Róże... i nie tylko - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Rękodzieło: szydełkowanie, biżuteria DIY, makramy i inne > Decoupage

Notka

Decoupage Pod-forum decoupage to miejsce przygotowane specjalnie dla miłośników tej techniki. Lubisz decoupage? Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-19, 16:30   #1
rosier
Wtajemniczenie
 
Avatar rosier
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 2 997

Róże... i nie tylko


Witam serdecznie . Dzięki grzeczności dobrego duszka, czyli najukochańszej mojego syna, chyba mi się powiedzie wklejanie zdjęć , bo to było blokadą założenia wątku. ( Ewo- Pupil dzięki za chęć pomocy). Postaram się Wam pokazać moje prace zaczynając od tych pierwszych . W tytule wątku umieściłam słowo "rupiecie", ponieważ przedmioty, które ozdabiam, w większości należą do tej kategorii. Decou zajmuję się od ponad roku, ale wciąż się uczę , przede wszystkim na tym forum, podziwiając Wasze prace . No i proszę o konstruktywną krytykę.
Marta

Edytowane przez rosier
Czas edycji: 2012-02-20 o 12:17
rosier jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-19, 16:58   #2
rosier
Wtajemniczenie
 
Avatar rosier
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 2 997
Dot.: Moje rupiecie

I cd zdjęć, wszystko z odzysku - bańka z mleczami jest inspiracją pracy z Cafeart, a szkatułkę tylko pomalowałam złotą farbą, wzór był już wyryty.
rosier jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-19, 17:44   #3
rosier
Wtajemniczenie
 
Avatar rosier
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 2 997
Dot.: Moje rupiecie

Prawdę mówiąc umiejętność decoupażowania potrzebna mi była, żeby odnowić stare meble. Tę szafkę znalazłam u teściowej na strychu. Antyk, ale nie do uratowania, zjedzony przez korniki. A ten drugi mebel to biblioteczka z lat 60. Lakier na niej zlazł całkowicie, więc i mąż nie musiał wiele szlifować. Szufladki należą do półki na przyprawy z kompletu mebli z lat 60.