2020-04-26, 18:10 | #541 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
190. Nocny patrol - nie wciągnął mnie
192. Sergio - ok 193. Scooby doo- ok
__________________
|
2020-04-26, 21:16 | #542 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
60. Lolita (1962) 5/10 - nie miałam tych samych emocji, co podczas czytania książki. Nie czułam pożądania, które mnie brzydzilo, nie widziałam kokieterii dziewczynki. Na dodatek film jest strasznie przegadany.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-01, 06:10 | #543 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 307
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Wracam do oglądania, choć może mi być ciężko nadrobić, ale zobaczymy
15. Podwójne morderstwo. Cisza białego miasta - 4/10. Gniot i tyle. https://www.filmweb.pl/film/Podwójne...ta-2019-824452 16. Niewidzialny strażnik - 5,5 https://www.filmweb.pl/film/Niewidzi...ik-2017-779385 17. Świadectwo kości - 6,5 https://www.filmweb.pl/film/Świadect...ci-2019-810833 18. Earthquake Bird - 6,5 sama nie wiem co myśleć o tym filmie https://www.filmweb.pl/film/Ptak%2C+...mi-2019-822207 19. Królowa kier - 7,0. Dobry, najlepszy z całej piątki. https://www.filmweb.pl/film/Królowa+Kier-2019-818368 Numer 5 - 19/60 Edytowane przez Halaszka_Halaszka Czas edycji: 2020-05-01 o 16:22 |
2020-05-01, 08:49 | #544 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
To chyba pora na podsumowanie? Kończę kwiecień z liczbą 60/100. Mój numer to 11.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-01, 14:37 | #545 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
No ja jeszcze jeden oglądam teraz
Będę miała 206 numer 4
__________________
|
2020-05-01, 19:31 | #546 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
61. Mamma Mia! Here We Go Again! 5/10 - świetna Lily Collins, niestety mało spójne z pierwszą część. I ten okropny wątek z udziałem Cher...
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-01, 22:24 | #547 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
I PODSUMOWANIE:
1. 6 Underground (2019), 6/10 2. Dwóch papieży (2019), 7/10 3. Kraina lodu II (2019), 6/10 4. Playmobil. Film (2019), 8/10 5. Upiorne opowieści po zmroku (2019), 7/10 6. Zabawa w pochowanego (2019), 8/10 7. Bliźniak (2019), 8/10 8. Doktor Dolittle (2020), 8/10 ♥ 9. Kobiety mafii 2 (2019), 5/10 10. Klaus (2019), 9/10 11. Cisza (2019), 7/10 12. Trauma (2019), 9/10 13. Zięć mojego życia (2018), 8/10 14. 365 dni (2020), 6/10 15. Do wszystkich chłopców: P.S. Wciąż cię kocham (2020), 10/10 ♥ 16. Kobieta sukcesu (2018), 8/10 17. Jumanji: Następny poziom (2019), 8/10 18. Cucuy: The Boogeyman (2018), 7/10 19. Na noże (2019), 8/10 20. Tajni i fajni (2019), 10/10 ♥ 21. Sonic. Szybki jak błyskawica (2020), 8/10 22. W lesie dziś nie zaśnie nikt (2020), 3/10 23. Mayday (2020), 6/10 24. Pokochaj, poślub, powtórz (2020), 6/10 25. Zenek (2020), 5/10 26. Ptaki Nocy (i fantastyczna emancypacja pewnej Harley Quinn) (2020), 8/10 |
2020-05-01, 22:25 | #548 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Mój numer to 8
Stan na 30.04.2020: 25/100 Dziś (01.05) obejrzane: 26. Tyler Rake: Ocalenie 6/10, po prostu niezły. Dla fanów klimatów: gangsterzy, dilerzy, porwanie, non stop bijatyki i strzelanie. Akurat nie mój klimat, ale był nawet ciekawy. Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2020-05-01 o 22:27 |
2020-05-02, 06:41 | #549 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
33. Człowiek z marmuru, wiadomo, klasyk
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-05-02, 13:54 | #550 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 1 674
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
16. Joe Black
17. Pewnego razu... w Hollywood 18. Gra 19. Były lokator Joe Black udało mi się obejrzeć w całości w końcu, zaczynałam to milion razy i nigdy nie widziałam zakończenia . Poproszę o dopisanie do listy 19 filmów do numeru 17. Na razie w maju udało mi się obejrzeć tylko serial. |
2020-05-02, 21:47 | #551 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
27. Upadek Grace - 7/10 dobry, choć sinusoidalny. Na początku miałam sporo zastrzeżeń, potem takie "może być", a potem mnie zmiażdżył przebiegiem akcji. Bardzo podobała mi się historia, zdecydowanie mniej podobała mi się gra aktorska (główna prawniczka, jej znajomi, jej mąż), miałam też zastrzeżenia do narracji i montażu w niektórych momentach, wydawało mi się to jakieś zbyt tandetne i oczywiste. Myślę, że mógłby być jeszcze lepszy.
Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2020-05-02 o 21:49 |
2020-05-03, 09:16 | #552 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
12. Bad Boy - 5/10
13. Cudowny chłopak - 8/10 14. Planeta Singli 3 - 3/10 15. Anon - 3/10 16. Tyler Ryke: Ocalenie - 7/10 17. Bagienna cisza - 3/10 Podsumowanie I kwartału: 17 / 100, pozycja 3 na liście
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2020-05-03, 09:56 | #553 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 259
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Nr 6 na liście - 24 filmy.
|
2020-05-03, 16:09 | #554 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
62. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć 8/10 - super powrót do świata Harry'ego Pottera. Zwierzęta są urocze, a Newt jako główny bohater świetny.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-03, 17:20 | #555 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36 050
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
17. "Oświadczyny po irlandzku" - 7/10. Dość przewidywalny film, ale dobry.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
sierpień 2017 💍30.01.2021💍 26.08.2023 |
2020-05-03, 21:57 | #556 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
63. Hobbit: Niezwykła podróż 7/10 - efekty, scenografia i zdjęcia robią robotę. Bilbo to bardzo sympatyczny bohater.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-07, 08:47 | #557 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
34. Mamma Mia 2. Ciekawie jest dopiero na samą końcówkę jak przybywa Cher
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-05-09, 11:37 | #558 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
64. Szczygieł 6/10 - wiedziałam, że gruba książkę będzie ciężko przenieść na ekran. Film nie jest zły, jednak spodziewałam się czegoś lepszego.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-09, 17:19 | #559 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
190. Nocny patrol - nie wciągnął mnie
192. Sergio - ok 193. Scooby doo- ok 194 Szum morza - nudne anime 195. Najdłuższa podroż - nudny 196. Niewidzialny człowiek - - ok 197. Apolo 13- lubię ten film 198. Armagedon - w porządku 199. Prawda - nie wicągnął mnie 200. Laputa. Podniebny Zamek - dwie godziny ale miło spędzone ujdzie 201. Doktor Proktor I Wanna Czasu - beznadziejny 202. Matki Panny Młodej - nie wicągnął mnie 203 Tylko chemia - słaby 204. Żółte kwiaty na zielonej trawie - dobry 205. Noelle - ciepły i przyjemny 206. Brahms:The boys - nudny 207, Wiecej ni żmyślisz - nudny 208. Groźne kłamstwa - słaby, dla mnie monotonny... oglądałam na dwa razy 209. Trafikant - ujdzie 210 domownik - nudziłam się 211 Made in Bangladesh - nie wciągnął mnie 212. Wyspa fantazji - taka fanazyjna bajeczka do tego nudna 213. Bad Boys for Life - słaby 214 - Gang zwierzaków - nudna 215. Luce - dobry 216. Klątwa (najnowsza) - beznadzieja 217. Turniej główny - taka bajeczka dla dzieci w stylu filmów z Disney Channel 218. Wszystko dla mojej matki - ciężki film, który nie każdemu przypadnie do gustu... miejscami wstrząsający ale poruszajacy wazne tamty... powiedziałabym, że psychologiczny. Raz czułam złosc, wściekłość innym razem szok, współczucie, smutek... uroniłam łzę. 219. Harriet - nudził mnie 220. Trzy dni i jedno życie - nudził mnie
__________________
|
2020-05-09, 22:04 | #560 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
65. Zenek 5.5/10 - film mimo wszystko nie jest taki zły jak wszyscy mówią. Fajny klimat dawnych lat, ogląda się ok. Niektóre wątki są jedynie przesadzone.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-09, 22:25 | #561 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
