Ciekawa i zafascynowana - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-30, 22:46   #1
pupi19
Raczkowanie
 
Avatar pupi19
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 75
GG do pupi19

Ciekawa i zafascynowana


Witam
Chciałabym kupić profesjonalne pędzle i akcesoria do makijażu - ale nie znam się jakie są dobre , jak stosować np. pędzel - wachlarz ( nie wiem czy taka ma nazwę ) , czym się różnią od siebie , czy lepsze są z naturalnego włosia czy ze sztucznego, jakie zalotki są korzystniejsze dla rzęs, ?
Nie odbyłam żadnego kursu wizażu - jestem samoukiem , ale makijaż mnie fascynuje od bardzo dawna, jest moją pasją . Proszę tez o małe rady dotyczące makijażu , jakieś wasze sprawdzone triki.Jakie kosmetyki polecacie jakie firmy? Co sądzicie o firmie INGLOT , MAC , IsaDora , Collistar , Joko , PUPA , Shiseido ? W jakie kosmetyki warto zainwestować ?
Chodzi mi o wszystko co dotyczy makijażu.
Maluję kobiety na wesela studniówki imprezy - ale nie zadowala mnie praca byle czym bo nie wychoidzi tak jak bym tego chciała, jestem zdania aby coś robić - zrób to porządnie !

Chciałabym tylko zaznaczyć że cena nie gra roli jeżeli chodzi o pędzle akcesoria czy kosmetyki.
Proszę o poradę, buziaki pupi19
pupi19 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-01, 00:53   #2
usiakons
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 327
GG do usiakons
Dot.: Ciekawa i zafascynowana

Cytat:
Napisane przez pupi19 Pokaż wiadomość
Witam
Chciałabym kupić profesjonalne pędzle i akcesoria do makijażu - ale nie znam się jakie są dobre , jak stosować np. pędzel - wachlarz ( nie wiem czy taka ma nazwę ) , czym się różnią od siebie , czy lepsze są z naturalnego włosia czy ze sztucznego, jakie zalotki są korzystniejsze dla rzęs, ?