno plastikowy, bardzo lekki i widać na nim kreskę dzielącą na pół. W rurce przed pierwszym psiknięciem było powietrze, więc raczej używana nie była. Zapach wydaje się być w porządku, ale tak jak mówię - ja nie miałam z nim wcześniej styczności, a siostra tak sobie.
I jeszcze pamiętam, że jak zamawiałam (a zamawiałam wtedy 3 flachy), to z tą właśnie był problem i musieli ją niby wycofywać z jakiegoś magazynu i dlatego mieli opóźnienie w dostawie.
Czy ten flakon wzbudza waszą podejrzliwość?
Parę lat temu miałam 50 ml i nie było czarnego napisu, korek też plastikowy, na dodatek z czasem zaczął żółknąć Ale na pewno był to oryginał. W tym roku kupiłam 100 ml tester (bez korka) i napis dookoła jest, także może faktycznie w nowszych wersjach jest ten napis. Dziwne tylko, że u Ciebie w zapakowanej flaszce ten napis jest częściowo "zdarty". Hmm.

Możliwe, że grzebali też w samym zapachu, bo nawet wersja edt kiedyś była mocarna, trzymała się na mnie cały dzień. Teraz parę godzin i potem już ledwo się tli. Smuteczek
__________________

Kosmetyki
Ciucholand
Książki
Wish
hathayoga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 08:11   #45
Strusica
Raczkowanie
 
Avatar Strusica
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 73
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez hathayoga Pokaż wiadomość
Parę lat temu miałam 50 ml i nie było czarnego napisu, korek też plastikowy, na dodatek z czasem zaczął żółknąć Ale na pewno był to oryginał. W tym roku kupiłam 100 ml tester (bez korka) i napis dookoła jest, także może faktycznie w nowszych wersjach jest ten napis. Dziwne tylko, że u Ciebie w zapakowanej flaszce ten napis jest częściowo "zdarty". Hmm.

Możliwe, że grzebali też w samym zapachu, bo nawet wersja edt kiedyś była mocarna, trzymała się na mnie cały dzień. Teraz parę godzin i potem już ledwo się tli. Smuteczek
A napis na testerze jest czarny? Bo wszędzie, gdzie nie spojrzę, jest srebrny/przezroczysty na tle srebrnej obwodki.
Dzięki za odpowiedzi

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Strusica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 10:46   #46
zania
Matka buldoga
 
Avatar zania
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 7 641
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Madzikon85 Pokaż wiadomość
Dziękuję Na Ciebie to zawsze można liczyć

A pazurek właścicielki i właśnie odkryłam, że Wizażanki
Jak moge to pomoge

Cytat:
Napisane przez Gosia197 Pokaż wiadomość
Witajcie.Co myslicie Chanel Tendre 100 ml.Pachnie swietnie,ma kod.CZy nie powinna byc rozowa?Nie jest
Zapach bardzo szlachetny,ale wczesniej go nie znalam wiec nie mam porownaniaMartwi mnie tez atomizer.Licze na pomoc.

Zdjecia do dpyMusze chyba poprosic syna,zeby mi zrobil porzadne.Robilam jego telefonem a nie bardzo to potrafie
Nie wiem o co chodzi z tym kolorem plynu. Az dziw, ze je kupilas, ryzykantka z ciebie

Byla tu juz kiedys historia z chance tendre, ktore mialo zielony kolor, zamiast rozowego. Ale nie pytaj mnie, jak to wtedy wygladalo, wiem, ze Siarka sie wtedy tez wypowiadala.

Jesli kolor zostal zmieniony naturalnie to nie ma sie czym martwic. Skoro uwazasz, ze zapach ok to tez daje nam plus. Gorzej, gdyby zapach byl kiepski, wtedy bysmy mogly obstawiac, ze skoro z atomizerem cos jest nie halo, tzn ze zostal podmieniony plyn.

Jeszcze patrzylam na blaszke, ma troche inny uklad napisow (dodatkowo ma to Neuilly) Ale moze sa rozne. Nie moglam dorwac ladnych zdjec na allegro.

Strusico
, nie podejrzewam tagomago o podrobki. Obstawiam, ze to zmiana szaty graficznej.
__________________
"Nie mam nic do ukrycia...oprócz strzykawek, skalpeli i pił do kości, które mam w ukrytej szufladzie..."
zania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 10:55   #47
Strusica
Raczkowanie
 
Avatar Strusica
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 73
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez zania Pokaż wiadomość
Jak moge to pomoge


Nie wiem o co chodzi z tym kolorem plynu. Az dziw, ze je kupilas, ryzykantka z ciebie

Byla tu juz kiedys historia z chance tendre, ktore mialo zielony kolor, zamiast rozowego. Ale nie pytaj mnie, jak to wtedy wygladalo, wiem, ze Siarka sie wtedy tez wypowiadala.

Jesli kolor zostal zmieniony naturalnie to nie ma sie czym martwic. Skoro uwazasz, ze zapach ok to tez daje nam plus. Gorzej, gdyby zapach byl kiepski, wtedy bysmy mogly obstawiac, ze skoro z atomizerem cos jest nie halo, tzn ze zostal podmieniony plyn.

