Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum Plotkowe

Notka

Forum Plotkowe Tutaj zapraszamy do dyskusji na każdy temat - również całkowicie niezwiązany z urodą ;-)

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2018-11-08, 20:37   #61
Linka25
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: moje miasto...?
Wiadomości: 18 006
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Pigeons Pokaż wiadomość
Oglądam tylko dlatego, że Jaśmin nic nie wrzuca. Historie ciekawe ale opowiedziane często "po łebkach". Do tego męczą mnie błędy i ubogie słownictwo.
Ja z kolei wolę "po łebkach" ale krocej. Nie lubię takich przegadanych po 60 min.
Zerknelam dzis na Jasmin. Uwazasz ze ma lepsze slownictwo od Karoliny Anny? Wg mnie raczej porownywalne.
Cytat:
Napisane przez inezina Pokaż wiadomość
Słownictwo to faktycznie minus ale mimo to lubię ją oglądać. Podoba mi się jej głos.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Tez lubię jej glos. Taki szlachetny.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Linka25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-08, 23:13   #62
Pigeons
Zadomowienie
 
Avatar Pigeons
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 1 085
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Linka25 Pokaż wiadomość
Ja z kolei wolę "po łebkach" ale krocej. Nie lubię takich przegadanych po 60 min.
Zerknelam dzis na Jasmin. Uwazasz ze ma lepsze slownictwo od Karoliny Anny? Wg mnie raczej porownywalne.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Tak, uważam, że Jaśmin ma bogatsze słownictwo. Do tego nie ma problemu z wypowiadaniem się (K.A. czasem się mota i sama poprawia) oraz z odmianą wyrazów.
Pigeons jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 11:37   #63
Linka25
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: moje miasto...?
Wiadomości: 18 006
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Pigeons Pokaż wiadomość
Tak, uważam, że Jaśmin ma bogatsze słownictwo. Do tego nie ma problemu z wypowiadaniem się (K.A. czasem się mota i sama poprawia) oraz z odmianą wyrazów.
Mowi bardziej swobodnie, mniej formalnie. Uzywa potocznego języka (np. "Fajny hardcore"), co nie jest samo w sobie zle. Ale robi mnóstwo błędów jezykowych np. "Ojciec sie włancza, matka się wlancza (...)". Nie mówię, ze jest zla, ale doleko jej do wysokiego poziomu. To moje zdanie oczywiście.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Linka25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 15:14   #64
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Niediegetyczne lepiej sobie włączcie.
Uważam, że obecnie najlepszy polski kanał w tej tematyce.
Tamtej dziewczynki nie mogę znieść. I w ogóle ludzi, którzy robią tak rażące błędy językowe.
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 16:03   #65
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez cherry_lady1 Pokaż wiadomość
Niediegetyczne lepiej sobie włączcie.
Uważam, że obecnie najlepszy polski kanał w tej tematyce.
Tamtej dziewczynki nie mogę znieść. I w ogóle ludzi, którzy robią tak rażące błędy językowe.


Tym bardziej, ze ma drugi kanał kryminatorium
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 16:05   #66
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Mon_Cherry Pokaż wiadomość
Tym bardziej, ze ma drugi kanał kryminatorium
Dokładnie. Tam są chyba tylko podcasty.
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 17:17   #67
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez cherry_lady1 Pokaż wiadomość
Dokładnie. Tam są chyba tylko podcasty.


Ale lubię słuchać
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 17:23   #68
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Mon_Cherry Pokaż wiadomość
Ale lubię słuchać
Ja też, choć ostatnio jakoś mniej włączałam.
Zdecydowanie mój ulubiony kanał z polskiego YouTube. Wygryzł te wszystkie urodowe, które wszędzie są o tym samym, wszędzie te same kosmetyki z paczek PR do
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 18:15   #69
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Jezu ja kosmetycznych kanałów juz nie oglądam wcale. Mało jest z tymi naturalnymi.


7 metrów pod ziemia tez przestałam oglądać. Zerknę tylko jak cos mi sie spodoba.
A przestałam bo wkurzają mnie te och ach w komentarzach.

Chciałabym podyskutować z innymi o filmie ale mało tych osób.
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-09, 21:07   #70
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Mon_Cherry Pokaż wiadomość
Jezu ja kosmetycznych kanałów juz nie oglądam wcale. Mało jest z tymi naturalnymi.


7 metrów pod ziemia tez przestałam oglądać. Zerknę tylko jak cos mi sie spodoba.
A przestałam bo wkurzają mnie te och ach w komentarzach.

