Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :( - Strona 87 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Auto Marianna

Notka

Auto Marianna Lubisz auta i motocykle? Fascynuje cię motoryzacja? Dołącz do forum Auto Marianna, podziel się swoją pasją i wiedzą.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-07-22, 17:13   #2581
comablack89
Wtajemniczenie
 
Avatar comablack89
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 2 020
Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć!

Hej dziewczyny. Miałam przerwę Ok 10 lat. Zdałam prawko w wieku 18 i pojeździłam wtedy ze 3x i rzuciłam w kąt - nie mialsm potrzeby gdziekolwiek dojeżdżać i mi samej totalnie wtedy nie zależało. Zrobiłam bo rodzice cisnęli.
Po tych latach jednak sytuacja się zmieniła zaczęłam działać. Przejeździłam Ok 16h z instruktorem. Nie to żebym miała jakies straszne problemy ze strachem albo prowadzeniem, ale super każdy temat na nowo przepracowywaliśmy no i miałam okazje pojeździć dopóki nie bede miała swego auta. Teraz juz mam czym jeździć natomiast stres ogromny abym sama wsiadła… nie potrafię się przełamać aby zacząć jeździć samotnie. Nadal jeżdzę, ale u boku z partnerem.
Jak to ogarnąć w głowie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________

comablack89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-22, 17:40   #2582
awgusta
Та еще штучка ^^
 
Avatar awgusta
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: To tu to tam (:
Wiadomości: 2 284
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć!

Cytat:
Napisane przez comablack89 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny. Miałam przerwę Ok 10 lat. Zdałam prawko w wieku 18 i pojeździłam wtedy ze 3x i rzuciłam w kąt - nie mialsm potrzeby gdziekolwiek dojeżdżać i mi samej totalnie wtedy nie zależało. Zrobiłam bo rodzice cisnęli.
Po tych latach jednak sytuacja się zmieniła zaczęłam działać. Przejeździłam Ok 16h z instruktorem. Nie to żebym miała jakies straszne problemy ze strachem albo prowadzeniem, ale super każdy temat na nowo przepracowywaliśmy no i miałam okazje pojeździć dopóki nie bede miała swego auta. Teraz juz mam czym jeździć natomiast stres ogromny abym sama wsiadła… nie potrafię się przełamać aby zacząć jeździć samotnie. Nadal jeżdzę, ale u boku z partnerem.
Jak to ogarnąć w głowie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Witaj w klubie tez miałam taką dużą przerwę po zdaniu prawka. Zrobiłam tak jak Ty,czyli najpierw jazdy doszkalające u instruktora,dopiero potem sama.
Ja bym Ci radziła zacząć samotną jazdę rano w niedziele. Ruch praktycznie zerowy,więc masz więcej czasu na myślenie. Masz jakąś stałą trasę? Do pracy np?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Не строю в душе из себя недотрогу и честно добавлю, характер-не мед. Вчера черный кот уступил мне дорогу и сплюнув три раза поперся в обход!
awgusta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-23, 11:14   #2583
Amusement
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2021-04
Wiadomości: 10
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

comablack ja nie jeździłam 6 lat, po zdaniu prawka jechałam tylko kilka razy i już później nic. Po tych 6 latach kupiłam auto i tak stało 3 miesiące pod domem zanim wsiadłam... Konwulsje miałam na samą myśl o jeżdżeniu. Pojezdziłam kilka razy z bratem, za każdym razem wyciągał mnie na siłę, tak bardzo panikowałam. Później sytuacja zmusiła mnie żeby wsiąść samej i pojechać. I uwierz, że to było najlepsze! Zanim wsiadłam prawie padłam, bo jsk to sama, kto mi pomoże w razie coś. I jak tylko ruszyłam, to poszło tak zgrabnie, fajnie. Jechałam i się nie bałam, czułam lekki stres, ale nie ten paniczny strach. I praktyczne od tamtej pory codziennie już jeżdżę do pracy itp. Boje się tylko jeszcze wjechać poza moje miasto. Ale i tak zrobiłam wieeeelki krok
Amusement jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-24, 23:22   #2584
comablack89
Wtajemniczenie
 
Avatar comablack89
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 2 020
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć!

