Mamy styczniowe 2022 - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Dziecko - Mama z klasą > Poczekalnia - będę mamą

Notka

Poczekalnia - będę mamą Forum dla przyszłych mam i tatusiów - przed porodem, planujemy dziecko , czekamy na dziecko, będę mamą, chcę być mamą

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-05-20, 14:31   #31
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez mikoma Pokaż wiadomość
To tym bardziej bym się skonsultowała z diabetologiem jak najszybciej.

Nadmiar b12 się wydala z moczem, więc nie ma opcji, żeby przedawkować

Chyba rzadko się zdarza, żeby zarodek poroniony w 1 trymestrze nie miał wady genetycznej. Czasami wady są losowe, a czasami są spowodowane słabą jakością komórek rozrodczych. A słabe komórki biorą się ze złego stylu życia, z cukrzycy, nadwagi, itp.

Skoro masz zdrowe dziecko z 1 ciąży (bez leków przeciwzakrzepowych?), to już w ogóle bym się na twoim miejscu nie przejmowała jakąś mutacją. Ale cukrzycą już tak.



Umowilam sie do diabetologa w przyszlym tygodniu.


Na ulotce wit b12 jest napisane, ze sa niewskazane dla kobiet w ciazy. Dlatego wlasnie przestalam je brac.


W przypadku 1 ciazy zaczelam brac heparyne przed 20 t c do rozwiazania.
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-20, 15:44   #32
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez konwalia866 Pokaż wiadomość
Tak jestem rocznik 86. Najblizej mam badanie w Poznaniu albo Wroclawiu. Wczoraj zadzwonilam do jednej przychodni we Wroclawiu majacej kontrakt z nfz. Lekarka, ktora robi tam badania genetyczne po sprawdzeniu w necie miala opinie okolo 4.0. Jednak negatywne pow 10 opinii dotyczyly badan usg, np powiedziala, ze bedzie zespol downa itp a okazalo sie, ze dziecko zdrowe.
Jeszcze posprawdzam czy na nfz jest lekarz z bdb opiniami jesli nie pojde prywatnie tam gdzie bylam w 1 ciazy.

Na razie jak mysle o pappa to nie bede robic (mimo, ze jest za darmo). Pappa to dla mnie statystyka i nie chce sie niepotrzebnie stresowac. Pewnie jak w 1 ciazy zrobimy Nifty.


Acard bierzesz na noc? Przy braniu acardu robisz dodatkowo jakies badania?
Ja jestem z południa więc nikogo Ci nie polecę, na pewno sprawdź czy lekarz do którego się umowisz ma certyfikat FMF, ale to już pewnie wiesz
Ja tez będę robić Nifty, ale pappe również. Ona oprócz ryzyka chorób genetycznych pokazuje stan łożyska. U mnie w pierwszej ciąży od razu lekarka po pappie wiedziała że coś jest nie do końca dobrze z lozyskiem.
Acard biorę na noc a heparyne rano. Mój gin zaleca ogólnie do kontroli krzepliwosci badac D-dimery

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 15:44 ---------- Poprzedni post napisano o 15:33 ----------

Cytat:
Napisane przez mikoma Pokaż wiadomość

[/COLOR]

kiedyś się mówiło, żeby absolutnie nie podawać Acardu w ciąży, ale od kilku lat badania idą w przeciwnym kierunku i się podaje, tylko trzeba zacząć odpowiednio wcześnie (przed 16 tc) i skończyć też w odpowiednim momencie (do 34 tc). Chociaż są też lekarze, którzy odstawiają w 37 tc. Chyba jedynym przeciwwskazaniem do Acardu są krwiaki w macicy. Mnie to na szczęście ominęło, w obu ciążach zero plamień, krwawień, itp. Acard ma zdecydowanie mniej skutków ubocznych niż heparyna. Ja biorę Acard na noc i jedyne co to przy każdym usg gin sprawdza czy nie ma krwiaków.

