Czy podobam się wykładowcy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-03-04, 16:20   #1
Niepewna_Studentka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-03
Wiadomości: 5

Czy podobam się wykładowcy?


Hej,
w poprzednim semestrze zaczęłam zajęcia z ok 30-35 letnim doktorem. Doktor ten jest postrachem naszej uczelni, potrafi nie zaliczyć przedmiotu przynajmniej połowie roku - a prowadzi pare kursów. Od początku widziałam, że patrzył na mnie więcej niż na innych, uśmiechał się do mnie i był uprzejmy. Znajoma z roku też zauważyła, że patrzy się na mnie więcej niż na innych i że mnie obderwuje. Jestem dobrą studentką, chociaż Jego przedmiot jest wyjątkowo ciężki. Byłam jedyną osobą, której w mojej grupie nie obniżył oceny za projekt już na 1 zajęciach, ale przypisuję to też temu, że regularnie oddawałam każdą partię materiału. Ale do końca semetru zostałam jedyną osobą, której nie obniżył tej oceny. Wykład zdałam bez problemu, z ćwiczeniami miałam większy problem, nie zdałam 1-go terminu i Doktor zaprosił mnie na prywatną rozmowę, aby omówić pracę, gdzie dokładnie opisał mi jak co mam robić, żeby nie popełnić znowu błedu. Dodać też muszę, że robię u tego Doktora pracę, najpierw indywidualny projekt, teraz pracę dyplomową... i to z jego inicjatywy. Na początku wstępnie umówiliśmy się, że może jest opcja, żebyśmy połączyli oba projekty, ale to były takie wstępne rozmowy i tylko raz, na samym początku, teraz dostałam od niego maila, czy chciałabym robić u niego ten projekt, czy nadal jestem zainteresowana, zaprosił mnie na rozmowę. Nigdy nic się nie wydarzyło, ale jest to Doktor dość zasadniczy i raczej nie spouchwala się ze studentami, a do mnie zawsze się uśmiechał i wyraźnie traktuje mnie lepiej niż innych studentów. Powiedzcie mi, czy może być tak, że rzeczywiście mu się podobam? Czy źl