2021-09-13, 18:10 | #241 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
99. Kraina Lodu 2 lubię chociażby za ścieżkę dźwiękową, która jest lepsza niż w jedynce
100. Bohemian Rhapsody kocham nad życie, film ma swoje miejsce w moim sercu 101. Candyman nowa wersja, byłam w kinie. Uprzedziłam si, że nie warto ruszać klasyki kiedy nie ma się dobrego pomysłu na kontynuację. Nie podoba mi się jak film jest poprawny politycznie w jedną stronę, czyli murzyni mogą być nietolerancyjni wobec białych, baaardzo słabe to.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-09-14, 07:55 | #242 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
24. Zupa nic, miło się oglądało
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-09-15, 13:45 | #243 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
102. Coco kocham na równi z Królem Lwem, jak tu nie wzruszać się na końcu i nie czerpać mądrości z treści?
103. Borat, podpatrzone... cóż, albo się kocha, albo nienawidzi, ja... kocham
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-09-20, 09:03 | #244 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
25. Siostrzyczki
26. Teściowie- bardzo polecam!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-09-20, 09:04 | #245 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
Miałam iść z koleżanką na Teściów, ale nie, bo "Ostaszewska tam gra"...
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-09-21, 08:39 | #246 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
Maja gra tutaj genialnie
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-09-21, 09:58 | #247 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
104. Zwierzyna nie wiem czemu ten film na aż tak niską ocenę, wcale nie był taki zły
105. Podwójne Zagrożenie dobry thriller z napięciem i ciekawą fabułą 106. Wcielenie jeden z z lepszych horrorów ostatnich miesięcy, nie nudziłam się, ale też nie bałam, Wan potrafi mnie nieźle nastraszyć, tutaj mi odpuścił
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-09-26, 13:19 | #248 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
107. Niewinne-- polskie kino na wysokim poziomie, temat szokujący i ważny, chociaż mam wrażenie, że niezbyt często poruszany. 8/10
108. Labirynt Fauna-- odświeżyłam go sobie, jednak nie robi aż takiego wrażenia jak dawniej, mimo to wciąż uważam go za pioniera w baśniowym kinie.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-09-30, 18:28 | #249 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
54. Ostatni list do kochanka 5/10 - zaczęło się super, ale im dalej tym traciłam zaangażowanie tą historią.
55. Czarna owca 7,5/10 - jeden z lepszych polskich filmów. Trochę śmiechu, trochę smutku. Uwierzyłam tym postaciom. 56. Jutro idziemy do kina 6/10 - przed laty oceniałam go trochę lepiej. Ledwo się rozkręcił to już się skończył. 57. Skyfall 7/10 - dobry Bond, naprawdę dobry. 58. Ostatni komers 3/10 - nie, nie, nie. Nie przekonuje mnie ta historia. 59. Spectre 6.5/10 - trochę gorszy od Skyfall, ale nadal dobrze się oglądało. 60. Sweat 7/10 - pozytywne zaskoczenie. 61. After 5/10 - może być, trochę nudny, ale dało się oglądać. 62. After 2 4/10 - a tu dla odmiany prawie nic się nie działo. Jeszcze gorsze niż pierwsza część. 63. In the heights 7/10 - bardzo przyjemny musical. Nóżka chodziła. 64. Ojciec 8/10 - bardzo dobry a jednocześnie przykry film. Hopkins robi robotę. 65. Erotica 2022 2/10 - ten film to nieporozumienie. To już wolę After.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-10-03, 11:15 | #250 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
109. Nikt Nie Ujdzie Z Życiem, mocno średni horror z okulistycznym motywem w fabule, długo nie będę o nim pamiętać
110. Skazani Na Shawshank, klasyka do której lubię wracać.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-10-10, 14:06 | #251 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
111. John Wick to chyba mój ulubiony film z gatunku strzelanek i mordobicia
112. Tajemnica Brokeback Mountain, nigdy mi się nie znudzi i zawsze tak samo wzrusza
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-10-10, 14:11 | #252 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
40. Bohemian Rhapsody 8/10
41. Kate 3/10 42. Wyścig z czasem 8/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2021-10-18, 09:50 | #253 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
27. Wesele 2021- polecam, chociaż to mocne i trudne kino
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-10-23, 12:32 | #254 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
28.Obywatel Jones
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-10-24, 10:02 | #255 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
113. Kamienie na Szaniec, mocne kino, momentami zbyt brutalne, ale widziałam go kilka lat temu i wiedziałam na co się szykuję
114. General Nil takie filmy zawsze wzbudzają we mnie emocje, złość, niezgodę na to co się stało z naszymi Bohaterami, jak oswobodziciele ich tępili 115. Ratatuj przyjemna animacja, kolorowa, miła dla oka 116. Róża czasami wracam do tego filmu, mam takie samo zdanie jak o Generale Nilu 117. Chłopcy Z Ferajny jeden z moich faworytów, od kilkunastu lat wracam do niego regularnie
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-10-30, 11:06 | #256 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