Lekarka mi mówiła że jeszcze na studiach uczyła się że Acard w ciąży to największe zło a zaraz jak skończyła studia to zalecenia się zmienily i jest super Ja zazywam już od starań cały czas i wierzę że mi pomaga.
Ja słyszałam że trzeba zacząć jeszcze wcześniej, przed 14 tygodniem, bo między 14 a 17tc jest drugi etap kształtowania się łożyska i po tym czasie acard już nic nie daje. Co do odstawiania to też chyba różnie bywa, zależy od przypadku, ja mam w zaleceniach od hematologa wypisane że mam odstawić 10 dni przed planowanym porodem



Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-21, 06:49   #33
mikoma
Wtajemniczenie
 
Avatar mikoma
 
Zarejestrowany: 2016-12
Wiadomości: 2 979
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez konwalia866 Pokaż wiadomość
Umowilam sie do diabetologa w przyszlym tygodniu.


Na ulotce wit b12 jest napisane, ze sa niewskazane dla kobiet w ciazy. Dlatego wlasnie przestalam je brac.


W przypadku 1 ciazy zaczelam brac heparyne przed 20 t c do rozwiazania.

Producenci suplementów zawsze tak piszą, żeby się chronić w razie problemów. Suplementy nie są testowane na kobietach w ciąży. Ale naprawdę nie ma sie czego bać. Witamina b12 występuje naturalnie w pożywieniu, więc i tak ją przyjmujemy. A ogólnie witaminy z grupy B są bardzo ważne w ciąży.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mikoma jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-25, 06:24   #34
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Hej dziewczyny jak tam samopoczucie? U mnie zmiennie, czasem mam duże mdłości i zmęczenie a czasem jakby wszystko odpuszczalo, ale niestety nie na długo

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-25, 09:13   #35
izzy_91
Raczkowanie
 
Avatar izzy_91
 
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 217
Dot.: Mamy styczniowe 2022

U mnie od 3 dni mdłości cały dzień. Nie mam na nic apetytu A czuje mega głód. Nie mam siły i najchętniej przelezalabym cały dzień na łóżku ale jak to wytłumaczyć mojej poltorarocznej corce

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
izzy_91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-25, 10:50   #36
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022

[QUOTE=Nikaa1987;88715672]Ja jestem z południa więc nikogo Ci nie polecę, na pewno sprawdź czy lekarz do którego się umowisz ma certyfikat FMF, ale to już pewnie wiesz
Ja tez będę robić Nifty, ale pappe również. Ona oprócz ryzyka chorób genetycznych pokazuje stan łożyska. U mnie w pierwszej ciąży od razu lekarka po pappie wiedziała że coś jest nie do końca dobrze z lozyskiem.
Acard biorę na noc a heparyne rano. Mój gin zaleca ogólnie do kontroli krzepliwosci badac D-dimery

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 15:44 ---------- Poprzedni post napisano o 15:33 ----------


Chyba pojde do tej samej lekarki u ktorej bylam w 1 ciazy na usg genetyczne. Przy usg 1 trym bardzo sie przykladala, wszystko mierzyla i sprawdzala. Przy usg 2 trym poszlo szybciej a 3 poszlo bardzo szybko. Podobne usg 3 trym jest najlatwiejsze do zrobienia dla lekarzy.


W ktorym tyg sie zapisujesz ? ja myslalam miedzy 12 a 13. w ciazy robilam w 13 tyg, wtedy tez do nifty bylo sporo dna plodu.


W domu mam Acrad 75, moze go zaczne brac na noc jak piszecie, ze nie powinno zaszkodzic.

---------- Dopisano o 10:44 ---------- Poprzedni post napisano o 10:38 ----------

Cytat:
Napisane przez mikoma Pokaż wiadomość
Producenci suplementów zawsze tak piszą, żeby się chronić w razie problemów. Suplementy nie są testowane na kobietach w ciąży. Ale naprawdę nie ma sie czego bać. Witamina b12 występuje naturalnie w pożywieniu, więc i tak ją przyjmujemy. A ogólnie witaminy z grupy B są bardzo ważne w ciąży.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



To zaczne kontynuowac wit b12. glukoza w lab na czczo mi wyszla 101. Z tym, ze dlugo czekalam w kolejce a to tez zmienia wyniki. W domu spr poziom cukru i na czczo w okolicach 90, godz po jedzeniu 110-124, chociaz tu jak spr wyniki wychodza rozne w tym samym czasie (z innego palca inna wartosc).
odebralam wyniki i dopiero w domu zobaczylam, ze mi wyniku homocysteiny nie zalaczyli. Pani przez tel powiedziala, ze jest na poziomie 8.4 (biore foliany 2mg plus te z mamadha).
Tsh obecnie 4.65 co mnie zaskoczylo, bo miesiac temu mialam zwiekszona dawke ze 100 do 137, teraz mam brac 175. Nie wiem czemu organizm nie przyswaja euthyroxu.

