2009-11-02, 14:04 | #1261 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiadomości: 2 607
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Grobowiec króla smoka - na dvd; komedia całkiem niezła (prawie jak dwie poprzednie z serii) Jet jak zwykle świetnie walczył... ale i tak przegrał w takich filmach zawsze jest happy-end
Nieźle dopracowane efekty specjalne, fabuła - przygodowy romans dobry na rozweselenie po ciężkim dniu. Marzyciel - w tvp2 - i chociaż zwykle unikam filmów na tvp1 i tvp2, to tym razem z przyjemnością obejrzałam. Deep, Hoffman i Winslet dali mistrzowski popis świetnie przepleciona rzeczywistość ze światem Nibylandii... bo całość jest o tym, jak powstał Piotruś Pan. gatunek: romans + tragedia + obyczaj. jednym słowem - rewelacyjny film.
__________________
Listen,smile,agree,and than do whatever the fuck you were gonna do anyway! Robert Downey Jr. Wymianka tanecznie wakacyjna - Zapraszam |
2009-11-02, 15:28 | #1262 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Festung Breslau
Wiadomości: 479
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Millenium-mezczyzni ktorzy nienawidza kobiet(2009)
Obejrzane przed premiera, ale do kina rowniez sie wybiore bo warto-swietny kryminal na podstawie ksiazki ktorej nie mialam przyjemnosci przeczytac-ale nadrobie zaleglosciSwietna wciagajaca historia, wyraziste postacie, mroczna intryga...Bardzo dobry na jesienny wieczor-a ze trwa 2,5 h tym wieksza przyjemnosc;D 10/10
__________________
"Zwątpiwszy w miłość i cnotę, zostaje jeszcze rozpusta..." http://www.lastfm.pl/user/Vampirria_85 www.azja.edu.pl |
2009-11-02, 15:40 | #1263 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
antychrys - jakoś mnie nie zaciekawił
__________________
|
2009-11-02, 19:29 | #1264 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Festung Breslau
Wiadomości: 479
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Nieproszeni goscie 2009
Kolejny thriller/horror. 2 siostry po tragicznej smeirci matki nie moga sie otrzasnac z tragedii..Jedna zaczynaja nawiedzac zagadkowe duchy i zjawy...W koncu odkrywa co sie krylo za smiercia matki...Polecam-trzyma w napieciu, nie nuzy a i final jest dosc zaskakujacy 8/10
__________________
"Zwątpiwszy w miłość i cnotę, zostaje jeszcze rozpusta..." http://www.lastfm.pl/user/Vampirria_85 www.azja.edu.pl |
2009-11-02, 20:55 | #1265 | ||
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
passengers - ocaleni - film o katastrofie lotniczej i ludziach ktorzy ja 'przezyli' przez pierwsza godzine troche nudno bylo, ale ogolnie to dobrzy aktorze - szczegolnie lubie ta aktorke ktora glowna role grala i przez ostatnie 30min sie naprawde zaczyna dziac. koncowka mnie nawet wzruszyla, a dawno juz sie nie poplakalam na zadnym filmie 7/10 ---------- Dopisano o 21:55 ---------- Poprzedni post napisano o 21:55 ---------- Cytat:
__________________
keepin' your love lockdown... Edytowane przez eloania Czas edycji: 2009-11-03 o 16:06 |
||
2009-11-03, 10:26 | #1266 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Sląsk
Wiadomości: 1 145
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Wyznania zakupoholiczki - nie rozumiem zachwytu nad tym filmem.Nie podobał mi się.Taki tandetny dla mnie.3/10. Dałam 3 za ładne ciuchy
Edytowane przez Ratatuj Czas edycji: 2009-11-05 o 14:54 Powód: zły tytuł ;-) |
2009-11-03, 14:29 | #1267 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Fame - jak juz kiedys wspominałam chodze na filmy taneczne zeby ogladac układy. ale tutaj nawet fabuła nie była taka zła 7/10
|
2009-11-03, 15:11 | #1268 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Inni (Others)- zaskoczył mnie, zakończenie bardzo pomysłowe, nie wpadłabym na to rozwiązanie. Zmusza do pomyślenia, odpowiedzi na pewne pytania pozostawione zostały inteligencji widza. Napięcie było fajnie stopniowane, chociaż ogólnie nastawiłam się na więcej strachu, było go relatywnie mało, chociaz w tym przypadku to nie byl minus filmu. Bardzo dobry, moim zdaniem 8/10
Zemsta po latach (Changeling)- horror z 1980. Fajna ghost story na poziomie, moim zdaniem wyróżnia się nawet współcześnie, wśród masy filmów nafaszerowanych efektami specjalnymi i ociekających krwią. Tu w budowanie klimatu (między innymi) niesamowitą rolę odegrała wspaniała muzyka, warta podkreślenia. 9/10 |
2009-11-03, 15:53 | #1269 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 7
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
czy ktos moze ogladal film australia?
