Mamusie sierpniowe 2020 cz. III - Strona 53 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Dziecko - Mama z klasą > Odchowalnia - jestem mamą

Notka

Odchowalnia - jestem mamą Forum dla szczęśliwych rodziców - po porodzie, mamy dziecko, jestem mamą, wychowanie dziecka

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-04-07, 13:44   #1561
*Catherrine*
Zakorzenienie
 
Avatar *Catherrine*
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 7 246
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
Czyli co kobieta, to inne odczucia.


Jak tam u Was, jak po świętach?
My siedzimy z synkiem u mojej mamy, pierwszy raz od dawna jesteśmy z mężem na odległość i jakoś tak dziwnie, tęskni się.


Odkąd moje dziecko stało się mobilne, to zrobiło się ciężej. Już tęsknię za czasem, gdy leżał. Teraz już muszę mieć oczy dookoła głowy i mogę posiedzieć spokojnie tylko wtedy, gdy śpi.
Oj ja też tęsknię za mężem, nie potrafię jednej nocy osobno przeżyć

U nas Święta minęły spokojnie. Niedziela u teściowej, poniedziałek u rodziców zgodnie z planem. Nie siedzieliśmy za długo, więc zdążyliśmy też odpocząć w domu.

Teraz czekam aż Ikea będzie otwarta bo muszę regał kupić..🧘
Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Mysmy dali Emi na wielkanoc tablice manipulacyjna ta co zrobilismy kiedys i poki co potrafi sie zajac na troche ciekawe kiedy sie znudziZałącznik 7745720

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Świetna tablica!

---------- Dopisano o 13:44 ---------- Poprzedni post napisano o 13:42 ----------

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Ne fejsbookowych sieprniowkach jest dziewczyna ktora jest teraz w chyba 23 tyg drugiej ciazybi trafila do szpitala z malowodziem i bylo zagrozenie ze zostanie tam do konca ciazy. No ja sobie niewyobrazam teraz Emilki nie widziec 4 miesiace :O

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
O takim hardcore to nawet nie myślę.. A przecież może się zdarzyć

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

Edytowane przez *Catherrine*
Czas edycji: 2021-04-07 o 13:43
*Catherrine* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-07, 18:33   #1562
sunshine16
Zakorzenienie
 
Avatar sunshine16
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 5 012
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
Ja czasami też się zastanawiam jak będę się czuć w drugiej ciąży, myślę, że bardziej świadomie, ale też zupełnie inaczej, mając już jedno dziecko.
Mamy starszaków, jak wspominacie swoje ciąże? I jakie porównanie pomiędzy pierwszą, a kolejną/kolejnymi?
Moja pierwsza ciąża była w przebiegu podobna do tej drugiej. Podczas pierwszej mogłam sobie odpoczywać ile wlezie no a druga ciąża z 3 latka. Najgorzej wspominam pierwszy trymestr kiedy miałam okropne bóle głowy a jednak dzieckiem trzeba było się zająć. No i ta końcówka w upałach była męcząca
Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Mysmy dali Emi na wielkanoc tablice manipulacyjna ta co zrobilismy kiedys i poki co potrafi sie zajac na troche ciekawe kiedy sie znudziZałącznik 7745720

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Ale fajna

Masakra z tymi przedszkolami moja starsza córka tak się cieszyła, że będzie miała urodziny w przedszkolu a tu d.upa 🤦(ma 10 kwietnia).

Co do świąt to niedzielę spędziliśmy w domu a w poniedziałek pojechaliśmy do teściowej objadlam się ciastem dziś zaczęłam więc liczyć kalorie

No i Hania zaczęła pełzać i próbuje przyjmować samodzielnie pozycję czworacza (ćwiczymy intensywnie)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sunshine16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-07, 19:00   #1563
Roselyn
Zadomowienie
 
Avatar Roselyn
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 1 488
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez sunshine16 Pokaż wiadomość
Moja pierwsza ciąża była w przebiegu podobna do tej drugiej. Podczas pierwszej mogłam sobie odpoczywać ile wlezie no a druga ciąża z 3 latka. Najgorzej wspominam pierwszy trymestr kiedy miałam okropne bóle głowy a jednak dzieckiem trzeba było się zająć. No i ta końcówka w upałach była męczącaAle fajna

Masakra z tymi przedszkolami moja starsza córka tak się cieszyła, że będzie miała urodziny w przedszkolu a tu d.upa 🤦(ma 10 kwietnia).

