Przesunięcie okresu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-05-05, 22:09   #1
basia927
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-11
Wiadomości: 3

Przesunięcie okresu


Cześć dziewczyny,

Proszę Was o radę. 19 maja wylatujemy na wakacje. Akurat miałam mieć okres na wyjazd, więc postanowiłam na krótko wrócić do tabletek anty, żeby pominąć jeden okres i wziąć 2 opakowania bez przerwy. Została mi ostatnia tabletka z 1 opakowania i powinnam od wtorku zacząć przyjmować 2 opakowanie, ale niestety tym razem źle się czuję po tych lekach. Pomyślałam, że jeśli zakonczylabym na tym opakowaniu to teoretycznie po kilku dniach powinnam dostać okres i zakończyłby się on przed wyjazdem. Praktycznie cały czas jak biorę tabsy mam plamienia.. zastanawiam się czy dostanę okres normalnie jak odstawie tabletki czy będzie coś nie tak.. z resztą nawet jeśli brałabym 2 opakowanie obawiam się plamień i dalszego złego samopoczucia. Co myślicie?
basia927 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-05-06, 06:29   #2
Adrianna_8
Moderator
 
Avatar Adrianna_8
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomości: 9 190
Dot.: Przesunięcie okresu

Cytat:
Napisane przez basia927 Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny,

Proszę Was o radę. 19 maja wylatujemy na wakacje. Akurat miałam mieć okres na wyjazd, więc postanowiłam na krótko wrócić do tabletek anty, żeby pominąć jeden okres i wziąć 2 opakowania bez przerwy. Została mi ostatnia tabletka z 1 opakowania i powinnam od wtorku zacząć przyjmować 2 opakowanie, ale niestety tym razem źle się czuję po tych lekach. Pomyślałam, że jeśli zakonczylabym na tym opakowaniu to teoretycznie po kilku dniach powinnam dostać okres i zakończyłby się on przed wyjazdem. Praktycznie cały czas jak biorę tabsy mam plamienia.. zastanawiam się czy dostanę okres normalnie jak odstawie tabletki czy będzie coś nie tak.. z resztą nawet jeśli brałabym 2 opakowanie obawiam się plamień i dalszego złego samopoczucia. Co myślicie?
Hej,

Teraz to już loteria. Możesz dostać szybko okres, a może się zatrzymać. Plamienia mogą się utrzymać lub nie. Nic już nie zrobisz...

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 9 190 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Adrianna_8 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-05-06 07:29:33


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:12.