swietny film, musze przyznac ze stal sie jednym z moich ulubionych, kupilam go w onestep, wiec teraz juz mam wlasne wersje dvd tego wspanialego filmu wszystkim goraco polecam, po obejrzeniu zostaje takie dziwne uczucie... oczyweiscie pozytywne |
2009-11-03, 17:25 | #1270 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 979
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Trick 'r Treat - ze wzgledu na ostatnie Halloween. bardzo fajny, taki inny. podobny do filmow z lat 80/90. polecam fankom horrorow
__________________
|
2009-11-03, 18:03 | #1271 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
KOD BIBLII - nieudolna próba podrobienia "Kodu da Vinci" i "Aniołów i demonów". Zaczyna sie śmiercią starszego mężczyzny, który swoją spuściznę zostawia dawno opuszczonej córce. Oczywiście przy niej zjawia sie naukowiec-wszystko wiedzący i zaczynamy! Zagadki, wyjazdy to tu, to tam , przy okazji ratujemy papieża i Kościół Katolicki, świat przed zarazą. Normalka
Nastepnie okazuje się że kobieta jest długo oczekiwaną nastepczynią wysoko postawionej kobitki ktora przewiduje przyszłośc. Jej osoba jest traktowana z nalezytym szacunkiem i chwałą. To tak w skrócie Przypomina wam to jakąś fabułę? 4/10
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
2009-11-03, 18:20 | #1272 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Skazani na Shawshank niesamowity film, czytałam też książkę-polecam i to i to
Rab Ne Bana Di Jodi bollywoodzki film, bardzo przyjemnie się ogląda, polecam nawet tym, którzy za bardzo nie gustują w takich filmach |
2009-11-03, 19:52 | #1273 | ||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 688
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
i powiem, ze naprawde fajny Cytat:
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
|
||
2009-11-04, 08:22 | #1274 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
a mnie wręcz przeciwnie zresztą, chyba wrzuciłam w tym wątku recenzje o tych filmach
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
|
2009-11-04, 13:43 | #1275 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
dop teraz Pan's Labirynth - piekne fantasy. bardzo mi sie podobao 9/10
|
2009-11-04, 18:54 | #1276 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 688
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
co kto lubi
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
|
2009-11-05, 09:55 | #1277 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 93
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Błogosławiona - niby miał być to horror, ale jakoś tego nie zauważyłam Ogólnie ujdzie, ale rewelacji brak. 5/10
__________________
Have you heard there's this thing that heals?
It's called TIME |
2009-11-05, 10:25 | #1278 |
Miss Pudernica
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 7 041
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Dystrykt 9 - 5/10 - zaczyna się nawet ciekawie, ale w połowie mnie znudził. Są dobre sceny, ale film trochę za długi, akcja pod koniec się rozciąga, a zakończenie jest do przewidzenia. Bez zachwytu, obejrzałam i zapomnę.
Bękarty wojny - 10/10 - świetny! Bardzo długi, ale po raz pierwszy tyle wysiedziałam w kinie, zwykle 1,5 godziny to maksimum. Wciągnął mnie, może dlatego że bardzo się interesuje tematyką wojenną. Ciekawie nakręcony, pokazane jest wiele realistycznych scen ( np pierwszy rozdziała, gdzie mordują Żydów, którzy ukryli się pod podłogą), humor Tarantino bardzo lubię. Marzyciel - 10/10 - niebanalna historia autora Piotrusia Pana. Zapada w pamięć, szczególnie że pozbawiona jest miłosnego happyendu, ale w tle pobrzmiewa wielki sukces autora. Bardzo podobała mi się scenografia.