Chciałabym podyskutować z innymi o filmie ale mało tych osób.
A, to swoją drogą. Zachwyty tych nastolatek. I influencerki, które robią wszystko właśnie pod taką widownię. Ja czuję się już po prostu za stara i widzę od dawna wokół czego to się wszystko kręci.
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-10, 17:09   #71
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Mon_Cherry Pokaż wiadomość
Jezu ja kosmetycznych kanałów juz nie oglądam wcale. Mało jest z tymi naturalnymi.


7 metrów pod ziemia tez przestałam oglądać. Zerknę tylko jak cos mi sie spodoba.
A przestałam bo wkurzają mnie te och ach w komentarzach.

Chciałabym podyskutować z innymi o filmie ale mało tych osób.
A podyskutować możesz ze mną, jak coś obejrzę
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 10:37   #72
kolorowe_jaskolki
Raczkowanie
 
Avatar kolorowe_jaskolki
 
Zarejestrowany: 2018-05
Wiadomości: 36
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

https://www.youtube.com/watch?v=ehvpqKDTEeM&t=145s

Dziewczyny, co myślicie o tym filmiku?
kolorowe_jaskolki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 10:43   #73
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez cherry_lady1 Pokaż wiadomość
A podyskutować możesz ze mną, jak coś obejrzę
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 10:59   #74
kopnienta
nie kopniĘta
 
Avatar kopnienta
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 42 343
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez kolorowe_jaskolki Pokaż wiadomość
https://www.youtube.com/watch?v=ehvpqKDTEeM&t=145s

Dziewczyny, co myślicie o tym filmiku?
Mi się bardzo podoba, chociaż ja bym jednak przeznaczyła jeden pokój na zwykłe białe pomieszczenie, żeby się móc w nim wyciszyć i skupić jednak. Przy tak dużej ilości kolorowych, błyszczących bodźców, może to w końcu być męczące
__________________
Cytat:
To bardzo ciekawe, że każdy taki mądry, że pisze "bierz zwierzę ze schroniska!"
Po co zatem ludzie robią sobie swoje dzieci?
Bierzmy te z domu dziecka, one też biedne i skrzywdzone, miłości potrzebują!
kopnienta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 11:01   #75
patrycjapatib
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2017-07
Wiadomości: 2 935
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez kolorowe_jaskolki Pokaż wiadomość
https://www.youtube.com/watch?v=ehvpqKDTEeM&t=145s

Dziewczyny, co myślicie o tym filmiku?
Ja mam mieszane odczucia. Trochę mnie już męczą te wszechobecne 'czyste' wnętrza, wszędzie takie same kolory, dodatki, meble, autentycznie mnie to już męczy. Może się czepiam, ale trochę też męczy mnie to powtarzanie przez każdego w sieci jak to on ciężko pracuje. Ok, wiadomo, że nagranie 15 minutowego filmiku nie polega na gadaniu 15 minut do kamery i tyle, ale no kurde, Ewa tworzy zabawne filmiki o testowaniu nowego podkladu, ulubieńcach kosmetycznych, których testowanie polega na malowaniu się nimi przez tydzien czy dwa. Nie montuje filmów, ani nie zajmuje się stroną techniczną, bo ma od tego ludzi. Nie chcę absolutnie być tą osobą, która uważa, że tylko chirurg na ostrym dyżurze może tak o sobie mówić, ale Ewa cały czas to podkreśla, a jednocześnie ma w biurze wannę z kulkami. Utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że dobrze zrobiłam unsubując ją jakiś już czas temu.
__________________
Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz
patrycjapatib jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 12:35   #76
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

