Singielki 25+ cz. XIV - Strona 79 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Nasze emocje, uczucia, związki, intymne zwierzenia i pytania. Tutaj uzyskasz wsparcie i porady.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-09-02, 19:32   #2341
cheri_magda
Rozeznanie
 
Avatar cheri_magda
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 583
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
Mi wczoraj minął miesiąc w nowej pracy. Dziś dostałam w pełni samodzielny projekt do zrealizowania i bardzo się cieszę , ale moment słaby, bo jutro/pojutrze muszę oddać dopieszczoną magisterkę dam radę, ale dawno nie musiałam zarywac nocy z powodu nauki...

Jesli uda mi sie zalatwic wolne z pracy, to pojde na to wesele. Kolega jest bardzo fajny i jestem pewna, ze bedziemy sie dobrze bawić. No i fajnie raz na jakis czas wyjsc do wiekszej grupy ludzi, co tutaj nie zdarza mi się zbyt często..

Dziś po pracy padłam, chyba przez tą zmianę pogody. Ale teraz tak przyjemnie się siedzi pod kocem, z herbata i czekoladą i tylko słychać jak deszcz uderza o szyby
gratuluję samodzielnego projekt i trzymam kciuki żeby dobrze wyszło!

Kurcze, ja kocham lato, ale tak przyjemnie mi się siedzi w dresie pod kocykiem słuchając jak deszcz pada... jest w tym coś klimatycznego.
cheri_magda jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-02, 19:53   #2342
alexalexis
Rozeznanie
 
Avatar alexalexis
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 777
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Ej, znacie jakąś czarną magię? Muszę się pozbyć gościa do środy. Jeśli nie wpłaci kasy za kurs to wskakuje na jego miejsce. A jeszcze nigdy tak mi nie zależało
__________________
Realize deeply, that the present moment is all you have.
alexalexis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-02, 20:10   #2343
pandora__
Raczkowanie
 
Avatar pandora__
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 299
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Ej, znacie jakąś czarną magię? Muszę się pozbyć gościa do środy. Jeśli nie wpłaci kasy za kurs to wskakuje na jego miejsce. A jeszcze nigdy tak mi nie zależało
jakki kurs

---------- Dopisano o 20:10 ---------- Poprzedni post napisano o 20:01 ----------

Cytat:
Napisane przez cheri_magda Pokaż wiadomość
gratuluję samodzielnego projekt i trzymam kciuki żeby dobrze wyszło!

Kurcze, ja kocham lato, ale tak przyjemnie mi się siedzi w dresie pod kocykiem słuchając jak deszcz pada... jest w tym coś klimatycznego.
dziękuję

Ja też lubię lato, zwłaszcza to, ze tyyyyle czasu można spędzać na dworze
ale jesien tez ma swoje uroki, lubie takie wieczory

jak oduczyć się jeść słodycze?!
pandora__ jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-02, 21:27   #2344
alexalexis
Rozeznanie
 
Avatar alexalexis
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 777
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
jakki kurs
Najlepszy w Polsce kurs projektowania graficznego

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
Ja też lubię lato, zwłaszcza to, ze tyyyyle czasu można spędzać na dworze
ale jesien tez ma swoje uroki, lubie takie wieczory

jak oduczyć się jeść słodycze?!
Korzystaj, korzystaj, to już ostatnie dni. Ale w tym roku i tak było pięknie, więc może się już kończyć.
__________________
Realize deeply, that the present moment is all you have.
alexalexis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-02, 21:45   #2345
HermiJona
Raczkowanie
 
Avatar HermiJona
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 59
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Najlepszy w Polsce kurs projektowania graficznego



Korzystaj, korzystaj, to już ostatnie dni. Ale w tym roku i tak było pięknie, więc może się już kończyć.
może jakieś vooodoo?

tak Was czytam i się przyjemnie robi ^^ nie było mnie kilka dni a tu tyle się dzieje
do koleżanki, która się waha, czy robić kurs czy kurs językowy - jeśli kurs nie-językowy jest zależny od warunków pogodowych - bierz go jako priorytet! Kurs językowy nie ucieknie. ALE zastanów się dobrze, co byłoby ważniejsze i czy jedno jest celem, a drugie środkiem do celu. U mnie jest: windsurfing > niemiecki. Oba pochłonęły mi większość wypłaty i w sumie do kolejnej liczę złotówki na chleb xDD ale nie żałuję, bo dało to takiego kopa i odskocznię, z tym że sezon na wind kończy się z końcem września, a potem zostanie już tylko niemiecki (i robienie formy na przyszły sezon :P).

