2017-04-16, 10:22 | #691 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Cytat:
__________________
|
|
2017-04-16, 19:46 | #692 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
28. Pół Żartem pół serio
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-04-16, 20:33 | #693 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-01
Wiadomości: 237
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
23. E.T (1982) - klasyka kina. Uwielbiam ten film. Mam do niego straszny sentyment. Oczywiście nie obyło się bez łez.
24. Piraci z Karaibów: Na krańcu świata (2007) - zdecydowanie lepsza od drugiej części. Stwierdziłabym nawet, że jak dotąd najlepsza. Jestem bardzo ciekawa kolejnych części.
__________________
- 23/2019 2018: książki: 100 "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem." |
2017-04-16, 22:51 | #694 |
strachajło
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: somewhere over the rainbow
Wiadomości: 1 521
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
8. Vaiana Skarb Oceanu - Sympatyczna bajka, ładnie dopracowana graficznie. Piosenki mnie nie nudziły. Trochę przewidywalna
__________________
|
2017-04-17, 16:01 | #695 |
Żelkożerca
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 471
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
30. #WszystkoGra (2016)- jeśli film jest muzyczny/musicalem to wypadałoby, żeby aktorzy umieli śpiewać...
31. Od wesela do wesela (1998) - z czasów kiedy jeszcze dało się oglądać filmy z Sandlerem 32. Conan Barbarzyńca (2011) - badziew 33. Dni i noce (2014) - paru znanych aktorów i tyle, mega nudny 34. Dobrzy ludzie (2014) 35. Drużyna A (2010) 36. Złota dama (2015) |
2017-04-17, 17:47 | #696 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Proszę o zaktualizowanie pozycji numer 54
Obejrzane filmy do tej pory to: 1. Nie oddychaj (2016) 8/10 2. Kiedy gasną światła (2016) 5/10 3. Dziewczyna z pociągu (2016) 3/10 4. The Boy (2016) 3/10 5. Final Fantasy XV: Gwardia Królewska (2016) 5/10 6. Morgan (2016) 5/10 7. Assassin's Creed (2016) 10/10 8. Szósty zmysł (1999) 7/10 9. Lucy (2014) 5/10 10. Nerve (2016) 7/10 11. Wredne dziewczyny (2004) 5/10 12. Autopsja Jane Doe (2016) 8/10 13. Zwierzęta nocy (2016) 9/10 14. Kod da Vinci (2006) 5/10 15. Piraci z Karaibów: Na krańcu świata (2007) 7/10 16. Bogowie (2014) 5/10 17. Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach (2011) 7/10 18. Blair Witch (2016) 3/10 19. Zbaw nas ode złego (2014) 5/10 20. Noc oczyszczenia: Czas wyboru (2016) 5/10 21. Doktor Strange (2016) 3/10 22. Pozwól mi wejść (2008) 5/10 23. Pitbull. Niebezpieczne kobiety (2016) 7/10 24. Split (2016) 8/10 25. Oświadczyny po irlandzku (2010) 5/10 26. Nowy początek (2016) 8/10 27. Pasażerowie (2016) 7/10 28. Wybawienie (2016) 6/10 29. Azyl (2017) 6/10
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2017-04-17, 19:09 | #697 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
96. Happy New Year - 10/10 i ani bym pomyślała, żeby dać mu mniej. Pluję sobie w brodę, że tyle odkładałam obejrzenie tego filmu. Zaczynając na fenomenalnych, przepięknych zdjęciach, przez najlepszą obsadę, na samej fabule kończąc â nigdy w życiu nie widziałam tak doskonałego filmu. Tutaj wszystko było tak surrealne, tak dziwne, ale nie wykraczając poza rzeczywistość, że nic tylko płakać ze śmiechu. Wszystko cudownie ze sobą współgrało. Po prostu doskonały film.
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-04-19, 12:05 | #699 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
37. Samoloty 2 - ładna animacja ale sporo żarcików pod dorosłych mówionych z szybkością karabinu maszynowego, dzieciaki obejrzały ale mnie nie porwała
__________________
|
2017-04-19, 21:21 | #700 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Chyba się wpisze z wątku, bo przepadlam w serialach i nie mam czasu na filmy
15. Projektatka. Trzeba obejrzeć samemu,aby się przekonać. Trochę groteska, niby zabawnie, a potem dramat. Na pewno przepiękne kostiumy. Piękna Kate Winslet. 16. The violin player. Ktoś był tutaj zachwycony, ja natomiast totalnie nie... Liczyłam na te piękna muzyke. Było jednak więcej ciszy niż poruszającej muzyki. Ładna "delikatna" kamera. Końcówka jednak miazdzaca. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2017-04-21, 16:38 | #701 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