66. Nie czas umierać 7.50/10 - najlepszy Bond z Craigiem.
67. Drogi Evanie Hansenie 7.5/10 - nadal wolę wersję sceniczną, ale i ta dała radę. 68. Diuna 8.5/10 - świetny, po prostu świetny. 69. W jak morderstwo 5/10 - nie był zbyt wybitny, w połowie bohaterowie zaczynają irytować 70. Diana: The Musical 5/10 - mam wrażenie, że wszystkie piosenki były na jedno kopyto.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
Edytowane przez Sz05 Czas edycji: 2021-10-30 o 15:43 |
2021-10-31, 08:15 | #257 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
118. Batman: Początek napalona na nową wersję Batmana, odświeżyłam sobie tę, również dobrą.
119. Wesele, to nowe, dla mnie bez szału, absolutnie niepotrzebne wstawki ze świniami, odniosłam wrażenie, że panu reżyserowi trochę brakuje pomysłu. 120. Żeby Nie Było Śladów porządne, mocne, polskie kino, świetnie przedstawiona historia niesprawiedliwości i strachu, bardzo dobra gra aktorska, aktorzy dobrze dobrani do swoich postaci. 121. W Lesie Dziś Nie Zaśnie Nikt 2 bardzo złe to było, okropne, zwłaszcza od drugiej połowy, nie polecam. 122. Venom 2: Carnage chociaż na pierwszej części bawiłam się lepiej, to ta też była ciekawa, wartka akcja, można było się pośmiać, efekty specjalne robiły wrażenie w kinowym fotelu.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-11-01, 11:57 | #258 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
29. Co za życie
30.KTO SIĘ ŚMIEJE OSTATNI?
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-11-14, 10:10 | #259 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
123. Furioza solidne, mocne polskie kino z dobrą obsadą, która rewelacyjnie poradziła sobie z grą.
124. Dom Nocny pierwsza połowa fajna, wciągająca, potem coraz gorzej. W głowie ciągle miałam myśl gdzieś już to widziałam 125. Mroczny Rycerz bardzo lubię, często wracam, nie wiem już który raz 126. Psychopata pamiętam jeszcze z dzieciństwa, że to straszny, krwawy film. Teraz wiem, że jest to dobre kino kryminalne, trzymające w napięciu cały czas.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-11-14, 14:24 | #260 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
