Zadbaj o siebie – zadbaj o swój depilator. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zamknięte > Fora sponsorowane > Wszystko o gładkiej depilacji – Ekspert Philips radzi

Notka

 
 
Narzędzia
Stary 2011-05-19, 11:37   #1
Expert Philips
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 41

Zadbaj o siebie – zadbaj o swój depilator.


Czyszczenie głowicy, ustawienie depilatora pod odpowiednim kątem do skóry czy odpowiednie zamontowanie nasadek wpływa na dokładność usuwania włosków. W tym wątku pragniemy poruszyć kwestie dotyczące prawidłowego użytkowania i konserwowania depilatorów. Dziewczyny, napiszcie nam jak dbacie o swoje depilatory?
Expert Philips jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-05-19, 15:51   #2
krolikk
Raczkowanie
 
Avatar krolikk
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 109
Dot.: Zadbaj o siebie – zadbaj o swój depilator.

Niedawno dostałam swój pierwszy depilator i jestem nowicjuszką pod jakim katem należy trzymać depilator aby jak najbardziej efektywnie wyrywał włoski ? Mam wrażenie, że mój je jedynie urywa bez cebulek.
__________________
Londyn !


Moje loczki
https://wizaz.pl/forum/picture.php?a...ctureid=108132



Mów mi Klaudia

Edytowane przez krolikk
Czas edycji: 2011-05-24 o 14:31 Powód: błąd
krolikk jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-05-20, 11:45   #3
Expert Philips
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 41
Dot.: Zadbaj o siebie – zadbaj o swój depilator.

Krolikk,
Rzeczywiście sposób ułożenia depilatora wpływa na jego efektywność, dlatego najlepiej jest trzymać urządzenie pod kątem 90 stopni. Optymalizujesz w ten sposób zabieg. Jeśli Twój model nie jest wyposażony w system napinający skórę, to warto zrobić to wolną ręką, dzięki czemu dokładniej usuniesz nawet te krótkie włoski.
Gdybyś potrzebowała więcej wskazówek – czekam na Twoje pytania.
Expert Philips jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2011-05-20, 15:42   #4
La_anui
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 2