https://youtu.be/qlAa9Ocf1UI
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 13:28   #77
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez patrycjapatib Pokaż wiadomość
Ja mam mieszane odczucia. Trochę mnie już męczą te wszechobecne 'czyste' wnętrza, wszędzie takie same kolory, dodatki, meble, autentycznie mnie to już męczy. Może się czepiam, ale trochę też męczy mnie to powtarzanie przez każdego w sieci jak to on ciężko pracuje. Ok, wiadomo, że nagranie 15 minutowego filmiku nie polega na gadaniu 15 minut do kamery i tyle, ale no kurde, Ewa tworzy zabawne filmiki o testowaniu nowego podkladu, ulubieńcach kosmetycznych, których testowanie polega na malowaniu się nimi przez tydzien czy dwa. Nie montuje filmów, ani nie zajmuje się stroną techniczną, bo ma od tego ludzi. Nie chcę absolutnie być tą osobą, która uważa, że tylko chirurg na ostrym dyżurze może tak o sobie mówić, ale Ewa cały czas to podkreśla, a jednocześnie ma w biurze wannę z kulkami. Utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że dobrze zrobiłam unsubując ją jakiś już czas temu.
Niestety, uważam tak samo. Teraz lekarz to jeden z najbardziej znienawidzonych zawodów. Ludzie są roszczeniowi i po prostu bezczelni, bo niekulturalni to mało powiedziane. Hejt prosto w oczy, a nie jakieś anonimy w internetach.
Wiem, co mówię, bo wybrałam ten zawód, ale mam w planach specjalizację, gdzie mało ma się do czynienia z ludzmi Ale ja to po prostu lubię i dobrze się czuję w tej dziedzinie. Jeszcze trochę czasu przede mną, ale nasłuchałam się mnóstwo historii od prowadzących czy znajomych lekarzy. Ogólnie temat rzeka.
Ewka jest tak infantylna, jakby mówiła do dzieci. No, i nie ma co się oszukiwać, jej widownia to większość dzieciaki z podstawówki albo gimnazjum. Ode mnie też chyba poleci unsub, bo praktycznie jej nie oglądam. Ostatnio własnie tylko ten film o biurze, bo mnie zaciekawił. A tak, to u niej wszędzie współprace, sztuczne, nieprawdziwe zachwyty nad kosmetykami. I filmy dosłownie raz w tygodniu.
Czasami zastanawiam się na czym polega jej fenomen ponad 1mln subskrypcji. Macie jakieś pomysły?
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 13:55   #78
7719e1289fd8f2cabe4d2763ed6d1b81d4eb2186
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2018-07
Wiadomości: 2 410
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez patrycjapatib Pokaż wiadomość
Ja mam mieszane odczucia. Trochę mnie już męczą te wszechobecne 'czyste' wnętrza, wszędzie takie same kolory, dodatki, meble, autentycznie mnie to już męczy. Może się czepiam, ale trochę też męczy mnie to powtarzanie przez każdego w sieci jak to on ciężko pracuje. Ok, wiadomo, że nagranie 15 minutowego filmiku nie polega na gadaniu 15 minut do kamery i tyle, ale no kurde, Ewa tworzy zabawne filmiki o testowaniu nowego podkladu, ulubieńcach kosmetycznych, których testowanie polega na malowaniu się nimi przez tydzien czy dwa. Nie montuje filmów, ani nie zajmuje się stroną techniczną, bo ma od tego ludzi. Nie chcę absolutnie być tą osobą, która uważa, że tylko chirurg na ostrym dyżurze może tak o sobie mówić, ale Ewa cały czas to podkreśla, a jednocześnie ma w biurze wannę z kulkami. Utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że dobrze zrobiłam unsubując ją jakiś już czas temu.
No i musze sie zgodzic. Mysle, ze magia youtuba konczy sie wtedy, kiedy youtuber przestaje samodzielnie zajmowac sie obrobka itd., bo staje sie na to ''zbyt wazny'' i ''ma tyle roboty''. (Dla porownania: Bez Planu - 100 tys subskrypcji, nadal sam wszystko robi - moim zdaniem jego montaz jest magiczny i nie wyobrazam sobie, ze mialoby sie to zmienic). To samo Gonciarz, tez sie zmienil. Ja wiem, ze on ma firmy swiry bajery i zycie 100% czasu na lotniskach, dlatego musi miec do tego ekipe, ale juz mnie to, co on robi w ogole nie kreci i ogladam moze jeden filmik na 2 tygodnie.

Co do red lipstick monster, to nie wiem, czy mnie zaraz nie zlinczujecie, bo wiem, ze sa tu fanki makijazu, a ja jestem raczej nie za bardzo... a wrecz to, co jest obecnie (czesto) promowane, nazwalabym maska a nie makijazem... ale niewazne, sa gusta i gusciki, kazdy niech robi na co ma ochote. W kazdym razie red lipstick monster ostatnio zaprosila Martyne Wojciechowska i razem sie malowaly. Martyna umalowala sie w 2 minuty, jakis tam pedzelek chwycila, jakis cien, rach ciach i wygladala fenomenalnie. Nie musiala do tego uzywac 1000 roznych pedzli i podkladow, ktore nakladala na siebie w tym czasie red lipstick monster. Odczulam dziwna satysfakcje wtedy.
7719e1289fd8f2cabe4d2763ed6d1b81d4eb2186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 14:22   #79
Dr Cuddy
Zakorzenienie
 