Dziewczyny, mam taki lekki mętlik, nie ogarniam...parę dni temu pisałam Wam o chłopaku z Tindera, z którym się super rozmawia, tzn. dosłownie można z nim o wszystkim porozmawiać (na różne tematy, ale wiadomo na obecnym etapie, nie za dużo/nie za osobiście) i ten kontakt był codziennie, raczej pod wieczór bo dni płodne i zajęte...przedwczoraj rozmawialiśmy sobie (już tak telefonicznie przez 3 h do późna w nocy) i padały pytania o rodzinkę, szkołę, jakieś tam plany (wybadanie gruntu?), ale oprócz tego luźna dyskusja o tematach, które nas interesują no i od tamtego czasu...(dwa dni, no wiem xd) cisza. Napisałam do niego wczoraj, to odezwał się krótko z relacją co robił w ciągu dnia i że na pogodę uważać. A dziś tyle co odczytał wiadomość i nic.
Wiem, że nic na siłę, ale może coś za dużo powiedziałam albo coś...kurczę, nie wiem..chyba pozostaje czekać..
HermiJona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-02, 21:51   #2346
alexalexis
Rozeznanie
 
Avatar alexalexis
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 777
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez HermiJona Pokaż wiadomość

Dziewczyny, mam taki lekki mętlik, nie ogarniam...parę dni temu pisałam Wam o chłopaku z Tindera, z którym się super rozmawia, tzn. dosłownie można z nim o wszystkim porozmawiać (na różne tematy, ale wiadomo na obecnym etapie, nie za dużo/nie za osobiście) i ten kontakt był codziennie, raczej pod wieczór bo dni płodne i zajęte...przedwczoraj rozmawialiśmy sobie (już tak telefonicznie przez 3 h do późna w nocy) i padały pytania o rodzinkę, szkołę, jakieś tam plany (wybadanie gruntu?), ale oprócz tego luźna dyskusja o tematach, które nas interesują no i od tamtego czasu...(dwa dni, no wiem xd) cisza. Napisałam do niego wczoraj, to odezwał się krótko z relacją co robił w ciągu dnia i że na pogodę uważać. A dziś tyle co odczytał wiadomość i nic.
Wiem, że nic na siłę, ale może coś za dużo powiedziałam albo coś...kurczę, nie wiem..chyba pozostaje czekać..
Przepraszam, ale jedyne co wyłapałam

A tak serio, to wyluzuj i nie inicjuj ciągle kontaktu. Jeśli zechce to się odezwie, nie podawaj mu się na talerzu. A jeśli nie, to nie jest zainteresowany i też dobrze, tak miało być, on nie jest dla Ciebie.
__________________
Realize deeply, that the present moment is all you have.
alexalexis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-02, 21:55   #2347
HermiJona
Raczkowanie
 
Avatar HermiJona
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 59
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Przepraszam, ale jedyne co wyłapałam

A tak serio, to wyluzuj i nie inicjuj ciągle kontaktu. Jeśli zechce to się odezwie, nie podawaj mu się na talerzu. A jeśli nie, to nie jest zainteresowany i też dobrze, tak miało być, on nie jest dla Ciebie.
To było tak trochę specjalnie masz rację. A mówiłam sobie, że wyluzuję, yhy xd

a powiedz moja droga coś trochę więcej o tym kursie? Jakaś szkoła/szkolenie? Gdzie co jak?

Edytowane przez HermiJona
Czas edycji: 2019-09-02 o 21:56
HermiJona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-02, 22:02   #2348
alexalexis
Rozeznanie
 
Avatar alexalexis
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 777
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez HermiJona Pokaż wiadomość
To było tak trochę specjalnie masz rację. A mówiłam sobie, że wyluzuję, yhy xd

a powiedz moja droga coś trochę więcej o tym kursie? Jakaś szkoła/szkolenie? Gdzie co jak?
http://sztuka-projektowania.pl
Gdyby się udało to taaaaaaak by mi w życiu pomogło. Mają 30 miejsc, narazie jestem na liście rezerwowej, ale nie nastawiam się za bardzo.
__________________
Realize deeply, that the present moment is all you have.
alexalexis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-03, 09:31   #2349
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 11 712
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Najlepszy w Polsce kurs projektowania graficznego



Korzystaj, korzystaj, to już ostatnie dni. Ale w tym roku i tak było pięknie, więc może się już kończyć.
To trzymamy kciuki.