Cytat:
Napisane przez awgusta Pokaż wiadomość
Witaj w klubie tez miałam taką dużą przerwę po zdaniu prawka. Zrobiłam tak jak Ty,czyli najpierw jazdy doszkalające u instruktora,dopiero potem sama.
Ja bym Ci radziła zacząć samotną jazdę rano w niedziele. Ruch praktycznie zerowy,więc masz więcej czasu na myślenie. Masz jakąś stałą trasę? Do pracy np?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Nie mam stałej trasy. Taka pojawi się we wrześniu kiedy to dziecioki do żłoba bede wozić. Mieszkam w jednym z największych miast i tutaj jazda to serio spina bo multum aut i każdy gdzieś się spieszy + korki, ktore wzbudzaja totalnie nerwowość
Muszę ogarnąć cos z ta jazda niedzielna, ale na sama myśl mam zawroty głowy i czuje paraliż.
Na dniach bede miała zmieniane auto na inne i w automacie to możliwe, ze bedzie dużo łatwiej


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________

comablack89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-24, 23:45   #2585
wynn
Zadomowienie
 
Avatar wynn
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 1 469
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Miałam tak samo, prawko zrobione na 18stke, a samochód zaczął być potrzebny jak miałam 28 lat-także spory okres 'przerwy' wzięłam kilka dodatkowych lekcji z instruktorem a potem zwyczajnie zmuszałam się do samodzielnych jazd - wsiadałam do samochodu ze stresem i ściśniętym żołądkiem, liczyłam do trzech i na trzy odpalałam auto. Prawdę mówiąc jak nikt ze mną nie jeździł obok byłam bardziej skupiona bo wiedzialam, że jestem zdana tylko na siebie. Teraz już czuje się super za kierownicą, po prostu trzeba się przełamać, potem człowiek się do tego przyzwyczaja i już

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
wynn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-25, 00:35   #2586
awgusta
Та еще штучка ^^
 
Avatar awgusta
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: To tu to tam (:
Wiadomości: 2 284
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć!

Cytat:
Napisane przez comablack89 Pokaż wiadomość
Nie mam stałej trasy. Taka pojawi się we wrześniu kiedy to dziecioki do żłoba bede wozić. Mieszkam w jednym z największych miast i tutaj jazda to serio spina bo multum aut i każdy gdzieś się spieszy + korki, ktore wzbudzaja totalnie nerwowość
Muszę ogarnąć cos z ta jazda niedzielna, ale na sama myśl mam zawroty głowy i czuje paraliż.
Na dniach bede miała zmieniane auto na inne i w automacie to możliwe, ze bedzie dużo łatwiej


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Już będziesz miała łatwiej z automatem. To przecwicz sobie trasę z domu do żłobka i z powrotem. Najpierw jedną drogę później spróbuj inną trasę do żłobka,żeby sobie ćwiczyć i sie nie nudzić.
Współczuję tego ruchu,ale jak pocwiczysz sobie tę drogę w niedziele to w czasie duzego ruchu bedziesz pewniejsza i bedziesz wiedziała jak jechać.Ruch noe zniknie a jechać jakoś trzeba.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Не строю в душе из себя недотрогу и честно добавлю, характер-не мед. Вчера черный кот уступил мне дорогу и сплюнув три раза поперся в обход!
awgusta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-27, 12:29   #2587
comablack89
Wtajemniczenie
 
Avatar comablack89
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 2 020
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

W sobotę jadę do kosmetyczki. Niedaleko, ale SAMA
Wczoraj juz przejechałam tą trasę z TZ. Wyszło w międzyczasie, ze na auto tamte w automacie muszę poczekać. W tym strasznie cieżko mi się wbija biegi, na instruktorskich szło mi gładko, a tu mi całe skupienie na te biegi idzie i juz stresówa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________

comablack89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-27, 15:00   #2588
fiolusiek
Zakorzenienie
 
Avatar fiolusiek
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Gdzieślandia
Wiadomości: 11 458
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Cytat:
Napisane przez comablack89 Pokaż wiadomość
W sobotę jadę do kosmetyczki. Niedaleko, ale SAMA
Wczoraj juz przejechałam tą trasę z TZ. Wyszło w międzyczasie, ze na auto tamte w automacie muszę poczekać. W tym strasznie cieżko mi się wbija biegi, na instruktorskich szło mi gładko, a tu mi całe skupienie na te biegi idzie i juz stresówa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie myśl za bardzo o stresie. Rób wszystko powoli. Każdy kiedyś zaczynał Powodzemia
fiolusiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-30, 21:04   #2589
comablack89
Wtajemniczenie
 
Avatar comablack89
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 2 020
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Dziewczyny wczoraj na spontanie wybrałam się za miasto. Ścisk w żołądku straszny, ale poszło bardzo Ok.
Z tego wszystkiego dzis rano sama pojechałam do szpitala na badania. Zaliczyłam spory parking ze szlabanem więc szaleństwo kurczę bardzo mi się podoba jazda samemu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________

comablack89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-30, 21:37   #2590
awgusta
Та еще штучка ^^
 