---------- Dopisano o 10:46 ---------- Poprzedni post napisano o 10:44 ----------

Cytat:
Napisane przez Nikaa1987 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny jak tam samopoczucie? U mnie zmiennie, czasem mam duże mdłości i zmęczenie a czasem jakby wszystko odpuszczalo, ale niestety nie na długo

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Ja w weekend wymiotowalam, ale podejrzewam, ze bylo to spowodowane jedzeniem na miescie.


Podobno mdlosci w wymioty w ciazy to dobry znak, mi od 2 dni odpuszczaja.

---------- Dopisano o 10:50 ---------- Poprzedni post napisano o 10:46 ----------

Cytat:
Napisane przez izzy_91 Pokaż wiadomość
U mnie od 3 dni mdłości cały dzień. Nie mam na nic apetytu A czuje mega głód. Nie mam siły i najchętniej przelezalabym cały dzień na łóżku ale jak to wytłumaczyć mojej poltorarocznej corce

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Izzy czy Twoja corka potrzebuje uwagi non stop? Moja ma niedlugo roczek. Wczesniej noce przesypiala sama w lozeczku. Teraz spi z nami w lozku, bo inaczej nie zasnie. W ciagu dnia nie mozna jej zostawic nawet na 5 min w kojcu, bo zaraz ryk jakby ja odzierali ze skory. W ciagu dnia zasnie jedynie, gdy poloze sie kolo niej. Wtedy lapie mnie za bluzke i caly czas trzyma. Gdy sie rusze albo podniose od razu sie budzi i na nowo placz.
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-25, 12:45   #37
izzy_91
Raczkowanie
 
Avatar izzy_91
 
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 217
Dot.: Mamy styczniowe 2022

oj tak. Non stop jest przy mnie. Godzi za mną krok w krok. Jak wyjdę z pokoju to idzie za mną. Nic nie mogę sama zrobić. Od początku spałam w swoim łóżeczku, jakoś od ponad miesiąca większość nocy wygląda tak że przed 24 się budzi i nie zaśnie dopóki nie wezmę jej do nas na łóżko. Wtedy zasypia od razu. Myślę - mam nadzieję raczej że to dlatego ze wreszcie ruszyły zeby. wychodzą jeden za drugim. Liczę że nie potrwa to długo bo codzień rano budzę się niewyspana i połamana.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
izzy_91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-25, 13:48   #38
fasolka124578
Rozeznanie
 
Avatar fasolka124578
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 727
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Dziewczyny jestem po badaniu. Wielkość dziecka ok , 6+4. Tętno 109. Lekarz powiedział, że tętno za niskie i może to świadczyć o obumieraniu ciąży. W piątek kontrola. Spotkałyście się może kiedyś z czymś podobnym? Boję się

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
fasolka124578 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-25, 14:38   #39
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022

[QUOTE=fasolka124578;88726 801]Dziewczyny jestem po badaniu. Wielkość dziecka ok , 6+4. Tętno 109. Lekarz powiedział, że tętno za niskie i może to świadczyć o obumieraniu ciąży. W piątek kontrola. Spotkałyście się może kiedyś z czymś podobnym? Boję się

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz


Normy tetna plodu wynosza 110 -160 na min. Ja bym poszla do innego lekarza. Chyba, ze masz zaufanie do tego u ktorego bylas i kontrola w piatek.



3 mam kciuki, zeby na nastepnej wizycie zarodek to nadrobil i bylo ok.
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-27, 07:36   #40
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez fasolka124578 Pokaż wiadomość
Dziewczyny jestem po badaniu. Wielkość dziecka ok , 6+4. Tętno 109. Lekarz powiedział, że tętno za niskie i może to świadczyć o obumieraniu ciąży. W piątek kontrola. Spotkałyście się może kiedyś z czymś podobnym? Boję się

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Może lekarz coś źle zmierzyl? Ja już się nauczylam że nie każdemu można ufać. Oby w piątek okazało się że wszystko dobrze

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 07:36 ---------- Poprzedni post napisano o 07:32 ----------

Konwalia ja już się zapisalam na prenatalne ale byłam u innego lekarza i kazał się zapisać do szpitala i zrobią na NFZ bo mówi że mi się należy
Myślę że acard może jedynie pomóc a nie zaszkodzić

