Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2 - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Dziecko - Mama z klasą

Notka

Dziecko - Mama z klasą Blaski i cienie macierzyństwa - staramy się o dziecko, leczenie niepłodności, ciąża, poród, wychowanie dziecka, wszystko co z dzieckiem i byciem mamą i tatą związane.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-05-18, 14:54   #31
pati0090
Zakorzenienie
 
Avatar pati0090
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 17 282
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

ja się skłaniam najbardziej ku Adamex ale w sumie sama jeszcze nie wiem bo podobają mi się jeszcze bebetto i quinny może coś powiedzieć o tych wózkach
__________________
Kocham Cię mój maluszku


pati0090 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-26, 17:37   #32
Ania384
Raczkowanie
 
Avatar Ania384
 
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 141
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

A jak spacerówka, to może coś w stylu Recaro Easylife?
Ania384 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-26, 21:31   #33
kaledonia
Moderator
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Fiordy
Wiadomości: 10 818
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez Ania384 Pokaż wiadomość
A jak spacerówka, to może coś w stylu Recaro Easylife?
Do samolotu , centrum handlowego coś jak Babyzen YoYo czy tańsza parasolka.
__________________
wyszukiwarka
kaledonia jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-28, 18:45   #34
rybka15035
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 419
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Witam mam pytanie do mam użytkujących wózki baby designe lupo albo dotty. Zauważyłam że mają one siatkowy koszyk pod wózkiem zamiast zamykanej torby i moje pytanie jest jak Wam się to użytkuje w zimie? Czy nie gromadzi się tam śnieg i czy wkładacie tam rzeczy wtedy? bo mam wrażenie że wszystko tam włożone będzie brudne
rybka15035 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-29, 16:45   #35
Ingrid80
Zakorzenienie
 
Avatar Ingrid80
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 4 705
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Witam, czy ktoś ma wozek maxi cosi stella? Jakie opinie?
Ingrid80 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-31, 09:43   #36
dasta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 32
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cześć dziewczyny i ja stanęłam przed wyborem zakupu pierwszego wózka. Proszę o pomoc i opinie jeśli, któraś z Was posiada taki wózek.
Waham się między Baby Design Denim 2w1 oraz Tako Omega 2w1.
Będę wdzięczna za opinie
dasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-31, 10:09   #37
RosesAreRed
Moderatorka z pazurem
 
Avatar RosesAreRed
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 13 283
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Mam Baby Design Dotty, to samo co Denim tylko inne materialy. Co prawda uzywam go dopiero od 2 tygodni, ale moge smialo polecic. Latwo sie sklada i rozklada, amortyzacja swietnie sie sprawdza na naszych dziurawych chodnikach, kosz na zakupy pomiescil spory zapas pieluch dorwany na promo
Sporo ich jezdzi po ulicach. Wczoraj widzialam tez Denim na spacerze.
Mamy jedynie problem z adapterami do maxi cosi. Jeden nam sie nie wpina, mysle ze to wina adaptera. Tzn niby sie wpina ale trzeba go mocno wciskac, a yo srednio wykonalne z dzieckiem w foteliku. Chyba kliki sa jeszcze nie wyrobione, bo maz sie wczoraj tym bawil i mowi, ze jest juz lepiej.
RosesAreRed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-31, 21:38   #38
agatala
Zadomowienie
 
Avatar agatala
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 684
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Również posiadam Dotty w wersji eko jak dla mnie fantastyczny - świetnie sie prowadzi, jest bardzo skrętny i nawet w lesie czy na wyboistej drodze nie mam z nim problemu latwo sie składa, fakt ze można wypiąć tylne koła ułatwia sprawę jeśli ktoś ma mały bagażnik. Jest bardzo solidnie wykonany jedynym minusem jest fakt ze nie jest najlżejszy, więc jeśli musiałabyś go nosić po schodach to radzę przemyśleć, no i jest duźy i masywny, ale dzięki temu że jest skrętny nawet w sklepie nie ma z nim problemu
__________________
insta: agatalac
agatala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 09:01   #39
dasta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 32
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Dzięki dziewczyny za odpowiedź. Na szczęście nie będę musiała go wnosić a ważne jest dla mnie to żeby dawał radę na wycieczkach plenerowych. Dołączyłyście do grona osób zadowolonych z Baby Design.
Żadna z was nie ma doświadczeń z wózkami Tako? Jednak cena trochę niższa a słyszałam, że podobne jakościowo.
dasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 09:31   #40
RosesAreRed
Moderatorka z pazurem
 