Co do świąt to niedzielę spędziliśmy w domu a w poniedziałek pojechaliśmy do teściowej objadlam się ciastem dziś zaczęłam więc liczyć kalorie

No i Hania zaczęła pełzać i próbuje przyjmować samodzielnie pozycję czworacza (ćwiczymy intensywnie)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Brawo dla Hani
A jakie to cwiczenia do pozycji czworacznej ?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Overthinking does kill your happiness
Roselyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-07, 19:31   #1564
akada
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 285
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Mysmy dali Emi na wielkanoc tablice manipulacyjna ta co zrobilismy kiedys i poki co potrafi sie zajac na troche ciekawe kiedy sie znudziZałącznik 7745720

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Świetna tablica

Cytat:
Napisane przez sunshine16 Pokaż wiadomość

Masakra z tymi przedszkolami moja starsza córka tak się cieszyła, że będzie miała urodziny w przedszkolu a tu d.upa 🤦(ma 10 kwietnia).

No i Hania zaczęła pełzać i próbuje przyjmować samodzielnie pozycję czworacza (ćwiczymy intensywnie)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Biedne dziecko :-(

Brawo dla Hani, podpinam się pod Roselyn jak ćwiczycie ?

Ja wysłałam do fizjo zdjęcie młodej jak siedzi oparta jedną ręką i twierdzi, że ok. Przyjść do nas może po 18.04
akada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-07, 21:43   #1565
baby blues
Zadomowienie
 
Avatar baby blues
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: tam, gdzie rosną poziomki
Wiadomości: 1 276
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Ja ze starszakiem pozycję czworaczą ćwiczyłam w taki sposób, że miał pod brzuszkiem moje udo albo łydkę a ja siedziałam na podłodze z wyprostowanymi nogami no i on wtedy trzymał się ładnie na czworakach. Teraz z Oliwką też tak nieraz ćwiczę.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
baby blues jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 05:43   #1566
sunshine16
Zakorzenienie
 
Avatar sunshine16
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 5 012
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Ja po prostu mam ją ustawiac w pozycji czworaczej co godzinę więc ustawiam a jak zacznie sama już dobrze to robić to mamy ja uczyć się w ten sposób przemieszczać

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sunshine16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 06:28   #1567
fioleciasto
Zakorzenienie
 
Avatar fioleciasto
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 113 209
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez literka28 Pokaż wiadomość
No pewnie pojedziemy gdzies przymierzac nosidlo mam na oku kavke kinderkrafta i tule

Dziekuje za tak mily odzew i trzymanie kciukow za mame! ;* jestescie cudowne!

Wszystkim oczywiscie Zdrowych i Wesolych Swiat ;* oby juz powoli wracalo wszystko do normalnosci..!!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

---------- Dopisano o 06:30 ---------- Poprzedni post napisano o 06:25 ----------

Co do kolejnego dziecka - wielki szacun dla wszystkich którzy zdecydowali sie na mala roznice wieku naprawde to duze wyzwanie. Ja wiem, ze to nie dla mnie. Mam za wiele obaw
Maja za mala jest by zrozumiala pewne rzeczy, a : ciaze kolejna zawsze mozna zle znosic, maluch moze byc bardziej wymagajacy niz ona byla jako noworodek.
Nie wyobrazam sobie pobytu w szpitalu gdy Maja w domu taka np 1,5 roczna mysle ze 2,5-3 lata to ok roznica. A jaka bedzie i czy wogole na drugie sie zdecydujemy to sie okaze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co do pobytu w szpitalu to mi się tak super szczęśliwie udało że wyszłam ze szpitala 36h po narodzinach Leo. Mega ekspresowo!
Tosia chyba nawet nie zdążyła zauważyć że mamy nie ma

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
08.2017 (8tc)[*]
12.2017 (15tc)[*]

Najszczęśliwsza na świecie podwójna mama



2021 :29
fioleciasto jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 07:09   #1568
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 14 601
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Mysmy dali Emi na wielkanoc tablice manipulacyjna ta co zrobilismy kiedys i poki co potrafi sie zajac na troche ciekawe kiedy sie znudziZałącznik 7745720

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Fajna jest!
Cytat:
Napisane przez sunshine16 Pokaż wiadomość
Moja pierwsza ciąża była w przebiegu podobna do tej drugiej. Podczas pierwszej mogłam sobie odpoczywać ile wlezie no a druga ciąża z 3 latka. Najgorzej wspominam pierwszy trymestr kiedy miałam okropne bóle głowy a jednak dzieckiem trzeba było się zająć. No i ta końcówka w upałach była męczącaAle fajna

Masakra z tymi przedszkolami moja starsza córka tak się cieszyła, że będzie miała urodziny w przedszkolu a tu d.upa (ma 10 kwietnia).