28. John Wick 8/10 przewidywalna bajka, ale dobryyyy
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-05-10, 07:34 | #562 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Numer 7 - 34 filmy
35. Filadelfia, pierwszy raz w całości, świetny film!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-05-10, 09:49 | #563 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
221. Pokój tajemnic - dla mnie nudny
__________________
|
2020-05-10, 15:11 | #564 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
66. Yesterday 7/10 - bardzo przyjemny film na niedzielne popołudnie.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-05-11, 10:58 | #565 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
222. Country Miśki - nie podobała mi się a same miśki wizualnie kiepsko... nie jest to Paddington
__________________
|
2020-05-11, 11:14 | #566 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 1 674
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
20. Żona z internetu - czasem lubię obejrzeć thriller klasy B, ale szczerze mówiąc widziałam lepsze filmy nawet w tej kategorii .
21. Czyściciele Internetu - film dokumentalny o moderatorach treści w Internecie. Dał mi sporo do myślenia, myślę, że dla wielu osób może być szokujący. 22. Ludowa Republika Pożądania - jeden z ciekawszych filmów dokumentalnych, które oglądałam, a przeważnie oglądam 1-2 tygodniowo, więc to jest naprawdę ciekawa perełka. To jest taki Black Mirror na żywo, prosto z Chin o platformie streamingowej i tamtejszych influencerach. Ogólnie jeśli ktoś lubi filmy dokumentalne to polecam wydarzenie na FB "Docs Against Isolation" i serwis Ninateka - udostępniono 20 filmów z poprzednich edycji festiwalu za darmo, a część jest płatna. |
2020-05-14, 10:57 | #567 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
223. Wymarzony dom - dla mnie nuda
234. Przez palce - głupia komedia 235 Jak łodzie - nie mój klimat 236. Shrek - lubię. Najlepszy 237. Shrek 2 - słabszy niż jedynka ale fajny
__________________
|
2020-05-14, 16:01 | #568 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 307
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
20. Mary full of grace -7,5/10
https://www.filmweb.pl/film/Maria+ła...na-2004-111562 21. American Woman - 7,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Siła+nadziei-2018-739983 22. Zwyczajna kobieta -7,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Zwyczajn...ta-2019-837768 23. Pewnego razu...w Hollywood - 8/10 https://www.filmweb.pl/film/Pewnego+...od-2019-804561 24. Tajemnica anioła - 5/10 [https://www.filmweb.pl/film/Tajemnic...ła-2019-810408 25. Vox Lux - 8,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Vox+Lux-2018-783757 26. Trzecia żona - 8/10 https://www.filmweb.pl/film/Trzecia+żona-2018-812508 27. Girl - 7,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Dziewczyna-2018-808305 28. Over the limit - 7,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Over+the+Limit-2017-804895 29. Honeyland - 8/10 https://www.filmweb.pl/film/Kraina+miodu-2019-816104 30. Pod opieką wiecznego słońca - 7,5/10 https://www.filmweb.pl/film/Pod+opie...ca-2015-761767 ---------- Dopisano o 16:01 ---------- Poprzedni post napisano o 15:58 ---------- Cytat:
Edytowane przez Halaszka_Halaszka Czas edycji: 2020-05-14 o 20:30 |
|
2020-05-15, 10:05 | #569 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
238. Nieme przywolejnie - ok
239. Zabaw z mordercą - słaby
__________________
|
2020-05-15, 20:24 | #570 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
67. Czy to ty, czy to ja? 7/10 - bardzo lubię ten film. Przypomina mi dzieciństwo. Sympatyczne kino familijne.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:29.