Było pięknie? Kiedy? Za krótko.
Cały lipiec był zimny, w sierpniu było troszkę lata, ale i tak mało.
Jeszcze przez cały wrzesień powinno być lato, a nie od razu przeskok w burą jesień, deszcz.
Cierpię z tego powodu.


Cytat:
Napisane przez HermiJona Pokaż wiadomość
To było tak trochę specjalnie masz rację. A mówiłam sobie, że wyluzuję, yhy xd
Nieładnie się zachował, ale widać, że coś jest na rzeczy, skoro tak nagle zmienił front. Nie pisz więcej, zobaczysz czy na tym kontakt się urwie, czy jednak chwilowo był bardziej zajęty.
Choć przyznam, że zachowanie praktycznie identyczne, jak tego pana, którego poznałam ostatnio. Super intensywny kontakt, zainteresowanie, a nagle cisza.
Ja postanowiłam, że poczekam i kolejny raz pierwsza nie napiszę. I już się pewnie nie doczekam...
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-03, 17:26   #2350
HermiJona
Raczkowanie
 
Avatar HermiJona
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 59
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
To trzymamy kciuki.

Było pięknie? Kiedy? Za krótko.
Cały lipiec był zimny, w sierpniu było troszkę lata, ale i tak mało.
Jeszcze przez cały wrzesień powinno być lato, a nie od razu przeskok w burą jesień, deszcz.
Cierpię z tego powodu.
Bardzo trzymamy
a co porabiasz jesienią? zanosi się, że jeszcze troszkę ciepełka będzie i słońca, chociaż faktycznie jest taki misz-masz, raz słońce, raz deszczowe chmury (u mnie w mieście z nich nic nie pada ).



Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
Nieładnie się zachował, ale widać, że coś jest na rzeczy, skoro tak nagle zmienił front. Nie pisz więcej, zobaczysz czy na tym kontakt się urwie, czy jednak chwilowo był bardziej zajęty.
Choć przyznam, że zachowanie praktycznie identyczne, jak tego pana, którego poznałam ostatnio. Super intensywny kontakt, zainteresowanie, a nagle cisza.
Ja postanowiłam, że poczekam i kolejny raz pierwsza nie napiszę. I już się pewnie nie doczekam...
Ogólnie wiem, że miał urlop, mamę, siostrę zza granicy przyjezdną na głowie - może z nimi trochę czasu spędzał, bo na siostrę na głowie trochę marudził :P i korzystał z chwili, gdy jej nie było, kto wie

Dzisiaj się odezwał pierwszy i tak sobie piszemy, więc chyba trochę przedwcześnie dramatyzuję
HermiJona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-03, 18:29   #2351
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 11 712
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez HermiJona Pokaż wiadomość
Bardzo trzymamy
a co porabiasz jesienią? zanosi się, że jeszcze troszkę ciepełka będzie i słońca, chociaż faktycznie jest taki misz-masz, raz słońce, raz deszczowe chmury (u mnie w mieście z nich nic nie pada ).





Ogólnie wiem, że miał urlop, mamę, siostrę zza granicy przyjezdną na głowie - może z nimi trochę czasu spędzał, bo na siostrę na głowie trochę marudził :P i korzystał z chwili, gdy jej nie było, kto wie

Dzisiaj się odezwał pierwszy i tak sobie piszemy, więc chyba trochę przedwcześnie dramatyzuję
Pracuję, cóż więcej mogę robić?
Mam w drugiej połowie miesiąca kilka dni wolnego i miałyśmy wtedy jechać z przyjaciółką w góry, ale zdaje się że to nie wypali. Nie wiem, ostatecznie może pojadę sama, albo przełożę to na październik, ale w październiku już będzie na pewno słaba pogoda do górskich wędrówek.