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-27, 09:55   #41
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022



Konwalia ja już się zapisalam na prenatalne ale byłam u innego lekarza i kazał się zapisać do szpitala i zrobią na NFZ bo mówi że mi się należy
Myślę że acard może jedynie pomóc a nie zaszkodzić

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]


Na ktorego sie zapisalas? Masz mozliwosc sprawdzenie lekarza, ktory bedzie robil to usg? tzn czy ma dobre opinie?
Ja sie zapisalam na 23 czerwca na usg i nifty (ok 12 tydz). Wolalam isc tydzien pozniej, ale lekarka nie miala wolnych terminow.
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-27, 17:07   #42
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Zapisana byłam na 30 czerwca prywatnie, teraz muszę się przepisać do szpitala i sama jestem ciekawa jaki termin będzie wolny. W szpitalu przyjmuje ta sama lekarka z certyfikatem FMF do której chciałam iść prywatnie, jutro idę do niej na wizytę żeby poprosić żeby mnie gdzieś do siebie wcisnela kombinacja straszna ale bardzo mi zależy na badaniu u niej.
A Nifty też trzeba w 12tc robić? Bo czytałam gdzieś że od 10tc można. Muszę dopytać lekarza kiedy on zaleca

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-27, 17:11   #43
Carmelina25
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2018-10
Lokalizacja: Pomorskie
Wiadomości: 482
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez Nikaa1987 Pokaż wiadomość
Zapisana byłam na 30 czerwca prywatnie, teraz muszę się przepisać do szpitala i sama jestem ciekawa jaki termin będzie wolny. W szpitalu przyjmuje ta sama lekarka z certyfikatem FMF do której chciałam iść prywatnie, jutro idę do niej na wizytę żeby poprosić żeby mnie gdzieś do siebie wcisnela kombinacja straszna ale bardzo mi zależy na badaniu u niej.
A Nifty też trzeba w 12tc robić? Bo czytałam gdzieś że od 10tc można. Muszę dopytać lekarza kiedy on zaleca

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nifty od 10 do 24 tygodnia. Można zrobić później, ale jeśli wynik będzie wskazywał na wady, to będzie za późno na wykonanie amniopunkcji.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Carmelina25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-27, 17:43   #44
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez Nikaa1987 Pokaż wiadomość
Zapisana byłam na 30 czerwca prywatnie, teraz muszę się przepisać do szpitala i sama jestem ciekawa jaki termin będzie wolny. W szpitalu przyjmuje ta sama lekarka z certyfikatem FMF do której chciałam iść prywatnie, jutro idę do niej na wizytę żeby poprosić żeby mnie gdzieś do siebie wcisnela kombinacja straszna ale bardzo mi zależy na badaniu u niej.
A Nifty też trzeba w 12tc robić? Bo czytałam gdzieś że od 10tc można. Muszę dopytać lekarza kiedy on zaleca

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz



Ja w 1 ciazy robilam Nifty w 13 tyg i na wyniku z tego co pamietam w mojej krwi bylo z 8-9% dna plodu. Niby mozna od 10go tyg, ale jak bedzie za malo dna dziecka w naszej krwi to trzeba badanie powtarzac.
Ja bym najchetniej robila usg i nifty w 13 tyg, bo raz, ze wiecej na usg widac + od razu 2 badania w jednej placowce a dwa jednak najwiecej poronien do konca 1 trymestru, wiec robiac nifty wole miec pewnosc, ze najwieksza mozliwosc poronienia mam za soba.


To super, ze uda Ci sie dostac do bardzo dobrej lekarki na fundusz, zawsze zostanie kasa w kieszeni, zeby kupic cos maluszkowi.

Przeszly mi mdlosci i wymioty. Wolalabym sie z tym meczyc, bo to jednak dobry znak ciazy.


W polowie lipca jestesmy zaproszeni na wesele. Ma byc 150 osob. Chetnie bym poszla, ale boje sie ryzykowac, ze zlapie covid, bo jeszcze nie przechodzilam..