Avatar RosesAreRed
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 13 283
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Tako niestety nie mialam wiec sie nie wypowiem... wizualnie sa ladne, ogladalam je w sklepach, ale zniechecila mnie gondolka. Jej dol jest plastikowy, latem zapewne nagrzewa sie do miliona stopni, a zima tworzy lodowke. Moglam sie mylic... ale takie odnioslam wrazenie ogladajac tako
RosesAreRed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 10:43   #41
ancyk88
Zadomowienie
 
Avatar ancyk88
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Home xD
Wiadomości: 1 323
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Dziewczyny, jaką macie opinię o wózkach Jedo? Kuzynka ma tej firmy i mówi, że jej odpowiada.

Szukamy z mężem wózka do miasta, czasem na wieś do rodziców. Dzidzia będzie jesienna, także nie ominą nas kałuże i śniegi. Mamy windę, więc nie będę musiała targać po schodach, schowka brak. Ważne żeby nam synka nie wytelepało. Szukamy wózków tak do 1,5-2 tys. Może macie jakieś polecane?
__________________

ancyk88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 11:05   #42
kaledonia
Moderator
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Fiordy
Wiadomości: 10 818
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez ancyk88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, jaką macie opinię o wózkach Jedo? Kuzynka ma tej firmy i mówi, że jej odpowiada.

Szukamy z mężem wózka do miasta, czasem na wieś do rodziców. Dzidzia będzie jesienna, także nie ominą nas kałuże i śniegi. Mamy windę, więc nie będę musiała targać po schodach, schowka brak. Ważne żeby nam synka nie wytelepało. Szukamy wózków tak do 1,5-2 tys. Może macie jakieś polecane?
Jedo to są dobre wózki.

Z innych polskich zobaczcie wózki Navington (jeśli zależy wam tylko na głębokim zerknijcie na allegro) i Roan Marita.

Na insta widziałam, że niektóre wizażanki użytkują X landery, może napiszą swoją opinię
__________________
wyszukiwarka
kaledonia jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 11:08   #43
pani-jesień
Zakorzenienie
 
Avatar pani-jesień
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8 429
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez ancyk88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, jaką macie opinię o wózkach Jedo? Kuzynka ma tej firmy i mówi, że jej odpowiada.

Szukamy z mężem wózka do miasta, czasem na wieś do rodziców. Dzidzia będzie jesienna, także nie ominą nas kałuże i śniegi. Mamy windę, więc nie będę musiała targać po schodach, schowka brak. Ważne żeby nam synka nie wytelepało. Szukamy wózków tak do 1,5-2 tys. Może macie jakieś polecane?
Ja mam Jedo Fyn Memo i jestem bardzo zadowolona.
Jest duży i ciężki, ale jeśli Wam to nie przeszkadza, to kupujcie
Chyba jedyne, co mnie wkurza w tym wózku, to pałąk w spacerówce.
__________________
Jesteś!
pani-jesień jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 11:11   #44
agatala
Zadomowienie
 
Avatar agatala
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 684
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez RosesAreRed Pokaż wiadomość
Tako niestety nie mialam wiec sie nie wypowiem... wizualnie sa ladne, ogladalam je w sklepach, ale zniechecila mnie gondolka. Jej dol jest plastikowy, latem zapewne nagrzewa sie do miliona stopni, a zima tworzy lodowke. Moglam sie mylic... ale takie odnioslam wrazenie ogladajac tako
Miałam dokładnie to samo zdanie również oglądałam tako też wizualnie mniej mi sie podoba właśnie przez ten plastik na gondoli jeśli zależy ci na nieco niższej cenie sprawdź zwykłą dotty bądź lupo
__________________
insta: agatalac
agatala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 13:14   #45
Absurdalna07
Zadomowienie
 
