czy mogę pójść do lekarza w Polsce? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Dziecko - Mama z klasą

Notka

Dziecko - Mama z klasą Blaski i cienie macierzyństwa - staramy się o dziecko, leczenie niepłodności, ciąża, poród, wychowanie dziecka, wszystko co z dzieckiem i byciem mamą i tatą związane.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2014-04-11, 15:39   #1
tarasewicz
Przyczajenie

czy mogę pójść do lekarza w Polsce?

Hej! Jestem w 24 tygodniu ciąży (druga ciąża). Mieszkamy obecnie w Szkocji i jestem tu pod opieka lekarzy... Jednak jak do tej pory raz miałam tylko badana krew, ani razu nie byłam ważona. Na wszystkie moje pytania słyszę - to normalne...

Jestem od jakiegoś czasu osłabiona i zmęczona. Zastanawiam się czy nie będzie to wina niskiego poziomu żelaza? Od dwóch dni łapią mnie tez skurcze w nogach i rekach, dlatego zastanawiam się czy będę mogła pójść np do tego ginekologa, do którego chodzilam jak mieszkalam w Polsce i poprosić o badania czy będę musiała iść gdzieś prywatnie? Podejrzewam ze mogę mieć infekcje pochwy i tez bym chciała to skontrolować ( w poprzedniej ciąży miałam ciągle nawroty). Tu nawet ani razu mi nie zajrzeli i twierdza ze to na pewno normalne...

Czekam na Wasze odpowiedzic
tarasewicz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-04-11, 16:39   #2
ajah
wańka wstańka

Dot.: czy mogę pójść do lekarza w Polsce?

Cytat:
Napisane przez tarasewicz Pokaż wiadomość
Hej! Jestem w 24 tygodniu ciąży (druga ciąża). Mieszkamy obecnie w Szkocji i jestem tu pod opieka lekarzy... Jednak jak do tej pory raz miałam tylko badana krew, ani razu nie byłam ważona. Na wszystkie moje pytania słyszę - to normalne...