2020-03-04, 08:45 | #331 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
20. Bajecznie bogaci Azjaci, dobrze się oglądało
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-03-04, 09:24 | #332 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
71. Dyrygentka - dłużył mi się ale da się obejrzeć
__________________
|
2020-03-04, 13:37 | #333 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 1 674
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
9. Zabójczy widok - uwielbiam Bonda, co jakiś czas odświeżam sobie po kolei wszystkie filmy, nie przepadam akurat za tym filmem
10. W obliczu śmierci - nieźle się uśmiałam jak Bond zjeżdżał na futerale przez granicę . Timothy Dalton według mnie bardzo pasował do roli Bonda, szkoda że skończyło się na dwóch filmach. 11. Obietnica - nie jest to według mnie wybitny film... 12. Searching - taki średni thriller, ale nieco mnie zaskoczył rozwój zdarzeń |
2020-03-05, 05:08 | #334 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
15. Jumanji 2 nowe 4/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-03-07, 08:53 | #335 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
72. Śmierć na Nilu (2017) - dobrze mi się oglądało
73. Noc czarownicy - dla mnie nuda
__________________
|
2020-03-07, 09:18 | #336 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
13. Tammy 4/10 raczej słaba komedia dla mnie, może kilka momentów zabawnych/wciągających, a tak to poziom żartów bardzo niski
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-03-07, 18:07 | #337 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
74 Pułapka - nudny film inspirowany prawdziwą historią
__________________
|
2020-03-07, 22:33 | #338 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
14. Fatamorgana 8/10, mocno trzymający w napięciu, dobrze wykonany, czasami był nieco przewidywalny, ale czasami zaskakiwał tokiem akcji, więc z mojej strony pozytyw.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-03-08, 07:17 | #339 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
21. Zabawa, zabawa. Bardzo mnie wciągnął, trudny temat, świetne aktorstwo
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-03-08, 08:52 | #340 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
75Morderstwo w Orien expresie ale nie te najnowsze, tylko wcześniejsze. Dla mnie bardzo dobry a aktor wcielajacy się w Herculesa Mistrz
__________________
|
2020-03-08, 15:12 | #341 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
60. Pulp Fiction - chyba kiedyś oglądałam, ale film wyleciał mi kompletnie z głowy. Ma swój klimat, który nie każdemu będzie odpowiadał. Poza tym jest dość krwawy. Teksty ma super.
61. Znachor - stary polski film w stylu melodramatu. Anna Dymna śliczna była w tym filmie (chociaż taka mimoza trochę). Sama historia dość ciekawa, a aktorzy dobrze zagrali. 62. Żeniac - coś w stylu "Chłopaki do wzięcia" (nie oglądam), ta sama mentalność itd. Miło popatrzeć na starą polską wieś. 63. Świniopas - niemiecka baśń. Nie jest to nic nadzwyczajnego, klimat raczej teatralny, ale na niedzielę może być. 64. Dziki cel - ten film mi się podobał. Jest to trochę czarna komedia, ale są zwroty akcji, przyjemna muzyka. Jak najbardziej na plus, a jakby ktoś znał filmy w podobnym klimacie (raczej europejskie) - piszcie. 65. Tajemnice lasu - musical z dużym potencjałem, który został zmarnowany. Nawet dobrzy aktorzy nie dali rady uratować tego filmu. Da się obejrzeć, ale szkoda, że nie wyszło jak pewnie zakładano. 66. Połów szczęścia w Jemenie - dość nudnawy film. Trzeba mieć chyba taki melancholijny nastrój. Spodziewałam się większej dawki widoków, a jednak sporo akcji dzieje się w biurowcach. 67. Zakręcony - taka głupotka z nieco prymitywnym humorem, ale mimo wszystko przyjemnie się oglądało, a Brendan dobrze odwzorował różne wcielenia. 68. Żyj dwa razy, kochaj raz - trochę się rozczarowałam. Film jest dość dobry, historia sama w sobie przypomina mi trochę bardziej gorzką wersję "Listów do Julii". Jak dla mnie mógłby się zakończyć sceną na pomoście/tarasie. 69. Atomowy amant - kolejna głupotka i znów zmarnowany potencjał, bo pomysł na fabułę był dobry. Też taki średniak na niedzielę. 70. Matylda - film dla dzieci, który moim zdaniem byłby lepszy gdyby nie te wszystkie moce itd. Dzieci chyba jednak by się wtedy znudziły. Mi się w miarę podobało. 71. Środki nadzwyczajne - dramat ojca, który walczy o zdrowie dzieci. Jest i Harrison Ford w dość ciekawej roli. Czegoś mi jednak zabrakło. 72. Rozwód po francusku - niestety, ale wynudziłam się. Nie polecam, a tak ładnie się zaczęło. 73. Między światami - znów się wynudziłam, pod koniec nawet przysnęłam. Ktoś powie, że jestem bez duszy, ale dla mnie problem przedstawiony w taki płytki, powierzchowny sposób. 74. Lekcje pana Kuki - polski film, nawet niezły, ale wszystko psuje absurdalny koniec. Przybylska na plakacie, a w filmie jest jakieś 5 minut, w których pokazuje swój biust. 75. Pechowiec - dość zabawna stara komedia. Na pewno lepsza niż wiele współczesnych. Polecam na poprawę humoru, ale trzeba lubić taki typ humoru (francuski).
