2020-01-18, 19:22 | #121 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
6. Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie najlepsza z tych nowych części.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-01-18, 19:35 | #122 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
20. Upadek Grace - wciągnął mnie
__________________
|
2020-01-18, 20:49 | #123 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 566
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
10. Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa - w dzieciństwie zaczytywałam się w książkach z tej serii, a teraz od czasu do czasu wracam do filmu. Nie jestem w 100% zadowolona z tej ekranizacji (nie pasuje mi np. dobór niektórych aktorów), ale film jest ładny i przyjemny dla oka. Chodzą słuchy, że ma powstać serial (z inną obsadą), więc czekam z niecierpliwością.
11. John Wick - byłam zaskoczona tym, jak bardzo ten film mi się spodobał. Zwykle nie przepadam za ganianiem z bronią na ekranie, ale to było naprawdę ciekawe. Keanu w dobrej formie, fabuła ciekawa. 12. John Wick 2 13. John Wick 3 - zarówno 2, jak i 3 część nie podobały mi się już tak bardzo, jak pierwsza. Fabuła bardziej sztampowa, parę dłużyzn. Mnie nie zachwyciły, ale też widywałam gorsze rzeczy. |
2020-01-18, 22:01 | #124 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
12. Moulin Rouge! 8.5/10 - bardzo dobry musical z genialnymi i znanymi piosenkami. Miłym zaskoczeniem był Jacek Koman w jednym z najbardziej znanych, musicalowych utworów.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-01-19, 14:42 | #125 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
25. Aladyn (1992) - przyjemna bajka z ciekawszą historią niż typowe z rycerzami i księżniczkami. Kiedyś ogólnie Disney robił bardziej dosadne te bajki (np. wspominki o poderżnięciu gardła czy chęć obcięcia ręki Jasminie na targu itd.) W podstawówce nawet się przebrałam za Aladyna. Chyba jednak jestem już za stara na Disneya, bo wszędzie denerwują mnie piosenki.
26. Spacer po linie - bardzo fajny film. Ładne ujęcia, świetna gra aktorska, a nawet muzyka mi nie przeszkadzała, a nie jestem fanką gatunku. Polecam.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-01-19, 14:46 | #126 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
1. Jak zostalem gangsterem.Historia prawdziwa 8/10
2. The room 6/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz ---------- Dopisano o 15:44 ---------- Poprzedni post napisano o 15:44 ---------- 3.Gwiezdne Wojny Skywalker Odrodzenie 3/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz ---------- Dopisano o 15:46 ---------- Poprzedni post napisano o 15:44 ---------- 4.Ad Astra 6/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz ---------- Dopisano o 15:46 ---------- Poprzedni post napisano o 15:46 ---------- 5. Nowy terminator 2/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-01-20, 06:01 | #127 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
6. Le Mans 66 10/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-01-20, 06:08 | #128 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 259
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
2. Jak w niebie
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-01-20, 11:41 | #129 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 1 674
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
7. Królowa L'Oréala. Sekrety najbogatszej kobiety świata
8. Anonymous. Historia haktywizmu Ciekawe dokumenty, choć ten o Anonymous raczej typowo "tłumaczący" zjawisko dla pokolenia moich rodziców . |
2020-01-20, 12:10 | #130 |
Realistka
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 523
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
2. Joker - swietnie zagrana rola tytulowa, ale jakos nie potrafie zachwycac sie samym filmem. Po tylu swietnych recenzjach spodziewalam sie czegos lepszego.
__________________
Don’t strive to make your presence noticed, just make your absence felt. |
2020-01-20, 20:03 | #131 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 439
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Oo z chęcią dołączam
I z chęcią podejmę wyzwanie całej setki. Nadrabiając od początku stycznia: 1. A cure for wellness - dziwaczny film i dość makabryczny, ale przy tym trochę bajkowy + pięękne krajobrazy i ujęcia 7/10 2. Pet sematary(2019) - okropny, efekciarski, zupełnie zgubił sedno oryginalnej historii 3/10 3. The rezort - wtórny i nielogiczny film o zombie 3/10 4. The snowpiercer - bajkowy, trochę surrealistyczny i pełen akcji. Dałabym 9/10, ale średnio podobało mi się zakończenie, więc 8/10 5. Game night - komedio-thriller, całkiem zabawny momentami, ale ogólnie dość przeciętny 5.5/10 6. It Chapter Two - zdecydowanie smieszniejszy od pierwszej czesci, lekko się oglądało, ale zdecydowanie nie był to horror, a horroru trochę chciałam. Tzn taka historia dla starszych, ale potwory dla dzieci zrobione, dziwne połączenie. 6/10 Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka |
2020-01-20, 20:39 | #132 |
królikoholiczka
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: S-k
Wiadomości: 7 624
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
I ja dołączam
1. Irlandczyk - zdecydowanie za długi 2. Pewnego razu w Hollywood 3. Kraina lodu 2- nuda 4. 6 underground 5. Rodzina addamsow (2019) 6. Brittany runs a marathon Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
ZAKOCHAJ SIĘ W USZACH PO USZY NIE KUPUJ ADOTUJ Reading gives us someplace to go when we have to stay where we are
|
2020-01-20, 22:08 | #133 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
13. Boże Ciało 9/10 - zmiażdżył mnie w fotel.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-01-21, 06:26 | #134 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36 050
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
sierpień 2017 💍30.01.2021💍 26.08.2023 |
|
2020-01-21, 06:32 | #135 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
|
2020-01-21, 12:20 | #136 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
21. Magiczne piórko - dość przyjemna baśń
22. Całkowicie nowe przygody Alladyna - nie podobało mi się.. dla mnie głupie tak samo jak [ierwsza część
__________________
|
2020-01-21, 17:51 | #137 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 439
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
7. In the shadow of the moon - za mało Micheala C. Halla, żeby wybaczyć durnote tego filmu... 2/10
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka |
2020-01-21, 21:32 | #138 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
27. Dziedzictwo Bourne'a - chyba oglądałam jakąś część Bourne'a, ale można ten film traktować jako osobną historię. Jako film sensacyjny jest całkiem całkiem, choć absurdów nie brakowało. Najbardziej zapadła mi w pamięć scena strzelaniny w laboratorium.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-01-22, 01:15 | #139 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 566
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
14. Od dziewiątej do piątej - zaciekawił mnie przez wzgląd na Dolly Parton, którą lubię. Ona mnie nie zawiodła, ale sam film już trochę tak. Nie tego się spodziewałam.
