Pomoc dla laika w doborze kosmetyków pielęgnacyjnych - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2018-02-03, 03:54   #1
amillia
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2012-12
Wiadomości: 2 364

Pomoc dla laika w doborze kosmetyków pielęgnacyjnych


Cześć

Stwierdziłam, że najwyższa pora zacząć używać jakichś kosmetyków pielęgnacyjnych, ale jestem niestety totalnie zielona w temacie. Nigdy niczym się nie smarowałam, na co dzień się nawet nie maluję, nie używam żadnych korektorów, masek, pudrów, podkładów, niczego. Cerę mam i zawsze miałam idealną, ale że minęło mi ćwierćwiecze to stwierdziłam, że może pora zacząć używać jakichś kremów (?) czy maseczek (?) żeby opóźnić ewentualne powstawanie zmarszczek w przyszłości.
Doradzi ktoś totalnemu laikowi? Jakich kosmetyków warto używać w wieku 25+ na co dzień? Budżet nie gra roli.
amillia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2018-02-03, 10:12   #2
chimay
Zakorzenienie
 
Avatar chimay
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 25 327
Dot.: Pomoc dla laika w doborze kosmetyków pielęgnacyjnych

Cytat:
Napisane przez amillia Pokaż wiadomość
Cześć

Stwierdziłam, że najwyższa pora zacząć używać jakichś kosmetyków pielęgnacyjnych, ale jestem niestety totalnie zielona w temacie. Nigdy niczym się nie smarowałam, na co dzień się nawet nie maluję, nie używam żadnych korektorów, masek, pudrów, podkładów, niczego. Cerę mam i zawsze miałam idealną, ale że minęło mi ćwierćwiecze to stwierdziłam, że może pora zacząć używać jakichś kremów (?) czy maseczek (?) żeby opóźnić ewentualne powstawanie zmarszczek w przyszłości.
Doradzi ktoś totalnemu laikowi? Jakich kosmetyków warto używać w wieku 25+ na co dzień? Budżet nie gra roli.