wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Porady na temat mody i stylu oraz sposobu ubierania się. Wielka moda, Twoja moda - lub po prostu wszystko o ciuchach, butach i dodatkach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-29, 14:34   #61
stellios
BAN stały
 
Avatar stellios
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: -greek-town-
Wiadomości: 2 278
GG do stellios
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cookie, ja nie wiem czemu ...
Ale sprzedałam kilka dni temu na Allegro NOWE buty i klientka skarży się, że one jej trzeszczą i domaga się zwortu gotówki...
stellios jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 16:21   #62
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez stellios
Cookie, ja nie wiem czemu ...
Ale sprzedałam kilka dni temu na Allegro NOWE buty i klientka skarży się, że one jej trzeszczą i domaga się zwortu gotówki...

nie sądze by trzeszczenie było podstawą do zwrotu goówki. no ale nie wiem szczerze mówiąc co mozna z tym zrobić, jak maszyna trzeszczy to trzeba naoliwić, mozę buty też??
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-29, 17:53   #63
stellios
BAN stały
 
Avatar stellios
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: -greek-town-
Wiadomości: 2 278
GG do stellios
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

na pewno nie zwróće gotówki !
Ale nie chcę negatywa z takiego śmiesznego powodu Dlatego chcialam jej coś doradzić ...
Może powiem, żeby dokupila sobie do nich jakieśwkłądki ?

Sama ostatnio mialam podobny przypadek... Założyłam moje buty z Zary (na gołe stopy) za które dałam prawie 200 zł ! A one zaczynają mi tak śmiesznie trzeszczeć ...
Zaczęłam się z tego śmiać z TŻ Ale zrobiłam kilka kroków i już nie bylo tego problemu
stellios jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-02, 19:38   #64
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 392
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Świetny wątek ^^ bardzo przydatny
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-02, 22:14   #65
lilithin
Wtajemniczenie
 
Avatar lilithin
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2 534
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez Veris
Cookie - mam do Ciebie, jako wizażowej wróżki od butów, pytanie w sprawie doboru butów.

Spodobały mi się niesamowicie butki na Allegro (zdjęcie w załączniku), ale... mam dosyć szeroką stopę (cholerne złamanie w śródstopiu, którego wynikiem jest płaskostopie), a butki wydają mi się raczej wąskie, dodatkowo zmierzyłam sobie stopę wg Twojej metody i wyszło mi 26 cm., a na aukcji jest napisane, że butki mają 26,5 cm., więc nie jestem pewna czy nie będą za małe??..I na koniec: mają (jak dla mnie) dosyć wysoki obcas (7 cm.) - czy obcas da się skrócić?? Czy nie "zaszkodzi" to butom??

Z góry serdecznie Ci dziękuję.
wprawdzie nie jestem cookie, ale cos o tych butach moge powiedziec. przymierzalam je w sklepie. stope mam doc szeroka, ale bez przesady. i ogolnie jeli chodzi o szeroksc stopy, to byly ok. jednak palce mi wystawaly z boku wiec jelsi masz szeroka stope, ale waskie palce, to powinny byc dobre
lilithin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-20, 09:52   #66
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

a teraz żeby wszystko było jasne podaję typy obuwia (z fotkami) i po krótce objaśniam różnice. zacznijmy od najprostrzego:


1. CZÓŁENKO KLASYCZNE, czółenko okrywa palce, śródstopie oraz pięte
2. CZÓŁENKO Z ODKRYTYM ŚRÓDSTOPIEM, okrywa tylko palce i pięte (w tym wypadku ma paseczek w kostce)
3. CZÓŁENKO Z ODKRYTYM ŚRÓDSTOPIEM I ODKRYTYMI PALCAMI, czółenko okrywa piętę i część przodostopia, palce oraz sródstopie nie są okryte
4. CZÓŁENKO KLASYCZNE Z DZIURKĄ NA PALEC "PEEP TOE" , czółenko z dziurką przez którą wystaje duzy palec
5. CZÓŁENKO Z ODKRYTYM ŚRÓDSTOPIEM I PASECZKIEM PRZEZ PRZEGUB TYPU "PEEP TOE"
6. CZÓŁENKO TYPU "CARLO NONO", czułenko z paseczkami wychodzącymi ze srodka obłożyny i z obu przyszew krzyżującymi się tworząc kształt litery T, przejscie miedzy paseczkami a przyszwą i obłożyna powinno być płynne (paseczki nei są odcinane i doszywane tylko są częścią przyszwy i obłożyny)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg but1.jpg (15,6 KB, 72 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but2.jpg (14,4 KB, 60 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but3.jpg (15,6 KB, 88 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but4.jpg (19,0 KB, 74 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but5.jpg (18,1 KB, 63 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but6.jpg (17,1 KB, 58 załadowań)
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-20, 10:14   #67
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

