2020-06-21, 20:28 | #631 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
35. Igrzyska śmierci: Kosogłos cz.II 5/10
Chyba podobało mi się jeszcze mniej niż wczorajsza część pierwsza. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-06-23, 01:50 | #632 |
Bot
Zarejestrowany: 2018-10
Wiadomości: 11 718
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
11/24 "Niewinne" Anne Fontaine 2016
__________________
contra negantem principia non est disputandum |
2020-06-23, 10:07 | #633 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
290. Piraci z Karaibów 1 - lubię czasem wrócić
291. Przekęta ziemia - nie potrafiłam się wciągnąć 292. Zaklęte piórko - ujdzie 293. Daphne & Velma - słabe i dziecinne, bez pomysłu, koncepcji, planu... bez senacrusza 294. Monster Island - ku mojemu zaskoczeniu moze byc 295. Dzięki tobie, Winn-Dixie - przyjemny, rodzinny 296. Tajemnice Turkey Hollow 297. Bystry Bill - przeciętniak 298. Wakacje z delfinem - nic specjalnego 299. Jaskółki z Kabulu - film, który ukazuje losy kobiet w kraju islamistycznym a także do czego prowadzi mieszanie polityki z religią i co dzieje sięz takim państwem. Może być, chociaż zabrakło mi w nim większych emocji, jednakże nie mogę powiedzieć, że ich brakuje bo tak nie jest - według mnie "The Breadwinner" wypada lepiej 300 Zwierzęta - nie spodobał mi sie 301. Emma - może być 302. Wuj - nudziłam się 303. Love Wedding Repeat - dość przyjemne 304. Kamieniołom - nie wciągnął mnie 305. Źródło młodości - ujdzie 306. Prezydencki Pies - familijne kino 307. Nasz dom (Our House ) - to lekki horror, przewidywalny i słaby 308 Nieplanowane - tak naprawdę nie wiem ile w tym filmie prawdy ile fałszu i jak bardzo jest naciągana i czy jest. obejrzałam, nudził mnie 309. Nadal tu jesteśmy - nie wciągnął mnie 310. Superagentka - ujdzie 311 Angelo - dla mnie monotonny 312. Dziewczyna we mgle - nie wciągnął mnie 313. Kołysanka/ Chanson Douce - dla mnie strasznie nudny 314 Miesiąc miodowy / Honeymoon - nudny, usypiałam 315. Alena - nudził mnnie
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2020-06-23 o 18:52 |
2020-06-23, 10:37 | #634 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Ervisha znowu pomyliłaś numerację.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-06-23, 18:52 | #635 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
dziękuje
__________________
|
2020-06-26, 19:25 | #636 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
83. Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga 6/10 - nie ukrywam, film ma spore luki związanych z organizacją Eurowizji. Momentami jest głupi. Jednak cała atmosfera, piosenki, easter eggi, znane twarze wynagradzają wszystko. Traktuje ten film z dystansem. Mimo wszystko dobrze się bawiłam.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-06-26, 21:28 | #637 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
36. Weselne przeznaczenie 6/10
Niezły film, podobały mi się inteligentne dialogi, czarny humor i cynizm głównych bohaterów oraz ładna sceneria. Niektóre sceny świetne. Było też trochę słabszych scen i nie podobała mi się gra głównej aktorki. Uprzedzam, że absolutnie cały film opiera się na dialogu więc trzeba się nastawić na gadanie od A do Z, chyba mnie to trochę zmęczyło. Finalnie jestem pół na pół Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-06-27, 22:15 | #638 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
37. Gdy spotkaliśmy się pierwszy raz 6/10
Spoko luźna komedia, nic ambitnego, ale można się wyluzować Wysłane z aplikacji Forum Wizaz Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2020-06-28 o 08:14 |
2020-06-28, 06:16 | #639 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
40. Przyjęcie urodzinowe, zaskakująco dobrze się oglądało
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-06-28, 07:49 | #640 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
84. Emma. 6/10 - całkiem w porządku, ale spodziewałam się czegoś lepszego.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-06-28, 16:48 | #641 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
316 Były lokator - nudziłam się
317. Niepokorna miss - nie wciągnął mnie 318. Włamanie - słaby 319. Niewidzialny człowiek 320. 10x10 - przeciętny a nawet monotonny 321. Poczujcie rytm - Nie jest to dzieło sztuki filmowej, całkiem przyjemny film rozrywkowy 322. Mała syrenka (film) - dla mnie nudny, nieciekawy....
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2020-06-28 o 18:34 |
2020-06-28, 17:28 | #642 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Ervisha a co było między 315 a 321?