Co do świąt to niedzielę spędziliśmy w domu a w poniedziałek pojechaliśmy do teściowej objadlam się ciastem dziś zaczęłam więc liczyć kalorie

No i Hania zaczęła pełzać i próbuje przyjmować samodzielnie pozycję czworacza (ćwiczymy intensywnie)

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Brawo, gratulacje!
Cytat:
Napisane przez fioleciasto Pokaż wiadomość
Co do pobytu w szpitalu to mi się tak super szczęśliwie udało że wyszłam ze szpitala 36h po narodzinach Leo. Mega ekspresowo!
Tosia chyba nawet nie zdążyła zauważyć że mamy nie ma

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Ja po tygodniu teraz wyszłam. A w ogóle nie wyobrażam sobie, że teraz za jakiś czas mogłabym iść na długi czas do szpitala i zostawić syncia. Dlatego jeszcze odkładamy decyzję o drugim dziecku.


A póki co, synek zaczął już na dobre wstawać przy meblach, albo wspina się na mnie jak z nim leżę albo siedzę. I super już mu wychodzi siadanie. A wczoraj zrobił pierwsze czworacze kroki.
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 11:15   #1569
*Catherrine*
Zakorzenienie
 
Avatar *Catherrine*
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 7 246
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
Fajna jest!Brawo, gratulacje!Ja po tygodniu teraz wyszłam. A w ogóle nie wyobrażam sobie, że teraz za jakiś czas mogłabym iść na długi czas do szpitala i zostawić syncia. Dlatego jeszcze odkładamy decyzję o drugim dziecku.


A póki co, synek zaczął już na dobre wstawać przy meblach, albo wspina się na mnie jak z nim leżę albo siedzę. I super już mu wychodzi siadanie. A wczoraj zrobił pierwsze czworacze kroki.
Brawo!
My jeszcze nie siadamy ani nie stajemy.. Antek wspina się jedynie np. na moje nogi jak siedzę na macie albo na poduszki czy zabawki, czyli ramiona idą do góry a pupa i nogi leżą I nie czworakuje, jedynie przyjmuje taka pozycję czasami, ale to już od dawna i dalej się nic z tym nie dzieje.
Za to od paru dni ciągle gada po swojemu, głównie babababa, bubabuba czasem mu się wyrwie mamama

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
*Catherrine* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 11:20   #1570
Roselyn
Zadomowienie
 
Avatar Roselyn
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 1 488
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Emi nawet pozycji czworacznej nie przyjmuje, ale tez wspina sie po mnie i bardzo lubi lezec na boczku.

Dzis zapisalam ja do drugiego zlobka troche cyrk z tego wyszedl bo juz w jednym wplacilam wpisowe ,ale ten byl naszym numerem jeden lecz mial zapisy dopiero 1 kwietnia i slyszalam ze miejsca rozchodza sie w kilka minut :O .Teraz bede stratna 500 zl .. no ale trudno.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Overthinking does kill your happiness
Roselyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 13:27   #1571
*Catherrine*
Zakorzenienie
 
Avatar *Catherrine*
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 7 246
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Emi nawet pozycji czworacznej nie przyjmuje, ale tez wspina sie po mnie i bardzo lubi lezec na boczku.

Dzis zapisalam ja do drugiego zlobka troche cyrk z tego wyszedl bo juz w jednym wplacilam wpisowe ,ale ten byl naszym numerem jeden lecz mial zapisy dopiero 1 kwietnia i slyszalam ze miejsca rozchodza sie w kilka minut :O .Teraz bede stratna 500 zl .. no ale trudno.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
To od kiedy Emi idzie do żłobka? Wracasz do pracy sprzed ciąży czy do nowej?

O tak, Antoś też leży na boku tak śmiesznie noga na nogę Myślałam, że to zapowiedź siadania, ale na razie nie..

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

Edytowane przez *Catherrine*
Czas edycji: 2021-04-08 o 14:20
*Catherrine* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 17:28   #1572
Roselyn
Zadomowienie
 
Avatar Roselyn
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 1 488
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez *Catherrine* Pokaż wiadomość
To od kiedy Emi idzie do żłobka? Wracasz do pracy sprzed ciąży czy do nowej?