7. CZÓŁENKO TYPU "FRANCEZINA" (MARY JANES), paseczek przechodzi ponizej przegubu
8. PÓŁBUT TYPU BALERINA, jest to półbut (okrywa palce, sródstopie i piętę) a więc obcas nie jest większy niż 5cm a nie ma znaczenia kształt czubka
9. BALETKI DO TAŃCA, wierzch baletka zawinięty jest pod spód a spód tworzy wąska i krótka podeszwa zwana BISZKOPTEM
10. POINTA, rodzaj baletka z usztywnieniem na palce
11. PÓŁBUT TYPU "INDIANKA" czyli MOKASYN, półbut ze wstawką mokasynową, łączone w charakterystyczny sposób po wierzchniej stronie cholewki tak by szew był widoczny
12. PÓŁBUT CAŁOROCZNY typu SZTYBLET, jest to półbut okrywajacy całą stopę wsuwany (nie jest zapinany czy sznurowany), w tym przypadku ze wstawką mokasynową
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg but1.jpg (15,8 KB, 81 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but2.jpg (14,7 KB, 68 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but3.jpg (7,1 KB, 60 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but4.jpg (13,8 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but5.jpg (16,3 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but6.jpg (25,7 KB, 37 załadowań)
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-20, 10:59   #68
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

13. SANDAŁ DAMSKI, okrywa tylko przodostopie pozostaiwając palce, śródstopie oraz piętę odkrytą
14. JAPONKA, bucik składajacy się z podeszwy i dwóch paseczków łączących się w miejscu pomiędzy dużym palcem a palcem drugim
15. RYWIERKA,
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg but1.jpg (26,3 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg but2.jpg (29,8 KB, 27 załadowań)
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-20, 12:29   #69
blueberrys
Raczkowanie
 
Avatar blueberrys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: 022
Wiadomości: 211
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

cookie pytam Ciebie jako guru butomaniaczek gdzie moge znalezc buty w tym stylu? o takim fasonie?
ImageHandler.jpg
blueberrys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-20, 13:02   #70
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez blueberrys
cookie pytam Ciebie jako guru butomaniaczek gdzie moge znalezc buty w tym stylu? o takim fasonie?
Załącznik 544628

BLUBERRYS, takie buciki najpewniej znajdziesz na allegro albo ebayu. co do sklepów to nie wiem
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 07:38   #71
blueberrys
Raczkowanie
 
Avatar blueberrys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: 022
Wiadomości: 211
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

thx, czuje ze cos bedzie u nas trudno o taki zgrabny fasonik, ale zajrze w kazdy kat
blueberrys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 08:57   #72
ewanda2005
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 4
Thumbs up Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

xxxxxx

Edytowane przez ewanda2005
Czas edycji: 2006-10-05 o 08:01
ewanda2005 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 11:26   #73
201804200952
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 2 129
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Reklama?
201804200952 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-21, 15:35   #74
kowolska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: ślaskie
Wiadomości: 1
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

czesc moze któras z was ma do sprzedania takie buty rozmiar 40: http://allegro.pl/item121315461_sliczne_but y_h_m_idealne_na_upaly_i_ deszcze_.html
__________________
kowolska
kowolska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-22, 09:32   #75
blueberrys
Raczkowanie
 
