Problem z niechcianymi pieniędzmi - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-07-16, 14:23   #1
kwiatek101
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 1 251

Problem z niechcianymi pieniędzmi


Hej chciałabym się Was poradzić w pewnej kwestii - zacznę od początku.
Mam 21 lat, studiuję i od kąd wyprowadziłam się na studia moja babcia co miesiąc dofinansowuje mnie kwotą 300zł. Problem polega na tym, że moja mama o tym nie wie i gdyby się dowiedziała myślę, że miałaby mi za złe, że biorę te pieniądze. Jest tak dlatego, że moja mama po prostu nie lubi babci (swojej mamy) i ma do niej ogromny żal ,dlatego, że jak moja mama zaszła w ciążę, mieszkała na stancji i miała później 2 dzieci to babcia NIGDY jej nie pomagała chociaż mogła. Mój tata rozkręcał firmę więc praktycznie mama była ze wszystkim sama i babcia mając wtedy 40 lat czyli była młoda (mama miała w ciąży 24, to babcia urodziła mamę mając 16lat) mogła pomagać, ale ona ciągle mówiła, że wstyd jej się pokazywać z wnukami na ulicy bo nie wygląda jeszcze na babcię w tym wieku!!! Żal mojej mamy jest uzasadniony, bo teraz gdy babcia jest starsza i na "babcię wygląda - ma 61lat) to bawi z chęcia swoje inne wnuki, pomaga synowi, syn u niej mieszkał z żoną i dzieckiem (a jak moja mama po ślubie też chciala mieszkać, to mimo, że mieli warunki babcia powiedziała, że absolutnie), drugiej córce praktycznie babcia "wybudowała" dom. A to wszystko dlatego, że po prostu teraz czuje się babcią. Dlatego moja mama nie chce żebym miała jakieś z nią kontakty oprócz świąt. Wszelkie próby babci pomocy są przez moją mamę negowane i odmawia jej, bo ma żal. Dlatego nie mowiłam mamie, że dostaję od babci co miesiąc pieniądze. Na początku myślalam, że po prostu o tak o dała mi raz czy dwa razy, ale to jest co miesiąc. Mam z tego powodu dylemat