Edytowane przez konwalia866
Czas edycji: 2021-05-27 o 17:45
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-28, 16:06   #45
maryczaryy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2020-12
Wiadomości: 54
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Hej, czy jest tu ktoś kto nie ma w ogóle objawów? Aktualnie 7+3, w 7+0 było widoczne serduszko, wszystko ok.
Ale trochę martwi mnie ten całkowity brak objawów.
__________________
jestem spokojna, bo pamiętam, że mam bliskich
co nie zawrócą kiedy grunt się stanie śliski
i nie zostawią gdy straty przekroczą zyski

26.07.2019
maryczaryy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-28, 16:29   #46
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez maryczaryy Pokaż wiadomość
Hej, czy jest tu ktoś kto nie ma w ogóle objawów? Aktualnie 7+3, w 7+0 było widoczne serduszko, wszystko ok.
Ale trochę martwi mnie ten całkowity brak objawów.

Hej, ja aktualnie 8+2 i tez nie mam objawow. Moze u Ciebie pozniej sie objawy rozkreca.
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-31, 06:46   #47
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez konwalia866 Pokaż wiadomość
Ja w 1 ciazy robilam Nifty w 13 tyg i na wyniku z tego co pamietam w mojej krwi bylo z 8-9% dna plodu. Niby mozna od 10go tyg, ale jak bedzie za malo dna dziecka w naszej krwi to trzeba badanie powtarzac.
Ja bym najchetniej robila usg i nifty w 13 tyg, bo raz, ze wiecej na usg widac + od razu 2 badania w jednej placowce a dwa jednak najwiecej poronien do konca 1 trymestru, wiec robiac nifty wole miec pewnosc, ze najwieksza mozliwosc poronienia mam za soba.


To super, ze uda Ci sie dostac do bardzo dobrej lekarki na fundusz, zawsze zostanie kasa w kieszeni, zeby kupic cos maluszkowi.

Przeszly mi mdlosci i wymioty. Wolalabym sie z tym meczyc, bo to jednak dobry znak ciazy.


W polowie lipca jestesmy zaproszeni na wesele. Ma byc 150 osob. Chetnie bym poszla, ale boje sie ryzykowac, ze zlapie covid, bo jeszcze nie przechodzilam..
Byłam w piątek u tej fajniej lekarki, umowila mnie na 25 czerwca na prenatalne do siebie do prywatnego gabinetu bo tam też robi badania na NFZ krew na pappe i nifty mam oddać pare dni wcześniej.
Mnie też czasem objawy przechodzą na pół dnia i już zaczynam się martwić ale potem wracaja
A wesele macie u kogoś bliskiego? Nie myślałaś żeby się zaszczepić? Ja przechodzilam covid 2 razy ale bez większych komplikacji na szczęście.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 06:46 ---------- Poprzedni post napisano o 06:42 ----------

Cytat:
Napisane przez maryczaryy Pokaż wiadomość
Hej, czy jest tu ktoś kto nie ma w ogóle objawów? Aktualnie 7+3, w 7+0 było widoczne serduszko, wszystko ok.
Ale trochę martwi mnie ten całkowity brak objawów.
Hej może po prostu taki masz organizm, każda z nas inaczej to przechodzi czytałam kiedyś że wszystko zależy od wrażliwości organizmu na beta hcg. Tylko pozazdrościć że wszystko w porządku i brak uciążliwych objawów

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-31, 11:17   #48
kasiaano
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 1
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Hej☺️ ja mam termin na 18.01. Byłam potwierdzić tydzień temu, serduszko już bije😉
kasiaano jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-01, 05:46   #49
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez kasiaano Pokaż wiadomość
Hej ja mam termin na 18.01. Byłam potwierdzić tydzień temu, serduszko już bije
Hej gratulacje, najważniejsze że jest serduszko

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-01, 11:04   #50
krejzicatlady
Zadomowienie
 
Avatar krejzicatlady
 
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 1 914
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Hej dziewczyny
Można dołączyć?
Termin mi wychodzi na 02/02 wiec jest szansa że maleństwo zdecyduje się wyjść wcześniej

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
krejzicatlady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-01, 14:34   #51
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022

[QUOTE=Nikaa1987;88735961]Byłam w piątek u tej fajniej lekarki, umowila mnie na 25 czerwca na prenatalne do siebie do prywatnego gabinetu bo tam też robi badania na NFZ krew na pappe i nifty mam oddać pare dni wcześniej.
Mnie też czasem objawy przechodzą na pół dnia i już zaczynam się martwić ale potem wracaja
A wesele macie u kogoś bliskiego? Nie myślałaś żeby się zaszczepić? Ja przechodzilam covid 2 razy ale bez większych komplikacji na szczęście.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 06:46 ---------- Poprzedni post napisano o 06:42 ----------


To fajnie, teraz tylko czekac na termin. Ja z 23.06 zmienilam na 29.06 wtedy usg i nifty. W miedzyczasie ma wizyte u gina na 16go.



