a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :)) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zamknięte > Fora sponsorowane > Forum Recenzentek Therm Line

Notka

Forum Recenzentek Therm Line 42 Recenzentek testuje preparat Therm Line Forte. Zapraszamy do zapoznania się z ich mini-blogami oraz do wspólnej dyskusji na temat preparatów Therm Line.

 
 
Narzędzia
Stary 2012-03-05, 10:49   #31
diana171615
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 525
Wpisy w blogu: 2
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

Cytat:
Napisane przez sQuaara Pokaż wiadomość
dziekuje
zeby tylko jeszcze jakis przystojniak we mnie do dostrzegł...
ah jak ja zazdroszcze wszystkim mamusia... nawet te 20kg by mnie nie zniecheciło ;D
a jeszcze nie dostrzegł? kochana duzo slepych facetów mamy w PL;P
diana171615 jest offline  
Stary 2012-03-05, 10:54   #32
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

no był.. ale jednak nie bylo we mnie tyle specjalnego zeby go utrzymać ;(

i teraz niestety nikogo w moim zyciu nie ma.

tylko cellulit jest mi wierny...
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-05, 11:44   #33
Karrla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 77
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

no aż wierzyć mi się nie chce, ze taka laska jak Ty chodzi "luzem" :P
__________________
81,7...start 18.10.2012->60kg
wygram z kompulsami!
Cel 1: 75 kg do 31.11
Cel 2: 70 kg na wigilię
Cel 3: 65 kg na walentynki
Cel 4: 60 kg do 12.07.2013 , tj. 3-cie ur. synka
http://trudniej-znaczy-lepiej.blogspot.com/
Karrla jest offline  
Stary 2012-03-05, 12:19   #34
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

no coz.. bywa.

moze na silowni poznam jakiegos przystojniaka <3
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-05, 13:18   #35
diana171615
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 525
Wpisy w blogu: 2
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

zapraszam na konkurs u siebie w mini-blogu.
diana171615 jest offline  
Stary 2012-03-05, 13:21   #36
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

widziałam dzieki ;]
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-05, 14:17   #37
kejtigda
Wtajemniczenie
 
Avatar kejtigda
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

Cellulit mówiszmyślę że z Twoimi predyspozycjami w 8tyg dużo osiągniesz. Jesteś bardzo ładna i dalej wyglądasz jak najbardziej ok ale jak możesz wyglądać jak anioł Victoria's Secret to warto się wysilić
__________________
485 i 545 mentorki made by dr Skwiercz 2009
kejtigda jest offline  
Stary 2012-03-05, 14:58   #38
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

gdyby mnie cokolwiek motywowało.. nie wiem ze slub mam...albo cos.. ze chce sie 1 wszy raz z jakims facetem przespac..albo ze gdzies jade w cieple kraje... albo no ze mi zaplaca za to..
sesja mnie trzyma i moblizuje
wiem ze wystarczyły by 2 miesiace zeby zrzucic 10kg spokojnie..ale wtedy szybko do tego wroce.. wiec no bede powolutku sobie zrzucac bez jechania na samych warzywach i wodzie;P
i za miesiac dodam siłownie ... poki co zumba i spalam tłuszcz ktory mi miesnie zakrywa
kejti szkoda ze nie mozesz mi wirtualnie towarzyszyc... *
__________________
mał(a)żonka

Edytowane przez sQuaara
Czas edycji: 2012-03-05 o 14:59
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-05, 15:29   #39
MalaPikanteria
Zadomowienie
 
Avatar MalaPikanteria
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: W drodze do szczęścia :)
Wiadomości: 1 908
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

system nagród to moim zdaniem super pomysł - naprawdę
heh, a ja wiem po co chcesz schudnąć, pewnie z tych samych powodów co ja - chce czuć się dobrze w swoim ciele
Też mogłabym zrzucić to co chce w szybkim czasie, ale nie chcę jeszcze szybszych powrotów
__________________
BLOGUJĘ