71. Legalna blondynka 6/10 - dobrze było sobie przypomnieć. Niewybitne, ale ogląda się ok.
72. After. Ocal mnie 2/10 - nie wiem czemu sobie to robię i to oglądam... 73. W lesie dziś nie zaśnie nikt 2 2/10 - to chyba jednak nie jest kinematografia dla mnie. 74. Legalna blondynka 2 5/10 - trochę słabsza niż jedynka. 75. Spencer 5/10 - mnie ten nie powalił. Nie uwierzyłam tym postaciom. 76. Na rauszu 7/10 - skłania do refleksji. 77. Sing 9/10 - jedna z moich ulubionych bajek. 78. Luca 8/10 - nie oczekiwałam zbyt wiele, a okazało się, że to najlepsza bajka Pixara tego roku. 79. Palm springs 7/10 - nie lubię filmów z pętlą czasu, ale dobrze było zaufać krytykom. Bardzo fajny, nie męczyłam się. 80. Annette 6/10 - specyficzne kino. Film trochę nierówny, ale ostatecznie może być.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-11-15, 08:38 | #261 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
31. Kingsman: Tajne służby
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-11-16, 09:19 | #262 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
32. NAGA NORMANDIA
33. Dzień Niepodległości: Odrodzenie
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-11-21, 08:53 | #263 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
127. Sposób Na Teściową, dawno nie widziałam a akurat leciał w tv i skorzystałam
128. Titanic, klasyka, bardzo lubię 129. Mroczny Rycerz Powstaje, odświeżyłam sobie całą serię
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-11-21, 14:33 | #264 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
34. Bo we mnie jest seks
35. Czerwona nota
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik Edytowane przez Personal_Jesus Czas edycji: 2021-11-23 o 10:51 |
2021-11-28, 14:21 | #265 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
130. Naznaczony 3 nie dorównuje poprzednim częściom, ale czasami sobie odświeżę
131. Spacer W Chmurach jeden z moich ulubionych filmów, piękna muzyka, cudowne widoki, chociaż dla jednych może być naiwny, dla mnie jest mądry 132. Paranormal Activity: Next of Kin całkiem inny niż poprzednie części, ale moim zdaniem lepszy, historia ciekawsza. Cały czas trzyma w napięciu, dla fanów found footage 133. Teściowie dużo śmiechu ale i goryczy, świetnie zagrane role, zwłaszcza pani Kuna zagrała tak przekonująco, że szczerze miałam dość jej postaci, drażniła mnie i podnosiła ciśnienie. Solidne polskie kino
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-12-06, 08:33 | #266 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
134. Lista Schindlera każdy powinien zobaczyć, ja odświeżyłam, bo powróciłam do książki po latach
135. Męczeństwo Joanny d'Arc, na co dzień unikam niemych filmów, ale ten wciągnął mnie od samego początku, ta gra aktorska, emocje i sama historia, warto zobaczyć. 7/10 136. Mistrz coraz częściej przekonuję się, że Polacy robią dobre filmy, zwłaszcza dramaty i historyczne. Dobrze i wiarygodnie przedstawiona historia, 8/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-12-06, 08:53 | #267 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
36. Big Short
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-12-06, 09:44 | #268 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
81. Gnijąca panna młoda 8/10 - lubię wracać do tej animacji.
82. Trolle 4/10 - piosenki fajne, ale nie rozumiem fenomenu. 83. Teściowie 6.5/10 - fabularnie mi się podobało, ale zakończenie wszystko psuje. 84. Miłosna pułapka 6/10 - mimo wszystko, bawiłam się nieźle, mimo że jest tutaj dużo głupotek.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-12-12, 10:24 | #269 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
43. Miłość i inne używki 7/10
44. Ocean's 8 7/10 45. Winni 5/10 46. Księgowy 8/10 47. Prestiż 7/10 48. Niewybaczalne 8/10 49. Złe mamuśki 6/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2021-12-13, 07:34 | #270 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
85. Zamiana z księżniczką 7/10 - przyjemna świąteczna opowieść. Czuć ducha świąt.
86. Zamiana z księżniczką 2 4/10 - niepotrzebna kontynuacja... 87. Wesele 2/10 - z całym szacunkiem, ale w tym filmie dzieje się za dużo, a montaż momentami kuleje. Ta historia działaby jako dwie osobne. 88. Historia Kopciuszka: świąteczne życzenie 7/10 - lubię powracać do tego filmu, na twarzy pojawia się uśmiech. 89. Zamiana z księżniczką 3 5/10 - gorsze niż jedynka, ale lepsze niż dwójka. 90. Powrót do tamtych dni 8/10 - jeden z lepszych filmów w tym roku.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:18.