Avatar blueberrys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: 022
Wiadomości: 211
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

uwaga! mam zadanie dla Cookie, a wlasciwie wielka prosbe chodzi o te buty nizej na obrazku,plecione klapeczki, wiem juz ze bede musiala troszke podkleic paski ( to sie juz zobaczy czym i jak ), juz je umylam i wyczyscilam. Ale zastanawiam sie coz moge z nimi zrobic by byly wyjatkowe i niepowtarzalne, co o tym sadzisz?
clothes 001.jpg clothes 002.jpg
blueberrys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-22, 10:01   #76
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez blueberrys
uwaga! mam zadanie dla Cookie, a wlasciwie wielka prosbe chodzi o te buty nizej na obrazku,plecione klapeczki, wiem juz ze bede musiala troszke podkleic paski ( to sie juz zobaczy czym i jak ), juz je umylam i wyczyscilam. Ale zastanawiam sie coz moge z nimi zrobic by byly wyjatkowe i niepowtarzalne, co o tym sadzisz?
Załącznik 549041 Załącznik 549042
paski podklej najlepiej butaprenem

co do zdobień to ja ci nie powiem, to zależy od tego co ci się podoba, czy popryskasz je farbą, czy pomalujesz w kółeczka czy przykleisz sobie dżety to wszystko zależy od ciebie i od twojego gustu. jak an moje oko te klapeczki są dosć ciężkie jeżeli chodzi o wygląd także przyda im sie pewnie coś dziewczęcego żeby sie stały lżejsze ale to juz twój wybór
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-22, 10:47   #77
blueberrys
Raczkowanie
 
Avatar blueberrys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: 022
Wiadomości: 211
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

dzieki, dobry pomysl bylby z jakimis blyszczacymi drobnostkami buciki sa lekkie i delikatne
blueberrys jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-24, 17:16   #78
Asik_
Zakorzenienie
 
Avatar Asik_
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 288
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez blueberrys
uwaga! mam zadanie dla Cookie, a wlasciwie wielka prosbe chodzi o te buty nizej na obrazku,plecione klapeczki, wiem juz ze bede musiala troszke podkleic paski ( to sie juz zobaczy czym i jak ), juz je umylam i wyczyscilam. Ale zastanawiam sie coz moge z nimi zrobic by byly wyjatkowe i niepowtarzalne, co o tym sadzisz?
Załącznik 549041 Załącznik 549042
Moze takie drobne "brylanty" jakby
Asik_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-26, 11:50   #79
kasia89
Zakorzenienie
 
Avatar kasia89
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 736
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Dziewczyny dostałam takie butki jak na załączonym foto, okazały się strasznie płytkie i lecą ze stopy Zastanawiałam się czy można coś na to poradzić? Może macie jakieś pomysły? Jeśli nic nie wymyślę to chyba sprzedam je na allegro, ale się zastanawiam czy to fair sprzedawać takie buty, które lecą z nogi? Z góry Wam dziękuję za pomoc
kasia89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-26, 12:02   #80
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez kasia89
Dziewczyny dostałam takie butki jak na załączonym foto, okazały się strasznie płytkie i lecą ze stopy Zastanawiałam się czy można coś na to poradzić? Może macie jakieś pomysły? Jeśli nic nie wymyślę to chyba sprzedam je na allegro, ale się zastanawiam czy to fair sprzedawać takie buty, które lecą z nogi? Z góry Wam dziękuję za pomoc
Kasiu, skoro buty ci spadaja z nóg a najwyraźniej jest to twój ozmiar wielkościowy to wydaje mi się ze poprostu nie jest to twoja tęgość, masz szczupła stopę a buty są na tęższą. obawiam sie że z tym nic nie zrobisz bo to są takie gumiaki. przypuszczam że wkłądka by w nich wygladała conajmniej dziwnie ale mozesz spróbować np. z podpiętkiem, który trochę uniesię ci nogę do góry. są jeszcze takie antyposlizgowe wkładeczki żelowe do butów na obcasie, moze jakbyś miałą taką wkładeczke to noga byłaby bardziej neiruchoma w bucie.

dam ci linki do tych zelowych wkłądek an allegro:
http://allegro.pl/item120909250_podu...a_nowosc_.html
http://allegro.pl/item121496433_polw..._stopami_.html
http://allegro.pl/item122615274_podz...ca_zelowa.html
http://allegro.pl/item122065376_scho...et_zelowe.html
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-26, 15:17   #81
kasia89
Zakorzenienie
 
