chcę zostać kosmetyczką - pomocy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-29, 07:38   #1
marta586
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: dom
Wiadomości: 3
Post

chcę zostać kosmetyczką - pomocy


witam serdecznie,
proszę osoby o pomoc.

Dziewczyny mam 25 lat, ukończone studia mgr z administracji publicznej,
pracuję jako przedstawiciel medyczny, a moją pasją jest kosmetologia. Od
zawsze chciałam być kosmetyczką, lecz moja mama zawsze mówiła mi, że lepiej
ukończyć studia i mieć pełne wykształcenie. Dokładnie tak zrobiłam. Cały czas
biję się z myślami aby jednak zając się tym czym tak naprawdę się interesuję.
Mam jednak problem..., od czego zacząć. Nie wiem, co mi się bardziej opłaca,
czy od podstaw ukończyć szkołę kosmetologii, czy ukończyć same kursy. Prosiła
bym o podpowiedzi. Jeżeli któraś z was zna dobrą szkołę lub potrafi wskazać,
gdzie mogę ukończyć fachowe kursy będę wdzięczna. Mieszkam w Ciechanowie, 100 km od Warszawy, dla tego prosiła bym namiary w granicach stolicy.

Pozdrawiam Marta
marta586 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-29, 07:56   #2
truskawkowawiosna
Zakorzenienie
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 384
Dot.: chcę zostać kosmetyczką - pomocy

aby wykonywać zawód kosmetyczki nie wystarcza kursy, musisz skonczyc 2-letnie studium kosmetyczne albo 3-letnie studia licencjackie o kierunku kosmetologia.

proponowalabym jednak wybrac studium, tam przygotowowuja konkretniej do wykonywania zawodu, klada nacisk na praktyke, a na studiach jest jej stosunkowo malo, wiecej teorii i medycznych przedmiotow.

a co do wyboru szkoly: rozejrzyj sie po forum, uzyj wyszukiwarki, bylo wiele wątkow na temat studium/studiow w konkretnych miastach