Przedłużający się (?) okres przy tabletkach - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-11-20, 11:58   #1
shonya
Raczkowanie
 
Avatar shonya
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 374

Przedłużający się (?) okres przy tabletkach


Cześć Dziewczyny,
od ponad 5 lat biorę tabletki anty, z małą przerwą. Od dwóch rat biorę Sylvie 30, biorę je regularnie i pilnuję godzin.
Okres po odstawieniu zawsze trwa do 4 dni maksymalnie (od wtorku do piątku).
W sobotę nie zauważyłam już żadnych plamień, normalnie wzięłam tabletkę z nowego blistra a dziś rano zauważyłam na bieliźnie ciemnoczerwone plamienie.
Oprócz tego delikatnie pobolewa mnie podbrzusze.
Zastanawiam się, czym może być spowodowane - może możecie mi doradzić?
__________________


Edytowane przez shonya
Czas edycji: 2011-11-20 o 12:02
shonya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-20, 17:24   #2
keira2008
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Wiadomości: 800
Dot.: Przedłużający się (?) okres przy tabletkach

Może pozostałości z okresu się wydobywają? Obserwuj to koniecznie max kilka dni a jak nie przestanie plamić to leć do ginekologa.
Bo jeśli pilnujesz godzin i stosujesz tabletki prawidłowo to ciążą to nie jest
__________________

keira2008 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-20, 17:33   #3
Lia89
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3 017
Dot.: Przedłużający się (?) okres przy tabletkach

Może już po 5 latach tabletki się wysłużyły...? Robisz regularnie badania? Były już na Wizażu przypadki, że kobiety po paru latach przestały tolerować swoje antyki.
Lia89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-20, 21:44   #4
xkasiullax
Raczkowanie
 
Avatar xkasiullax
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 167
Dot.: Przedłużający się (?) okres przy tabletkach

Cytat:
Napisane przez Lia89 Pokaż wiadomość
Może już po 5 latach tabletki się wysłużyły...? Robisz regularnie badania? Były już na Wizażu przypadki, że kobiety po paru latach przestały tolerować swoje antyki.
akurat z tym sie zgadzam
organizm przyzwyczaja się do leków i czasem sie na nie uodparnia przez to sa skutki uboczne...
xkasiullax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-21, 11:39   #5
shonya
Raczkowanie
 
Avatar shonya
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 374
Dot.: Przedłużający się (?) okres przy tabletkach

do ginekologa chodzę regularnie (ale mój ginekolog nie zlecił mi nigdy badań hormonalnych), wcześniej nie miałam żadnych problemów.
wizytę mam w grudniu, więc pewnie go dopytam.
Dzisiaj nie zauważyłam niczego niepokojącego.
Ciążą się nie martwię, chociaż jeżeli kobiecy organizm się uodparnia, to skuteczność w jakikolwiek sposób ma możliwość zmaleć?
__________________

shonya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-21, 11:58   #6
kluska0
Zadomowienie
 
Avatar kluska0
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 1 109
Dot.: Przedłużający się (?) okres przy tabletkach

Cytat:
Napisane przez shonya Pokaż wiadomość
do ginekologa chodzę regularnie (ale mój ginekolog nie zlecił mi nigdy badań hormonalnych), wcześniej nie miałam żadnych problemów.
wizytę mam w grudniu, więc pewnie go dopytam.
Dzisiaj nie zauważyłam niczego niepokojącego.
Ciążą się nie martwię, chociaż jeżeli kobiecy organizm się uodparnia, to skuteczność w jakikolwiek sposób ma możliwość zmaleć?
Nie, ewentualnie właśnie mogą być dziwne plamienia i krwawienia niezwiazane z tym krwawieniem w przerwie, ale antykoncepcja jest zachowana.
__________________

kluska0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-21, 15:13   #7
shonya
Raczkowanie
 
Avatar shonya
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 374
Dot.: Przedłużający się (?) okres przy tabletkach

Dziękuję serdecznie
__________________

shonya jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:36.