MASTODYNON i krwawienie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-04-20, 12:06   #1
matylda279
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-04
Wiadomości: 1

MASTODYNON i krwawienie


czesc kobietki, wzielam wczoraj pierwsza tabletke leku mastodynon - ginekolog przepisala mi go na bol piersi. dzisiaj obudzilam sie z bolem podbrzusza jak na okres i dostalam krwawienia. dodam, ze biore tabletki antykoncepcyjne juz od dawna, jestem teraz w polowie blistra. bol piersi zaczal sie ponad trzy tyg temu, poczatkowo byl to bol samych sutkow, pozniej przeszlo na piersi. tydzien po tym jak zaczely mnie bolec bylam u ginekologa na badanich kontrolnych, kilka dni pozniej mialam dostac krwawienia i lekarka powiedziala ze jezeli bol po nim nie przejdzie to mam wrocic. nie mam pojecia czy to normalne? ktoras tez tak miala przy stosowaniu tego leku?
matylda279 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-04-20 13:06:16


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:30.