Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV - Strona 7 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum Plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Miejsce spotkań "zagranicznych" Wizażanek.

Pokaż wyniki sondy: Używacie któregoś z tych portali?
https://www.england.pl/ 1 100,00%
https://m.przekazypieniezne.com/ 0 0%
https://www.easysend.pl/#kalkulator-przelewow 0 0%
https://minutka.co.uk/ 1 100,00%
https://transferwise.com/pl/ 0 0%
https://transfer24.eu/ 0 0%
Sonda wielokrotnego wyboru Głosujący: 1. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2018-11-14, 10:29   #181
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Udalo sie, co prawda nie na 15 czerwca ale na 14. ale ta data tez mi pasuje ale walka byla. ticket master w ogole nie dzialal i caly czas mnie wywalalo. kupilam na AXS
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-14, 11:26   #182
hawananana
Zadomowienie
 
Avatar hawananana
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 987
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Ja wlasnie tez staralam sie na ticketmaster i porazka... czytalam, ze w pewnym momencie w kolejce bylo 700tys osob
hawananana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-11-15, 11:09   #183
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

ja to mialam ticketmaster otwarty na laptopie i komorce bo myslalam ze z moim netem cos nie tak. ale strona nie dala rady. ja potem zrezygnowalam bo caly czas mnie wywalalo. w tym samym czasie bylam "zalogowana" w kolejkach na AXS i Gigs and Tours. Prawie sie spoznilam na spotkanie w banku, juz nawet dzwonilam zeby odwolac (takie poswiecenie) ale udalo sie
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-01, 14:49   #184
Enigvaa
Rozeznanie
 
Avatar Enigvaa
 
Zarejestrowany: 2014-02
Lokalizacja: Slupsk
Wiadomości: 820
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cześć Wam! W Anglii jestem już trochę czasu i psotanowiłam się zintegrować z wizażankami jak Wam się tu żyje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Enigvaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-01, 15:41   #185
hawananana
Zadomowienie
 
Avatar hawananana
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 987
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez Enigvaa Pokaż wiadomość
Cześć Wam! W Anglii jestem już trochę czasu i psotanowiłam się zintegrować z wizażankami jak Wam się tu żyje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Srednio ;-)
A jeszcze w taka pogode jak dzis to juz wogole.. czy kiedykolewiek przestanie padac?!
hawananana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-01, 15:56   #186
Cuddly
Zakorzenienie
 
Avatar Cuddly
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 32 146
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Hej


Mi bardzo dobrze w sumie, nie narzekam każdy kraj ma plusy i minusy
__________________
14/2020

64/2019

77/2018
90/2017


Cuddly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-01, 16:29   #187
angeegna
Wtajemniczenie
 
Avatar angeegna
 
Zarejestrowany: 2018-08
Wiadomości: 2 526
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez Enigvaa Pokaż wiadomość
Cześć Wam! W Anglii jestem już trochę czasu i psotanowiłam się zintegrować z wizażankami jak Wam się tu żyje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja się dopiero aklimatyzuję

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
angeegna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-01, 19:13   #188
hawananana
Zadomowienie
 
Avatar hawananana
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 987
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez angeegna Pokaż wiadomość
Ja się dopiero aklimatyzuję

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz


Jak dlugo jestes w uk? i co Cie sklonilo do przyjazdu?
hawananana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-01, 20:36   #189
Ondiine
Zadomowienie
 
Avatar Ondiine
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 1 563
Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez Enigvaa Pokaż wiadomość
Cześć Wam! W Anglii jestem już trochę czasu i psotanowiłam się zintegrować z wizażankami jak Wam się tu żyje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dla mnie jest OK podoba mi się kraj, na pogodę nie narzekam jest lżej, mniej stresująco. Podoba mi się podejście do zwierząt. Uwielbiam fakt, że nie ma psów przy tych chamskich budach na łańcuchach jak w Polsce. Może to się komuś wydać śmieszne, ale odpoczywam psychicznie nie widząc takich rzeczy. To jedna z rzeczy za które nie lubię Polski. Ja lubię UK.
__________________
Work, but don't forget to live.

Edytowane przez Ondiine
Czas edycji: 2018-12-01 o 20:38
Ondiine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 10:28   #190
Enigvaa
Rozeznanie
 
Avatar Enigvaa
 
Zarejestrowany: 2014-02
Lokalizacja: Slupsk
Wiadomości: 820
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

U nas pogoda dzisiaj się poprawiła, wyszło słoneczko ja lubię anglię za stosunek zarobków do cen w sklepach. No i przyjechałam tu z mężem trochę odłożyć na dom z jakich okolic jesteście?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Enigvaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 11:05   #191
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Hej.