O tak, Antoś też leży na boku tak śmiesznie noga na nogę Myślałam, że to zapowiedź siadania, ale na razie nie..

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Emi idzie od wrzesnia najpierw na kilka h dziennie ,a ja wracam do pracy gdzies od listopada. Wracam do starej pracy,ale moj zespol juz nie istnieje wiec wrzuca mnie do czegos nowego. Juz sie stresuje na sama mysl ,ale potrzebuhe tego. Mam tylko nadzieje ze bedzie mozliwosc chodz po czesci pracowac z biura bo moja firma jest caly czas 100% zdalnie :// a ja chce do luudziiiiiii
Czy jakis jeszcze maluszek idzie od wrzesnia od nas ?

Haha Emilka robi tak samo z ta noga ! Od ponad miesiaca ... tez liczylam ze to jakas zapowiedz siadu

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Overthinking does kill your happiness
Roselyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 17:47   #1573
akada
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 285
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Emi idzie od wrzesnia najpierw na kilka h dziennie ,a ja wracam do pracy gdzies od listopada. Wracam do starej pracy,ale moj zespol juz nie istnieje wiec wrzuca mnie do czegos nowego. Juz sie stresuje na sama mysl ,ale potrzebuhe tego. Mam tylko nadzieje ze bedzie mozliwosc chodz po czesci pracowac z biura bo moja firma jest caly czas 100% zdalnie :// a ja chce do luudziiiiiii
Czy jakis jeszcze maluszek idzie od wrzesnia od nas ?

Haha Emilka robi tak samo z ta noga ! Od ponad miesiaca ... tez liczylam ze to jakas zapowiedz siadu

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Mam ogromną nadzieje, że Oli dostanie się od września do żłobka. Widzisz ja niby też bardzo chce do ludzi, ale żałuje, że nie mogę pracować zdalnie w razie 4 fali... :-(

U nas też bardzo długo trenuje ...

Powoli zaczynam mieć dosyć, dzisiaj ciężki dzień bo dużo padało, może jak będzie cieplej będzie łatwiej...
akada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 18:03   #1574
*Catherrine*
Zakorzenienie
 
Avatar *Catherrine*
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 7 246
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Mam ogromną nadzieje, że Oli dostanie się od września do żłobka. Widzisz ja niby też bardzo chce do ludzi, ale żałuje, że nie mogę pracować zdalnie w razie 4 fali... :-(

U nas też bardzo długo trenuje ...

Powoli zaczynam mieć dosyć, dzisiaj ciężki dzień bo dużo padało, może jak będzie cieplej będzie łatwiej...
U nas też zimno i padało.. I kolejny ciężki dzień po ciężkiej nocy
Czy któreś dziecko też budzi się co 1-2 godziny w nocy? I je.. Ale tak naprawdę nie o jedzenie chodzi, ale pierś trochę pomaga. Nie mamy ani jednego zęba a mam wrażenie że ząbkowanie trwa od jakiś 4 miesięcy




Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
*Catherrine* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 18:25   #1575
Roselyn
Zadomowienie
 
Avatar Roselyn
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 1 488
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez *Catherrine* Pokaż wiadomość
U nas też zimno i padało.. I kolejny ciężki dzień po ciężkiej nocy
Czy któreś dziecko też budzi się co 1-2 godziny w nocy? I je.. Ale tak naprawdę nie o jedzenie chodzi, ale pierś trochę pomaga. Nie mamy ani jednego zęba a mam wrażenie że ząbkowanie trwa od jakiś 4 miesięcy




Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Moje ! I tez tych zebow brak ...
Ostatnio jedyne co sie poprawilo to to ze ten pierwszy sen od 20 do okolo 23:30 spi ladnie , ale potem ... hulaj dusza

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 18:25 ---------- Poprzedni post napisano o 18:16 ----------

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Mam ogromną nadzieje, że Oli dostanie się od września do żłobka. Widzisz ja niby też bardzo chce do ludzi, ale żałuje, że nie mogę pracować zdalnie w razie 4 fali... :-(

U nas też bardzo długo trenuje ...

