kosmetyki IWOSTIN - Iwonicz aqua i aqua [a raczej na odwrót ;)] - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Interesujesz się biochemią kosmetyczną? Chcesz poznać działanie poszczególnych składników zawartych w kosmetykach oraz ich wpływ na zdrowie. Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-12-10, 10:11   #1
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 023

kosmetyki IWOSTIN - Iwonicz aqua i aqua [a raczej na odwrót ;)]


Mam kilka próbek. Poanalizowałam skład i zastanawia mnie jedno.

Wszytkie trzy kosmetyki, których próbki posiadam, mają następujący skład:
"aqua, iwonicz aqua.."

Kosmetyki np. Avene mają na pierwszym miejscu w składzie:
"avene aqua"

Nie znam się - dlatego pytam - czy "kosmetyki na wodzie termalnej z Iwonicza Zdroju" mające w składzie [i to na pierwszej pozycji "wodę" - nie są tym samym co "herbata na wodzie oligoceńskiej" --> skład: kranówka, woda oligoceńska, .. ?

Dociekliwa Sarna
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-10, 10:19   #2
monika_t
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 908
Re: kosmetyki IWOSTIN - Iwonicz aqua i aqua [a raczej na odwrót ;)]

Dociekliwa Sarno ,

na to wyglada, ze sa dwie wody, jedna zwykla (pewnie destylowana i jest jej wiecej, bo pierwsza na liscie) i druga z Iwonicza.

monika_t jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-10, 12:45   #3
Gosiabie
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 562
Wyślij wiadomość przez ICQ do Gosiabie GG do Gosiabie Wyślij wiadomość przez Yahoo do Gosiabie
Re: kosmetyki IWOSTIN - Iwonicz aqua i aqua [a raczej na odwrót ;)]

Ciekawe co by producent powiedział.
Moze jemu warto zadac Sarenko owo pytanie?