Mnie sie tu bardzo dobrze zyje, to moje miejsce na ziemi od 11 lat. Obecnie mieszkam w polnocnej Walii, jestem w trakcie szukania wlasnego domu do kupienia
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 11:15   #192
angeegna
Wtajemniczenie
 
Avatar angeegna
 
Zarejestrowany: 2018-08
Wiadomości: 2 526
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez hawananana Pokaż wiadomość
Jak dlugo jestes w uk? i co Cie sklonilo do przyjazdu?
Miesiąc, w sumie nie chciałam tu przyjeżdżać, tylko mój facet.
Cytat:
Napisane przez lucaa_rules Pokaż wiadomość
Hej.



Mnie sie tu bardzo dobrze zyje, to moje miejsce na ziemi od 11 lat. Obecnie mieszkam w polnocnej Walii, jestem w trakcie szukania wlasnego domu do kupienia
Ja też północna Walia

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
angeegna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 11:24   #193
hawananana
Zadomowienie
 
Avatar hawananana
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 987
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Ja ogolnie bardzo lubie UK, poprostu Londyn mnie strasznie meczy i marzy mi sie zamieszkac w jakims duzym domu z ogrodem daleko stad
hawananana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 11:40   #194
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

A propo domow to tez mi sie marzy duzy a realia jakie sa to wszyscy wiemy



Znalezlismy dom ktory ma tak zwany potencjal i potrzebuje troche prac remontowych. Plus taki ze to powojenne budownictwo wiec solidne sciany itd Teraz mieszkamy w nowym budownictwie i to jest dramat
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 11:52   #195
Cuddly
Zakorzenienie
 
Avatar Cuddly
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 32 146
Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez lucaa_rules Pokaż wiadomość
Hej.



Mnie sie tu bardzo dobrze zyje, to moje miejsce na ziemi od 11 lat. Obecnie mieszkam w polnocnej Walii, jestem w trakcie szukania wlasnego domu do kupienia


Trzymam kciuki by szybko poszlo, my w zeszłym roku kupowaliśmy, nie zazdroszczę stresów ale będzie warto i fajnie być na swoim

---------- Dopisano o 10:52 ---------- Poprzedni post napisano o 10:51 ----------

My tez kupiliśmy stare budownictwo, oglądaliśmy nowe ale nie, nie chcieliśmy. Many 3bed z dużym ogrodem. Wystarcza nam spokojnie
__________________
14/2020

64/2019

77/2018
90/2017


Cuddly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 12:00   #196
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

A dziekowac dla mnie kupno domu w tym kraju to nie pierwszy raz wiec wiem czego sie spodziewac (cale szczescie). Moj maz za to nigdy nie interesowal sie tematem wiec go we wszystkich formalnosciach uswiadamiam.



Powiem wam ze tak patrze z perspektywy czasu to w UK zdazylam przezyc:

- kupno domu i sprzedaz

- rozwod

- pochowek i cale postepowanie spadkowe itd wlacznie ze sprzedaza majatku osoby zmarlej

- slub nr 2



Wiec jak ktos potrzebuje porady w zwiazku z powyzszym to polecam sie
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 13:21   #197
Enigvaa
Rozeznanie
 
Avatar Enigvaa
 
Zarejestrowany: 2014-02
Lokalizacja: Slupsk
Wiadomości: 820
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Gratuluję Wam kupna domu! Ekstr ja mieszkam w Stevenage pod Londynem. Nie korzystam z życia bo basrdzo dużo pracuje ,ale wydaje mi się,że to dość spokoj a mieścina


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Enigvaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 15:15   #198
hawananana
Zadomowienie
 
Avatar hawananana
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 987
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez Enigvaa Pokaż wiadomość
Gratuluję Wam kupna domu! Ekstr ja mieszkam w Stevenage pod Londynem. Nie korzystam z życia bo basrdzo dużo pracuje ,ale wydaje mi się,że to dość spokoj a mieścina


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


No wlasnie taka miescina mi sie marzy.. szczegolnie ze ja sama nie jesten bardzo rozrywkowa i totalnie nie wykorzystuje urokow Londynu
hawananana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 15:52   #199
Enigvaa
Rozeznanie
 
Avatar Enigvaa
 
Zarejestrowany: 2014-02
Lokalizacja: Slupsk
Wiadomości: 820
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez hawananana Pokaż wiadomość
No wlasnie taka miescina mi sie marzy.. szczegolnie ze ja sama nie jesten bardzo rozrywkowa i totalnie nie wykorzystuje urokow Londynu


To blisko także do zrobienia


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Enigvaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 16:08   #200
dews
Zakorzenienie
 
Avatar dews
 
Zarejestrowany: 2017-02
Wiadomości: 5 246
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez Cuddly Pokaż wiadomość
Trzymam kciuki by szybko poszlo, my w zeszłym roku kupowaliśmy, nie zazdroszczę stresów ale będzie warto i fajnie być na swoim