Powoli zaczynam mieć dosyć, dzisiaj ciężki dzień bo dużo padało, może jak będzie cieplej będzie łatwiej...
U nas nie widze zadnych szans na zlobek publiczny. Jestesmy co miesiac dalej na liscie ... :/ ale mamy w gdansku bon zlobkowy 500 zl na ktory powinnismy sie zalapac

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Overthinking does kill your happiness
Roselyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 18:47   #1576
akada
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 285
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez *Catherrine* Pokaż wiadomość
Czy któreś dziecko też budzi się co 1-2 godziny w nocy? I je.. Ale tak naprawdę nie o jedzenie chodzi, ale pierś trochę pomaga. Nie mamy ani jednego zęba a mam wrażenie że ząbkowanie trwa od jakiś 4 miesięcy

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Oliwia tak się budzi tylko przy jakimś Katarze, gorszym samopoczuciu ..., ale starsza tak miała nawet po roku budziła się często, taki typ....

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
[/COLOR]U nas nie widze zadnych szans na zlobek publiczny. Jestesmy co miesiac dalej na liscie ... :/ ale mamy w gdansku bon zlobkowy 500 zl na ktory powinnismy sie zalapac

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
U nas też ciężko :-( jak dalej ? Mi radzono żeby co jakiś czas dzwonić i się przypominać. My niby jesteśmy bliżej niż pokazuje nam w systemie. Ten bon ekstra, my mieliśmy tani prywatny Zlobek dla starszej, właścicielka była obrotna i załatwiła dwa dofinansowania, ale teraz wiem, że jedno miasto zabrało, taka super polityka prorodzinna...gdzieś właśnie czytałam, że mało dzieci się rodzi. Ja bym chętnie oddała 500+ za gwarancje żłobka i przedszkola w godzinach mojej pracy

Edytowane przez akada
Czas edycji: 2021-04-08 o 19:22
akada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 19:27   #1577
damgala
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 2 483
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Emi idzie od wrzesnia najpierw na kilka h dziennie ,a ja wracam do pracy gdzies od listopada. Wracam do starej pracy,ale moj zespol juz nie istnieje wiec wrzuca mnie do czegos nowego. Juz sie stresuje na sama mysl ,ale potrzebuhe tego. Mam tylko nadzieje ze bedzie mozliwosc chodz po czesci pracowac z biura bo moja firma jest caly czas 100% zdalnie :// a ja chce do luudziiiiiii
Czy jakis jeszcze maluszek idzie od wrzesnia od nas ?

Haha Emilka robi tak samo z ta noga ! Od ponad miesiaca ... tez liczylam ze to jakas zapowiedz siadu

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Kornelek od września idzie do żłobka, tzn. mam taki plan, zgłosiłam go w listopadzie a czy będzie w żłobku miejskim miejsce to się okaże. Zdecydowaliśmy, że starszak idzie do przedszkola od września. Zastanawialiśmy się czy by go nie zostawić w żłobku na kolejny rok, ale lepiej żeby był wśród rówieśników, nawet jeśli on z grudnia, to nadrobi i szybciej się rozwinie.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 19:27 ---------- Poprzedni post napisano o 19:26 ----------

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Mam ogromną nadzieje, że Oli dostanie się od września do żłobka. Widzisz ja niby też bardzo chce do ludzi, ale żałuje, że nie mogę pracować zdalnie w razie 4 fali... :-(

U nas też bardzo długo trenuje ...

Powoli zaczynam mieć dosyć, dzisiaj ciężki dzień bo dużo padało, może jak będzie cieplej będzie łatwiej...
Ja dzisiaj sama z maluchami od rana do 21:00. Już odliczam minuty do powrotu męża 😀 a pogoda też u nas lipa...

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
damgala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 19:49   #1578
*Catherrine*
Zakorzenienie
 
Avatar *Catherrine*
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 7 246
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Moje ! I tez tych zebow brak ...
Ostatnio jedyne co sie poprawilo to to ze ten pierwszy sen od 20 do okolo 23:30 spi ladnie , ale potem ... hulaj dusza

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 18:25 ---------- Poprzedni post napisano o 18:16 ----------

U nas nie widze zadnych szans na zlobek publiczny. Jestesmy co miesiac dalej na liscie ... :/ ale mamy w gdansku bon zlobkowy 500 zl na ktory powinnismy sie zalapac

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
U nas też przed północą lepiej niż po. Tylko, że czasami zaśnie o tej 20, a czasami męczymy się do 22, bo się wala po łóżku, wszystko go interesuje tylko nie spanie. A bawić się na macie nie chce, tylko marudzi, że niby taki śpiący.. i weź tu bądź człowieku mądry. Dziś zasnął trochę po 20, więc super, bo nie mam już siły. W dzień też się pogorszyło, kiedyś spał 2 razy po 2 godziny, teraz 2 razy po pół godziny.. Dziś miał jeszcze trzecią godzinną drzemkę, ale na mnie w nosidle🤦

