Jak się uwolnić od toksycznej rodziny? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-07-17, 22:59   #1
Weraa96
Przyczajenie
 
Avatar Weraa96
 
Zarejestrowany: 2015-02
Lokalizacja: Świętokrzyskie/Lublin
Wiadomości: 18
GG do Weraa96

Jak się uwolnić od toksycznej rodziny?


Witajcie Mam 22 lata (rocznikowo już 23), od października zaczynam ostatni rok studiów. Studiuję dziennie. Moim problemem jest wtrącająca się w moje życie rodzina - matka i jej dwie siostry (ciotki), które nie miały swoich rodzin i zawsze dbały o mnie, tylko, ze z czasem zaczęło mi to przeszkadzać. Pomimo tego, ze nie jestem na ich utrzymaniu (mam swoje stypendium + pobieram świadczenie powodu niepełnosprawności ruchowej. Po studiach chcę oczywiście pracować. Wezmę na początek każdą pracę, która będę mogła wykonywać, by tylko samodzielnie się utrzymać. Poruszam się o kulach od urodzenia, ale swoje życie ogarniam tak dobrze, by móc samodzielnie mieszkać) i nie mieszkam z nimi (od czerwca wynajęłam pokój, wcześniej mieszkałam w akademiku) i zostałam na wakacje w mieście, w którym studiuję. Chcę wpadać do domu co któryś weekend. Uznałam, ze pora powoli się usamodzielniać, zwłaszcza, że ich ciągłe kontrolowanie mnie wykańcza, a przecież jestem dorosła i na swoim utrzymaniu. Wszystko co robię jest źle, jestem krytykowana za wiele rzeczy. Gdy jestem w Lublinie codziennie do mnie dzwonią, wypytują o wszystko, chciałyby doradzać we wszystkim, ale ja nie potrzebuję ich rad. Jeśli nie mogę nieraz odebrać telefonu jest wypytywanie co i z kim robię i panika, ze coś mi się stało... Traktują mnie jak dziecko, które na niczym się nie zna, a ja dobrze wiem, czego od życia chcę Myślałam więc, ze usamodzielnienie to dobry pomysł. Tymczasem mama się obraziła, bo liczyła, że wakacje spędzę z nią, a nie w mieście, ciotki tez nie