Lampa kwarcowa a hybrydy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Manicure hybrydowy

Notka

Manicure hybrydowy Forum dla osób, które interesują się manicurem hybrydowy. Tutaj znajdziesz porady związane z technikami zdobienia paznokci. Poznasz plusy i minusy hybrydy.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-07-28, 13:45   #1
minthema
Zakorzenienie
 
Avatar minthema
 
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 7 358

Lampa kwarcowa a hybrydy


Cześć
Z góry uprzedzam, że jeżeli mój pomysł jest totalną głupotą to nie wyśmiewajcie, nie znam się na tym, pytam bo nie mogę znaleźć nic na ten temat, ani na wizażu, ani szukając przez google, nic. Albo tylko mi wpadło coś takiego do głowy albo tylko ja jestem na tyle durna, że się w ogóle nad tym zastanawiam

Otóż.. Wkręciła mi się chęć rozpoczęcia zabawy z lakierami hybrydowymi na użytek domowy. Mam upatrzone top, bazę, pół dnia przesiedziałam czytając wszystko o czym powinnam wiedzieć o hybrydach no i przyszła pora na lampę. Nie wiem, czy to się u mnie sprawdzi, czy będę umiała, czy mi się nie znudzi, czy moje paznokcie to wytrzymają - dlatego nie chcę od razu inwestować w dobrą, drogą lampę. Przeglądając allegro jednak tańsze modele wydają się być strasznym shitem. Coś mnie natchnęło, żeby spytać się rodziców czy nie mają może jakiejś latarki ledowej uv (widziałam takie opcje na allegro, utwardzanie po jednym paznokciu zajęłoby dużo czasu i byłoby upierdliwe ale mówię - to na razie wszystko na próbę) czy jakiejś lampy uv, warto spytać bo u mnie w domu różne dziwne rzeczy można znaleźć No i okazało się, że jedyne co to mamy lampę kwarcową uv o dużej mocy, przy której moja mama kiedyś chciała się opalać Na początku pomyślałam, że gdzie coś takiego, na pewno nie będzie działać. Po dłuższym zastanowieniu jednak pomyślałam, że promienie są? Są. To czego potrzeba więcej? Sama nie wiem, czy to głupie, czy może ma sens