O widzisz! Może niepotrzebnie się zamartwiałaś.
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-03, 22:09   #2352
alexalexis
Rozeznanie
 
Avatar alexalexis
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 777
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
Pracuję, cóż więcej mogę robić?
Mam w drugiej połowie miesiąca kilka dni wolnego i miałyśmy wtedy jechać z przyjaciółką w góry, ale zdaje się że to nie wypali. Nie wiem, ostatecznie może pojadę sama, albo przełożę to na październik, ale w październiku już będzie na pewno słaba pogoda do górskich wędrówek.
Ja też chciałam jechać w góry, ale nie mam z kim! Możemy jechać razem! (Galakty mnie olał totalnie )
__________________
Realize deeply, that the present moment is all you have.
alexalexis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 07:47   #2353
galakty098
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 4 817
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Ja też chciałam jechać w góry, ale nie mam z kim! Możemy jechać razem! (Galakty mnie olał totalnie )
Te te, bez takich
__________________
Gdybym miał wybierać wybrałbym tą samą drogę.
galakty098 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 08:58   #2354
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 11 712
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Ja też chciałam jechać w góry, ale nie mam z kim! Możemy jechać razem! (Galakty mnie olał totalnie )
Cytat:
Napisane przez galakty098 Pokaż wiadomość
Te te, bez takich
To co, jedziecie razem?

Ja chyba pojadę tylko na weekend, ale w sumie to sama jeszcze nie wiem co i jak.
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 09:04   #2355
Dolczi
Wtajemniczenie
 
Avatar Dolczi
 
Zarejestrowany: 2013-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 862
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Ja byłam w tym roku w Górach Stołowych. To był mój pierwszy raz w górach. Zakochałam się w aktywnym wypoczynku.

BTW Cały czas randkuję z jednym i tym samym facetem i może coś z tego będzie. Ale nie chcę zapeszać.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
WYMIANA


Nie znoszę osób przemądrzałych, których ich ZAWSZE musi być na wierzchu. I do tego w ich mniemaniu ZAWSZE mają rację.

Dieta cud- seks i głód.

Dolczi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 13:24   #2356
Zorzoli
Wtajemniczenie
 
Avatar Zorzoli
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 458
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Dolczi Pokaż wiadomość
Ja byłam w tym roku w Górach Stołowych. To był mój pierwszy raz w górach. Zakochałam się w aktywnym wypoczynku.

BTW Cały czas randkuję z jednym i tym samym facetem i może coś z tego będzie. Ale nie chcę zapeszać.
a długo już się spotykacie?
__________________
Nikogo niestety nie zmusisz do miłości ale zawsze możesz zamknąć wybranka w piwnicy i trzymać tam dopóki nie rozwinie się u niego syndrom sztokholmski. 🙃

https://www.suwaczek.pl/cache/cadbaa1cc7.png
Zorzoli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 16:41   #2357
HermiJona
Raczkowanie
 
Avatar HermiJona
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 59
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Zorzoli Pokaż wiadomość
a długo już się spotykacie?
O właśnie, jak długo?

Dobre wieści - spotykamy się z tym chłopakiem z Tindera w weekend, gdzieś na rowerach więc oboje będziemy się szczerze pocić xD (bo oboje lubimy wycisk ), dawno się tak mało nie przejmowałam czy zrobię dobre wrażenie czy nie, grunt, żeby się dobrze bawić, to nie randka
HermiJona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 17:04   #2358
alexalexis
Rozeznanie
 
Avatar alexalexis
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 777
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
To trzymamy kciuki.

Cytat:
Napisane przez HermiJona Pokaż wiadomość
Bardzo trzymamy

Dzięki dziewczyny, bo pomogło!!!
__________________
Realize deeply, that the present moment is all you have.
alexalexis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 17:22   #2359
pandora__
Raczkowanie
 
Avatar pandora__
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 299
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Dzięki dziewczyny, bo pomogło!!!
ekstra

dolczi - super, oby miło się to dalej rozwijało dawaj znać.

Ja mam w pracy zapierdziel, a i lada dzień oddaję mgr i jest nerwówka, a i tak mam mega nastrój jutro jade do rodzinnego miasta, nie moge sie doczekać plot i wina z kolezaankami

To i ja się pochwalę... poznałam fajnego typa na tinderze. Jest tak wiele 'przzeciw', a z drugiej strony, to jestesmy podobni w tych rzeczzach, ktore sa dla mnie wazne, a rzadko ktos to rozumie.

---------- Dopisano o 17:22 ---------- Poprzedni post napisano o 17:20 ----------

Cytat:
Napisane przez HermiJona Pokaż wiadomość
O właśnie, jak długo?

Dobre wieści - spotykamy się z tym chłopakiem z Tindera w weekend, gdzieś na rowerach więc oboje będziemy się szczerze pocić xD (bo oboje lubimy wycisk ), dawno się tak mało nie przejmowałam czy zrobię dobre wrażenie czy nie, grunt, żeby się dobrze bawić, to nie randka
roweryy są super! bawcie sie dobrze, daaj znac jak bylo
pandora__ jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 18:32   #2360
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 11 712
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
ekstra

dolczi - super, oby miło się to dalej rozwijało dawaj znać.