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Oliwia tak się budzi tylko przy jakimś Katarze, gorszym samopoczuciu ..., ale starsza tak miała nawet po roku budziła się często, taki typ....
Ma trochę kataru, ale to chyba przez zęby..
Mam nadzieję, że lada chwila wyjdą wszystkie, bo oszaleję



Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
*Catherrine* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 19:56   #1579
Roselyn
Zadomowienie
 
Avatar Roselyn
 
Zarejestrowany: 2019-11
Wiadomości: 1 488
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Oliwia tak się budzi tylko przy jakimś Katarze, gorszym samopoczuciu ..., ale starsza tak miała nawet po roku budziła się często, taki typ....



U nas też ciężko :-( jak dalej ? Mi radzono żeby co jakiś czas dzwonić i się przypominać. My niby jesteśmy bliżej niż pokazuje nam w systemie. Ten bon ekstra, my mieliśmy tani prywatny Zlobek dla starszej, właścicielka była obrotna i załatwiła dwa dofinansowania, ale teraz wiem, że jedno miasto zabrało, taka super polityka prorodzinna...gdzieś właśnie czytałam, że mało dzieci się rodzi. Ja bym chętnie oddała 500+ za gwarancje żłobka i przedszkola w godzinach mojej pracy
Mamy w Gdansku jakis chory system... liczy sie kolejnosc zgloszen ale tez punkty przyznawane za rozne rzeczy. Emilka dostala tylko punkty za szczepienia i to ze oboje rodzicow pracuje. Ale jest masa punktow za jakies rzeczy jak rodziny wielodzietne, niepelnosprawnosci , bycie studentem, biedna rodzina itp. No i ludzie co maja napykane punktow co miesiac wskakuja w kolejke przed nas. Tak wiec w styczniu bylam trzysta ktoras w kolejce ,a teraz ponad 500 ...

Cytat:
Napisane przez *Catherrine* Pokaż wiadomość
U nas też przed północą lepiej niż po. Tylko, że czasami zaśnie o tej 20, a czasami męczymy się do 22, bo się wala po łóżku, wszystko go interesuje tylko nie spanie. A bawić się na macie nie chce, tylko marudzi, że niby taki śpiący.. i weź tu bądź człowieku mądry. Dziś zasnął trochę po 20, więc super, bo nie mam już siły. W dzień też się pogorszyło, kiedyś spał 2 razy po 2 godziny, teraz 2 razy po pół godziny.. Dziś miał jeszcze trzecią godzinną drzemkę, ale na mnie w nosidle🤦


Ma trochę kataru, ale to chyba przez zęby..
Mam nadzieję, że lada chwila wyjdą wszystkie, bo oszaleję



Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Ohh ja juz niepamietam co to jest 2h drzemki. 25 min z zegarkiem w reku Codziennie sie dziwie jakim cudem tak szybko minelo

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Overthinking does kill your happiness
Roselyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 20:12   #1580
damgala
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 2 483
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Ja Wam zazdroszczę, że maluchy zasypiają około 20:00. Kornel idzie spać jak starszy, czyli koło 21:30-22:00, przesunęła się nam ta godzina odkąd w domu są razem i na razie nie zapowiada się żeby to się zmieniło. Wstają różnie, 7, 8, czasami 9.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
damgala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-08, 21:54   #1581
akada
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 285
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez *Catherrine* Pokaż wiadomość
Ma trochę kataru, ale to chyba przez zęby..
Mam nadzieję, że lada chwila wyjdą wszystkie, bo oszaleję

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Nie, chce Cię martwić, ale zanim wszystkie wyjdą ... ;-)

Cytat:
Napisane przez Roselyn Pokaż wiadomość
Mamy w Gdansku jakis chory system... liczy sie kolejnosc zgloszen ale tez punkty przyznawane za rozne rzeczy. Emilka dostala tylko punkty za szczepienia i to ze oboje rodzicow pracuje. Ale jest masa punktow za jakies rzeczy jak rodziny wielodzietne, niepelnosprawnosci , bycie studentem, biedna rodzina itp. No i ludzie co maja napykane punktow co miesiac wskakuja w kolejke przed nas. Tak wiec w styczniu bylam trzysta ktoras w kolejce ,a teraz ponad 500 ...