Avatar Absurdalna07
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 1 013
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Też zaczynam się zastanawiać nad Jedo. Teraz wchodzi nowy model Trim, z kauczukowymi kółkami, ma dużą gondolę i fajną torbę-kufrek na dole. Podobno te kauczukowe koła mają być kompromisem pomiędzy pompowanymi a piankowymi kołami. Ktoś go już widział na żywo?
__________________

Absurdalna07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 17:22   #46
ancyk88
Zadomowienie
 
Avatar ancyk88
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Home xD
Wiadomości: 1 323
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez kaledonia Pokaż wiadomość
Jedo to są dobre wózki.

Z innych polskich zobaczcie wózki Navington (jeśli zależy wam tylko na głębokim zerknijcie na allegro) i Roan Marita.

Na insta widziałam, że niektóre wizażanki użytkują X landery, może napiszą swoją opinię
Znalazłam dziś w świetnym stanie Jedo Fyn 2 w 1 w komisie za 570 zł i się głowimy. Bo jest okazja.
__________________

ancyk88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 17:34   #47
Persephone_
Oh to be the cream
 
Avatar Persephone_
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 40 796
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez dasta Pokaż wiadomość
Dzięki dziewczyny za odpowiedź. Na szczęście nie będę musiała go wnosić a ważne jest dla mnie to żeby dawał radę na wycieczkach plenerowych. Dołączyłyście do grona osób zadowolonych z Baby Design.
Żadna z was nie ma doświadczeń z wózkami Tako? Jednak cena trochę niższa a słyszałam, że podobne jakościowo.
Ja mam Tako, ale inny model. Jestem super zadowolona.
__________________

tak mi się nie chce
tak bardzo nie chcę
lecz kiedyś jeszcze będę seksi


Persephone_ jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 18:24   #48
silesianna
Zakorzenienie
 
Avatar silesianna
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 531
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez ancyk88 Pokaż wiadomość
Znalazłam dziś w świetnym stanie Jedo Fyn 2 w 1 w komisie za 570 zł i się głowimy. Bo jest okazja.
Mój fyn wozi właśnie trzecie dziecko. Mogłabym rzec, że to wózek nie do zdarcia.
silesianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-01, 19:49   #49
ancyk88
Zadomowienie
 
Avatar ancyk88
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Home xD
Wiadomości: 1 323
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez silesianna Pokaż wiadomość
Mój fyn wozi właśnie trzecie dziecko. Mogłabym rzec, że to wózek nie do zdarcia.
Kupiliśmy
__________________

ancyk88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-02, 16:27   #50
dasta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 32
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

O widzę, że w dyskusji pojawił się wózek Jedo. Dziś w jednym sklepie miałam okazję go obejrzeć- bardzo fajny. W innym sklepie polecono mi wózek Camarel. Jego plus to długa gondola 88 cm i jest lekki. W sklepie mieli też wózek Tako Omega i przegrał z Camarelem, tylko zastanawiam się z jakością bo cena najniższa ze wszystkich jakie do tej pory brałam pod uwagę no i wizualnie ciekawsze.
dasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-02, 20:01   #51
kaledonia
Moderator
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Fiordy
Wiadomości: 10 818
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez dasta Pokaż wiadomość
O widzę, że w dyskusji pojawił się wózek Jedo. Dziś w jednym sklepie miałam okazję go obejrzeć- bardzo fajny. W innym sklepie polecono mi wózek Camarel. Jego plus to długa gondola 88 cm i jest lekki. W sklepie mieli też wózek Tako Omega i przegrał z Camarelem, tylko zastanawiam się z jakością bo cena najniższa ze wszystkich jakie do tej pory brałam pod uwagę no i wizualnie ciekawsze.
...aż z ciekawości sprawdziłam co to za wózek
http://www.camarelo.pl/oferta.html
O który chodzi?
One takie do siebie podobne, designem się tylko różnią, kolorem tapicerki i stelaży, faktycznie jak Tako.
Opinie ma średnie
http://www.bangla.babyonline.pl/opin...-sevilla-wozek
__________________
wyszukiwarka
kaledonia jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-02, 21:19   #52
adzienka
Zakorzenienie
 