Ja mam w pracy zapierdziel, a i lada dzień oddaję mgr i jest nerwówka, a i tak mam mega nastrój jutro jade do rodzinnego miasta, nie moge sie doczekać plot i wina z kolezaankami

To i ja się pochwalę... poznałam fajnego typa na tinderze. Jest tak wiele 'przzeciw', a z drugiej strony, to jestesmy podobni w tych rzeczzach, ktore sa dla mnie wazne, a rzadko ktos to rozumie.

---------- Dopisano o 17:22 ---------- Poprzedni post napisano o 17:20 ----------



roweryy są super! bawcie sie dobrze, daaj znac jak bylo
Widzieliście się już?
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 18:57   #2361
pandora__
Raczkowanie
 
Avatar pandora__
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 299
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
Widzieliście się już?
Nie. Żyje sobie złudzeniami Generalnie to jedno z tych dopasowań naa tinderze, które są przez przypadek i nie dajesz gościowi szans, a potem jak cię zaczniee intrygować...

Wwspominałam, ze jest kilka 'przeciw'.
Ma kilkanascie lat wiecej, 11 letnią córkę, byłą żonę, majątek do podziału i adres zamieszkania w innym miescie

Moze sie spotkamy, moze nie. Nie mysle o nim za bardzo, teraz wspomnialam, bo wczoraj wieczorem jakos intensywnie pisaliśmy (zzazwyczaj piszemy raz na kilka dni i to mi odpowiada w 100%). Gdyby zaproponował, to oczywiscie - zgodziłabym sie. Bede niedlugo na szkoleniu w Warszawwie, moze wtedy cos sie uda

Mój dobry nastrój raczej wynika z czego innego Odliczam dni do obrony mgr, w pracy idzie coraz lepiej, czuję, że mogę robić to, co kocham wróciłam do fotografii, wierzę w siebie, jesstem otwarta, radosna, cieszę się szczesciem innych i to wszystko... sama
Jestem z siebie dumna. W koncu nie mysle o wadach, kompleksach... dziewczyny! Ja codziennie jak ide do pracy lub z niej wracam, to mam taki usmiech na twarzy, ze to bajka. Czasem dosłownie spiewam; na przekór kalendarzowi u mnie idzie wiosna
pandora__ jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 19:09   #2362
alexalexis
Rozeznanie
 
Avatar alexalexis
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 777
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość

Mój dobry nastrój raczej wynika z czego innego Odliczam dni do obrony mgr, w pracy idzie coraz lepiej, czuję, że mogę robić to, co kocham wróciłam do fotografii, wierzę w siebie, jesstem otwarta, radosna, cieszę się szczesciem innych i to wszystko... sama
Jestem z siebie dumna. W koncu nie mysle o wadach, kompleksach... dziewczyny! Ja codziennie jak ide do pracy lub z niej wracam, to mam taki usmiech na twarzy, ze to bajka. Czasem dosłownie spiewam; na przekór kalendarzowi u mnie idzie wiosna

Pięknie pandora
__________________
Realize deeply, that the present moment is all you have.
alexalexis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 19:29   #2363
pandora__
Raczkowanie
 
Avatar pandora__
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 299
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Pięknie pandora
Dziękuję. Mam nadzieje, że idę w dobrą stronę

Jednak przeszłość i przykre emocje mnie nie omijają. Część z was wie w jakiej toksycznej relacji byłam i jedynym słusznym wyjściem było pozbycie sie tego pana na dobre z mojego życia. Bylo to trudne, ale udało się.

I właśnie... z tydzien temu mialam pewna sytuacje. Generalnie nie rozmawiam na jego temat z nikim, bo mnie gdzies to uwiera, nie chce wiedziec co u niego i w ogole wiecie - NIE NIE NIE. Resztki emocji we mnie gdzies są, jak patrze na swoj stary watek to sie nie dziwie... syfu bylo dużo, jeszcze trochę pracy przede mną.

