2020-02-22, 19:13 | #301 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 37
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Dołączam.
1. Amy (2015) - dobry dokument muzyczny, 8/10 2. Up in the Air (2009) - średni komedio-dramat, plus za Annę Kendrick, 6/10 3. The Game Changers (2018) - sama propaganda wegańska, ale w rozrywkowej formie, 6/10 4. Live Twice, Love Once (2019) - świetny hiszpański komedio-dramat, 8/10 5. The Killing of a Sacred Deer (2017) - ciekawy thriller Lanthimosa, 8/10 |
2020-02-22, 19:20 | #302 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 307
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
13 - Doktor sen -4,5 jak nic pechowa 13 straszne długi /trwa około 3 godzin/i strasznie nudny jedynie ostatnie 30 minut trochę ratuje ten film.
https://www.filmweb.pl/film/Doktor+Sen-2019-828339 ---------- Dopisano o 20:20 ---------- Poprzedni post napisano o 20:19 ---------- [1=42598e0d8f69c891cd96aab cf5b66a550d0038e0_5e6435a d7ad37;87609093]Dołączam. 1. Amy (2015) - dobry dokument muzyczny, 8/10 2. Up in the Air (2009) - średni komedio-dramat, plus za Annę Kendrick, 6/10 3. The Game Changers (2018) - sama propaganda wegańska, ale w rozrywkowej formie, 6/10 4. Live Twice, Love Once (2019) - świetny hiszpański komedio-dramat, 8/10 5. The Killing of a Sacred Deer (2017) - ciekawy thriller Lanthimosa, 8/10[/QUOTE] Również polecam bardzo dobry dokument. Edytowane przez Halaszka_Halaszka Czas edycji: 2020-02-22 o 19:21 |
2020-02-22, 21:14 | #303 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
24. Czwarta władza 5/10 - skusiłam się na ten film ze względu na opis, jednak przez większość czasu się nudziłam i zasypiałam. To chyba nie dla mnie.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-23, 08:04 | #304 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
17.Gdyby ulica Beale umiała mówić. Przewidywalny i zbyt ckliwy
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-02-23, 08:38 | #305 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
57.Duża ryba i begonia - animacja która mnie nie porwała... może być
__________________
|
2020-02-23, 11:03 | #306 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
25. Juliusz 6/10 - na początku chaos, ale ostatecznie nie był taki tragiczny.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-23, 11:43 | #307 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
58. Fatalne zauroczenie z 2017 roku - nudny jak flaki z olejem
__________________
|
2020-02-23, 13:17 | #308 |
Bot
Zarejestrowany: 2018-10
Wiadomości: 11 718
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
2/24 "Ogniem i mieczem" Jerzy Hoffman 1999
Były fajne sceny w tym filmie, ale mimo to mnie nie usatysfakcjonował. W ogóle nie wzbudził tych samych odczuć, co książka. Zwróciłam uwagę, jak bardzo Malajkat pasował do roli Rzędziana. No i oczywiście Domogarow w roli Bohuna był piękny. Scenka chłopskiego wesela bardzo mi się spodobała. Odtwórczyni roli panny młodej, Brodzik, nieporównywalnie bardziej pasowała do roli Heleny, która z kolei była niestety dennie przedstawiona. "Nie bój się. Nie bój się mnie. (...) Jeśli każesz, od drzwi się nie ruszę. (...) Bądź ty spokojna. Ty dla mnie jak... ach... jak obraz w cerkwi. Popatrzę na ciebie, oczy ucieszę i pójdę."
__________________
contra negantem principia non est disputandum Edytowane przez Swietusia Czas edycji: 2020-02-23 o 23:13 |
2020-02-23, 19:15 | #309 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
59. Siedem śmiertelnych życzeń - ujdzie
__________________
|
2020-02-23, 20:51 | #310 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 307
