Odbarwienie w這s闚? - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia porady i dyskusje zwi您ane z problemami ze sk鏎. Uzyskasz tutaj informacje na temat leczenia tr康ziku, atopowego zapalenia sk鏎y (AZS) oraz innych schorze i problem闚 zwi您anych ze sk鏎.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2016-05-23, 22:12   #1
acneman
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-05
Wiadomo軼i: 1

Odbarwienie w這s闚?


Witam,
na ostatniej wizycie dermatolog przepisa mi lek Duac z nadtlenkiem benzoilu w sk豉dzie (jest to r闚nie sk豉dnik Benzacne) do stosowania na noc. Jest to kuracja ko鎍z帷a przerwane z powod闚 zdrowotnych leczenie limecyklin (leczenie tr康ziku). Mam pewne obawy dotycz帷e odbarwiaj帷ych w豉軼iwo軼i tego leku.

Czy je瞠li posmaruj 瞠lem Duac twarz, to zarost w przysz這軼i b璠zie w tym miejscu ca趾owicie bia造? R闚nie jak lek przeniesie si na poduszk, kt鏎 p騧niej dotkn w這sami na g這wie to b璠 w tym miejscu na zawsze siwy?

Edytowane przez acneman
Czas edycji: 2016-05-23 o 22:15
acneman jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2016-05-26, 22:54   #2
allesi
Zadomowienie
 
Avatar allesi
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomo軼i: 1 274
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Odbarwienie w這s闚?

A tak silny to ten lek nie jest... Je郵i nawet spowoduje odbrawienie, to po prostu zg鏊 ten zarost innego koloru. Nowy wyro郾ie taki sam jak reszta.
Jakim cudem niby mia豚y odrasta reszt 篡cia bia造?
allesi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
bia貫, duac, nadtlenek benzoilu, odbarwienie, w這sy

Nowe w徠ki na forum Dermatologia


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2016-05-26 23:54:09


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:36.