Wesele to rodzina z 2go kuzynostwa. Nie zamierzam sie szczepic nieznana substancja poza ciaza ani tym bardziej bedac w ciazy. Chociaz w tym przypadku kazdy robi jak uwaza.

---------- Dopisano o 14:31 ---------- Poprzedni post napisano o 14:31 ----------

Cytat:
Napisane przez kasiaano Pokaż wiadomość
Hej☺️ ja mam termin na 18.01. Byłam potwierdzić tydzień temu, serduszko już bije😉



Gratulacje

---------- Dopisano o 14:34 ---------- Poprzedni post napisano o 14:31 ----------

Cytat:
Napisane przez krejzicatlady Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny
Można dołączyć?
Termin mi wychodzi na 02/02 wiec jest szansa że maleństwo zdecyduje się wyjść wcześniej

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz



Super!, czekamy na serduszko.
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-01, 17:52   #52
ChocolateFrenzy
Raczkowanie
 
Avatar ChocolateFrenzy
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 100
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Nieśmiało witam się i ja termin na 1.01.2022 Mam 2 synków w domu Sunofspain i izzy_91 dacie radę z dwójką momentami jest ciężko ale tylko momentami bo miłość między rodzeństwem przezwycięża i wynagradza wszystko

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 18:52 ---------- Poprzedni post napisano o 18:29 ----------

Gratuluję dziewczyny wszystkich maleńkich serduszek bijących pod Waszymi sercami
Jak się czujecie?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
ChocolateFrenzy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-01, 20:08   #53
izzy_91
Raczkowanie
 
Avatar izzy_91
 
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 217
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Ja byłam wczoraj na pierwszej wizycie. wszystko dobrze. Dziś 7+0. Mdłości jednego dnia mniejsze innego większe A innego nie ma w ogóle. Czuje się za to jak wielki balon. Wzdęcia i uczucie ciężkości non stop.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
izzy_91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-01, 21:07   #54
ChocolateFrenzy
Raczkowanie
 
Avatar ChocolateFrenzy
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 100
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Ze wzdęciami mam to samo... Brzuch wiecznie napompowany rano jest tylko ok jedyne po czym mi trochę lżej to szklanka soku z Wit C w proszku kilka razy dziennie
Mdłości mam wrazenie, że od 2 dni zanikają bo są słabsze i tylko silne nieprzyjemne zapachy je wywołują no i zmęczenie do kwadratu szczególnie popołudniami

Edytowane przez ChocolateFrenzy
Czas edycji: 2021-06-01 o 21:14
ChocolateFrenzy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-02, 07:47   #55
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez krejzicatlady Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny
Można dołączyć?
Termin mi wychodzi na 02/02 wiec jest szansa że maleństwo zdecyduje się wyjść wcześniej

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Witamy
Zaraz maleństwo szybciej podrośnie i już oficjalnie wskoczysz na styczeń ja na początku miałam termin na 7.01, teraz 4.01

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 07:44 ---------- Poprzedni post napisano o 07:42 ----------

[QUOTE=konwalia866;8873856 3]
Cytat:
Napisane przez Nikaa1987 Pokaż wiadomość
Byłam w piątek u tej fajniej lekarki, umowila mnie na 25 czerwca na prenatalne do siebie do prywatnego gabinetu bo tam też robi badania na NFZ krew na pappe i nifty mam oddać pare dni wcześniej.
Mnie też czasem objawy przechodzą na pół dnia i już zaczynam się martwić ale potem wracaja
A wesele macie u kogoś bliskiego? Nie myślałaś żeby się zaszczepić? Ja przechodzilam covid 2 razy ale bez większych komplikacji na szczęście.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 06:46 ---------- Poprzedni post napisano o 06:42 ----------


To fajnie, teraz tylko czekac na termin. Ja z 23.06 zmienilam na 29.06 wtedy usg i nifty. W miedzyczasie ma wizyte u gina na 16go.



Wesele to rodzina z 2go kuzynostwa. Nie zamierzam sie szczepic nieznana substancja poza ciaza ani tym bardziej bedac w ciazy. Chociaz w tym przypadku kazdy robi jak uwaza.