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
14. Everybody knows - 6,5 (naciągane) mocno przewidywalny.
https://www.filmweb.pl/film/Wszyscy+wiedzą-2018-763345 |
2020-02-24, 12:20 | #311 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
12. Kobieta sukcesu - nie jakiś wybitny ale przyjemnie się oglądało 6/10
Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka |
2020-02-24, 12:45 | #312 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
60. Na noże - nie wciągnął mnie a dłużył
__________________
|
2020-02-24, 12:46 | #313 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Dla mnie świetny film a zarazem nietypowy kryminał. W końcu były jakieś zaskoczenia.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-24, 13:04 | #314 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
__________________
|
|
2020-02-25, 13:24 | #315 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
61. Marshall. Cudowny pies - ujdzie
__________________
|
2020-02-25, 19:41 | #316 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
62. Karma - co za nuda
__________________
|
2020-02-26, 08:58 | #317 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
63. Mamuśka - film jest w porządku. Porusza wazne tematy i problemy ale go przesłodzili
__________________
|
2020-02-26, 09:18 | #318 |
Realistka
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 523
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
4. Nieoszlifowane diamenty - nie podobał mi sie ten film. Ani to dramat, ani komedia, fabuła slaba. Jak dla mnie 3/10.
5. Piłsudski - chwilami zasypiałam ale ze wzgledu na tematykę daje 5/10. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Don’t strive to make your presence noticed, just make your absence felt. |
2020-02-27, 16:55 | #319 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
64. Kolekcjoner (ten stary) - obejrzałam już któryś raz.. bardzo dobry film
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2020-02-27 o 19:18 |
2020-02-28, 08:01 | #320 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
18. Plan B, w sumie piosenka Darii ratuje jedynie ten film
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-02-28, 12:54 | #321 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
65 tajni i fajni - dla mnie to nudna bajka
__________________
|
2020-02-28, 18:53 | #322 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 37
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
6. El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) - lubiłam serial i film też mi się podobał, 7/10
7. Midsommar (2019) - fajnie zrobiony thriller, chociaż trochę szkoda, że krajobrazy Szwecji kręcone były na Węgrzech, 7/10 8. The Forest (2016) - całkiem klimatyczny thriller, 6/10 9. Child's Play (1988) - klasyka horroru, 7/10 10. Taylor Swift: Miss Americana (2020) - początek nudny, ogólnie nie moje klimaty, ale plus za oddanie klimatu koncertów i wartość dokumentalną, 6/10 |
2020-02-28, 22:08 | #323 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
26. Był sobie pies 2 6/10 - sporo gorszy niż pierwsza część. Trochę luk, mało psowaty, ale końcówka wycisnęła ze mnie milion łez.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-02-29, 12:54 | #324 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
66.Wszystkie jasne miejsca - nie wciągnął mnie
---------- Dopisano o 13:54 ---------- Poprzedni post napisano o 13:47 ---------- Cytat:
__________________
|
|
2020-02-29, 21:20 | #325 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
11. Jego ostatnie życzenie - mam mieszane odczucia. Na początku bardzo nudny, później bardzo skomplikowany, końcówka zaskakuje. Kilka razy trzymał mnie w napięciu, ale ogólnie raczej mnie znudził, pomimo że dobrze zagrany i dobrze wykonany. Dałabym 4/10 lub maksymalnie 5/10
Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2020-02-29 o 21:25 |
2020-03-01, 06:38 | #326 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
19. Małe kobietki, jak dla mnie wspaniały film
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-03-01, 12:40 | #327 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
67. Fatalne zauroczenie - średniak
__________________
|
2020-03-01, 15:32 | #328 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
27. 7 uczuć 6/10 - sam koncept bardzo ciekawy, jednak film zaczął mnie strasznie męczyć. Jednak przesłanie mnie się bardzo podobało.
---------- Dopisano o 17:32 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ---------- 28. Córka trenera 6/10 - w porządku film na niedzielne popołudnie, jednak jakoś super mnie nie zachwycił. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-03-01, 21:03 | #329 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
12. 7 uczuć - mam wrażenia jak wyżej u Sz05, ale dałabym 7/10. Świetne przesłanie, choć mam kilka zarzutów co do formy. Ale jak czytałam opinie na filmwebie to rozumiem obie strony dlaczego niektóre sceny były potrzebne (lub nie). Ale warto go obejrzeć!
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-03-03, 12:43 | #330 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
68. Odwet - nie wciągnął mnie...
69. Merdia Waleczna - lubię tę animację 70. Kot w Paryżu - ogladałam po raz drugi lub trzeci. Przyjemna
__________________
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:31.