Avatar awgusta
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: To tu to tam (:
Wiadomości: 2 284
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Cytat:
Napisane przez comablack89 Pokaż wiadomość
Dziewczyny wczoraj na spontanie wybrałam się za miasto. Ścisk w żołądku straszny, ale poszło bardzo Ok.
Z tego wszystkiego dzis rano sama pojechałam do szpitala na badania. Zaliczyłam spory parking ze szlabanem więc szaleństwo kurczę bardzo mi się podoba jazda samemu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No i bardzo dobrze. Samemu się jeździ o wiele lepiej,nikt sie nie madruje i nie poucza.
Wtedy sie też szybciej człowiek uczy reagować na niektóre sytuacje.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Не строю в душе из себя недотрогу и честно добавлю, характер-не мед. Вчера черный кот уступил мне дорогу и сплюнув три раза поперся в обход!
awgusta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-07-31, 12:26   #2591
Amusement
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2021-04
Wiadomości: 10
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

comablack pisałam Ci kochana, że samej jest lepiej super, ze się przełamałaś. Przechodziłam przez to samo, a teraz jeżdżę, nie ma tego stresu;-)
Amusement jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-08-01, 08:14   #2592
awgusta
Та еще штучка ^^
 
Avatar awgusta
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: To tu to tam (:
Wiadomości: 2 284
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Cytat:
Napisane przez Amusement Pokaż wiadomość
comablack pisałam Ci kochana, że samej jest lepiej super, ze się przełamałaś. Przechodziłam przez to samo, a teraz jeżdżę, nie ma tego stresu;-)


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Не строю в душе из себя недотрогу и честно добавлю, характер-не мед. Вчера черный кот уступил мне дорогу и сплюнув три раза поперся в обход!
awgusta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-10-05, 11:57   #2593
Milek89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2021-01
Wiadomości: 25
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Dziewczyny az sama musze sie wyzalic.. zaczne od tego prawko zrobilam jakis czas temu za czasow studenckich, w duzym miescie z tramwajami itp.. radzilam sobie mysle ze dobrze.. zdalam za 1 razem. Tak wyszlo ze pozniej nie mialam okazji jezdzic autem i to byl duzy blad bo kompletnie stracilam swoje umiejetnosci. Lata minely i z mezem wybudowalismy dom na totalnym zadupiu, w lesie. Dom jest super wielki ogrod itp.. mamy zwierzeta przyroda naokolo cos czego zaesze chcialam jako mieszczuch. Nie ma natomiast zadnej formu transportu publicznego z czego oczywiscie zdawalam sobie sprawe myslac ze po prostu zaczne jezdzic. No i teraz nie moge sie do tego kompletnie przelamac. Drogi tutaj sa straszne, bardzo waskie, jest mnostwo zwierzat ptakow wiewiorek i innych ciagle wbiegajacych pod kola. Drogi sa na tyle waskie ze gdy nadjezdza auto z naprzeciwka trzeba zjezdzac na pobocze ktoro czasem jest a czasem go nie ma, czesto trzeba wycofywac, manewrowac, przeciskac sie. Do tego w drodze do naszej firmy jest sklep. Odbywa sie tam doslownie wszystko. Auta zaparkowane sa wszedzie, ludzie chodza w ta i w tamta, jest mala widocznosc i czesto wlasnie wychodzi tak ze trzeba manewrowac pomiedzy tymi poparkowanymi na poboczu autami kiedy i z tylu i z naprzeciwka inne auta czekaja… strasznie mnie to stresuje. Kupilam nowe (i drogie )auto z salonu z mysla ze takie bezpieczniejsze, a auto stoi mam ochote rzucic to wszystko i wrocic do miasta i jazdy tramwajem.
Milek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-10-06, 13:54   #2594
Amusement
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2021-04
Wiadomości: 10
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Milek89 nie poddawaj się! Ja jeszcze też czasami mam stres jak muszę jechać, bo np rano muszę wyjechać z osiedla, a niestety to droga do szkoły i przedszkola. Ruch taki, że płakać się chce. Zawsze mam stracha... Kiedyś też skrecając w lewo na glówną drogę zgasł mi samochód... zbladłam w sekundę, na szczęście jakiś Pan jechał wolno tą główną. Od tamtej pory chciałam znowu rzucić kluczykami. Ale jednak dalej jeździłam, żeby wprawić się w te skręcanie. Jest ok. To nie jest tak, że ten strach czy stres minie szybko. Myślę, że po prostu trzeba by było jeździć codziennie wiele km żeby tak wszystkie złe myśli minęły. Ty masz plus, że masz nowe autko. Suuuuper! Jak bedziesz jechała swoją drogą i bedziesz miała wąsko, aby się wyminąc, po prostu podjedź jak najbliżej swojego pobocza i jedź bardzo powoli, osoba z naprzeciwka sobie poradzi. Jesli chodzi o sklep parkuj jak najdalej od innych, trudno . Jeździj kochana, powoli, spokojnie, ale i bezpiecznie. Niech nawet trąbią! Kiedyś tez będziesz śmigała, my również.
Amusement jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-10-09, 11:03   #2595
Milek89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2021-01
Wiadomości: 25
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