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-03-08, 16:17 | #342 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
76. Znachor - lubię co jakiś czas wrócić do tego filmu
__________________
|
2020-03-08, 19:56 | #343 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
15. Kler 7/10 cieszę się, że poruszane są trudne tematy, szkoda że nie widać żadnych konsekwencji w strukturach Kościoła. Sam film dla mnie ok, niczym nowym mnie nie zaskoczył, choć tak duże natężenie przewinień w tak krótkim czasie trwania filmu trochę mnie wewnętrznie zmęczyło. Z drugiej strony - gdyby nie to, film byłby nudny.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-03-08, 21:21 | #344 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
29. Parasite 8/10 - bardzo dobre zagraniczne kino. Doskonale pokazuje różnice pomiędzy dwoma klasami społecznymi. Zdaję sobie sprawę, że nie na wszystkich zrobi wrażenie, jednak mnie przekonał. Zasłużone nagrody.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-03-08, 21:25 | #345 |
Bot
Zarejestrowany: 2018-10
Wiadomości: 11 718
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
3/24 "Zabiłam, aby żyć" Claude-Michel Rome 2015
Fajny. Podobała mi się gra aktorska. Nie zgadzam się z przemową prokuratora w ostatniej scenie, ale to film biograficzny, więc trudno mieć mu za złe, że opisuje prawdziwe zdarzenia.
__________________
contra negantem principia non est disputandum |
2020-03-09, 08:54 | #346 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
77Testament młodości - dla mnie monotonny chociaż spodobała mi się stylizacja pań adekwatna do tamtych czasów w których rozgrywa się powieść
__________________
|
2020-03-09, 19:17 | #347 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
78. Infiltrator - ujdzie
__________________
|
2020-03-10, 09:22 | #348 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
76. Erin Brockovich - jak dla mnie nie jest tak dobry jak o nim mówią. Taki w miarę dramat, ale nic szczególnego. Julia dobrze zagrała.
77. Dzikie historie - takie pokręcone i dziwaczne filmy lubię. Nie jest surrealistyczny jeśli chodzi o otoczenie, ale sam motyw zachowań ludzi w nerwowych sytuacjach mi się podobał.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-03-10, 09:53 | #349 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
79. Mudbound - całkiem, całkiem
__________________
|
2020-03-10, 19:38 | #350 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
13. Pretty Woman - wstyd się przyznać ale nigdy nie widziałam całego filmu.
Nadrobiłam i stwierdzam iż bardzo fajny, lekki i przyjemny 14. Niezniszczalni - ja bardzo lubię ten film, świetna ekipa aktorów 15.Kingsman złoty krąg - no nie wiem jakoś jedynka bardziej mi się podobała ale tak to spoko. Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka |
2020-03-10, 20:42 | #351 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Oglądałam jako numer 80... wciągnał mnie
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2020-03-11 o 12:26 |
2020-03-10, 21:27 | #352 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
78. Jabłka Adama - widziałam na filmwebie wysoką ocenę i klasyfikację jako czarna komedia, ale komedii tutaj nie było. Film jak dla mnie ciężki, ponury, męczący. Do tego nieprzyjemnie się patrzyło na głównego bohatera. Wiem, że miał taki być, ale drażnił mnie. Może na mój nastrój był zbyt ciężki i nie dotarły do mnie mądrości w nim ukryte.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-03-11, 12:26 | #353 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
81. Togo - dobry film
__________________
|
2020-03-13, 08:47 | #354 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
22. Zaraza, jakoś tak w temacie....
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-03-13, 09:45 | #355 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
82. merida waleczna - lubię te animacje
83. Zakochany Kundel - dla mnie tak samo nudna jak animacja
__________________
|
2020-03-13, 14:49 | #356 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
79. Porąbani - spodziewałam się czegoś lepszego, a tu młodzieżowy kicz z krwią.
80. Kiss kiss bang bang - tutaj również się rozczarowałam. Być może męczyło mnie opowiadanie narratora. Nie przepadam za takimi filmami. 81. Narzeczony mimo woli - lekka komedia, nic specjalnego, ale obejrzeć można. Taka typowa rola dwójki głównych aktorów. Za to Betty White się super trzyma.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2020-03-13, 17:55 | #357 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
84. Narzeczony mimo woli - ujdzie, można obejrzeć
85. Gwiazdka - nie wciągnął mnie
__________________
|
2020-03-13, 21:52 | #358 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
30. Baby są jakieś inne 7/10 - bardzo specyficzny, który skupia się na tym, jakie są kobiety. Można się podsmiechiwać, jednak w tym co mówili główni bohaterowie coś jest. Zdaję sobie sprawę, że film nie wszystkim przypadnie do gustu.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-03-14, 08:16 | #359 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
86. 1800 gramów - ujdzie
87. Agent XXL - przyjemna komedia
__________________
|
2020-03-14, 13:39 | #360 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
82. Łowca i Królowa Lodu - całkiem udany film fantasy. Jest nieco mroczniejszy niż typowa "bajka", troszkę elementów kiczowatych, ale na wolny dzień - w sam raz.
83. Wielkie nadzieje (1998) - film o cierpliwości i miłości. Spodobał mi się. Dobrze zagrany, obrazy nietypowe (ale intrygujące), historia też w porządku. 84. Pudłaki - przyjemna animacja dla całej rodziny, ale raczej dla nieco starszych dzieci. Ciekawy klimat, charakterystyczni bohaterowie, czego chcieć więcej?
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:22.