Mocne różnice zdań za kółkiem. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2020-10-31, 12:43   #1
inoue93
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 8

Mocne różnice zdań za kółkiem.


Hej. Mam poważny problem w związku. Chcę się poradzić bo nie wiem czy przesadzam.

Jestem raczej początkującym kierowcą jednak bardzo odpowiedzialnym. Jestem dość konsekwentna pod tym względem, przepisy są dla mnie bardzo istotne.

Niestety. Mój chłopak lubi naprawdę "depnąć". Wiele razy mówiłam żeby chociaż nie przekraczał tej setki na zabudowanym ponieważ po pierwsze: boję się o siebie ale też i o innych uczestników drogowych. A także mam szacunek do prawa na drodze (wiadomo, każdy popełnia błędy, każdy przekracza prędkość ale myślę że ma to swoje granice). Jemu często się spieszy, wychodzi późno albo ktoś się wlecze. Zawsze jest jakiś argument. Fakt, trochę zwolnił, starał się po trochu.

Ale ostatnio wracaliśmy późnym wieczorem przez miasto. Ruch mały, ograniczenie 70, dość prosta droga, kilka aut na prawym pasie. A ten zaczął pędzić 140 km/h. Nie odzywałam się bo już miałam dość tych kłótni.

Ale dziś niestety ostro się pożarliśmy. Zarzucał że to ja mam jakieś błędne myślenie na temat bezpieczeństwa, że nic się przecież nie stało, że nie było zagrożenia i że to nie prędkość zabija.

Czy to faktycznie ja przesadzam? Faktycznie nie mam doświadczenia za kierownicą, ale kurcze chyba tak nie powinno być?

Prosiłabym o opinię
inoue93 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2020-10-31, 13:28   #2
v-x-n
Wtajemniczenie
 
Avatar v-x-n
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Nowhere
Wiadomości: 2 486
Dot.: Mocne różnice zdań za kółkiem.