Ohh ja juz niepamietam co to jest 2h drzemki. 25 min z zegarkiem w reku Codziennie sie dziwie jakim cudem tak szybko minelo

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Wszystko wszystkim, ale dlaczego studenci mają dodatkowe punkty... u nas lekarze

Cytat:
Napisane przez damgala Pokaż wiadomość
Ja Wam zazdroszczę, że maluchy zasypiają około 20:00. Kornel idzie spać jak starszy, czyli koło 21:30-22:00, przesunęła się nam ta godzina odkąd w domu są razem i na razie nie zapowiada się żeby to się zmieniło. Wstają różnie, 7, 8, czasami 9.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
O matko, ale musiałaś mieć długi, ciężki dzień Mnie mąż zmienił o 17, położyłam się na 15 min z słuchawkami i posłuchałam muzyki, na koniec dnia mówi do mnie: „ współczuje, mam dość” ;-)

U nas ostatnio śpią najpóźniej o 21, ale Oliwia wstaje czasem już przed 6... więc tak źle, tak nie dobrze ....
akada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 05:59   #1582
fioleciasto
Zakorzenienie
 
Avatar fioleciasto
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 113 209
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez panna_felicjanna Pokaż wiadomość
Fajna jest!Brawo, gratulacje!Ja po tygodniu teraz wyszłam. A w ogóle nie wyobrażam sobie, że teraz za jakiś czas mogłabym iść na długi czas do szpitala i zostawić syncia. Dlatego jeszcze odkładamy decyzję o drugim dziecku.


A póki co, synek zaczął już na dobre wstawać przy meblach, albo wspina się na mnie jak z nim leżę albo siedzę. I super już mu wychodzi siadanie. A wczoraj zrobił pierwsze czworacze kroki.
Brawo dla synka

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 06:59 ---------- Poprzedni post napisano o 06:58 ----------

Damgala Leo najczęściej zasypia koło 23, nie jesteś sama

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
08.2017 (8tc)[*]
12.2017 (15tc)[*]

Najszczęśliwsza na świecie podwójna mama



2021 :29
fioleciasto jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 06:57   #1583
*Catherrine*
Zakorzenienie
 
Avatar *Catherrine*
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 7 246
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez damgala Pokaż wiadomość
Ja Wam zazdroszczę, że maluchy zasypiają około 20:00. Kornel idzie spać jak starszy, czyli koło 21:30-22:00, przesunęła się nam ta godzina odkąd w domu są razem i na razie nie zapowiada się żeby to się zmieniło. Wstają różnie, 7, 8, czasami 9.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
My mamy pobudkę zawsze o 7, czasami o 6..🤷 I to niezależnie czy zaśnie o 20 czy 22..🤦
Dziś mamy 8 miesięcy! Z tej okazji pobudka o 6
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 06:57 ---------- Poprzedni post napisano o 06:53 ----------

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Nie, chce Cię martwić, ale zanim wszystkie wyjdą ... ;-)
No ten pierwszy rzut, chyba najgorszy



Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

Edytowane przez *Catherrine*
Czas edycji: 2021-04-09 o 06:56
*Catherrine* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 07:20   #1584
fioleciasto
Zakorzenienie
 
Avatar fioleciasto
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 113 209
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Catherine wszystkiego najlepszego z okazji 8 miesięcy

U nas wczoraj już 9!
__________________
08.2017 (8tc)[*]
12.2017 (15tc)[*]

Najszczęśliwsza na świecie podwójna mama



2021 :29
fioleciasto jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 07:57   #1585
sunshine16
Zakorzenienie
 
Avatar sunshine16
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 5 012
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Moja obudziła się dziś z katarem noce bardzo słabe bo ostatnio budzi się bardzo często. Miałam wrażenie że od kilku dni miała zapchany nos a teraz zaczął się katar. No i zęby też ją strasznie mordują (wydaje mi się, że szykują się do wyjścia górne jedynki).

No i Hania ma jakąś wysypkę. Jeszcze niedawno była to taka kaszka z drobnymi krostkami na brzuchu a ostatnio zrobiły się z tego takie suche place. Ma też na nóżce. Mam dziś teleporade i zobaczę co lekarz powie. Wysłałam im fotki wygląda trochę jak łzs bo mam wrażenie że po kąpieli w emolientach te plamki są bardziej zaognione

Zapisałam małą do żłobka państwowego i zobaczymy. Nawet nie wiem która jest w kolejce bo nie pokazują przed ukończeniem roku. Jak się nie dostanie do żłobka to raczej pójdę na wychowawczy

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sunshine16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 09:33   #1586
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 14 601
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

U nas codziennie pobudka około 6, niezależnie od tego o której pójdzie spać. A zasypia zazwyczaj około 21.
Do tej pory byłam sową, wieczorem lubiłam długo siedzieć, a rano dłużej pospać. O ile nie szłam na rano do pracy. A teraz mija już 8 miesięcy i dalej czuję się jak zombiak. Chyba nie da się ot tak przestawić...
W nocy nadal 4-5 pobudek. Już przestałam liczyć na to, że się to w najbliższym czasie poprawi.