Avatar Dr Cuddy
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dziura w d***e morza śródziemnego
Wiadomości: 5 958
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

RLM odsubskrybowalam stoooo lat temu z tego samego powodu, przez ktory odsubskrybowalam wiekszosc jutuberow - wyroslam z jej kontentu. Jakies 5 lat temu jej filmiki byly spoko (poza masakrycznie ubogim slownictwem i bledami), ogladalam ja wtedy jako kontre dla maxi - maxi taka zrownowazona, makijaze takie spokojne, eleganckie, RLM miala za to wiecej pazura, szalala z z kolorami itp. ale z kazdym rokiem czulam coraz wieksza przepasc. Oczywiscie nie ma w tym nic zlego, jak chce robic filmy dla nastolatek to super, z tego przyjdzie jej przeciez najwiecej subow, ale ja juz nie moge jej sluchac.
Dr Cuddy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 14:53   #80
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Ja pamiętam poczatki RLM jak opowiadała o kolczykach, tatuazach i makijazu.
Bardziej do mnie przemawiała. Teraz to gwiazda polskiego YT a ja jej nie ogladam... jakos nie mam ochoty juz sluchac sponsorowanych recenzji. Zachwytów dla samego zachwytu. Dla publicznosci...


Wiecie czy RLM maluje tez innych ludzi za kase?
Pytam bo w tym filmie pokazała takie szafki z kosmetykami, ze sie zastanawiam "po jaki co jej tego tyle jak nie maluje ludzi"

Przeciez to wszystko ma date waznosci. Ja wiem, ze ona pewnie duzo dostała aby reklamowac na yt.
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 15:12   #81
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Mon_Cherry Pokaż wiadomość
Ja pamiętam poczatki RLM jak opowiadała o kolczykach, tatuazach i makijazu.
Bardziej do mnie przemawiała. Teraz to gwiazda polskiego YT a ja jej nie ogladam... jakos nie mam ochoty juz sluchac sponsorowanych recenzji. Zachwytów dla samego zachwytu. Dla publicznosci...


Wiecie czy RLM maluje tez innych ludzi za kase?
Pytam bo w tym filmie pokazała takie szafki z kosmetykami, ze sie zastanawiam "po jaki co jej tego tyle jak nie maluje ludzi"

Przeciez to wszystko ma date waznosci. Ja wiem, ze ona pewnie duzo dostała aby reklamowac na yt.
Nie sądzę, żeby teraz malowała ludzi. Po prostu większość dostała i tak sobie trzyma.
Karolina Zientek też ostatnio miała taki film i podobna ilość, większość też z paczek, bo oglądam ją dosyć długo i wiem, co dostała a co miała wcześniej.
A Maxi niestety nie lubię, a kiedyś oglądałam. Też poszedł unsub.
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 15:22   #82
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez cherry_lady1 Pokaż wiadomość
Nie sądzę, żeby teraz malowała ludzi. Po prostu większość dostała i tak sobie trzyma.
Karolina Zientek też ostatnio miała taki film i podobna ilość, większość też z paczek, bo oglądam ją dosyć długo i wiem, co dostała a co miała wcześniej.
A Maxi niestety nie lubię, a kiedyś oglądałam. Też poszedł unsub.
Makijazowych nie ogladam wcale
Smiałam sie jak RLM mówiła w tym filmie, ze ma poukladane bo jak ma sie bałagan to nie chce się siegać. mówi, ze wielkoscia, marka poukladane a ja mysle "datami tez warto poukladać"
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 15:25   #83
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Mon_Cherry Pokaż wiadomość
Makijazowych nie ogladam wcale
Smiałam sie jak RLM mówiła w tym filmie, ze ma poukladane bo jak ma sie bałagan to nie chce się siegać. mówi, ze wielkoscia, marka poukladane a ja mysle "datami tez warto poukladać"
Ja czasem jeszcze włączę.
No, datami też by się przydało. Choć można mnie zhejtować, ale prasowane, suche kosmetyki używam po terminie. Szczególnie chodzi o cienie. Bo czasem też są krótkie daty, a Zoeva ma np 3 lata. Ja używam tylko na sobie, ale też raz na jakiś czas dezynfekuję swoje kosmetyki. A pędzle jeszcze częściej.
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 15:33   #84
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez cherry_lady1 Pokaż wiadomość
Ja czasem jeszcze włączę.
No, datami też by się przydało. Choć można mnie zhejtować, ale prasowane, suche kosmetyki używam po terminie. Szczególnie chodzi o cienie. Bo czasem też są krótkie daty, a Zoeva ma np 3 lata. Ja używam tylko na sobie, ale też raz na jakiś czas dezynfekuję swoje kosmetyki. A pędzle jeszcze częściej.
Ale ja mysle, ze są takie kosmetyki które jednak nie fajnie uzywac po terminie.
Tym bardziej, ze ona kreci filmiki z innymi i czasami inni uzywaja jej kosmetyków.

