Co zrobić ze swoimi studiami? Weterynaria - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-06-10, 11:35   #1
bezna
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-06
Wiadomości: 25

Co zrobić ze swoimi studiami? Weterynaria


Witam!
Po wielu rozterkach postanowiłam w końcu założyć konto i poradzić się w kwestii mojej obecnej sytuacji życiowej.
Zacznę od tego że studiuję weterynarię, jestem na 2 roku i niestety albo stety dopadła mnie teraz chęć rezygnacji. Otóż jakieś 2 miesiące temu ni z tego ni z owego poczytałam parę wątków na forach, opinii w internecie - z których wysuwa się jeden obraz "nędzy i rozpaczy" na temat perspektyw po tym kierunku : wszędzie trąbią że pracy dla absolwentów nie ma i nie będzie, że praca za 1500 na rękę przez jakieś 10 lat po studiach, że praca 12h/7dni w tygodniu itp itd. Od początku wiedziałam że po weterynarii nie ma kokosów, przed podjęciem studiów czytałam fora tematyczne i naprawdę sądziłam że po studiach mam cokolwiek więcej niż zwykły kasjer na kasie w Biedrze (nie obrażając nikogo oczywiście), nie zależy mi na niewiadomo jakich pieniądzach : 2500 zł na rękę to dla mnie sporo.
Nie jestem pewna czy chcę jeszcze ciągnąć te studia (wiem że w Polsce naszym pięknym kraju jest jak jest, emigracja to dla mnie ostateczność) - zostało tak naprawdę 4 lata (w tym 2 lata najcięższe) Dodam że utrzymuje mnie tylko mama, i najgorsze jest to że mam cały czas wrażenia nierentowności tych studiów : z racji tego że nie mam czasu na dodatkową pracę, studiuję "całą Polskę" od miejsca zamieszkania (z czym wiąże się jeszcze jeden problem - może to śmieszne ale boję się tego że z moim dyplomem nikt mnie nie przyjmie, będę przegrywać z osobami z bliższych uniwersytetów).