---------- Dopisano o 10:52 ---------- Poprzedni post napisano o 10:51 ----------

My tez kupiliśmy stare budownictwo, oglądaliśmy nowe ale nie, nie chcieliśmy. Many 3bed z dużym ogrodem. Wystarcza nam spokojnie

U mnie to samo 3 bed z ogrodem, kupiony w styczniu tego roku, stare budownictwo. Ogólnie pracuje w firmie, która ma do czynienia z nowym budownictwem i stąd wiedziałam, że od tego trzeba trzymać się z daleka

UK bardzo lubię to że łatwo znaleźć pracę w zawodzie, łatwo kupić swoje cztery kąty, ogólnie jest jakios lżej.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
dews jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-02, 16:13   #201
hawananana
Zadomowienie
 
Avatar hawananana
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 987
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Mi sie podoba to, ze tutaj pracownik jest bardzo doceniany, szanowany. Moze w Polsce to sie zmienilo, albo na mam zle doswiadczenia ale kiedys kiepsko z tym bylo...
hawananana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-03, 01:56   #202
Enigvaa
Rozeznanie
 
Avatar Enigvaa
 
Zarejestrowany: 2014-02
Lokalizacja: Slupsk
Wiadomości: 820
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Myślę,że to zależy gdzie sie pracuje. Ja w anglii pracuję w sieciówce i w... poważaniu mają zwykłych pracowników, w Pl pracowałam u monopolisty i było troszkę inaczej (nie za wiele,ale jednak). Bardzo podoba mi się to,że tu raczej ciężko dostać pracę na czarno. Nawet na 2h dziennie podpisują kontrakt. Za to baardzo duży plus


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Enigvaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-03, 09:16   #203
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez Enigvaa Pokaż wiadomość
Myślę,że to zależy gdzie sie pracuje. Ja w anglii pracuję w sieciówce i w... poważaniu mają zwykłych pracowników, w Pl pracowałam u monopolisty i było troszkę inaczej (nie za wiele,ale jednak). Bardzo podoba mi się to,że tu raczej ciężko dostać pracę na czarno. Nawet na 2h dziennie podpisują kontrakt. Za to baardzo duży plus


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A propo pracy na czarno to wlasnie tak zlapalam pierwsza prace w UK. Byla to praca w pubie jako barmanka. Prace wspomninam dobrze, bo mialam super klientow i naprawde sie zzylam z niektorymi ludzmi ale wlasciciele to po prostu byli Janusze biznesu Bylo to malzenstwo Polki z Brytyjczykiem i pani to sie zachowywala jakby conajmniej do rodziny krolewskiej dolaczyla przez to malzenstwo


Pracowalam tam 3 miesiace, i zadnego kontraktu ani nic. Ja sie upominalam ciagle ze ja chce kontrakt ktory mi obiecali, poza tym potrzebowalam to aby wyrobic WRS. I ciagle wymowki slyszalam, ze oni musza z ksiegowym pogadac, ze oni nie wiedza ile ja godzin bede pracowac i takie tam inne zbywanie. Po dwoch miesiacach zaczelam szukac czegos nowego bo ile mozna sie prosic. Jako ze nie mialam zadnego kontraktu, nie obowiazywalo mnie zadne wypowiedzenie wiec wraz ze skonczeniem ostatniej zmiany oglosilam ze odchodze i nie bedzie mnie jutro w pracy. Oj pani wlascielka sie wsciekla i grozila ze tak nie mozna, ze wypowiedzenie itd. Odpowiedzialam ze oficjalnie to ja nie istnialam w tej firmie, bo nie podpisywalam zadnych papierow z nimi, nie dostalam zadnego payslipa, pieniadze byly zawsze do reki wiec jakie wypowiedzenie w rezultacie zabronila mi przychodzic do baru nawet jako klient Ten pub im upadl po 2 miesiacach po moim odejsciu ( nie mowie ze z mojego powodu, ale oni nawet przykrecali ogrzewanie w zimie w ramach oszczednosci, to w koncu musial im ten biznes pasc )
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-03, 12:27   #204
Enigvaa
Rozeznanie
 
Avatar Enigvaa
 
Zarejestrowany: 2014-02
Lokalizacja: Slupsk
Wiadomości: 820
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Ale przygoda Nie zraziłaś się? Ja zanim przyjechałam już miałam wszystko ustawione więc u mnie poszło lekko. Ale ogólnie nie chciałabym tu mieszkać na stałe


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Enigvaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-03, 21:05   #205
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

A czym tu sie zrazac? Potraktowalam to raczej jako szanse na znalezienie czegos nowego
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-03, 22:16   #206
Enigvaa
Rozeznanie
 