Miałam kolezanke co miała tusz 3 lata i był dobry. Bo tak mało kiedy sie malowała, ze nie wysechł...

suche kosmetyki można długo uzywac.
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 15:37   #85
cherry_lady1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 415
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez Mon_Cherry Pokaż wiadomość
Ale ja mysle, ze są takie kosmetyki które jednak nie fajnie uzywac po terminie.
Tym bardziej, ze ona kreci filmiki z innymi i czasami inni uzywaja jej kosmetyków.

Miałam kolezanke co miała tusz 3 lata i był dobry. Bo tak mało kiedy sie malowała, ze nie wysechł...

suche kosmetyki można długo uzywac.
Nie no, mokre kosmetyki zawsze używam do terminu albo wcześniej, jak zmienia kolor konsystencję czy zapach, to po prostu wywalam.
Pielęgnacja to samo, szczególnie te kremy do twarzy w słoiczku.
Tylko suche cienie czy pudry używam dłużej niż 18 miesięcy.
cherry_lady1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 21:23   #86
patrycjapatib
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2017-07
Wiadomości: 2 935
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Same te wnętrza są takie wszechobecne, wszędzie 'Ikea Haul' czy 'Room Tour' z dokładnie takimi samymi kolorami, meblami. Nie można na to już po prostu patrzeć.

Serio ciekawi mnie co oni tam robią jak pracują od rana do nocy. Serio, z ciekawości. Odcinki wrzuca raz na tydzień, głównie ulubieńcy z tego co widzę. Ciężko już wierzyć w jej słowa. A skoro 90% jej widzów to podstawówka/gimnazjum to nie rozumiem. Ile % dziewczyn w tym przedziale wiekowym się maluje? A ile używa drogich marek i wykonuje makijaże jak Ewa? Trochę mnie to dziwi, ja już też chyba wyrosłam z jej kontentu. Ale i tak mam wrażenie, że jakieś 5 lat temu było lepiej. Ona była jakaś taka mniej infantylna, wesoła, zabawna, taka fajna, ale właśnie bez tej infantylności. Może to ja jestem dziwna, ale nie rozumiem kompletnie tej spiny na punkcie strony technicznej. Jeżeli wszystko słychać i ją widać to nie robi mi różnicy czym nagrywa i jakie ma tło. A te kolorowe tła ze studia uważam za paskudne, cały ten studyjny klimat mnie odrzuca. Dziwi mnie trochę potrzeba czegoś takiego. Co oni omawiają przy tym stole? Nad czym siedzą te 10 godzin dziennie? Czemu ma tam tyle kosmetyków? Czemu ma tam ogród? Jakby spoko, jak chce to niech sobie ma. Rozumiem potrzebę kupna nowego aparatu czy lamp, ale studia?

Wszystkie te kanały co należą do jakichś spółek takie są, polecają jakieś rzeczy i takie to wszystko bezpłciowe jest. A niektórzy zrobią wszysko dla pieniędzy, nawet zareklamują Ramę

Ten jej zespół to 5 osób, tak? No to jak to wygląda? Siadają, zastanawiają się o czym nagrać filmik albo dostają propozycję współpracy i ją przyjmują, obmyślają scenariusz, nagrywają, obrabiają i tyle? Nie wiem, serio pytam. Gdyby te filmiki faktycznie były ciekawe, a są monotonnie strasznie i jak teraz patrzę niczego rewolucyjnego tam nie ma. A przecież ulubieńcy dużo montażu nie potrzebują. A Ewa ma tę ściankę inspiracji i ten stolik jak do obrad pracowników jakiejś wielkiej firmy, sztab ludzi. Nie wiem, może serio się nie znam, ale ja tej ciężkiej pracy nie widzę.