38. Kolekcjoner - dobry, ale nie było zaskoczenia kto jest porywaczem.
__________________
|
2017-04-21, 19:46 | #702 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
144. "Upadli" - początek był obiecujący, ale z każdą minutą było gorzej. Ogólnie nic nadzwyczajnego. Ktoś chyba pozazdrościł popularności sadze Zmierzch. 5/10
145. "Głusza" - sama tematyka nawet interesująca, ale realizacja kiepska. Czegoś tutaj zabrakło. 5/10 146. "Zbrodnia i kara na przedmieściu" - eh Dostojewski by zawału dostał. Strasznie nudny film. 4/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-04-22, 00:53 | #703 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
31. Notting Hill
32. Kobiety pragną bardziej-po raz pierwszy w tym roku 33. Asystent wampira-przyjemny
__________________
Edytowane przez Hiyori Czas edycji: 2017-04-23 o 12:56 |
2017-04-23, 20:22 | #704 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
39. Piraci z Karaibów - na krańcu świata
40. Piraci z Karaibów - na nieznanych wodach
__________________
|
2017-04-23, 20:44 | #705 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 17 000
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
34. "Pitbull. Niebezpieczne kobiety" - 6/10
Pomieszanie z poplątaniem. Sensacja z komedią - za dużo treści, za dużo niepasujących do siebie wątków. 35. "Gra o miłość" 5/10 Przewidywalny dramat z Benem Affleckiem i Gwyneth Paltrow. 36. "Niewinne" - 8/10 Bardzo dobry film z moja ulubioną Agatą Kuleszą. Pokazuje hipokryzję wiary. Edytowane przez nafiyqa Czas edycji: 2017-04-24 o 20:14 |
2017-04-24, 08:44 | #706 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
28. Młodość w Oregonie
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-04-24, 09:44 | #707 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 221
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
16. McImperium (2016) The Founder 8/10
17. Krudowie (2013) The Croods 9/10 18. Klucz do wieczności (2015) Self/less 8/10
__________________
|
2017-04-24, 18:13 | #708 |
strachajło
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: somewhere over the rainbow
Wiadomości: 1 521
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
9. Dzieciak rządzi - trochę się rozczarowałam.
__________________
|
2017-04-25, 02:06 | #709 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
35. Gloria
http://www.teleman.pl/tv/Gloria-766138 Nie widziałam oryginału, więc nie wiem czy remake zasłużył na tak niskie noty. Film może nie jest wybitny, ale ciepły i wzruszający. I oczywiście wszędzie nogi do nieba Sharon Stone. ;-)
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2017-04-26, 19:24 | #710 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
29. Joanna
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-04-27, 18:44 | #711 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
97. Żona dla zuchwałych - trudno jest mi go ocenić, bo to jest podstawa całego Bollywoodu. Bardzo przyjemnie się ogląda, zdecydowanie jeden z najlepszych - 9/10
98. Jackie - bardzo ładne zdjęcia. Gra Portman mną wstrząsnęła - raz była całkowitą wydmuszką, zupełnie nienaturalna, raz grała oskarowo. Za to muzyka bardzo mi się podobała. Ogółem jednak film nie wywołał we mnie żadnych intensywnych emocji. 5/10 99. Dzisiaj tańczę, jutro kocham - bardzo zły technicznie, gra aktorska fatalna, sporo błędów, fabuła zerżnięta stuprocentowo z "Dirty Dancing", niektóre sceny zresztą też. 3/10 100. Opowieść podręcznej - na początku trochę niespójny. Było dużo atrakcyjnych ujęć, film był przejmujący i ciekawy, miejscami wręcz mroził krew w żyłach. Intrygująco dziwny. Zakończenie nieco rozczarowało. 8/10
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-04-27, 20:29 | #712 |
Żelkożerca
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 471
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
37. Boska Florence [2016]
38. Nerve [2016] 39. Pretty Man, czyli chłopak do wynajęcia [2005] 40. Sługi boże [2016] 41. Widzę, widzę [2014] 42. Alvin i wiewiórki 2 [2009] 43. Francuska suita [2014] 44. Ugotowany [2015] |
2017-04-27, 20:30 | #713 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: pomorskie województwo,
Wiadomości: 13 331
