2021-01-10, 10:56 | #31 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
8. Mank 5/10 - ja się niestety strasznie wynudziłam...
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
Edytowane przez Sz05 Czas edycji: 2021-01-10 o 14:02 |
2021-01-10, 14:02 | #32 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
9. Babyteeth 7/10 - dobre kino.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-01-11, 09:11 | #33 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
5. Lśnienie--- dawno nie widziany przeze mnie mój klasyk, który nic nie traci gdy ogląda się po raz któryś tam.
6. Troja-- dzięki uprzejmości tv mogłam sobie odświeżyć, bo również lubię i absolutnie nie nudzę się podczas oglądania
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-01-13, 16:52 | #34 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
1 Kevin sam w Nowym Jorku - z braku laku
2 Bezruch 3 Kiedy zakwitną gwiazdy 4 Nasi ulubieńcy 5 Z piekła rodem 6 7 dni życia 7 Dziewięć mil w dół 8 30 mil donikąd 9 You Should Have Left 10. Co w duszy gra 11 Połączeni 2 12 Święta Frances 13 Pojedynek na głosy 14 Jiu Jitsu 15. Niebo o północy powyższe filmy nie przypadły mi do gustu 16. Violet Evergarden Gaiden: Eien to Jidou Shuki Ningyou - przyjemne anime 17 Off the Menu - nie spodobał mi się 18. Weź pieska na święta - monotonny 19. Królowa Śniegu: Po drugiej stronie lustra - z braku laku bo było w telewizji 20. Gang wiewióra 2 - tylko dlatego ze było w telewizji ale tak to słabo 21. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo Kurenai Densetsu - 22. Suki ni Naru Sono Shunkan wo. : Kokuhaku Jikkou Iinka 23 Secret Society of Second-Born Royals Anime ujdą 24 Różnie bywa - nudził mnie 25. Zemsta serca smoka - nie wciągnął mnie 26. Skuci lodem 27 Luce 28. A więc wojna 29. Wojna z dziadkiem 30. Alladyn film - z braku laku bo emitowali w telewizji 31. Król wiatru 32. Idy marcowe 33 Kin. Zabójcza broń - nie wciągnął mnie 34 Wyleczeni / The Cured 2017 - nuda 35 Words on Bathroom Walls 36 Babyteeth - w porządku 37 Nieodparty urok - typowy i schematyczny dla swojego gatunku 38 dzieci kukurydzy - dziwny, pokręcony jak King
__________________
|
2021-01-14, 12:46 | #35 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
Cytat:
5. Giń, 2020- genialne podsumowanie roku
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
|
2021-01-14, 19:44 | #36 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
39. Laleczka Chucy - podobno klasyk
40. Uprowadzona księżniczka - nuda 41 magiczne lato - ckliwy film familijny (jak dla mnie) 42 The Poison Rose 43 Wierzę w Ciebie ---------- Dopisano o 20:44 ---------- Poprzedni post napisano o 20:44 ---------- Heh.. nie wiem czy sie cieszyc czy płakać
__________________
|
2021-01-15, 20:18 | #37 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
10. Zmierzch 6/10 - wiem, że to nie jest dzieło sztuki, ale sentyment wygrywa. Sorry
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-01-16, 10:44 | #38 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 259
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
2. Kalifornijskie święta.
3. Kissing booth 4. Kissing booth 2 |
2021-01-16, 19:40 | #39 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
5. Baby Driver 6/10
Nie wiem co sądzić. Z jednej strony jest super zrealizowany, jak bardzo dobry film akcji. Bardzo dobre ujęcia, chyba musieli mieć też duży budżet. Z drugiej strony, to coś pomiędzy filmem dla nastolatków, Szybkimi i wściekłymi i filmem akcji. Ogólnie fajnie spędziłam czas, ale ta nastolatkowość jakoś tak mnie nie przekonała do końca. Ale za to całkiem fajna postać głównego bohatera, pod pajacowatością kryje się coś więcej. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2021-01-16 o 19:52 |
2021-01-17, 08:09 | #40 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
7. Jackie--- odświeżyłam po trzech latach i przyznam, że teraz bardziej mi się spodobał, tego mi było trzeba, wolnego tempa, sporych emocji, do tego Portman pokazała swoje umiejętności na najwyższym poziomie.
