Praca w sieciówkach z ubraniami - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-03-24, 13:45   #1
brooklynne_accola
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 14

Praca w sieciówkach z ubraniami


Zamierzam rozpocząć szukanie pracy w sieciowkach z ubraniami. Mam na myśli firmy takie jak stradivarius, bershka, cropp i pull and bear. Jak myślicie, lepiej wysłać cv mailem czy raczej zanieść osobiście? Pracował może ktoś z Was w takiej sieciowce? (szczególnie w poznaniu) Jestem studentką dzienną, więc nie rozważam tej pracy jako stałej, lecz bardziej dorywczej, z ograniczoną dyspozycyjnoscią. Byłabym wdzięczna za komentarze osób które mają już jakieś doświadczenie w takiej pracy, szczególnie jeśli orientują się, jakie są ich wymagania odnośnie godzin pracy, czy szukają raczej osób na stałe, czy są rotację. Z góry dziękuję.
brooklynne_accola jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-24, 14:04   #2
kombinacja
Raczkowanie
 
Avatar kombinacja
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 399
Dot.: Praca w sieciówkach z ubraniami

pracowałam w sieciówce 2,5 roku, praca typowo dorywcza, na studiach. na szczęście już nie pracuję, mam pracę związaną ze studiami. praca w sieciówce jest moim zdaniem bardzo niewdzięczna, męcząca i mało kiedy ktoś cię docenia. u mnie rekrutacja była prowadzona przez internet, czasem przyjęliśmy jakieś cv na kasie, ale bardzo sporadycznie zdarzało się, żeby ktoś w ten sposób dostał pracę.