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
7. Dalida
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
2017 : picie H2O czytanie książek ubieranie się kobieco nie przejmowanie się głupotami regularnie spisywanie wydatków angielski: fce + filmy i seriale głosowanie na lp 3 patenty żeglarskie V i VI nauka pływania c.d. Zakochana od 12.11.2015 roku |
2017-04-28, 18:44 | #715 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 318
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
147. "Misconduct" - całkiem niezły, pogmatwany i do końca zostawia pytania. 6/10
148. "Lalkarz" - miał swój klimat, ale jak na koreański horror to wypadł słabiutko. 4/10 149. "Bye bye man" - nic specjalnego, płytka fabuła i zero strachu. 4/10 150. "Kolor zbrodni" - bardzo dobry, wciągający. Świetna gra aktorska. 7/10 151. "Drapieżnik" - mocny film, do którego chętnie wracam co jakiś czas.8/10 152. "Król mrówek" - dosyć brutalny film, ale wszystko zabiera bardzo szybka akcja. Czegoś zabrakło. 5/10 153. "Anioły śmierci" - nieźle się go oglądało. Dobry nawet jak na stary klimat. 6/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-04-28, 20:48 | #716 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
41. 183 metry strachu - nadal nie wiem co tłumacz polskiego tytułu miał na myśli Ładna dziewczyna, ciekawe zdjęcia i ujęcia wody, rekin czyhający na ofiary... może nie horror ale dreszczowiec lekki był
__________________
|
2017-04-30, 05:48 | #717 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
31. Jak być normalną?
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-04-30, 11:07 | #718 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 113
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
21. "Żyła sobie baba" Andrieja Smirnowa - burzliwa historia Rosji w latach 1909-1921 ukazana z perspektywy prostej wiejskiej kobiety. Przejmujące kino pokazujące wielką wojnę, krwawą rewolucję, okrutne bratobójcze zmagania w skali mikro, poprzez doświadczenia naiwnej, niewykształconej chłopki próbującej znaleźć swoje miejsce w pełnym niesprawiedliwości świecie. Ogromny plus za wspaniałe zdjęcia i grę światłocieni genialnie współgrającą z fabułą.
__________________
Cel 1 - Triathlon 2018 Cel 2 - 15 lat, 15 języków Książki 2017 - 3 Filmy 2017 - 21 |
2017-04-30, 18:19 | #719 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 915
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Podsumowanie kwietnia:
60. Pęknięcia - wstrząsający. Akcja toczy się w szkole dla dziewcząt kilkadziesiąt lat temu. Pojawia się nowa uczennica, która wprowadza zamieszanie wśród uczennic i zwraca na siebie uwagę nauczycielki. Piękne zdjęcia. A końcówka mnie strasznie zasmuciła. 61. Kiedy Harry poznał Sally - klasyka komedii romantycznej. Fajnie pokazane, jak ludzie dojrzewają i zmieniają swoje opinie. 62. Next - bezsensowny akcyjniak z Cagem i śliczną Jessicą Biel. 63. Terminator: Genisys - słaby, taki Terminator w komediowej odsłonie to już nie to samo. 64. Piękna i Bestia (2017) - piękny, Bella jest do polubienia i ważne, że nie jest bezwolną ofiarą. Fajne piosenki. 65. Madagaskar 2 - calkiem fajny 66. Primer - dla miłośników podróży w czasie, może i jest bardzo naukowy, ale niestety, tez bardzo nudny. 67. Weekend z królem - skomplikowane relacje prezydenta i jego kuzynki. Na faktach. Niezłe, ale bez szału. 68. Złoty kompas - niezły film dla dzieci. 69. Willow - super, niby dla dzieci, ale naprawdę dobry film. 70. Granice czasu - nudny film przygodowy. 71. Egzorcyzmy Emily Rose - można obejrzeć, ale jakoś nie zapada w pamięć. 72. Powiedzmy sobie wszystko - super film, komediodramat o zwariowanej rodzince. 73. Co jest grane, Davis - ciekawy, spokojny film o pewnym aroganckim muzyku, żyjącym z dnia na dzień. A najlepszy jest rudy kot. 74. Kroniki Spiderwick - tylko niezły, ale dzieciom może się podobać. 75. Autostopem przez galaktykę - super, komediowo - przygodowo - sf. Uwielbiam brytyjski humor. |
2017-04-30, 19:38 | #720 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
54 pozycja
30. Logan - 5/10, spodziewałam się czegoś o wiele lepszego. Momentami nuda 😒 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:35.