PS. strasznie mnie irytują te filmiki typu 'mąż robi mi makijaż', 'chłopak robi mi paznokcie'. Nie widzę w tym nic ciekawego i oczy mnie bolą od tego, co to za sztuka kupić worek kosmetyków drogeryjnych w ciemno za 2 stówy, pomalować się raz, pośmiać się (?) i wywalić, bo kompletnie nie były przemyślane? Tak samo jak widzę tę jej półkę czy raczej gablotę pędzli. Wiem, że ją to kręci, ale no oczy mnie bolą od tego konsumpcjonizmu, materializmu, takiej wypelnionej rzeczami przestrzeni. Jej pieniądze, więc nie moja sprawa. Ale tak samo ta jej półka z kosmetykami. Skoro nikogo nie maluje to co z tym robi? Oddać koleżankom trochę średnio, zresztą ona to przecież tam wszystko trzyma. Nie wiem jak ona chce to zużyć.

Niech sobie w tym biurze postawi słonia jak chce, po prostu trochę nie rozumiem tylu bajerów i rozpraszaczy w miejscu pracy. Co z tego, że ma dużo roślin i biurko, jeśli obok ktoś rzuca się kulkami w wannie albo włącza kulę dyskotekową. Ale ja mam awersję do ozdób, niepotrzebnych przedmiotów i zapychaczy przestrzeni a także wielkich pomieszczeń. Nie chcę wyjść na starą babę ale leżenie w tej wannie z kulkami czy kule dyskotekowe to dla mnie jest strata przestrzeni, pieniędzy i niepotrzebna rzecz. Skoro tyle pracują to kiedy mają czas na takie zabawy czy siedzenie w ogrodzie w tym koszyku? Chyba że dlatego tam tyle siedzą.
__________________
Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz
patrycjapatib jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 22:17   #87
kopnienta
nie kopniĘta
 
Avatar kopnienta
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 42 343
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

No jak ktoś pracuje wpisując dane w jakimś korpo to też w sumie można powiedzieć, że "łeeee co to za praca, co oni tam niby robią przez 10h"
Jak ktoś jest nauczycielem w przedszkolu to też można powiedzieć "łeee co to za praca pobawić się z dziećmi i wypić kawkę"
a pani na poczcie?
albo nie! lepiej! pani w DZIEKANACIE


Zrozumcie, że taka Ewa ma np. nie tylko kanał, ale i sprzedaje książki a do tego pracuje nad własną linią kosmetyczną... to serio może zabierać sporo czasu... przede wszystkim pewnie masa papierologii. Takie cwane jesteście to spróbujcie napisać książkę, wydać linię kosmetyczną czy własną linię ciuchów, biżuterii, case'ów czy innych bzdetów, które będą się sprzedawały w czasach kiedy to wszystko jest dostępne w milionie wzorów w milionie sklepów z miliona innych marek.
Spróbujcie stworzyć własną markę i wtedy gadajcie ile to czasu zajmuje i jakie to niemęczące

Serio, może wielką fanką Ewy nie jestem, ale widzę coś więcej niż kolorowe filmiki z ulubieńcami.
__________________
Cytat:
To bardzo ciekawe, że każdy taki mądry, że pisze "bierz zwierzę ze schroniska!"
Po co zatem ludzie robią sobie swoje dzieci?
Bierzmy te z domu dziecka, one też biedne i skrzywdzone, miłości potrzebują!
kopnienta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 23:58   #88
Mon_Cherry
secret.
 
Avatar Mon_Cherry
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 14 373
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Ewa tez bierze udział w kampanii. A ta ostatnia to, ze x fotek ktos usunął bo hejtowali kogoś za wygląd. Z jednej strony Ok. Jestem przeciwna temu. Ale serio drama o usunięcie foteczki jakiejś blogerki bo ktos skrytykował jej wygląd i zrobic z tego kampanie...

Ja bym była za kampania taka kampania ale bardziej skupiłabym sie, ze ludzie popadają w depresje, zabijają sie a nie, ze ktos z powodu hejtu usunął fotę...

Ale rimmel to sponsoruje to mamy o usuwaniu beauty foteczek...




Wydaje mi sie, ze Ewa ma bardzo duzo propozycji i obradują co przyjąć a co nie.
Mi sie jej biuro nie podoba bo dla mnie biuro ma być biurem a nie placem zabaw z kolorami jednorożca.

Ciekawe ile kosmetykow mam w domu i pędzli



Co do ksiazki to sorry ale teraz to każdy głupi moze to zrobic.
Przykład ostatniego hitu gdzie autorka poszla sobie do ckm aby reklamować książkę taki poziom mamy...