Jeszcze patrzylam na blaszke, ma troche inny uklad napisow (dodatkowo ma to Neuilly) Ale moze sa rozne. Nie moglam dorwac ladnych zdjec na allegro.

Strusico
, nie podejrzewam tagomago o podrobki. Obstawiam, ze to zmiana szaty graficznej.
Ja tez nie, chyba w ogóle nie zwrocilabym na napis uwagi, gdyby nie jego ubytek w jednym miejscu. Próbowałam go zgumowac palcem, ale trzyma się mocno, wiec może na taśmie się nie nadrukowal. Odpuszczę temat. Dzięki

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Strusica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 10:56   #48
DagmaraRose2000
Perfumoholik z wyboru
 
Avatar DagmaraRose2000
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 785
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Mam szansę kupić Dolce Vite (100 ml z ubytkiem, pozotało ok. 40 - 45 ml) za 130 zł.
nr butelki ;6m01 Jedyne zdjęcie narazie :

Myślicie, że oryginał?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: png dolcee.png (255,3 KB, 45 załadowań)
__________________
Fragrantica
Lubimy Czytać

"Don't you know there ain't no devil, there's just God when he's drunk."
DagmaraRose2000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 15:05   #49
harrisonka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 1 665
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Dziewczyny, gdzie kamyki DK mają kody?
I kiedy przestali ją produkować w tym flakonie?
Pojemność 30ml mnie nieco uspokaja, ale napiszcie proszę na co zew. wrócić uwagę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20161025_154510.jpg.jpg (74,7 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20161025_154550.jpg.jpg (69,9 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20161025_154524.jpg.jpg (70,9 KB, 17 załadowań)
__________________
Uwolnijcie mnie od flaszek:
https://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=1851

Odlewki i próbki na wymianę:
https://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=494

Ubrania, buty (dużo Simple):
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=886741
harrisonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 15:15   #50
Ala_73
Zadomowienie
 
Avatar Ala_73
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 638
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez harrisonka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, gdzie kamyki DK mają kody?
I kiedy przestali ją produkować w tym flakonie?
Pojemność 30ml mnie nieco uspokaja, ale napiszcie proszę na co zew. wrócić uwagę
Na mojej setce jest wybity kod, czarnym tuszem na czarnym flakonie , da się zobaczyć pod kątem, pod światło. Na wewnętrznej, wklęsłaj stronie flakonu
Ala_73 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 15:15   #51
niezwykla22
Zakorzenienie
 
Avatar niezwykla22
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 8 366
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

podbijam dziewczyny - czy któraś z Was miała tresora? Flakon ze zdjęcia podejrzany czy ok? Niestety w tym momencie nie mam więcej fotek z góry dziękuję za wyrażenie swojej opinii na jego temat
__________________
niezwykla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 15:24   #52
harrisonka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 1 665
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Dzięki, napisałam to sprzedającej, ale mówi, że nie widzi:-(
Możliwe, by na 30ml nie było kodu?
Pisze, że dostała w prezencie i zapache jej nie odpowiada.
Dać sobie spokój, czy ryzykować (w końcu to 30ml)?
Nigdy nie miałam w ręku flakonu, tylko odlewkę.
__________________
Uwolnijcie mnie od flaszek:
https://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=1851

Odlewki i próbki na wymianę:
https://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=494

Ubrania, buty (dużo Simple):
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=886741
harrisonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 15:34   #53
Gosia197
Zakorzenienie
 
Avatar Gosia197
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Wiadomości: 12 605
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez harrisonka Pokaż wiadomość
Dzięki, napisałam to sprzedającej, ale mówi, że nie widzi:-(
Możliwe, by na 30ml nie było kodu?
Pisze, że dostała w prezencie i zapache jej nie odpowiada.
Dać sobie spokój, czy ryzykować (w końcu to 30ml)?
Nigdy nie miałam w ręku flakonu, tylko odlewkę.
Z tego,co pamietam byl kod,wlasnie czarny(wykropkowany???),j akby na plecach flakonu jakby.Tak mi sie zdaje
Gosia197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 21:41   #54
olenkasz
Zakorzenienie
 
Avatar olenkasz
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez DagmaraRose2000 Pokaż wiadomość
Mam szansę kupić Dolce Vite (100 ml z ubytkiem, pozotało ok. 40 - 45 ml) za 130 zł.
nr butelki ;6m01 Jedyne zdjęcie narazie :

Myślicie, że oryginał?
Szczerze mówiąc, to nie mam zaufania do osób, które jedyne zdjęcie, jakie wstawiają, robią tak, że nic tak naprawdę dokładnie nie widać.

Jak jedno zdjęcie, to chociaż porządne, obejmujące jak największą ilość charakterystycznych szczegółów. Dla mnie to zawsze podejrzane.
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las.
olenkasz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-27, 21:44   #55
DagmaraRose2000
Perfumoholik z wyboru
 
Avatar DagmaraRose2000
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 785
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez olenkasz Pokaż wiadomość
Szczerze mówiąc, to nie mam zaufania do osób, które jedyne zdjęcie, jakie wstawiają, robią tak, że nic tak naprawdę dokładnie nie widać.

