Przemęczona zabiegana prosi o pomoc w metamorfozie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informację jak zmienić swój wygląd, styl, makijaż, fryzurę oraz sposób ubierania się. Poddaj się metamorfozie i zaskocz samą siebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-04-14, 10:56   #1
mima1001
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 20

Przemęczona zabiegana prosi o pomoc w metamorfozie


Drogie Panie
Jestem samotną matką 12 letniego dziecka i opiekunką matki która jest ciężko chora . Mam 39 lat , prawdopodobnie nie wyglądam na swój wiek . Chciałabym bardzo prosić o pomoc . Marzę aby coś w sobie zmienić a praktycznie wszystko mam 160 wzrostu . I praktycznie wcale nie mam czasu do siebie . Ciemne oczy z naturalnie ciemnym obramowaniem włosy o kolorze - burgund . Pół długie i niestety bardzo cienkie oraz wysokie czoło . Nie wiem też jak mam się ubierać aby podkreślić w sobie coś co jest ładne we mnie . Praktycznie jestem laikiem w sferze mody makijażu oraz doboru fryzury czy koloru włosów . Wierzę że dzięki Waszym poradom moje życie zmieni się na dobre z góry dziękuję . Dodałam zdjęcie .Monika
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC09443 (1).jpg (94,4 KB, 955 załadowań)
mima1001 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-04-14, 11:28   #2
mitasa
Raczkowanie
 
Avatar mitasa
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 410
Dot.: Przemęczona zabiegana prosi o pomoc w metamorfozie

Ja bym włosy przefarbowała na jasny/średni brąz z lekkimi refleksami i zrobiłabym grzywkę.
__________________
Ślub: 24.09.2016.
Oczekiwanie na syna : 08.06.2017.
mitasa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-04-14, 12:10   #3
Mary_0
Raczkowanie
 
Avatar Mary_0
 
Zarejestrowany: 2013-10
Lokalizacja: ze śląska ;)
Wiadomości: 47
Dot.: Przemęczona zabiegana prosi o pomoc w metamorfozie