No i wlasnie wczoraj jechalam pierwsza w swoim aucie a za mna maz. Droga byla dosc waska i absolutnie nie nadajaca sie na to zebynna niej jechac szybko. Z na przeciwka nadjechal traktor, jechal bardzo szybko, zdecydowanie za szybko, plus jechal w wiekszosci na moim pasie!! Droga jest waska na dwa auta zeby sie zmiescily a co dopiero na traktor! Nie odsunal sie nic wiec ja szybko zjechalam na krzaczaste pobocze, czesciowo zjechalam do rowu… maz powiedzial ze widzac mnie od tylu myslal ze bede miala czolowkem i tylko to zjechanie do rowu mnie uratowalo. Traktor sie nawet nie zatrzymal zeby sprawdzic tylko pognal dalej do przodu. Naprawde, latwiej jezdzilo mi sie w miescie ��
Milek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-10-09, 11:42   #2596
Aaneczkaa86
Rozeznanie
 
Avatar Aaneczkaa86
 
Zarejestrowany: 2021-02
Wiadomości: 567
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Przykro, że spotkałaś na drodze takiego "kierowcę". Niestety jak ktoś prowadzi większy, cięższy pojazd to bardzo często myśli że jest królem na drodze i wszyscy mają mu ustępować !!!
A czy w waszej bliskiej okolicy są jakieś nauki jazdy. Może warto odświeżyć swoje umiejętności pod okiem instruktora. Może dzięki temu poczujesz się pewniej jak ktoś będzie siedzieć obok Ciebie. Albo zamiast męża który jedzie za tobą warto żeby pojeździć z nim.
__________________
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Aaneczkaa86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-10-13, 23:18   #2597
kaarooo
Zakorzenienie
 
Avatar kaarooo
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 14 591
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Cześć, można się dołączyć?
Potrzebuje wsparcia duchowego, bo też długo nie jezdziłam, kupiłam pierwsze autko i teraz powoli, powoli się ruszam. Dzisiaj samodzielnie pojechałam do miasteczka obok po paczkę. Jaka ja jestem z siebie dumna
__________________
おはよう!
anna mun kaikki kestää!

kaarooo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-10-25, 16:07   #2598
Lapis_Lazuli
Rozeznanie
 
Avatar Lapis_Lazuli
 
Zarejestrowany: 2019-04
Wiadomości: 858
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Ja na przyzwyczajenie robilam sobie w weekendy takie "rekreacyjne" kursy za miastem albo po spokojniejszych osiedlach, bardzo mi to pomogło.
Lapis_Lazuli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-11-29, 09:57   #2599
plaisanterie
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 117
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

To i ja się dołączę. Zdałam prawo jazdy już dobrych kilka lat temu, ale w malym mieście, gdzie nie było trudniejszych tras. Do tego mieszkałam pod miastem, więc nie jeździłam typowo po mieście i jeździłam raczej okazjonalnie. A teraz przeprowadziłam się do miasta i zdałam sobie sprawę,że ja tak naprawdę nie umiem jeździć Tzn jak mam proste skrzyżowania, to ok. Pas jazdy też umiem normalnie zmienić. Ale jak pojawia się rondo, to ja głupieję. No nie ogarniam tego! Mam problem z tym, gdzie jest mój zjazd. A jak jeszcze jest rondo dwupasmowe, to już w ogóle. A wczoraj jechałam po rondzie ze światłami i gdyby nie to, że TŻ mówił mi, gdzie mam teraz jechać, to chyba do dzisiaj bym z tego ronda nie zjechała -.- Były światła. Przejechałam przez jedne i potem miałam kolejne światła, ale były 2 sygnalizatory. Jeden bardziej po mojej lewej, drugi bardziej po mojej prawej. A pomiędzy nimi te strzałki pokazujące, po której stronie ma jechać samochód (były dwie obok siebie,czyli moglam jechac na pasy ruchu po lewej,ale tez i po prawej stronie). I powiem Wam,że ja nie mam pojęcia skąd TŻ wiedział, do którego kierunkowskazu dojechać, który pas zająć.



