Fizjoterapia - studia - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-06-24, 19:11   #1
t_sylwia24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 35
Exclamation

Fizjoterapia - studia


Witam!
Właśnie jestem absolwentką technikum. Miałam maturę. Teraz pora na kolejną decyzję... Poważniejszą. Tak więc studia. Bardzo podoba mi się kierunek fizjoterapii. Tylko słyszałam, że jest to ciężki kierunek. Osobiście uważam, że każde studia są ciężkie i wymagają wiele wysiłku. No ale... Chciałam zapytać, czy na forum znajduje się jakaś fizjoterapeutka i czy mogłaby mi, w pewien sposób, podjąć decyzję.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam!
t_sylwia24 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-24, 20:42   #2
sylvi_86
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi_86
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Peter's Heart
Wiadomości: 11 322
Dot.: Fizjoterapia - studia

ja mam lic z fizjo i żałuję... nie ma po tym pracy, przynajmniej w mniejszym mieście, poza tym płaca mała, żeby być dobrym fizjoterapeutą trzeba mieć porobione kursy specjalistyczne, niekiedy nawet po 5-10 tysięcy(niekiedy te kursy są złożone z paru części i każda taka część kosztuje parę tysięcy)
sylvi_86 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-24, 21:08   #3
t_sylwia24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 35
Dot.: Fizjoterapia - studia

Właśnie ja mam zamiar, chciałabym takowe kursy porobić. Wydawałoby się, że to mimo wszystko jest dobry zawód. Kurcze teraz już nie wiem... Myślałam o otworzeniu jakiejś własnej działalności...
t_sylwia24 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-24, 21:14   #4
sylvi_86
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi_86
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Peter's Heart
Wiadomości: 11 322