Praca licencjacka - amerykanistyka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-01-25, 12:20   #1
mivako
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 2

Praca licencjacka - amerykanistyka


Hej wszystkim! Mam problem z pracą licencjacką. Studiuję filologię angielską i moja praca musi być związana z kulturą i Nowym Jorkiem. Musi też być na podstawie filmu. Chciałam napisać coś o motywie American Dream i jego upadku wśród imigrantów. Albo ogólnie coś o imigrantach. I tu pojawia się problem, ponieważ nie za bardzo znam jakiekolwiek filmy o takiej tematyce Myślałam o 'In America' Jima Sheridana, ale nie mogę znaleźć nic do bibliografii. 'The Visitor' niestety jest już zajęty przez kogoś.

Czy zna ktoś jakieś filmy, które nawiązują do takiej tematyki i ich akcja dzieje się w Nowym Jorku? Bardzo proszę o pomoc!
mivako jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-01-25, 21:56   #2
mell002
Zadomowienie
 
Avatar mell002
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 489
Dot.: Praca licencjacka - amerykanistyka

Praca z filologii, a w temacie amerykanistyka. Motyw American Dreamu jest strasznie oklepany i nie zawęża się do samego Nowego Jorku. Bronisz się w tym roku? Jeżeli tak, to trochę późno na wybór tematu. A West Side Story znasz? http://www.youtube.com/watch?v=Qy6wo2wpT2k
__________________



mell002 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-01-25, 22:07   #3
kleo1991
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 380
Dot.: Praca licencjacka - amerykanistyka