A drugą rzeczą,która sprawia mi problem, są pachołki na drodze przy remontach, które wyznaczają pasy ruchu. Wtedy też głupieję i mam problem, czy ja mam jechać w środku, po wewnętrznej czy po zewnętrznej stronie jak stoją te pachołki. No koszmar to jest dla mnie.


Jakieś rady jak się tego nauczyc?

Edytowane przez plaisanterie
Czas edycji: 2021-11-29 o 10:00
plaisanterie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-12-01, 12:09   #2600
fiolusiek
Zakorzenienie
 
Avatar fiolusiek
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Gdzieślandia
Wiadomości: 11 458
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Cytat:
Napisane przez plaisanterie Pokaż wiadomość
To i ja się dołączę. Zdałam prawo jazdy już dobrych kilka lat temu, ale w malym mieście, gdzie nie było trudniejszych tras. Do tego mieszkałam pod miastem, więc nie jeździłam typowo po mieście i jeździłam raczej okazjonalnie. A teraz przeprowadziłam się do miasta i zdałam sobie sprawę,że ja tak naprawdę nie umiem jeździć Tzn jak mam proste skrzyżowania, to ok. Pas jazdy też umiem normalnie zmienić. Ale jak pojawia się rondo, to ja głupieję. No nie ogarniam tego! Mam problem z tym, gdzie jest mój zjazd. A jak jeszcze jest rondo dwupasmowe, to już w ogóle. A wczoraj jechałam po rondzie ze światłami i gdyby nie to, że TŻ mówił mi, gdzie mam teraz jechać, to chyba do dzisiaj bym z tego ronda nie zjechała -.- Były światła. Przejechałam przez jedne i potem miałam kolejne światła, ale były 2 sygnalizatory. Jeden bardziej po mojej lewej, drugi bardziej po mojej prawej. A pomiędzy nimi te strzałki pokazujące, po której stronie ma jechać samochód (były dwie obok siebie,czyli moglam jechac na pasy ruchu po lewej,ale tez i po prawej stronie). I powiem Wam,że ja nie mam pojęcia skąd TŻ wiedział, do którego kierunkowskazu dojechać, który pas zająć.



A drugą rzeczą,która sprawia mi problem, są pachołki na drodze przy remontach, które wyznaczają pasy ruchu. Wtedy też głupieję i mam problem, czy ja mam jechać w środku, po wewnętrznej czy po zewnętrznej stronie jak stoją te pachołki. No koszmar to jest dla mnie.


Jakieś rady jak się tego nauczyc?
Może dokup kilka godzin z instruktorem, żeby wszystko sobie odświeżyć?
fiolusiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-12-02, 09:06   #2601
plaisanterie
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 117
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Cytat:
Napisane przez fiolusiek Pokaż wiadomość
Może dokup kilka godzin z instruktorem, żeby wszystko sobie odświeżyć?

Zaczęłam już o tym poważnie myśleć,ale...trochę się wstydzę Niby prawo jazdy zdane a rond nie ogarniam
plaisanterie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-12-02, 13:59   #2602
awgusta
Та еще штучка ^^
 
Avatar awgusta
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: To tu to tam (:
Wiadomości: 2 284
Dot.: Mam "prawko", a strasznie boję się jeździć! :(

Cytat:
Napisane przez plaisanterie Pokaż wiadomość
Zaczęłam już o tym poważnie myśleć,ale...trochę się wstydzę Niby prawo jazdy zdane a rond nie ogarniam
Lepiej spowodować wypadek,bo sie wstydzisz?
Nie ma co o tym myśleć,instruktorzy są od nauczania,taka ich praca. Zresztą nie musisz mówić,ze nie ogarniasz,tylko,że chcesz sobie poćwiczyć jazdę na rondzie,w trakcie jazdy zadawaj pytania i rozumiesz to na spokojnie.
Ja też po dłuższej przerwie,przed samodzielną jazda, z 5 godzin pojedzilam z instruktorem,szybko sobie wszystko przypomnialam i teraz sama jeżdżę bez stresu.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Не строю в душе из себя недотрогу и честно добавлю, характер-не мед. Вчера черный кот уступил мне дорогу и сплюнув три раза поперся в обход!
awgusta jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Auto Marianna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2021-12-02 13:59:15


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:42.