MOJA WYMIANKA
MalaPikanteria jest offline  
Stary 2012-03-05, 15:39   #40
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

no i jako ze w tym tgodniu ne podołam zeby zasłużyc na nagrode to sobie nic nie kupie... ale za to spłace karte kredytową i z niej jak najszybciej zrezygnuje bo miało byc inaczej i czuje sie oszukana... choć całkiem przydatna rzecz...

ej zjadam juz 4tabletki (przypomne ze dzis moj dzien 1)
i wiecznie jestem głodna... maskra :O a jem normalnie (od tygodnia zmieniałam nawyki zywieniowe)

!!!!! -_-' nie podoba mi sie to
i wydaje sie byc ładnie za oknem to moze przespaceruje sie do domku jakies bagatela 40minut
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-05, 15:47   #41
MalaPikanteria
Zadomowienie
 
Avatar MalaPikanteria
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: W drodze do szczęścia :)
Wiadomości: 1 908
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

spaceruj, spaceruj dobrze Ci to zrobi
__________________
BLOGUJĘ

MOJA WYMIANKA
MalaPikanteria jest offline  
Stary 2012-03-05, 17:36   #42
frezyjka85
Zakorzenienie
 
Avatar frezyjka85
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: NS/Kraków
Wiadomości: 9 640
Wpisy w blogu: 4
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

Cytat:
Napisane przez sQuaara Pokaż wiadomość
ej zjadam juz 4tabletki (przypomne ze dzis moj dzien 1)
i wiecznie jestem głodna... maskra :O a jem normalnie (od tygodnia zmieniałam nawyki zywieniowe)


poważnie?!?!?

ja nie byłam w stanie zjeść połowy sałatki, którą zawsze spokojnie miałam na raz
frezyjka85 jest offline  
Stary 2012-03-05, 17:58   #43
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

nooo masakra... goraco mi w gardle a nie w zołądku... i jakby zabijało całe jedzenie ktore zjadam...
ale spacerowalam do domu! 50 min! xD
jutro koncze prace o 15 wiec tez sie przejde
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-05, 22:08   #44
kejtigda
Wtajemniczenie
 
Avatar kejtigda
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

sQ schudnac bo bys miala 1 raz isc z jakimś tż do lozka, to troche by sobie poczekal jak mowa o racjonalnym odchudzaniu!
Spoko ja bede Ci wirtualnie po ciazy marudzic, chociaz podobno wysokie lepiej ciąże znoszą
Spacery super sprawa, o ile pogoda dopisuje bo nie ma nic gorszego niz 0 stopni wiatr i chlupa, mam nadzieje ze masz juz piękna wiosnę
__________________
485 i 545 mentorki made by dr Skwiercz 2009
kejtigda jest offline  
Stary 2012-03-05, 22:29   #45
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

do ideału jej daleko ale milo sie spaceruje ) ;]
slonko swieci wiec nawet te kilka stopni inaczej sie odbiera a i o 17juz jest jasno )

oj niech czeka!! xD nie ma ze wszystko od razu...ablo bym sobie go przyznała jako nagrode za 1kg
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-06, 07:14   #46
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

no dzien dobry w kolejnym dniu )
mam centymetr sa i o zgrozo wymiary
biust 99
talia 75
pas 86
biodra 105
udo 62

a pomyslec ze kiedys byłam w granicach 90-60-90.. a teraz mam noge taka huhuuuu)
no nic lece do prayc, po drodze sklepik i kupie cos pysznego na sniadanko.. jest jakies -5st. wiec spacer raczej przyjemniutki nie bedzie ale to nic! ide!

a wczoraj moj brat kupil karnet na ta silownie gdzie ja chodze wiec BRAWKA nie bede sama i za miesiac bede pod jego okiem szlifowac brzuch i pupe

a dzis wieczorkiem zumbaaa ) <3


spostrzeżenie z thermline? wczoraj siedzialam jakby nigdy nic z 2godizny dluzej niz normalnie i dzisiaj bez problemu wstalam pol godizny wczesniej ;] czyli efekt nieoczekiwany a całkiem przydatny
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-06, 07:39   #47
dorrotka86
Raczkowanie
 