No i znajoma, ktora zna temat najgłębiej, wyskoczyła, ze moze pojedzie z nim na blablacarze na festiwal, bo on tez jedzie. Szczerze - nie wiem jak to sie skonczylam, ale sie wsciekalm, nie dlatego, ze ona z nim jedzie, ale ze mi o tym mowi i, ze ja znowu wiem, co i gdzie on bedzie robił Napisala mi "zebym przestała". Odpisalam tylko, ze raczej ona powinna. I nie drazylam tematu, nie ciekawilo mnie co sie dzieje, bo ja naprawde wiem, co jest dla mnie teraz dobre...
Odezwala sie wczoraj co słychac itp. Ani słowa o nim. Ja tez nie pytalam, ale odpowiadałam lakonicznie "jak nie ja". Ale nie bede robiła niczego wbrew sobie...
Troche o tym mysle - czy nie przesadzam? Nie jestem na nią mocno zła, ale to któryś raz z kolei pokazała brak wyczucia w tym temacie, a ja na to nie mam ochoty. chciala sie spotkac w tym weekend, bo bede w rodzinnym miescie i generalnie uwielbiałam spotkania z nią, to teraz zdecydowanie odmówiłam, bo boję się kolejnej takiej sytuacji. Umiem sobie już radzić, ale po co nadwyrężać i tak już słabe serducho?
Co o tym myslicie?

---------- Dopisano o 19:29 ---------- Poprzedni post napisano o 19:25 ----------

Co do tematu samotnych podróży - znowu powtórze, ze warto spróbować. Albo poszukac kogos na grupie podrozniczej na fb.

Góry to faktycznie słaby cel na pierwszą solo podróż (jesli sie je slabo zna), ale w Polsce mamy tyle pieknych miast! Mozna pić wino na rynku w południe i dac się ponieść miastu
pandora__ jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-04, 21:39   #2364
Dolczi
Wtajemniczenie
 
Avatar Dolczi
 
Zarejestrowany: 2013-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 862
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
Dziękuję. Mam nadzieje, że idę w dobrą stronę

Jednak przeszłość i przykre emocje mnie nie omijają. Część z was wie w jakiej toksycznej relacji byłam i jedynym słusznym wyjściem było pozbycie sie tego pana na dobre z mojego życia. Bylo to trudne, ale udało się.

I właśnie... z tydzien temu mialam pewna sytuacje. Generalnie nie rozmawiam na jego temat z nikim, bo mnie gdzies to uwiera, nie chce wiedziec co u niego i w ogole wiecie - NIE NIE NIE. Resztki emocji we mnie gdzies są, jak patrze na swoj stary watek to sie nie dziwie... syfu bylo dużo, jeszcze trochę pracy przede mną.

No i znajoma, ktora zna temat najgłębiej, wyskoczyła, ze moze pojedzie z nim na blablacarze na festiwal, bo on tez jedzie. Szczerze - nie wiem jak to sie skonczylam, ale sie wsciekalm, nie dlatego, ze ona z nim jedzie, ale ze mi o tym mowi i, ze ja znowu wiem, co i gdzie on bedzie robił Napisala mi "zebym przestała". Odpisalam tylko, ze raczej ona powinna. I nie drazylam tematu, nie ciekawilo mnie co sie dzieje, bo ja naprawde wiem, co jest dla mnie teraz dobre...
Odezwala sie wczoraj co słychac itp. Ani słowa o nim. Ja tez nie pytalam, ale odpowiadałam lakonicznie "jak nie ja". Ale nie bede robiła niczego wbrew sobie...
Troche o tym mysle - czy nie przesadzam? Nie jestem na nią mocno zła, ale to któryś raz z kolei pokazała brak wyczucia w tym temacie, a ja na to nie mam ochoty. chciala sie spotkac w tym weekend, bo bede w rodzinnym miescie i generalnie uwielbiałam spotkania z nią, to teraz zdecydowanie odmówiłam, bo boję się kolejnej takiej sytuacji. Umiem sobie już radzić, ale po co nadwyrężać i tak już słabe serducho?
Co o tym myslicie?

---------- Dopisano o 19:29 ---------- Poprzedni post napisano o 19:25 ----------

Co do tematu samotnych podróży - znowu powtórze, ze warto spróbować. Albo poszukac kogos na grupie podrozniczej na fb.

Góry to faktycznie słaby cel na pierwszą solo podróż (jesli sie je slabo zna), ale w Polsce mamy tyle pieknych miast! Mozna pić wino na rynku w południe i dac się ponieść miastu
Bardzo dużo pracy wykonałaś nad sobą. Brawo!
Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
Nie. Żyje sobie złudzeniami Generalnie to jedno z tych dopasowań naa tinderze, które są przez przypadek i nie dajesz gościowi szans, a potem jak cię zaczniee intrygować...