Avatar adzienka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Home sweet home...
Wiadomości: 3 072
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Dziewczyny potrzebuje pomocy
Chciałabym kupic spacerówkę dla córki,która ma 18 miesięcy ale zupełnie nie mam pojęcia jaką wybrać. Potrzebuję spacerówki,którą przede wszystkim będzie się łatwo prowadziło po nierównych chodnikach,będzie w miarę lekka z dużą budą. Spory kosz również jest mile widziany.
Obecnie używam wózka colletto ale oprócz przekładanej rączki,to nie widze w nim teraz nic fajnego,bo sam w sobie jest cięzki a i córka swoje też waży.
Co byście poleciły fajnego?
adzienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-02, 22:07   #53
silesianna
Zakorzenienie
 
Avatar silesianna
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 531
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez adzienka Pokaż wiadomość
Dziewczyny potrzebuje pomocy
Chciałabym kupic spacerówkę dla córki,która ma 18 miesięcy ale zupełnie nie mam pojęcia jaką wybrać. Potrzebuję spacerówki,którą przede wszystkim będzie się łatwo prowadziło po nierównych chodnikach,będzie w miarę lekka z dużą budą. Spory kosz również jest mile widziany.
Obecnie używam wózka colletto ale oprócz przekładanej rączki,to nie widze w nim teraz nic fajnego,bo sam w sobie jest cięzki a i córka swoje też waży.
Co byście poleciły fajnego?
Pomysl o baby joggerach.
pod względem prowadzenia, budki i dużego kosza absolutnie polecam peg perego book, którego kocham straszliwie, z tym, że to jest dość duża spacerówka i w sumie nie wiem czy na tak spore dziecko nie jest już "za późno" na taką spacerowke nie pod tym względem, że dziecko szybko z niej wyrośnie, bo jest naprawdę obszerna i komfortowa, tylko po prostu przy dużym dziecku już się szuka raczej czegoś kompaktowego
Z małych i leciutkich mogę polecić peg perego pliko mini, jak na takiego maluszka prowadzi się bardzo dobrze.
silesianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-03, 08:20   #54
elvegirl
po drugiej stronie szafy
 
Avatar elvegirl
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 47 023
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez dasta Pokaż wiadomość
O widzę, że w dyskusji pojawił się wózek Jedo. Dziś w jednym sklepie miałam okazję go obejrzeć- bardzo fajny. W innym sklepie polecono mi wózek Camarel. Jego plus to długa gondola 88 cm i jest lekki. W sklepie mieli też wózek Tako Omega i przegrał z Camarelem, tylko zastanawiam się z jakością bo cena najniższa ze wszystkich jakie do tej pory brałam pod uwagę no i wizualnie ciekawsze.
Camarelo ma genialną gondolę, jest naprawdę duża, wysoko osadzona, wózek jest lekki, bardzo wygodny w prowadzeniu na każdej powierzchni. Ale spacerówka...jest...DZIWN A. Ma do kitu pasy, dziwnie, nisko osadzony pałąk...jak przesiadłyśmy się do spacerówki, to pierwsze dwa dni były "co za gie!!!". Powoli się do niej przyzwyczajamy, ale myślę że większy zastrzyk gotówki będzie się równał z kupieniem innej spacerówki.
elvegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-03, 10:32   #55
dasta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 32
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez kaledonia Pokaż wiadomość
...aż z ciekawości sprawdziłam co to za wózek
http://www.camarelo.pl/oferta.html
O który chodzi?
One takie do siebie podobne, designem się tylko różnią, kolorem tapicerki i stelaży, faktycznie jak Tako.
Opinie ma średnie
http://www.bangla.babyonline.pl/opin...-sevilla-wozek
http://camarelo.pl/w9.html chodzi mi o ten Vision.
Zależy mi na dużej gondoli bo córcia będzie w sierpniu więc zimować będziemy w gondoli a córcia pewnie duża będzie po mamusi
Dzięki za link do opinii. Widzę, że jak koleżanka wizażanka napisała, minusem jest spacerówka..
dasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-03, 18:48   #56
elvegirl
po drugiej stronie szafy
 