Nad jej ksiazka to tez siedziało kilka osób. Najładniejsze sa fotki. Bo treść mozna znaleźć w necie
__________________
Blog kosmetyczny
Mon_Cherry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-15, 01:48   #89
patrycjapatib
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2017-07
Wiadomości: 2 935
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Cytat:
Napisane przez kopnienta Pokaż wiadomość
No jak ktoś pracuje wpisując dane w jakimś korpo to też w sumie można powiedzieć, że "łeeee co to za praca, co oni tam niby robią przez 10h"
Jak ktoś jest nauczycielem w przedszkolu to też można powiedzieć "łeee co to za praca pobawić się z dziećmi i wypić kawkę"
a pani na poczcie?
albo nie! lepiej! pani w DZIEKANACIE


Zrozumcie, że taka Ewa ma np. nie tylko kanał, ale i sprzedaje książki a do tego pracuje nad własną linią kosmetyczną... to serio może zabierać sporo czasu... przede wszystkim pewnie masa papierologii. Takie cwane jesteście to spróbujcie napisać książkę, wydać linię kosmetyczną czy własną linię ciuchów, biżuterii, case'ów czy innych bzdetów, które będą się sprzedawały w czasach kiedy to wszystko jest dostępne w milionie wzorów w milionie sklepów z miliona innych marek.
Spróbujcie stworzyć własną markę i wtedy gadajcie ile to czasu zajmuje i jakie to niemęczące

Serio, może wielką fanką Ewy nie jestem, ale widzę coś więcej niż kolorowe filmiki z ulubieńcami.
Jak mówiłam, nie jestem z nią na bieżąco, więc zuełnie nieironicznie pytałam.

Chociaż kupilam jej pierwszą książkę nie tyle dla treści, co z sympatii do niej. Żałuję, bo niczego ciekawego tam nie było, raczej wszystko potraktowane po macoszemu, więcej tam było zdjęć niż faktycznej treści, która albo już była w jej filmikach albo została podana w sposób bardzo podstawowy. Jak czytam książkę Arleny, to faktycznie jestem w stanie docenić jej wkład, tam wszystko jest jej, z pomysłem, spójne, wyjątkowe. A książka Ewy wydaje mi się robiona na szybko. Nie wiem jak jej pozostałe książki, wiadomo o czym ma być ta?

W kwestii marki to w ogóle jestem zdziwiona. Faktycznie może to trochę trwać. Pytanie czy to będzie coś tworzone od podstaw czy raczej na zasadzie współpracy Maxi z MUR, gdzie wyszło coś niekoniecznie przemyślanego.

Ale dalej nie jestem przekonana do tego biura, ciążka praca, a połowa tej przestrzeni wygląda właśnie jak plac zabaw. Może jakby Ewa nagrała coś o swoim przykładowym dniu pracy, to bym w końcu to zrozumiała. Tak czy inaczej jej filmiki na yt wyraźnie cierpią z powodu jej pozostałych zajęć. Chyba że już nic nie ma do zaoferowania poza odhaczaniem kolejnych współprac i zaliczania kolejnych wyjazdów na imprezy. Dalej mi ten tekst o ciężkiej pracy trochę zgrzyta. Wszyscy tak mówią, nawet modelki w TM mówią, że ciężką pracą udało im się zrobić dobre zdjęcie. Może już jestem uczulona na ten tekst

Ale i tak nie mogę już znieść charakteru Ewy, a także tego studyjnego wystroju, bardzo mnie to drażni. Pozostanę przy malych kanałach, z charyzmatycznymi, ciekawymi ludźmi, odgłosami psa z kanapy czy nieidealnym oświetleniu, mam wrażenie, że takie filmiki są robione z sercem i faktycznie pozwalają się zrelaksować przy oglądaniu, widać tam też jakiś pomysł, luz. Chociaż obecnie z urodowego YT oglądam chyba tylko Kosmetologia Naturalnie i ThePinkRook, dziewczyna ma po prostu osobowość, jest mega zdystansowana i czerpię ogromną radość z oglądania jej. A nie znam żadnego większego kanału urodowego, który by mnie interesował, same współprace, meble z Ikei, Rama, ciąża, Q&A 'jak sobie radzimy z hejtem', ULUBIEŃCY, co kupić na promocji w Rossmannie.

Poza tym nie jestem jakimś maniakiem minimalizmu, ale po prostu czuję się słabo na widok miliona niepotrzebnych rzeczy, które mają ładnie wyglądać. Mając taką kolekcję pędzli jak ona chyba bym oszalała, skoro wiedziałabym, że użyję może max 5, mam silną potrzebę pozbywania się niepotrzebnych, niefunkcjonalnych rzeczy i pozostawienia po sobie jak najmniejszej liczby przedmiotów.