15. Wrześniowy numer - bardzo ciekawy. Lubię oglądać jak rzeczy dzieją się "od kuchni". Można zobaczyć ile pracy kosztuje wydanie jednego numeru magazynu modowego. Dla mnie abstrakcja, marnowanie potencjału i środków, ale cóż, na modzie zarabia się krocie, więc i inwestować trzeba. 16. Zwyciężczyni z Ohio - ciekawy film oparty na faktach. Opowiada o kobiecie, która stara się utrzymać dom wygrywaniem w konkursach. |
2020-01-22, 05:30 | #140 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
7. PSY 9/10
8.PSY 2 6/19. 9. Doktor Sen 7/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz Edytowane przez ad661336dba67467d5566b7c0c939a9c82ec46ac_5f7e48729cea2 Czas edycji: 2020-01-23 o 07:47 |
2020-01-22, 20:43 | #141 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
28. Wróg u bram - film wojenny. Może bez takiego ogromnego rozmachu i wielkiej dramy, ale dobrze zrobiony. Co nietypowe, główni bohaterowie dostali dobre zakończenie. O ile można nazwać dobrym przeżycie czegoś takiego.
29. W krzywym zwierciadle: wakacje - typowy humor dla tej serii - bardzo głupkowaty i naciągany. Czasami człowiek zastanawia się co jeszcze złego im się przydarzy i jak głupim można być. Motywy powtarzalne z innymi częściami. Wolę "Witaj święty Mikołaju".
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-01-22, 21:50 | #142 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 439
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
8. Pociąg do Busan - o ile w ogólności mam serdecznie dość filmów o zombie, o tyle ten mi się podobał, głównie przez nacisk na rozwój samych postaci i ich relacji. 7/10
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka |
2020-01-23, 02:02 | #143 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 566
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
17. Dracula (1992) - wróciłam do niego żeby zetrzeć fatalne wrażenie po serialu Netflixa, który moim zdaniem był poniżej krytyki. "Draculę" Coppoli uważam za najlepszy film o wampirach, jaki dotąd powstał. Genialna rola Oldmana i generalnie świetna obsada.
18.Sabrina (1995) - film może już leciwy, ale moim zdaniem ponadczasowy. Fajna, lekka komedia z niezłą obsadą. 19. Zmowa pierwszych żon - trzy kobiety (Diane Keaton, Goldie Hawn i Bette Midler) planują zemstę na swoich niewiernych mężach. Lubię wszystkie trzy aktorki, dlatego dla mnie ten film to perełka. Jest świetny. |
2020-01-23, 07:48 | #144 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
2 odcinki jeszcze ujdą, ale 3 to jakiś dramat. Wg mnie ściągnęli dużo z serialu Lucyfer. |
|
2020-01-23, 18:30 | #145 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
14. Tamte dni, tamte noce - nie potrafię ocenić tego filmu, więc wolę nie robić tego wcale. Piękne zdjęcia, klimat lata, muzyka sprawia, że na skórze pojawiają się ciary. Jednak główny wątek romansowy nie do końca mi przypadł do gustu. Pierwsza miłość ma nas spory wpływ. Jest intensywna, szybka i zostawia na nas piętno. Chłopaka mi szkoda, jednak nie wydaje mi się, żeby kochanek go kochał. Warto obejrzeć dla sceny z ojcem głównego bohatera.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-01-23, 19:58 | #146 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 36 050
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
9. Nowy świat - 8.5/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
sierpień 2017 💍30.01.2021💍 26.08.2023 |
2020-01-23, 20:46 | #147 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
30. Światło między oceanami - dobry dramat. Momentami może się nieco dłużyć, ale piękne widoki to rekompensują. Zakończenie nie jest oczywiste, co na plus. Sama nie wiem jakie byłoby lepsze. Ponoć książka przebija film.
31. Wojna państwa Rose - znów ten sam duet co w "Miłość, szmaragd i krokodyl" i "Klejnot Nilu". Taka komedia z tamtych lat, może mniej przygodowa, ale humor odpowiedni na tamte czasy. Niektóre sceny przesadzone, ale film ma swój urok i jest jak dla mnie lepszy niż "Pan i pani Smith".
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-01-23, 23:15 | #148 |
Bot
Zarejestrowany: 2018-10
Wiadomości: 11 718
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Witam, chętnie dołączę.
Postanowienie jak przy książkach, 24.
__________________
contra negantem principia non est disputandum |
2020-01-24, 11:51 | #149 |
Realistka
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 523
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
3. Na bank się uda - Polska komedia więc oczekiwań dużych nie miałam. Liczyłam jednak ze dobra obsada podola, ale niestety, dla mnie film nudny i raczej 'do zapomnienia' 3/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Don’t strive to make your presence noticed, just make your absence felt. |
2020-01-24, 19:11 | #150 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
23. Piłsudski- usypiałam
__________________
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:46.