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-06-28, 18:34 | #643 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
__________________
|
|
2020-06-29, 14:50 | #644 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
85. A.I. Sztuczna inteligencja 8/10 - film jednocześnie straszny i smutny...
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-07-03, 21:44 | #645 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
38. Dżungla 7/10
ogólnie trzymał w napięciu i podobał mi się Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2020-07-03 o 21:49 |
2020-07-04, 20:28 | #646 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
86. Hamilton 10/10 - to jest istne dzieło sztuki.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-07-04, 22:01 | #647 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
39. Zaginiona dziewczyna 8/10
Mocny, trzymający w napięciu, nieprzewidywalny Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-07-05, 06:46 | #648 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
41. Złodziejaszki, ciekawy film!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-07-05, 09:29 | #649 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
__________________
|
|
2020-07-06, 20:16 | #650 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
17. Platforma - jak dla mnie strata czasu..
Niby pomysł spoko no ale zakończenie ... 18. Dwóch papieży - warto obejrzeć 19.igrzyska śmierci 20. Igrzyska śmierci: w pierścieniu ognia 21. Igrzyska śmierci: kosogłos część 1 22. Igrzyska śmierci: Kosogłos część 2 Uwielbiam wszystkie części Igrzysk 23. Scooby-Doo - 5/10 takie nawet zabawne 24. Księżna - 9/10 Słabo idzie w tym roku Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka |
2020-07-06, 21:32 | #651 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
87. Łowca androidów 8/10 - produkcja zdecydowanie warta zobaczenia.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-07-07, 16:28 | #652 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
88. Kiedy się pojawilaś 6.5/10 - całkiem sympatyczny. Przyjemnie się oglądało mimo smutnych momentów.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-07-08, 21:56 | #653 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
89. Mój tydzień z Marilyn 5/10 - niestety film mnie znużył.
90. Teoria wszystkiego 9/10 - życie pisze najlepsze scenariusze. Ogromny smutek. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-07-09, 12:42 | #654 |
Bot
Zarejestrowany: 2018-10
Wiadomości: 11 718
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
12/24 "Sin City: Miasto grzechu" Robert Rodriguez, Frank Miller, Quentin Tarantino 2005 Spoko, oglądając Tarantino wiedziałam, na co się piszę.
13/24 "Dark Web: Usuń znajomego" Stephen Susco 2018 Bardzo fajny i pomysłowy horror.
__________________
contra negantem principia non est disputandum |
2020-07-09, 19:04 | #655 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
43. Ławeczka, trochę z nudów obejrzałam
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-07-09, 19:38 | #656 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
40. Igrzyska na kacu 2/10
To jest tak złe, że trudno to komentować. Może kilka zabawnych momentów, ale 99% to totalne dno. 41. Trauma 6/10 Niezły, trzyma w napięciu, choć były momenty, że odrobinę męczył Wysłane z aplikacji Forum Wizaz Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2020-07-09 o 21:23 |
2020-07-10, 08:08 | #657 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
44. Downton Abbey do serialu się nie umywa
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-07-10, 21:23 | #658 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
42. Jeszcze dłuższe zaręczyny 6/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-07-14, 20:00 | #659 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
323.Listonosz Pat i wielki świat - emitowaliw telewizji.... głupie
324. W krainie Bogów - ok... albo mi sie wydaje albo czarownica z tego anime była również w innym Ruchomy zamek Hauru ? 325. Lista - ujdzie 236. Kimi no Suizou wo Tabetai - ładne i mądre anime z przesłaniem. 227. Praziomek- daje rade 228. Szept serca - anime 229. Tylko nie zaśnij - nie podobało mi sie to anime 230. Kokoro ga Sakebitagatterunda - nie podobało mi sie 231. Banana Split - komedia dla małolatów - moze ich rozbawi.. mnie w ogóle -głupie 232 Kotonoha no Niwa - nudziłam się na tym anime 233. Mustang - ujdzie 234. Za humor i Sunny - nie wciągnał mnie 235. Tenki no ko: Weathering With You - nie podobało mi sie 236. Robaczki z Zaginionej Doliny - urocze, ciepłe, miłe wizualnie... optymistyczne, wywołujące uśmiech na twarzy jednakże nie dla każdego 237. Pup Star: World Tour - dzieciom moze sie spodobac, typowo dziecinada.. ja nie bawiłam sie dobrze, zenada 238. Wyzwanie - nie wciągnął mnie. Nudny 239. W nowym zwierciadle: Wakacje - głupi 240. Game Night - ok 241. Hotarubi no mori e - klimatycmze, refleksyjne, nostalgiczne, ładnie wizualnie, piękne zakończenie 242. Goffy na wakacjahc - ok 243. Abecadło mordercy - nie wciągną mnie 244. Mumia - klasyk 245. Mumia 2 - dobry 246. Mumia 3- średni... 1 i 2 to klasyk 247. Ławeczka - nuda 248. Do gwiazd - nie wciągna mnie
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2020-07-14 o 20:08 |
2020-07-18, 11:00 | #660 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
91. Igrzyska śmierci 8/10 - bardzo dobrze oddany klimat książki. Dobra ekranizacja.
92. Pokuta 8/10 - film zrobił na mnie duże wrażenie. Jedna dziecięca "pomyłka" może bardzo zniszczyć komuś życie. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:24.