Wwspominałam, ze jest kilka 'przeciw'.
Ma kilkanascie lat wiecej, 11 letnią córkę, byłą żonę, majątek do podziału i adres zamieszkania w innym miescie

Moze sie spotkamy, moze nie. Nie mysle o nim za bardzo, teraz wspomnialam, bo wczoraj wieczorem jakos intensywnie pisaliśmy (zzazwyczaj piszemy raz na kilka dni i to mi odpowiada w 100%). Gdyby zaproponował, to oczywiscie - zgodziłabym sie. Bede niedlugo na szkoleniu w Warszawwie, moze wtedy cos sie uda

Mój dobry nastrój raczej wynika z czego innego Odliczam dni do obrony mgr, w pracy idzie coraz lepiej, czuję, że mogę robić to, co kocham wróciłam do fotografii, wierzę w siebie, jesstem otwarta, radosna, cieszę się szczesciem innych i to wszystko... sama
Jestem z siebie dumna. W koncu nie mysle o wadach, kompleksach... dziewczyny! Ja codziennie jak ide do pracy lub z niej wracam, to mam taki usmiech na twarzy, ze to bajka. Czasem dosłownie spiewam; na przekór kalendarzowi u mnie idzie wiosna
Koleżanka nie ma wyczucia. Urwij kontakt, jeśli Cię to uwiera.
Cytat:
Napisane przez HermiJona Pokaż wiadomość
O właśnie, jak długo?

Dobre wieści - spotykamy się z tym chłopakiem z Tindera w weekend, gdzieś na rowerach więc oboje będziemy się szczerze pocić xD (bo oboje lubimy wycisk ), dawno się tak mało nie przejmowałam czy zrobię dobre wrażenie czy nie, grunt, żeby się dobrze bawić, to nie randka
Cytat:
Napisane przez Zorzoli Pokaż wiadomość
a długo już się spotykacie?
3 tygodnie. Wiem, że to krótko dlatego się nie nastawiam jeszcze. Ale fajny jest.
Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Dzięki dziewczyny, bo pomogło!!!
Gratulacje.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
WYMIANA


Nie znoszę osób przemądrzałych, których ich ZAWSZE musi być na wierzchu. I do tego w ich mniemaniu ZAWSZE mają rację.

Dieta cud- seks i głód.

Dolczi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-05, 04:29   #2365
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 11 712
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez alexalexis Pokaż wiadomość
Dzięki dziewczyny, bo pomogło!!!
Gratulacje!


Cytat:
Napisane przez Dolczi Pokaż wiadomość
3 tygodnie. Wiem, że to krótko dlatego się nie nastawiam jeszcze. Ale fajny jest.
To mocno trzymamy kciuki.



Pandora bardzo miło czytać, że jesteś tak szczęśliwa.
No i widać, że odcięcie się od niego i tych wszystkich wydarzeń dobrze na Ciebie wpłynęło, więc koleżanka powinna uszanować fakt, że nie chcesz o nim słyszeć. Masz do tego zupełne prawo. Może nie pomyślała, że tą informacją sprawi Ci jakąś przykrość, lub pomyślała, że nie będzie to dla Ciebie istotne. Na Twoim miejscu nie przekreślałabym z tego powodu znajomości, możesz jej po prostu wytłumaczyć, żeby nigdy pod żadnym pozorem już nic o nim nie wspominała, bo sobie nie życzysz.
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-05, 06:10   #2366
pandora__
Raczkowanie
 
Avatar pandora__
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 299
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

dziękuje dziewczyny

tylko onaa doskonale wie, ze wspominanie o nim mnie uwiera. A tu jeszzcze jakies wspolne jazddy (chociaz nie wiem nawet czy mialy miejsce). No jest to dla mnie zueplnie nowa sytuacja. Moje kolezanki o moich bylych zazwyczaj nic nie mowily albo cos w zartach, gdy juz minelo odpowiednio duzoz czasu Tu nie mineło i pomimo radosci, ten temat wciąz jest dla mniee ttrudny, dlatego go unikam. Napisala do mnie wczoraj raz jeszcze, ze sie wycofałam i czy to przez wspomnienie o nim. Napisalam, ze tak, ale. ze nie jest to jakies zawistne, po prostu teraz i taak mam sporro na glowie, ze wolalam na ten temaat za duzzo nie myslec. no odpisaala, ze jak cos to ona jest i jak bede chciala to mozemy pogadać.