__________________
Marzenia same się nie spełniają, marzenia się spełnia. |
2009-11-05, 11:24 | #1279 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 328
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Red Mist - dla mnie średni, leciutki horror. Plusem jest szybka akcja 7/10
Niania w Nowym Jorku - komedia romantyczna z zakończeniem które można było łatwo przewidzieć 6/10
__________________
...
Otwierał drzwi, przepuszczał ją przodem, a wówczas lekko ocierała się o niego ramieniem i żyła tym do końca dnia. Albo podawała mu szklankę herbaty i czubkami palców - przypadkowo? - dotykała jego palców, po czym rozmyślała o tym przez całą noc. Do następnego spotkania... |
2009-11-05, 15:01 | #1280 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Sląsk
Wiadomości: 1 145
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Nieproszeni goście- cieniutki horror,niestety nie zrobił na mnie wrażenia 3/10
Siedem dusz-może i dobrze zrobiony film i gra aktorska ale trochę nudnawy i przewidywalny.Po początku filmu zaczynającym się telefonem na pogotowie i pojawieniu się Emily oraz maduz wiedziałam jak zakończy się film. Wzruszająca sama końcówka i tyle 7/10 |
2009-11-05, 16:06 | #1281 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 147
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Mist- Mgła 2008 rok i starsza wersja- Miałam przyjemnosc obejrzec najpierw starsza wersje mgły a pozniej nowsza. Rozniły sie jak dla mnie niewieloma szczegółami. Choc zakonczenie nowszej wersji mnie wkurzyło;/, mozna obejrzec film, był nawet kilka razy w gazetach, ale bez rewelacji.
__________________
... Nie przejdę na zła stronę, chociażbym miała przypłacić to życiem...! |
2009-11-05, 17:47 | #1282 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 17 000
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Filmy nie pierwszej swiezosci - pochodza z czasow, kiedy jeszcze zdazalo mi sie kupowac gazety z dodatkami
Byl sobie chlopiec - bardzo przyjemna komedia z ulubionym Hugh Grantem Ksiazki nie czytalam, nie wiem jak ma sie do filmu, ktory sam w sobie jest lekki i niebanalny, chociaz porusza w zasadzie trudne tematy. Milo sie oglada, swietne, nieglupie poczucie humoru. Wielki plus za brak typowego zakonczenia (szczerze mowiac, to po tego typu filmie spodziewalam sie, ze glowny bohater zwiaze sie z matka chlopca-na szczescie tworcom udalo sie od tego odejsc) 8/10 Klamca - hmmm thriller psychologiczny? Nie wiem, bo zwykle nie ogladam tego typu filmow, ale ten wyjatkowo mi sie spodobal. Zmusza do myslenia, bez tego nie da sie rozwklac zagadki. Widz do ostatnich scen nie wie kto w rzeczywistosci jest morderca. Wiele zalezy od wlasnej interpretacji. Wciagajacy, nawet nie wiem kiedy minelo te 1.5h. Olbrzymi plus za gre aktorska glownego bohatera, facet ma w sobie cos intrygujacego. 9/10 (odbieram punkt za brak dobrej sciezki dzwiekowej) Edytowane przez nafiyqa Czas edycji: 2009-11-05 o 19:33 |
2009-11-05, 18:05 | #1283 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Miasto Ogrodów
Wiadomości: 3 195
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
silver- takashi miike
|
2009-11-06, 08:01 | #1284 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 93
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Wyspa strachu - dość ciekawy thriller trzymający w napięciu. Jak dla mnie trochę zaskakujące zakończenie 6/10
Cztery Gwiazdki - zabawna, ciepła komedia. Było kilka śmiesznych momentów. Fajny film. 7/10
__________________
Have you heard there's this thing that heals?