8. Zielona Mila-- oglądany po raz któryś w ciągu kilkunastu lat dużo traci, nie jest już tak ckliwy i grający na emocjach, warte odświeżenia i ot, tyle.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-01-17, 09:33 | #41 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
11. Cóż za piękny dzień 6/10 - całkiem niezły.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-01-17, 16:40 | #42 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
12. Kochanice króla 4/10 - nie, nie, nie. Historia pomieszana, tempo zbyt szybkie, scenariusz pisany na kolanie.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-01-17, 20:37 | #43 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
6. Nauka spadania 4/10
"Ujdzie". Niby mroczna komedia, ale ani razu na mojej twarzy nie pojawił się uśmiech. Dramatu za to jest tu sporo (życiowego). Ale mnie i męża ta historia nie wciągnęła, raczej poczuliśmy ulgę, że ten film się już w końcu skończył. Dla nas był nudny i nieangażujący. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2021-01-18, 09:12 | #44 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
9. Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń--- takie kino familijne, do obejrzenia na raz.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-01-19, 17:02 | #45 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
43 Wierzę w Ciebie
44 Podejrzenia pana Whichera: Granice przyzwoitości 45 Mikołaj i spółka 46 After Ever After - porażka 47 Krudowie 2: Nowa era - ujdzie 48 Valan - dolina aniołów. 49 Zachowaj spokój 50 Double dad - typowy dla nastolatków i rodzin. Mnie nie zainteresował 51 Wielki zły lis - czytałam i mam powieśc graficzną, marzyłam by obejrzeć animację i nie żałuję. Animacja nieco łagodniejsza ale przyjemna i zabawna. Rozbawiła mnie, miło spędziłam czas. Tak. Tego potrzebowałam 52 Szkoła czarownic dziedzictwo - nie podobał mi sie 53 Family Blood 2018 - dla mnie porazka
__________________
|
2021-01-20, 09:23 | #46 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
10. Martwe Zło (2013)-- chociaż nie jest to mój ulubiony horror to lubię sobie raz na jakiś czas odświeżyć.
Ervisha, kiedy Ty nasz czas na pracę?
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-01-22, 08:10 | #47 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
11. Konopielka--- pierwszy raz widziałam, niby było śmiesznie, ale jakaś gorycz płynie z tego filmu
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-01-23, 07:15 | #48 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
13. Boże Ciało 9/10 - za drugim razem jeszcze lepszy.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-01-23, 21:30 | #49 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
7. Polar 2/10
Zupełnie nie w moim guście, męczyłam się. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2021-01-24, 22:11 | #50 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
14. Co w duszy gra 7/10 - bardzo wartościowa animacja. Na pewno do niej wrócę.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-01-25, 09:05 | #51 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
12. Anna Karenina-- lubię ten klimat carskiej Rosji, tę ich zimę i zwyczaje. Romans już mniej mi się podobał.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-01-25, 14:15 | #52 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
8. Blade Runner 2049 4/10
Źle mi z tym, że taka niska ocena, bo jest świetnie zrealizowany + super obsada, ale niestety w połowie filmu marzyłam, by się już skończył. Na początku mnie interesował, potem już strasznie mi się dłużył i było mi wszystko jedno, czy go wyłączę czy nie. |
2021-01-26, 07:43 | #53 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
6. żywot briana
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-01-26, 13:29 | #54 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Akcja 100 filmów w 2021 roku
Dołączam
1. Cisza (2010) - 8/10. Historia licealistów z Tychów porwanych przez lawinę w Tatrach. Warto obejrzeć. 2. Czego na prawdę chcemy - 7/10 3. Elegia dla bidoków - 8/10 4. Wszyscy moi przyjaciele nie żyją - 2/10. Dawno nie widziałam nic tak głupiego 5. Kukuczka - 6/10 6. Moja babcia jest lesbijką - 7/10 7. Szklany zamek - 8/10 8. Życie przed sobą - 8/10. Warty obejrzenia. 9. Między słowami - 7/10. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-01-26, 13:48 | #55 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 445
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
5. Zycie przed soba (2020)- 8/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Jestem lekarzem 24.06.2017 |
2021-01-27, 09:11 | #56 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
13. Taśmy Watykanu--- miałam ochotę na coś w klimatach duchowych, egzorcyzmów i przypomniałam sobie, że ten film był niezły. I faktycznie tak było, zwłaszcza zakończenie warte odświeżenia.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-01-27, 09:43 | #57 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
10. Grinch - 9/10. No po prostu Grinch
11. Rodzina od zaraz - 8/10 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-01-28, 23:08 | #58 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
12. Cząstki kobiety - 8/10.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-01-29, 08:53 | #59 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 325
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
1. Jedz, módl się, kochaj - pamiętam, że głośno było o tym filmie zaraz po premierze, dlatego spodziewałam się czegoś więcej niż to, co dostałam. Przyjemnie się oglądało, ale to w sumie tyle.
2. Wszyscy moi przyjaciele nie żyją - zupełnie nie mój gatunek filmowy, ale każdy dokoła oglądał, więc obejrzałam i ja Nie był tak tragiczny, jak słyszałam, a pana od pizzy było mi szkoda 3. Duma i uprzedzenie - podobał mi się. Włączyłam go z nadzieją, że po obejrzeniu będzie mi łatwiej zabrać się za książkę, bo miałam już ze 3 podejścia i nie mogę przebrnąć przez początek No i cóż, spróbuję jeszcze raz, bo jak wiadomo - ekranizacja jest okrojona, a ja się z chęcią dowiem więcej o bohaterach, którzy nie byli tymi pierwszoplanowymi. 4. Książę w Nowym Jorku - fajnie czasem odświeżyć sobie starszą komedię 5. Historia małżeńska - niektórzy twierdzą, że film jest oceniany zbyt wysoko. Mnie akurat się podobał, ale nie na tyle, żebym obejrzała go kiedyś jeszcze raz. |
2021-01-29, 21:35 | #60 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
15. Księżyc w nowiu 4/10 - biadolenie, ale soundtrack uwielbiam.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:37.