Ona ma problem z wyczzuciem, a zzdrugiej strony chyba wierzy, zze kazdy jest odpwoieddzialny na siebie i nie trzeba sie z nikim obchodzic jaak z jajkiem. I zgadzam sie, tylko, ze to wszysstko nauczzyło mnie, ze kiedy czujemy sie zle - trzeba umiec sie odwwrócić.

Temat tego feestiwalu byl dla mnie dodatkowo przyzkry, zze mialam na niego jechac,on kupił dla mnie bileet na którym pojeechaala teraz jego nowa dziewczynaa. Wiem, ze tto nie jest tragedia, ale zabolało i miałam do tego pełne prawo.

Zaraz do pracy, a od razu po szybko do domu, pakowac sie i na blablacara. To bedzie moj 1 raz

A jutro ostatnie spotkanie z promotorem przed obroną, dogadywanie detali i bedzie mozzna wszystko odawac do dziekanatu

Będę tęesknić za studiami, ale czuję ulgę. Bywało cięzko

Chociaż myślę, że za 2-3 lata chciałabym wrócić do nauki.
pandora__ jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-05, 07:11   #2367
Zorzoli
Wtajemniczenie
 
Avatar Zorzoli
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 458
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Ja cały czas się biję z myślami czy zrobić sobie jeszcze jakąś podyplomówkę lub drugą magisterkę(zwłaszcza, że u mnie to firma za to płaci) ale kurcze szkoda mi tych wolnych weekendów. Jednak jak się już pracuje 8 h dziennie i dorabia w drugiej pracy to jednak nie wyobrażam sobie mieć tylko co drugi weekend wolny.
__________________
Nikogo niestety nie zmusisz do miłości ale zawsze możesz zamknąć wybranka w piwnicy i trzymać tam dopóki nie rozwinie się u niego syndrom sztokholmski. 🙃

https://www.suwaczek.pl/cache/cadbaa1cc7.png
Zorzoli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-05, 13:15   #2368
Dolczi
Wtajemniczenie
 
Avatar Dolczi
 
Zarejestrowany: 2013-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 862
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Zorzoli Pokaż wiadomość
Ja cały czas się biję z myślami czy zrobić sobie jeszcze jakąś podyplomówkę lub drugą magisterkę(zwłaszcza, że u mnie to firma za to płaci) ale kurcze szkoda mi tych wolnych weekendów. Jednak jak się już pracuje 8 h dziennie i dorabia w drugiej pracy to jednak nie wyobrażam sobie mieć tylko co drugi weekend wolny.
Ja myślę o kursie lub podyplomówce. Na razie zapisałam się na angielski w szkole językowej. W grupach. Ktoś z Was ma doświadczenia? Da się nauczyć w grupie języka? Mi głównie chodzi o konwersacje.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
WYMIANA


Nie znoszę osób przemądrzałych, których ich ZAWSZE musi być na wierzchu. I do tego w ich mniemaniu ZAWSZE mają rację.

Dieta cud- seks i głód.

Dolczi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-05, 13:34   #2369
Zorzoli
Wtajemniczenie
 
Avatar Zorzoli
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 458
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

na pewno coś można. Dużo zależy od nauczyciela. Ja oglądam dużo angielsko języcznych programów.
Ja oglądam różne głupoty gdzie język nie jest zbyt trudny jak 90 day fiance, love after lockup i tym podobne
Na youtube są odcinki
__________________
Nikogo niestety nie zmusisz do miłości ale zawsze możesz zamknąć wybranka w piwnicy i trzymać tam dopóki nie rozwinie się u niego syndrom sztokholmski. 🙃

https://www.suwaczek.pl/cache/cadbaa1cc7.png
Zorzoli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-09, 04:26   #2370
Dagunia
Komplikatorka
 
Avatar Dagunia
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 19 147
Dot.: Singielki 25+ cz. XIV

Dzień dobry

Dawno mnie tu nie było, ale wracam... jako singielka z miesięcznym stażem
__________________
"Sens zdarzeń pojawia się z opóźnieniem. Trzeba tylko przeczekać. To co dziś jest czystym cierpieniem, po czasie okazuje się przedsionkiem szczęścia i mądrości".




Wy mówicie na to „lista grzechów”, ja mówię – weekend...
Dagunia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Intymnie


Ten wątek obecnie przeglądają: 2 (1 użytkowników i 1 gości)
pseudofeministka
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-10-21 22:55:52


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:58.