---------- Dopisano o 14:31 ---------- Poprzedni post napisano o 14:31 ----------






Gratulacje

---------- Dopisano o 14:34 ---------- Poprzedni post napisano o 14:31 ----------






Super!, czekamy na serduszko.
Co do szczepionki to wiadomo że to indywidualna kwestia, ja najpierw mówiłam że nigdy sie nie zaszczepie, potem że jednak chcę a teraz to zupełnie nie wiem bo boję się żeby nie zaszkodzila dzidzi

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 07:47 ---------- Poprzedni post napisano o 07:44 ----------

Cytat:
Napisane przez ChocolateFrenzy Pokaż wiadomość
Nieśmiało witam się i ja termin na 1.01.2022 Mam 2 synków w domu Sunofspain i izzy_91 dacie radę z dwójką momentami jest ciężko ale tylko momentami bo miłość między rodzeństwem przezwycięża i wynagradza wszystko

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 18:52 ---------- Poprzedni post napisano o 18:29 ----------

Gratuluję dziewczyny wszystkich maleńkich serduszek bijących pod Waszymi sercami
Jak się czujecie?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Witamy
Ja się czuję w kratkę, raz lepiej raz gorzej. Najlepiej jak się czymś zajmę bo wtedy tak o tych mdlosciach nie myśle

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-02, 07:48   #56
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Cytat:
Napisane przez izzy_91 Pokaż wiadomość
Ja byłam wczoraj na pierwszej wizycie. wszystko dobrze. Dziś 7+0. Mdłości jednego dnia mniejsze innego większe A innego nie ma w ogóle. Czuje się za to jak wielki balon. Wzdęcia i uczucie ciężkości non stop.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
U mnie tak samo, wzdęcia kosmiczne, jakbym w conajmniej 5 miesiacu ciąży była🤦☠♀️🤦☠♀️🤦☠♀️

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-02, 15:29   #57
konwalia866
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2021-05
Wiadomości: 433
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Nikaaa ja z usg mam na 3go, z reguly Nagelego i kalkulatorow porodu w necie na 7.01.2021. Takze mamy podobnie.



Mam pytanie do mam, ktore maja juz dziecko w domu. Moja corka powinna miec za okolo 3-5ms szczepionke MMR (odra, swinka i rozyczka). Zastanawiam sie, czy jest jakies ryzyko przeniesienia tych chorob na mnie? Jest to szczepionka zywa. Przy rotawirusach pielegniarka kazala szczegolnie uwazac na higiene, bo istnialo ryzyko przeniesiania rotawirusa na domownikow.




Dziewczyny czesto macie umawiane wizyty u ginekologa? Ja na razie co 4 tygodnie.
konwalia866 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-02, 18:38   #58
ChocolateFrenzy
Raczkowanie
 
Avatar ChocolateFrenzy
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 100
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Co do szczepień ja bym nie ryzykowała i odroczyła sobie.
Wizyte miałam w 7 tc i na następna idę w 11 tc jeśli nie dzieje się nic niepokojącego to wydaje mi się że nie ma potrzeby częściej gin mi powiedział że jak bardzo będę się niepokoiła (na jesieni poroniłam) to mogę przyjść jeszcze w 9 tc żeby się nie stresować ale w poprzednich ciążach też miałam tak mniej więcej co miesiąc wizyty na początku i było ok

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
ChocolateFrenzy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-03, 06:21   #59
Nikaa1987
Raczkowanie
 
Avatar Nikaa1987
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 447
Dot.: Mamy styczniowe 2022

Ja chodzę na razie do dwóch lekarzy, jednego od leczenia niepłodności i wizyty mam co 2 tygodnie, ale on tylko do końca pierwszego trymestru prowadzi ciężarne. Do drugiego lekarza, który będzie już całą ciążę prowadził, chodzę co 3 tygodnie. Ale u nas jest ciąża wysokiego ryzyka więc częstsze wizyty są konieczne

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nikaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-06-03, 12:04   #60
izzy_91
Raczkowanie
 
Avatar izzy_91
 
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 217
Dot.: Mamy styczniowe 2022

ja będę mieć wizyty co 4 tygodnie. Gdyby coś się niepokojącego działo mam dzwonić.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
izzy_91 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Poczekalnia - będę mamą


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2021-10-15 01:17:40


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:35.