A filmiku z Martyną nie byłam w stanie odpalić, mam wstręt do tej kobiety po akcji z plastikiem.
__________________
Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz
patrycjapatib jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-15, 07:40   #90
kopnienta
nie kopniĘta
 
Avatar kopnienta
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 42 343
Dot.: Filmiki urodowe (i nie tylko) na YT + offtopy część LII

Nie wiem czy Ewa pisze teraz kolejną książkę - pierwsza była napisana przez kogoś a nie przez nią - przecież mówiła o tym w tym filmiku o jej biurze, od którego ta dyskusja się w ogóle zaczęła. Dopiero ta o paznokciach została napisana głównie przez nią samą.

Wiesz jako, że mam wykształcenie jakie mam to jestem w stanie uwierzyć, że te jej pędzle i kosmetyki to coś takiego co się gromadzi samoistnie ze względu na zawód jaki się wykonuje. Jak ktoś pracuje w korpo na kompie to pewnie nie gromadzie "rzeczy", ale np. taki nauczyciel też gromadzi w domu milion "niepotrzebnych dla Ciebie rzeczy" takich jak książki, stosy papierów, materiałów, zabawek, rolek po papierze toaletowym, klejów, farb, brystoli, korków od napojów, puszek, gąbek, balonów, brokatów, nożyczek, dziurkaczy (o różnych wzorach), chust animacyjnych, chusteczek muślinowych - do jutra mogę wymieniać co może zgromadzić w domu czy "biurze/gabinecie" nauczyciel włącznie z suchymi liśćmi i pomarszczonymi ze starości kasztanami.
Każdy zawód się czymś charakteryzuje. Do jednego wystarczy komputer z milionem folderów a do innego milion "niepotrzebnych rzeczy".
Np. taki fotograf ma pewnie kilka obiektywów, statywy, blendy, tła, akcesoria, przebrania, pięćdziesiąt różnych żarówek czy klaser z kartami SD a do tego milion folderów ze zdjęciami albo nawet i dysków zewnętrznych, może mieć książki o fotografii itd.
Fryzjerka może mieć w domu milion nożyczek, grzebieni, szczotek, wałków, pelerynek, folii, papilotów, suszarek, prostownic, bla bla bla
Kosmetyczka - może mieć milion lakierów, kosmetyków bla bla bla...

Wymieniać dalej? Dla kogoś to rzeczywiście mogą być bezużyteczne rzeczy, ale dla kogoś wykonującego dany zawód są to jego "skarby", "inspiracje" itd.
Zawód youtuber też jest jakimś tam zawodem wymagającym posiadania pewnych rzeczy mimo wszystko i ciągłego podążania za trendami itd.
Ty możesz sobie kupić w tym roku jeden kubek z flamingiem i Ci wystarczy jako zwykłemu szaremu człowiekowi. A taki youtuber musi pokazać w swojej pracy co w tym roku/sezonie jest modne i sorry, ale nie może skończyć na jednym kubku z flamingiem.
Fajnie wpisać na yt: "paletka XXX swatche" - ale nikt się nie zastanowi skąd te paletki... zwykłemu szaremu człowiekowi wystarczą 1-2 paletki, ale jednak wcześniej szuka różnych opinii, swatchy w necie na temat tej, którą chce wybrać. No z nieba się to wszystko nie weźmie.
Ktoś chce sobie kupić deskę elektryczną to wiadomo, że zajrzy do jakiegoś Kuby Klawitera na kanał, bo on tam recenzował z 30 desek elektrycznych (które pewnie też ma w domu).
Ktoś nie lubi tej "przemysłowej" strony youtube to tam nie wchodzi i nie subuje - yt wielki i szeroki, jak nie chce się oglądać sponsorowanych filmów, to można zawsze wejść i wpisać "śmieszne kotki" albo inne "wołanie krów na pastwisku" - wtedy ma surowe, niesponsorowane filmy jak się patrzy.
__________________
Cytat:
To bardzo ciekawe, że każdy taki mądry, że pisze "bierz zwierzę ze schroniska!"
Po co zatem ludzie robią sobie swoje dzieci?
Bierzmy te z domu dziecka, one też biedne i skrzywdzone, miłości potrzebują!
kopnienta jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blog, blog kosmetyczny, blog modowy, moda, youtube

Nowe wątki na forum Forum Plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-12-08 18:32:16


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:35.