I ja nie zapisywałam nigdzie do żłobka, planuję wziąć urlop wychowawczy, a potem zajść w kolejną ciążę. Do dawnej pracy nie wrócę, bo się przeprowadziłam, a szukać nowej pracy i zaraz uciekać na urlop macierzyński, to tak głupio wobec nowego pracodawcy. Zmienię zdanie tylko wtedy, gdy trafi mi się jakaś super oferta pracy.
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 09:43   #1587
akada
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 285
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez *Catherrine* Pokaż wiadomość

No ten pierwszy rzut, chyba najgorszy


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Chciałabym Cię pocieszyć, ale u nas każdy ząb to był katar, chyba dopiero ostatni jak miała 2,5 roku wyszedł na najmniej boleśnie. Oby u Was i u nas teraz było inaczej ;-)

Cytat:
Napisane przez sunshine16 Pokaż wiadomość

No i Hania ma jakąś wysypkę. Jeszcze niedawno była to taka kaszka z drobnymi krostkami na brzuchu a ostatnio zrobiły się z tego takie suche place. Ma też na nóżce. Mam dziś teleporade i zobaczę co lekarz powie. Wysłałam im fotki wygląda trochę jak łzs bo mam wrażenie że po kąpieli w emolientach te plamki są bardziej zaognione

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
My ostatnio zmieniliśmy płyn do myci$ i straszenie jej się skóra pogorszyła wróciliśmy pokornie do hipp, na początku dwa razy dziennie jeszcze krem hipp i wszystko wróciło do normy. Może też coś zmieniłaś ? Kosmetyki albo proszek ?
akada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 09:55   #1588
sunshine16
Zakorzenienie
 
Avatar sunshine16
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 5 012
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Chciałabym Cię pocieszyć, ale u nas każdy ząb to był katar, chyba dopiero ostatni jak miała 2,5 roku wyszedł na najmniej boleśnie. Oby u Was i u nas teraz było inaczej ;-)



My ostatnio zmieniliśmy płyn do myci$ i straszenie jej się skóra pogorszyła wróciliśmy pokornie do hipp, na początku dwa razy dziennie jeszcze krem hipp i wszystko wróciło do normy. Może też coś zmieniłaś ? Kosmetyki albo proszek ?
Zmieniłam płyn do prania (ale to już dawno) i wcześniej myłam ja w emolium a później w oilatum. Pediatra kazała natłuszczać te plamki jeszcze emolientem i skierowała do dermatologa jeśli się nie poprawi.
Wrócę też do loveli i zobaczymy

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sunshine16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 10:13   #1589
panna_felicjanna
MOD
 
Avatar panna_felicjanna
 
Zarejestrowany: 2014-10
Wiadomości: 14 601
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

A kiedy planujecie zmienić fotelik? Mój synuś już coraz częściej denerwuje się w łupinie i widzę, że robi się za mała... Muszę zgłębić temat i przejechać się do sklepów, popatrzeć czy są foteliki następne, które można pochylić, gdy dziecko zaśnie. Macie jakieś sprawdzone, godne polecenia?
panna_felicjanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-09, 10:16   #1590
*Catherrine*
Zakorzenienie
 
Avatar *Catherrine*
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 7 246
Dot.: Mamy sierpniowe 2020 cz. 3

Cytat:
Napisane przez akada Pokaż wiadomość
Chciałabym Cię pocieszyć, ale u nas każdy ząb to był katar, chyba dopiero ostatni jak miała 2,5 roku wyszedł na najmniej boleśnie. Oby u Was i u nas teraz było inaczej ;-)
Nam chyba idzie kilka na raz, bo je widać już i pod palcami czuję i na górze i na dole. Córka siostry miała tak samo, wyszły jej jak miała 10 miesięcy i później spokój, na to liczę



Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
*Catherrine* jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Odchowalnia - jestem mamą


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2021-04-22 15:33:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:26.