Avatar kasia89
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 736
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez cookiemonster
Kasiu, skoro buty ci spadaja z nóg a najwyraźniej jest to twój ozmiar wielkościowy to wydaje mi się ze poprostu nie jest to twoja tęgość, masz szczupła stopę a buty są na tęższą. obawiam sie że z tym nic nie zrobisz bo to są takie gumiaki. przypuszczam że wkłądka by w nich wygladała conajmniej dziwnie ale mozesz spróbować np. z podpiętkiem, który trochę uniesię ci nogę do góry. są jeszcze takie antyposlizgowe wkładeczki żelowe do butów na obcasie, moze jakbyś miałą taką wkładeczke to noga byłaby bardziej neiruchoma w bucie.

dam ci linki do tych zelowych wkłądek an allegro:
http://allegro.pl/item120909250_podu...a_nowosc_.html
http://allegro.pl/item121496433_polw..._stopami_.html
http://allegro.pl/item122615274_podz...ca_zelowa.html
http://allegro.pl/item122065376_scho...et_zelowe.html
Dzięki cookie Chyba sprzedam je na allegro.
kasia89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-30, 19:36   #82
venus in furs
Rozeznanie
 
Avatar venus in furs
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 743
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

http://www.onlineconversion.com/clot...oes_womens.htm

tabela rozmiarów w poręcznej formie-mam nadzieję że się przyda
__________________
Włosy: jest APL, będzie MBL!

Moje włosowe patenty:
Prostowanie bez prostownicy i suszarki
"Metoda kubeczkowa" udoskonalona
venus in furs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-20, 23:27   #83
kamkam
Rozeznanie
 
Avatar kamkam
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Lu :)
Wiadomości: 769
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Hej - fajny wątek
Ja chciałam wtrącić swoje 3 grosze odnośnie tęgości...większość firm niestety preferuje tęgość G, tj na szerszą stopę...zwłaszcza modnych od kilku sezonów balerin nie sposób znaleźć w tęgości F Nie wiem, nie robią takich, czy co...
A z rozmiarami rónie bywa..Kupiłam sobie w zeszłym roku śliczne czekoladowe baleriny z zamszu firmy Criss w moim rozmiarze tj 39 - jak je mierzyłam w sklepie, leżały swietnie, nie cisnęły, stopa nie "latała", po prostu jak na mnie skrojone. Niestety, po pierwszym wyjściu zaczął się koszmar....z 39 zrobiło się człapiące 40 - natychmiast rozciągnęły się wszerz i wzdłuż - reklamacja nic nie dała, na maila producent nie odpisał - więcej nic ich firmy nie kupię - ja rozumiem wszystko, ale żeby po 1 (słownie: jednym!) przespacerowaniu się kilkaset metrów buty nadawały się do wyrzucenia? Bo niestety nie pomogły ani skórzane wkłądki, ani korki, ani nawet pocięta gąbka (!), która upychałam wolne miejsca
Natomiast jeśli kupuję coś np u Ryłki, od razu wiem, zeby mierzyć 38,5 ew. 38 - ale u nich widzę po założeniu, że 39 jest za duże, nie okazuje się to dopiero po zakupie
O właśnie...gdyby tak każdy robił "połówki" (albo jeszcze lepiej ćwiarteczki;P)
Aha, jeśli chodzi o buty Zary, to sama miałam taki trzeszczący przypadek - też wyszłam z domu w czółenkach założonych na gołą stopę i one nagle zaczęły wydawać te dziwne dźwięki...na szczęście szybko im przeszło(podskoczyłam w nich kilka razy i miałam spokój)
Pozdrawiam Butomaniaczki
kamkam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 09:55   #84
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 496
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

a ja mam takie pytanko tu sa wkladki zelowe scholla http://allegro.pl/item126545431_scho...et_zelowe.html

i ten sprzedawca rozne rodzaje wkladek oferuje. czym one sie roznia i do jakich butow pasowalyby ktore? ja mam takie balerinki na niziutkim obcasiku (z 3 cm) i noga strasznie leci mi do przodu i przez to wyskakuja i palce mnie bolą strasznie jakie wkladki bylyby ok i gdzie je wlozyc dokladnie ? aha jesli zaloze rajstopy to wkladka tez bedzie "działać" (rajstopy z lycry - czyli sliskie) ???
iwona200 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 14:08   #85
Ally83
Zakorzenienie
 
