Facet potrzebuje rad. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-04-02, 12:25   #1
piotrek222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-04
Wiadomości: 3
Arrow

Facet potrzebuje rad.


Jestem dwudziestoletnim facetem, który właśnie uświadomił sobie, że jest nikim.
Nie mam wielu znajomych, nie pracuje, jeśli chodzi o edukacje to ledwo zipie na studiach. Czuję, że moje życie to jedna wielka pustka.
Przez te dwadzieścia lat nie potrafiłem dostrzec, że stoję w miejscu. Od jakiegoś czasu dużo myślę nad sobą i wiem, że nie znam się na niczym. Nie słucham muzyki, nie czytam książek, nie uprawiam sportu, nie robię nic i brak mi własnego zdania w wielu kwestiach, po prostu jestem żywy, ale nie żyję. Pisać też nie potrafię, za co z góry przepraszam. Całe dnie spędzam... na dotrwaniu do wieczora żeby iść spać. Nie mam doła i różnych smutków więc nie sądzę żeby to była depresja.
Jestem nieśmiały, a raczej boje się wszystkiego co nowe i obce. Chciałbym od teraz zacząć coś ze sobą robić, rozwinąć się, poznać nowe miejsca, ludzi i odżyć. Zabrzmi to źle, ale chciałbym zrobić z siebie faceta idealnego. Czego chcę od Was? Opiszcie jaki jest wasz typ faceta idealnego, tzn. co powinien robić, jaki być i na czym się znać.
Możesz też mi doradzić, zmotywować, napisać anonimowo co ciekawego ostatnio robiłeś/robiłaś i co ja mógłbym zrobić. Poleć książkę, film, muzykę? Zadaj pytanie.
Chcę za przeproszeniem kopa w d*** by zrobić coś ze sobą.
Opiszę wszystkie rzeczy, których spróbowałem i jakie mam wrażenia.

Ps. Często się słyszy, że polscy mężczyźni są niezadbani, więc pomóżcie mi stworzyć mnie na nowo. Naprawdę chcę to zrobić dla siebie o czuję, że dłużej nie mogę stać w miejscu bo zwariuję.
Pozdrawiam P.
piotrek222 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-02, 12:57   #2