Nie mam nic, i skąd ludzie mają pieniądze? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2020-02-19, 10:44   #1
kajkaL
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2020-02
Wiadomości: 1

Nie mam nic, i skąd ludzie mają pieniądze?


Mam 28 lat, mój chłopak tyle samo.

Zastanawiam się, skąd ludzie mają pieniądze. Moje koleżanki rodzą dzieci, robią wesela, budują domy. a ja nie mam nic. mieszkam u rodziców, chłopak ze współlokatorami w Krakowie. Pracuję jako barmanka na umowę zlecenie. zaczęłam na studiach i tak już zostałam, zarabiam 2100 zł. mój chłopak zarabia 2200. Chcielibyśmy wziąć ślub i mieć dziecko, kupić jakieś mieszkanie czy postawić dom, ale nie mamy z czego. No bo z czego? Żadne z naszych rodziców nie ma niestety żadnych działek, mieszkań, nic nam nie dadzą. kredytu na 300 tysięcy też nam nikt nie wezmie, bo u mnie pracuje tylko ojciec, u chłopaka mama na taśmie, ojciec na emeryturze.

Pracowałam przez rok za granicą, w szklarni. przywiozłam trochę pieniędzy, opłaciłam studia zaoczne, kupiłam sobie auto.

teraz moje koleżanki, nawet dużo młodsze zachodzą w ciążę. i jakoś sobie radzą. kupują mieszkania, robią wesela za kilkadziesiąt tysięcy i żyją, nie muszą żyć od 10 do 10. u mojego chłopaka już wszyscy bracia mają dzieci, stawiają domy, biorą śluby, a my... jak dzieciaki, przyjeżdżamy do siebie. Nawet jego 23 letni brat ma już dziecko w drodze, termin na lipiec. jeden brat dwójka dzieci i dom pod wrocławiem (25 lat) drugi jedno dziecko (32 lata), dom na wsi pod krakowem obok rodziców. A my moglibyśmy najwyżej wynająć kawalerkę, ale co z tego, jak ja muszę pomagać w domu, bo moja mama jest niepełnosprawna i ogólnie sobie radzi, ale potrzebuje pomocy (jest ma niedowład lewej strony ciała).