Avatar Ally83
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Ldn
Wiadomości: 4 530
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez cookiemonster Pokaż wiadomość
oczywiście kupując buty przez internet trzeba pamiętać że same wymiary stopy nie wystarczą. sprzedający najczęściej podają tylko rozmiar buta, czasami długość wkładki (jak nie podają długośći wkłądki to trzeba o to poprosić, bo wymiar ten jest niezwykle przydatny). kształt i wymiary stopy zmieniaja się w zależnośic od temperatury, obciazenia ciała itd.
gdy stopa jest w stanie spoczynku (czyli nie stoimy ) to ze względu na różne warunki otoczenia jej długość może powiększyć się od 2 do 3mm, a szerokość od 2 do 5mm.
gdy jednak stoimy pełnym ciężarem na stopach, a szczególnie w butach na obcasie szerokość stopy pomniejsza się od 4 do 6 mm, a długość stopy zwiększa się nawet do 10mm, obwód w palcach powiększa się do 14 mm
Hmm, czyli jak chcę kupić szpilki (a więc buty zakryte), to muszę wziąć większe??? Mam stopę 25 cm, to jak but będzie mieć 25,5 cm to wystarczy (i tak buty się rozchodzą) ??
Ally83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 17:21   #86
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez iwona200 Pokaż wiadomość
a ja mam takie pytanko tu sa wkladki zelowe scholla http://allegro.pl/item126545431_scho...et_zelowe.html

i ten sprzedawca rozne rodzaje wkladek oferuje. czym one sie roznia i do jakich butow pasowalyby ktore? ja mam takie balerinki na niziutkim obcasiku (z 3 cm) i noga strasznie leci mi do przodu i przez to wyskakuja i palce mnie bolą strasznie jakie wkladki bylyby ok i gdzie je wlozyc dokladnie ? aha jesli zaloze rajstopy to wkladka tez bedzie "działać" (rajstopy z lycry - czyli sliskie) ???
iwonka, postaram sie odpowiedzieć o zelowych wkąłdkach najlepiej jak umiem sprzedawca ma kilka rodzajów wkładek,
*jedne "party feet" sa do podłożenia pod śródstopie i palce, tam gdzie są gózy kości palców i tam gdzie boli od szpilek
* drugie to poduszeczki pod pięte, to tak jak podpiętki skórzane tylko że żelowe unoszą nieco noge do góry, jest to przydatne gdy buty są źle zkonstruowane i górny brzeg buta w pięcie jest za wysoki i pije albo obciera
* trzecie to krązki zelowe małe, któe podkładasz wszędzie tam gdzie ci buty nie pasują, na jakis paseczkach albo po bokach

i generalnie chodzi o kształt i wielkość tych zelowych wkłądek, innymi rzeczami się chyba nie róznią

takze w twoim przypadku najlepsze będą te pierwsze wkładki zelowe "party feet" bo one utrzymują noge w jednym miejscu i noga sie wolniej męczy. wystarczy wkąłdke ułożyć w odpowiednim miejscu i nieco przycisnąć i ona sie bedzie tam trzymać a cienka rajstopka nie powinna robić różnicy
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-21, 17:26   #87
cookiemonster
Wtajemniczenie
 
Avatar cookiemonster
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 902
GG do cookiemonster
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez Ally83 Pokaż wiadomość
Hmm, czyli jak chcę kupić szpilki (a więc buty zakryte), to muszę wziąć większe??? Mam stopę 25 cm, to jak but będzie mieć 25,5 cm to wystarczy (i tak buty się rozchodzą) ??
Ally tak naprawdę to gdy robi się but na daną długość stopy, np.25cm to kopyto zawsze ma dodane 13mm dodatku funkcjonalnego dzięki któremu mozna swobodnie chodzić i jest to minimalna długość którą powinnaś dodać do swojej miary stopy żeby buty nie były na ciebie za małe. w przeciwnym wypadku moze dojść do deformacji stopy a najczęściej palców. co do "rozchodzenia się" butów to taką tendencje maja buty ze skór i tekstyliów (skóry sztuczne raczej sie nei rozciagają) ale to jest może ze 3mm i to na tęgości, na długość but nie przyrośnie
cookiemonster jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-22, 22:33   #88
Ally83
Zakorzenienie
 