Avatar dorrotka86
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Wiadomości: 99
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

ja mam już 6 dzień z tabletkami. na początku też byłam strasznie głodna - po zaledwie 2 godzinach od posiłku (albo i szybciej) potrafiło mi tak burczeć w brzuchu i skręcać z głodu, jakbym cały dzień nic nie jadła. ale waga o kilka deko spadała. od 2, czy 3 dni nie mam już żadnych skutków ubocznych, uczucie głodu też zniknęło, ale za to znów przybywa mi na wadze... także ja nie wiem o co chodzi, ale ciesz się z tego głodu, bo to znaczy, że tabletki coś jednak robią w środku i działają
dorrotka86 jest offline  
Stary 2012-03-06, 07:44   #48
diana171615
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 525
Wpisy w blogu: 2
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

Cytat:
Napisane przez sQuaara Pokaż wiadomość
no dzien dobry w kolejnym dniu )
mam centymetr sa i o zgrozo wymiary
biust 99
talia 75
pas 86
biodra 105
udo 62

a pomyslec ze kiedys byłam w granicach 90-60-90.. a teraz mam noge taka huhuuuu)
no nic lece do prayc, po drodze sklepik i kupie cos pysznego na sniadanko.. jest jakies -5st. wiec spacer raczej przyjemniutki nie bedzie ale to nic! ide!

a wczoraj moj brat kupil karnet na ta silownie gdzie ja chodze wiec BRAWKA nie bede sama i za miesiac bede pod jego okiem szlifowac brzuch i pupe

a dzis wieczorkiem zumbaaa ) <3


spostrzeżenie z thermline? wczoraj siedzialam jakby nigdy nic z 2godizny dluzej niz normalnie i dzisiaj bez problemu wstalam pol godizny wczesniej ;] czyli efekt nieoczekiwany a całkiem przydatny

chodzić z kimś na siłownie jest dobrze, zawsze raźniej. Ja niestety nie mam z kim ale co tam robie to dla siebie, tylko teraz musze przeczekać moja kontuzję...

ehhh.

walka z kg jest ciężka ale nie niemożliwa
diana171615 jest offline  
Stary 2012-03-06, 10:10   #49
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

ej ej nie chce tyc od tych tableteeeek

no nic czytam sobie Wasze blogi i troche załamuje ręce więc obalmy mit nr 1!

"nie należy jeść po 18"

fatalnie tragedia co to w ogole jest?!
trzeba jesc co 3 godziny tak? wiec niby dlaczego na koncu ma byc 5 godzinna przerwa? albo lepiej w zaleznosci o ktorej sie idzie spac..
jemy do 3 godzin przed snem. ja czasem jem 2 jak to np twarożek a burczy mi w brzuchu... nie wyobrazam sobie zasnac głodna..

takie myslenie "Do 18" to było słuszne jakies 30lat temu jak wstawało sie o 4 zeby o 6być w pracy a co za tym idzie szło sie spac o 21... bo nie bylo tv i sie nie dało czytac ksiażek przy marnym świetle.
ot co!

wiec błagam!

a tekst " kolacji juz nie" to juz w ogole ;(

mamy 8 tygodni i darmowych ekspertów z Olimp! niech każda to dobrze wykorzysta


__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-06, 10:23   #50
kejtigda
Wtajemniczenie
 
Avatar kejtigda
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

Jak ja się odchudzałam to kolacje w stylu tuńczyk czy sałatka jadłam o 21 bo szłam spać ok 1 w nocy i uważam że to było okej, co najważniejsze- efekty były więc sQ ma racje, 18 jeśli chodzicie spać o 22
__________________
485 i 545 mentorki made by dr Skwiercz 2009
kejtigda jest offline  
Stary 2012-03-06, 10:27   #51
Miss_Devil
Raczkowanie
 
Avatar Miss_Devil
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Głogów- Karlsruhe
Wiadomości: 431
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

ja też już jadam tylko 3 godz przed snem, jak się trzymałam nie jedzenia po 18 to podjadałam w nocy,a to jest gorsze
__________________
Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie.