Avatar Enigvaa
 
Zarejestrowany: 2014-02
Lokalizacja: Slupsk
Wiadomości: 820
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

To fajnie. Ja bym na pewno miała uraz do pracy jako barman tak jak mam teraz do pracy jako chef.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Enigvaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-04, 12:00   #207
katsummer
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-10
Lokalizacja: Surrey UK
Wiadomości: 357
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez lucaa_rules Pokaż wiadomość

Powiem wam ze tak patrze z perspektywy czasu to w UK zdazylam przezyc:

- kupno domu i sprzedaz

- rozwod

- slub nr 2



Wiec jak ktos potrzebuje porady w zwiazku z powyzszym to polecam sie
Mozemy sobie piatke przybic odnosnie powyzszego Jestem tu niemal 13 lat i tez zaliczylam powyzsze "rozrywki".
katsummer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-04, 12:17   #208
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Kat - pomysl jakbys to wszystko miala w Polsce zrobic chyba bys zdazyla osiwiec hahah.



w UK w sprawach urzedowych jakos tak.wszyscy sa frontem do klienta, procedury sa bardziej przejrzyste.



Ja od ostatnio skonczylam walke z sadami ktora ciagnie sie od 2013 roku za dlugi mieszkaniowe mojego zmarlego ojca. Co z tego ze ja sie zrzeklam spadku, informowalam spoldzielnie ze nie mieszkam w mieszkaniu od 2007 a dlugi za okres od 2009. Ktos czegos niedopatrzyl, nie zaznaczyl i wezwania do sadu na splate pokaznej kwoty byly na moje nazwisko. Ech cale szczescie wszystko sie zakonczylo dobrze ale ile nerwow mi to napsulo to moje
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-04, 14:12   #209
katsummer
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-10
Lokalizacja: Surrey UK
Wiadomości: 357
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Cytat:
Napisane przez lucaa_rules Pokaż wiadomość
Kat - pomysl jakbys to wszystko miala w Polsce zrobic chyba bys zdazyla osiwiec hahah.



w UK w sprawach urzedowych jakos tak.wszyscy sa frontem do klienta, procedury sa bardziej przejrzyste.

W PL tez sie rozwodzilam i wszystko trwalo jakies 30min, tu akurat polecam PL bo nie trzeba kombinowac z powodami rozwodu jak w UK. To tez pewnie zalezy od pary, u nas byla zgoda ze bylismy za mlodzi, za glupi, i zadne z nas nie chcialo kontynuowac zwiazku.

Pod kwestia procedur zdecydowanie wole UK, wszystko przez internet albo formularzem przez poczte i nie trzeba osobiscie. Teraz umiejscawiam akt slubu angielski w polskich ksiegach. BOZEEEEE. Ile pisania, dyktowania przez pania w USC, i wszystko osobiscie. Maz musial byc ze mna na dodatek, zeby zdeklarowac sie w kwestii nazwiska dla dzieci. Komedia troche. Potem przyszlo do placenia za "usluge", maz daje karte (jest Anglikiem), a kobieta do niego - pana PESEL poprosze. Ja wielkie oczy i mowie, ze maz jest Anglikiem, a pani jeszcze raz- to PESEL poprosze. Kuwa, rece opadly wiec jeszcze raz mowie, ze jest Anglikiem i PESELU nie ma. Ona na to, ze w takim razie nie mozemy zaplacic, bo ona by go musiala zarejestrowac. No ja pierrrrrrrr... Strach sie bac z bareizmami w urzedach.

Edytowane przez katsummer
Czas edycji: 2018-12-04 o 14:14
katsummer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-12-04, 16:46   #210
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 455
Dot.: Dziewczyny z UK - łączmy się! Część IV

Kat - w UK sie rozwodzilam i nie trzeba kombinowac nad powodami. Podaje sie roznice nie do pogodzenia i juz Cala.procedura trwala.pare miesiecy ale nie musialam ogladac exa na oczy bo nie musialam do sadu jezdzic. wszystko odbylo sie korespondencyjnie wiex mega plus.



Co do umiejscawiania to juz to przezylam przy rozwodzie i wiem dokladnie o czym mowisz. albo pieczatka nie taka, bo ma byc koleczko a pani przybila prostokat w brytyjskim.sadzie itd slub bede umiejscawiac przez konsulat i juz mnie mdli na sama mysl
__________________
Chciałby nad poziomy człek, a tu ciągle niż
nie pociągnie pusty łeb
ciężkiej dupy wzwyż
lucaa_rules jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
anglia, pomoc, przelewy zagraniczne, transakcję

Nowe wątki na forum Emigrantki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2020-02-09 16:09:31


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:13.