Avatar Ally83
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Ldn
Wiadomości: 4 530
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez cookiemonster Pokaż wiadomość
Ally tak naprawdę to gdy robi się but na daną długość stopy, np.25cm to kopyto zawsze ma dodane 13mm dodatku funkcjonalnego dzięki któremu mozna swobodnie chodzić i jest to minimalna długość którą powinnaś dodać do swojej miary stopy żeby buty nie były na ciebie za małe. w przeciwnym wypadku moze dojść do deformacji stopy a najczęściej palców. co do "rozchodzenia się" butów to taką tendencje maja buty ze skór i tekstyliów (skóry sztuczne raczej sie nei rozciagają) ale to jest może ze 3mm i to na tęgości, na długość but nie przyrośnie
Dzięki !
Ally83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 12:11   #89
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 496
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Cytat:
Napisane przez cookiemonster Pokaż wiadomość
iwonka, postaram sie odpowiedzieć o zelowych wkąłdkach najlepiej jak umiem sprzedawca ma kilka rodzajów wkładek,
*jedne "party feet" sa do podłożenia pod śródstopie i palce, tam gdzie są gózy kości palców i tam gdzie boli od szpilek
* drugie to poduszeczki pod pięte, to tak jak podpiętki skórzane tylko że żelowe unoszą nieco noge do góry, jest to przydatne gdy buty są źle zkonstruowane i górny brzeg buta w pięcie jest za wysoki i pije albo obciera
* trzecie to krązki zelowe małe, któe podkładasz wszędzie tam gdzie ci buty nie pasują, na jakis paseczkach albo po bokach

i generalnie chodzi o kształt i wielkość tych zelowych wkłądek, innymi rzeczami się chyba nie róznią

takze w twoim przypadku najlepsze będą te pierwsze wkładki zelowe "party feet" bo one utrzymują noge w jednym miejscu i noga sie wolniej męczy. wystarczy wkąłdke ułożyć w odpowiednim miejscu i nieco przycisnąć i ona sie bedzie tam trzymać a cienka rajstopka nie powinna robić różnicy
dzieki wielkie ja ogolnie sie w szpilkach nie mecze gdyby nie to ze zwykle mi noga leci do przodu i przez to bola palce. mam nadzieje ze to rozwiaze moj problem
iwona200 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-23, 12:36   #90
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 496
Dot.: wszystko co chcecie wiedzieć o BUTACH ale nie wiecie gdzie szukać...

Mam jeszcze jedno pytanie - które wkladki lepiej kupić:

takie małe z scholla http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=116902752

czy takie wieksze http://www.allegro.pl/item127816192_..._stopami_.html
z scholla tez sa takie wieksze ale za 19.90
?

dodam ze mam 2 pary butow na obcasie - balerinki na niziutkim obcasiku (jakies 3 cm) i kozaczki ze szpicem (obcas ok 5 cm)

czy te male nie sa za male? czy te duze jesli okaza sie troche za duze do mojego buta (za szerokie) to beda mnie uciskaly po bokach? juz nie wiem sama
iwona200 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
14cm, air max, alladies fashion, alladies white, botki, buty, buty zimowe, drmartens, ekskluzywne, granatowe, justin bieber, kazar, kolano, kozaki, krawiec, małe stopy, mały rozmiar stóp, martensy, moda, moda męska, model, nike, obcas, odcisk, otarcie, parkietowe, pięta, rozmiar, ryłko, sklep internetowy, sklepy internetowe, sklepy obuwnicze, skórzane buty, słupek, sukienka, szewc, szpilki, szukam, taniej, teledysk, torebki, venzezia, wąskie, wesele, wojas, zakupy, zima 2013, zwężanie

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-08-23 03:17:38


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:07.