Jaki mam typ cery? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-01-20, 10:50   #1
AkademiaQ
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 2
Question

Jaki mam typ cery?


Witam wszystkich, przychodzę z prośbą o pomoc. Ogółem mam 14 lat, chciałabym pójść bardziej w pięlęgnacje skóry, tyle że nie potrafię zweryfikować jej typu. Wiem, nieco dziwne, ale jestem całkiem zielona w tych tematach.

Twarz nigdzie się nie błyszczy, czasami czuć tłustą warstwę na nosie, ale małą. Od czasu do czasu wyskakują mi pojedyncze pryszcze, na czole, nosie lub brodzie. Mam również problem z zaskórnikami, szczególnie na nosie, zaraz pod dolną wargą ust i w mniejszej ilości na czole i okolicach nosa. Ogółem nie mam jakiegoś trądziku, śmiem twierdzić że mam cerę w lepszym stanie niż dużo osób w moim wieku. Na kosmetyki nie mam żadnych uczuleń, przynajmniej mi się do tej pory nie zdarzyło. Po mocnym naciskaniu skóry pojawiają się czerwone i różowe plamy. Nie maluję się, jedyne czego używam to tusz do rzęs. Na czole występują małe krostki, nie mają innego koloru niż reszta skóry. Czasami twarz ma przebarwienia w okolicy tych krostek, ale to naprawdę rzadko. W dotyku twarz nie wydaje się ani sucha ani przetłuszczona. Codziennie wieczorem przemywam wodą różaną, tusz zmywam mleczkiem.

Proszę o pomoc, będę wdzięczna za wszelkie wskazówki czy porady
AkademiaQ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2019-01-20, 20:24   #2
NajlepszaKumpela
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 16
Dot.: Jaki mam typ cery?