Jak jedno zdjęcie, to chociaż porządne, obejmujące jak największą ilość charakterystycznych szczegółów. Dla mnie to zawsze podejrzane.
Cóż, już kupiłam...
Dziewczyna wystawia jeszcze dwie inne aukcje z perfumami z ubytkiem. Nie ma negatywnych komentarzy. Mam nadzieję, że będą oryginalne. Wrzucę zdjęcia jak odbiorę przesyłkę.

A co do ceny, to chyba dobrą upolowałam, prawda?
__________________
Fragrantica
Lubimy Czytać

"Don't you know there ain't no devil, there's just God when he's drunk."
DagmaraRose2000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-28, 07:01   #56
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 900
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez zania Pokaż wiadomość
Jak moge to pomoge


Nie wiem o co chodzi z tym kolorem plynu. Az dziw, ze je kupilas, ryzykantka z ciebie

Byla tu juz kiedys historia z chance tendre, ktore mialo zielony kolor, zamiast rozowego. Ale nie pytaj mnie, jak to wtedy wygladalo, wiem, ze Siarka sie wtedy tez wypowiadala.

Jesli kolor zostal zmieniony naturalnie to nie ma sie czym martwic. Skoro uwazasz, ze zapach ok to tez daje nam plus. Gorzej, gdyby zapach byl kiepski, wtedy bysmy mogly obstawiac, ze skoro z atomizerem cos jest nie halo, tzn ze zostal podmieniony plyn.

Jeszcze patrzylam na blaszke, ma troche inny uklad napisow (dodatkowo ma to Neuilly) Ale moze sa rozne. Nie moglam dorwac ladnych zdjec na allegro.
.
zrobiłam foto blaszki chance edp


---------- Dopisano o 08:01 ---------- Poprzedni post napisano o 07:48 ----------

Cytat:
Napisane przez niezwykla22 Pokaż wiadomość
Czy ktoś ogarnia tresory?
mam co prawda inną wersję, ale porównując, flaszka na pierwszy rzut oka wygląda dobrze.
korek jest taki matowy, czy to wina zdjęcia, bo powinien być przejrzysty? Kod u mnie jest 6-cio znakowy ale czy to ma znaczenie, nie wiem
Lepsze zdjecie dna by się przydało, czy flaszka jest tak sfatygowana, czy to wciąż kwestia złego zdjecia.
u mnie wyglada to tak

Cytat:
Napisane przez DagmaraRose2000 Pokaż wiadomość
Mam szansę kupić Dolce Vite (100 ml z ubytkiem, pozotało ok. 40 - 45 ml) za 130 zł.
nr butelki ;6m01 Jedyne zdjęcie narazie :

Myślicie, że oryginał?
kiedy była reformulacja DV?
z kodu wynika, że jest z 2011 roku, moja jest z 2014 nie mam już napisu na flaszce, ale po tym zdjęciu nic dobrego bym nie powiedziała bo mi sie kolory nie podobają lepsze zdjecie to podstawa
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-28, 08:30   #57
Gosia197
Zakorzenienie
 
Avatar Gosia197
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Wiadomości: 12 605
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Zania,Misianka dziekuje Blaszke porownam jak wroce do domu.To juz moja trzecia Chanelka ,ktora traci kolor.Wczesniej dwie 5tki.Pol roku tem mialam na bank oryginalną Chanel 5 edp,ktora doslowniew ciagu tygodnia zaczela z zółtej przechodzic w delikatna zielen
Gosia197 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-28, 10:08   #58
niezwykla22
Zakorzenienie
 
Avatar niezwykla22
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 8 366
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

1477645688803.jpg1477645697183.jpg

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
niezwykla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-28, 10:09   #59
niezwykla22
Zakorzenienie
 
Avatar niezwykla22
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 8 366
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Udalo mi sie zdobyć takie zdjęcia - flakon 100ml, rurka prosta

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
niezwykla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-28, 10:22   #60
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 900
Dot.: Oryginał czy podróbka? Część V

Cytat:
Napisane przez Gosia197 Pokaż wiadomość
Zania,Misianka dziekuje Blaszke porownam jak wroce do domu.To juz moja trzecia Chanelka ,ktora traci kolor.Wczesniej dwie 5tki.Pol roku tem mialam na bank oryginalną Chanel 5 edp,ktora doslowniew ciagu tygodnia zaczela z zółtej przechodzic w delikatna zielen
oj nie, piątka raczej ciemnieje, nie jaśnieje, z moją jeszcze nic sie nie stało
tylko w tendre wyblakł kolor
Cytat:
Napisane przez niezwykla22 Pokaż wiadomość
https://www.google.pl/search?q=treso...V8CLR1PH9ZM%3A
porównaj sobie z tymi, flaszka strasznie styrana, nie wypowiem się jednoznacznie, u mnie dno i korek wyglądaja o niebo lepiej i widzę u indizio kod też jest taki jak u mnie
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Perfumy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-07-19 21:45:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:38.