It's called TIME |
2009-11-06, 10:56 | #1285 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
taken - uprowadzona - swietny film akcji, tego mi bylo potrzeba po tej dawce horrorow ktore ostatnio obejrzalam;p potrzebowalam czegos bardziej realistycznego;p okazuje sie ze taki film moze byc czasem bardziej przerazajacy niz nie jeden kiepski horror... porywaja corke ktora wyjezdza za granice, ojciec stara sie ja odnalezc. fabula moze brzmi typowo, i zakonczenie latwe do przewidzenia, ale akcja jest naprawde super, film trzyma w napieciu od poczatku do konca. daje 9/10
film zrobil na mnie duze wrazenie;]
__________________
keepin' your love lockdown... Edytowane przez eloania Czas edycji: 2009-11-06 o 17:41 |
2009-11-06, 21:15 | #1286 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 17 000
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Nieruchomy poruszyciel - przed chwila lecial w tv, a ja dlugo czekalam na ten film, bo wokol niego powstal spory szum medialny. Po obejrzeniu wiem, ze to nie to, czego sie spodziewalam. Zdecydowanie specyficzny. Pierwszy film tego rezysera ("Patrze na Ciebie Marysiu") swietny, a tego czegos nie da sie po prostu ogladac. Prosta fabula - molestowanie podwladnej przez przelonego - przy jednoczesnej wielosci niezrozumialych, surrealistycznych wrecz scen z pogranicza jawy i snu. Chaotyczne i meczace - za duzo tego, to zdecydowanie nie moj typ kina. Jedyny plus to gra Marietty Zukowskiej i za to 2/10.
|
2009-11-07, 07:58 | #1287 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 744
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
__________________
tak. |
|
2009-11-07, 11:03 | #1288 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
LOKATOR - thiller, dramat? Coś pomiędy ;] Historia chorej umysłowo kobiety która cierpi na schizofrenię, przez co nikt nie wierzy jej, że w domku gościnnym zamieszkał nowy lokator. Okazuje się, że jest nim morderca, który naśladuje Kubę Rozpruwacza.. Ale nikt kobiecie nie wierzy. Szczerze mówiąc, pod koniec sama sie pogubiłam - "to w końcu ten Malcolm był prawdziwy czy był tylko wymysłem chorej kobiety?", wątpliwości, kiedy jednym z podejrzanych został komisarz prowadzący sprawę" i wiele wiele innych
8/10 EFEKT MOTYLA 3 - szczerze? za początkowe minuty, może nawet do godziny, nie dałabym pewnie nawet 1/10.. ale kiedy sprawa z mordercą się wyjaśniła, siedziałam przed ekranem tak: Wszystko zaczęło układac sie w całość - dlaczego cały świat sie zmieniał, a siostra zawsze wiedziała, co sie dzieje z bratem, nie dziwiła sie co, gdzie i dlaczego ;] Myślałam że taki był zamysł reżysera. Jednego tylko nie rozumiem - Podczas "pierwszego" pożaru główny bohater nie mógł uratować siosty, (podczas "drugiego" bez drabiny nie dałby rady jej uratować) a podczas "trzeciego" - musiał przytrzymać drzwi, żeby nie uciekła z pokoju - jak to? 6/10 - musze odjąc za początek, niestety
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
2009-11-07, 19:46 | #1289 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 735
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
17 again - fajna, lekka komedia w stylu komedii familijnych ale powodujaca usmiech na twarzy, polecam 8/10
__________________
"Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku..." |
2009-11-07, 21:13 | #1290 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
ostatnio z braku czasu, raczej nie ogladam wielu filmow, ale z tych obejrzanych ostatnio:
weronika postanawia umrzeć - byłam na tym w kinie z klasa, wiec czasem ciezko bylo mi sie skupic. ogolem film nie byl zly, ksiazki nie czytalam, wiec nie mam proownania, chocicaz juz po kilunastu minutach wiedzialam jak sie skonczy ach ten przewidywalny coelho poza tym nie trawie sary m. gellar, wiec pod tym wzgledem troche cierpialam, ale ogolem seans szybko minął, wiec daje 6/10. 17 again-mimo, ze nie trawie zaca efrona i przed tym filmem bronilam sie rekami i nogami, nie bylo az tak zle kilka razy nawet nieznacznie podnioslam kaciki ust ku gorze '_ 7/10 wojna polsko-ruska-sama nie wiem, co tym myslec seans minal gladko, szybko i przyjemnie, wiec 6/10 moge dac bez zawahania |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:54.