Miss_Devil jest offline  
Stary 2012-03-06, 10:43   #52
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

kejti Ty chciałas ważyć 50kg wiec ja musiałabym oddac 22
to tak jakbym obcięła sobie noge..i pol reki

miss_devil jak zrobiłas ze masz napisane recenzentka a pod tym ukryty jest link?
bo ja mam wiesniacko cały link z glupimi krzaczkami i chciałąbym to zmienic;D
__________________
mał(a)żonka

Edytowane przez sQuaara
Czas edycji: 2012-03-06 o 10:44
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-06, 10:51   #53
Miss_Devil
Raczkowanie
 
Avatar Miss_Devil
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Głogów- Karlsruhe
Wiadomości: 431
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

ustawienia konta, edytuj podpis, wpisujesz co tam sobie, zaznaczasz kliksz na ikonke doadj link i wklejasz linka do wątku
chyba nic nie pomieszlam
__________________
Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie.





Miss_Devil jest offline  
Stary 2012-03-06, 11:43   #54
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

fenkju ;*
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-06, 12:18   #55
Donuś
Zadomowienie
 
Avatar Donuś
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1 065
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

Witam sie i ja przyszłam dzielnie kibicowac

I od przyszłego tygodnia dołącze do Ciebie

Mam taka sama wage tylko jestem nizsza o 2 cm
__________________
Milenka 28.11.2010
Laura 09.06.2014

Donuś jest offline  
Stary 2012-03-06, 12:46   #56
kejtigda
Wtajemniczenie
 
Avatar kejtigda
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 2 011
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

sQ tylko że jak ponad rok temu ważyłam 50kg to i tak nie miałam takiego brzucha jak Ty przy 60 Ale po porodzie wiem że dietka nie pomoże więc intensywnie ćwiczyć trzeba będzieDonuś pracuj bo z takimi wysokimi dziewczynami i konsekwencją w diecie i ćwiczeniach niedługo same to wyhodujemy aniołki wizażu zamiast VS
__________________
485 i 545 mentorki made by dr Skwiercz 2009
kejtigda jest offline  
Stary 2012-03-06, 13:08   #57
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

fajnie zapraszam
oczywiscie pewnie kolejna z dzieckiem.. masakra noooo tez chce! ale to nie blizej niz za 8 tygodni bo walcze dzielnie
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
Stary 2012-03-06, 15:10   #58
diana171615
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 525
Wpisy w blogu: 2
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

ja tam czasami jem i 2h przed snem
diana171615 jest offline  
Stary 2012-03-06, 17:46   #59
MalaPikanteria
Zadomowienie
 
Avatar MalaPikanteria
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: W drodze do szczęścia :)
Wiadomości: 1 908
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

ja tez bo jak sie głodziłam to potem tylko miałam napady głodu i żarcie aż mnie mdliło
__________________
BLOGUJĘ

MOJA WYMIANKA
MalaPikanteria jest offline  
Stary 2012-03-06, 21:45   #60
sQuaara
Zakorzenienie
 
Avatar sQuaara
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 33 723
Dot.: a mówili "w niedziele nic nie tuczy..to dzień swięty" :))

ale ja sie nie głodze ;> )
wrecz przeciwnie jem wiecej niz powinnam chyba aczkolwiek nie ze grzeszki cos.. po prostu szybko sie robie głodna..
dzisiejszy dzien podsumuje jutro

dobranoc
__________________
mał(a)żonka
sQuaara jest teraz online  
 

Nowe wątki na forum Forum Recenzentek Therm Line


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:58.