Avatar elvegirl
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 47 023
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Z tego co zdążyłam się dowiedzieć, jest bardzo duży problem ze spacerówkami w tak zwanych tańszych wózkach.
Dasta, ja bym się na Twoim miejscu zastanowiła nad kupieniem używanego Camarelo, albo innej używanej dużej gondoli i nad kupieniem nowej spacerówki z prawdziwego zdarzenia na wiosnę. Chyba, że chcesz i możesz wydać więcej kasy na lepszy wózek.
elvegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-03, 21:59   #57
pani-jesień
Zakorzenienie
 
Avatar pani-jesień
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8 429
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez elvegirl Pokaż wiadomość
Camarelo ma genialną gondolę, jest naprawdę duża, wysoko osadzona, wózek jest lekki, bardzo wygodny w prowadzeniu na każdej powierzchni. Ale spacerówka...jest...DZIWN A. Ma do kitu pasy, dziwnie, nisko osadzony pałąk...jak przesiadłyśmy się do spacerówki, to pierwsze dwa dni były "co za gie!!!". Powoli się do niej przyzwyczajamy, ale myślę że większy zastrzyk gotówki będzie się równał z kupieniem innej spacerówki.
Ja też tak myślałam, ale tylko dlatego, że gondola była po prostu wygodniejsza, wkładało się dziecko i już
__________________
Jesteś!
pani-jesień jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-04, 08:05   #58
elvegirl
po drugiej stronie szafy
 
Avatar elvegirl
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 47 023
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez pani-jesień Pokaż wiadomość
Ja też tak myślałam, ale tylko dlatego, że gondola była po prostu wygodniejsza, wkładało się dziecko i już
A to na pewno też swoje robi I ten efekt wizualny, po głębokiej gondoli wpada się w panikę, że dzidziol ze spacerówki wypadnie
Mam w domu stary wózek peg perego atlantico, sąsiadka mi oddała, też te pasy szału nie robią...natomiast wkurza mnie strasznie, że w mojej spacerówce pałąk jest tak nisko, młoda się ostro musi wychylić, żeby się o niego oprzeć, a to grozi matki zawałem Młoda jeździ z nogami na pałąku
elvegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-04, 08:07   #59
pani-jesień
Zakorzenienie
 
Avatar pani-jesień
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8 429
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Cytat:
Napisane przez elvegirl Pokaż wiadomość
A to na pewno też swoje robi I ten efekt wizualny, po głębokiej gondoli wpada się w panikę, że dzidziol ze spacerówki wypadnie
Mam w domu stary wózek peg perego atlantico, sąsiadka mi oddała, też te pasy szału nie robią...natomiast wkurza mnie strasznie, że w mojej spacerówce pałąk jest tak nisko, młoda się ostro musi wychylić, żeby się o niego oprzeć, a to grozi matki zawałem Młoda jeździ z nogami na pałąku
Standard
__________________
Jesteś!
pani-jesień jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-04, 08:20   #60
elvegirl
po drugiej stronie szafy
 
Avatar elvegirl
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 47 023
Dot.: Jaki wózek? - temat zbiorczy cz. 2

Zaraz się okaże, że to wcale nie jest kwestia jakości spacerówki, tylko dziwnych wyobrażeń rodziców o tym, jaka spacerówka być powinna
elvegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
jaki wózek dla dziecka, wózek 3w1, wózek dziecięcy, wybór wózka

Nowe wątki na forum Dziecko - Mama z klasą


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-10-10 09:33:18


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:03.